Sari la conținut

Kali
 Share

Postări Recomandate

hai sa va zic ce am patit azi. am si eu o katana de 750 din 2000 cu 55000+ km. azi am scimbat kitul de lant :banana: (kit supersport de la RK Racing) discul de frana posterior si placutele. nimic rau pana aici. ies sa fac o tura sa vad ce si cum, daca tot merge asa cum trebuie. kitul isi face treaba mai mult decat perfect, am o acceleratie mult superioara fata de cea standard :moto: . singura problema, cand am incercat sa desfac piulita dinaintea pinionului am rupt 2 picioruse de la senzorul de viteza :baldy: , deci, imi arata jumatate din viteza reala. bun..trecem peste, il schimb zilele astea. si merg eu ce merg, trag de el cat ma lasa maneta si ajung pe undeva pe la 220 (in bord imi arata 110, deci am dedus), si mai in fata o intersectie. incep sa franez pana aproape de 30-40 la ora cad de odata aud BUM-POC-TROSC :o . trec de intersectie, trag pe dreapta, si examinez. rezultat.. imi explodase tubul care face legatura intre rezervorul de lichid de frana si "clestele" de franare (scz de exprimare dar nu stiu cum se numeste exact acea parte), bratul care imi tinea "clestele" ancorat de cadru rupt, surubul de la intinzatorul de lant indoit la 90 de grade si tot cauciucul plin de lichid de frana. noroc ca sa intamplat relativ aproape de casa, ca de nu... acum mai am de schimbat cateva tampenii dar sper sa rezolv maine toate problemele.

 

nu cred ca intereseaza pe cineva in mod special ce am facut eu sau ce am patit cu motorul dar tineam sa zic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

..gresesti...intereseaza...zii ce-ai facut si de ce s'a intamplat..de la ce-a fost

 

90% sanse ca eu sa fi fost de vina :baldy: . cand am schimbat placutele am slabit surubul care tine "clestele" de un alt brat care la randul lui se fixeaza pe bascula. probabil nu l'am strans bine sau cine stie, ca atunci cand sa intamplat nu am mai vazut acel surub. iti dai seama ca m'am cam speriat cand am auzit acel bubuit :yikes: , in acel moment am crezut ca a sarit o placuta sau altceva, nicidecum tot mecanismul. norocul meu, si unu chior a dracu, ca, "clestele" a ramas blocat, sau mai bine'zis rezemat, intre bascula si discul de frana, ca de nu cine stie ce belea imi facea. l'am bagat in geanta si azi am fost la mecanic. din pacate nu am reusit sa il sudez dar am sa fac asta luni. pana atunci nu am frana pe spate. asta e. si in incheiere, ca sa ne amuzam putin, am pierdut si trenuletul de la geaca de motor :kick: :kick: . si sa vezi ce naspa e ca la viteza destul de mare, sa te bata geaca in coaste...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers eu cu un Givi E460 . Suportul si placa adaptoare le-am luat de pe louis (Cod 10023587 + 10023576),

topcase-ul il imprumut de la un amic :D Topcase-ul de care zic e maricel.. incap 2 casti, max load = 10kg.

Partile proaste cu topcase-ul sunt:

 

1) Arata ca dracu'

2) Iti limiteaza viteza maxima - eu unul nu m-am simitit foarte bine la

depasiri (~ 140 - 150/h). La viteza mica, de exemplu, daca iei mainile de pe ghidon se observa

un "voblaj" mititel .. :)

 

Partea buna - ai port bagaj sanatos :)

 

Salut si bine v-am gasit, am si eu un GSX-F dar nu a crescut numarul posesorilor cu mine pentru ca l-am luat pe unul de aici (nu mai stiu ce user avea fostul posesor, albastru cu alb, avea B 91 FWC).

 

Referitor la top-case nu mi se pare ca arata ca dracu si eu nu am simtit nici o diferenta cu top-caseul. Precizez totusi ca suportul meu este cel de la suzuki si top case-ul meu sta ceva mai jos decat al tau, a trebuit sa dau jos manerul pentru pasager si vine suportul cam in locul lui. Top case am tot ceva maricel asa cum ai dar nu imi incap doua casti din cauze formei :(. Producatorul recomanda 130 viteza maxima dar cu top case si pasager nu am simtit nici o influenta...am mers pana pe la 160-170 si nu s-a intamplat nimic, bine nici nu batea vantul cine stie ce...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut si bine v-am gasit, am si eu un GSX-F dar nu a crescut numarul posesorilor cu mine pentru ca l-am luat pe unul de aici (nu mai stiu ce user avea fostul posesor, albastru cu alb, avea B 91 FWC).

 

Referitor la top-case nu mi se pare ca arata ca dracu si eu nu am simtit nici o diferenta cu top-caseul. Precizez totusi ca suportul meu este cel de la suzuki si top case-ul meu sta ceva mai jos decat al tau, a trebuit sa dau jos manerul pentru pasager si vine suportul cam in locul lui. Top case am tot ceva maricel asa cum ai dar nu imi incap doua casti din cauze formei :(. Producatorul recomanda 130 viteza maxima dar cu top case si pasager nu am simtit nici o influenta...am mers pana pe la 160-170 si nu s-a intamplat nimic, bine nici nu batea vantul cine stie ce...

 

Salutare .

Suportul de origine e mult mai stabil fata de cel de aluminiu de la sw-motech,voblaje nu am simtit deloc ...nici la viteza mica luand mainile de pe ghidon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

l-am luat pe unul de aici (nu mai stiu ce user avea fostul posesor, albastru cu alb, avea B 91 FWC).

 

E gsx-f-ul lui lacroyx, daca nu ma insel :)

Welcome to "the club" !. La cati mai multi km fara incidente !

Editat de mdvd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot am revazut topicul asta reanimat...

 

"Ne strangem" si noi sambata la o ieseala? Sper ca n-oi fi off-topic... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot am revazut topicul asta reanimat...

 

"Ne strangem" si noi sambata la o ieseala? Sper ca n-oi fi off-topic... :cheers:

 

Eu as fi iesit insa lucrez sambata iar duminica plec in concediu prin turul tarii :)

Cu urmatoarea ocazie insa voi fi prezent

:cheers:

Editat de claman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saptamana aceasta avand prea mult timp liber am zis sa rezolv intinzatorul distributiei sa numai zornaie....desfacut tot, verificat jocurile la supape, un joc putin mai mare pe evacuare cam 0,25-,0,26....apoi am observat ca arcul ce l-am comandat e ptr model 95...acu' astept sa cumpar ptr modelul meu. in fine, partea proasta e ca modelele mai vechi ar fi avut probleme cu axele cu came...al meu are ceva uzura, nu am masurat dar cu siguranta uzura este peste cei 0,3 mm admisi...deci, urmatoare chestie pe lista sunt axele cu came de gsxr 750 ani 91-92 care este considerat un up-grade...om vedea...deci daca stiti vreun gsxr 750 91-92 la dezmembrat dati un pm...

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E gsx-f-ul lui lacroyx, daca nu ma insel :)

Welcome to "the club" !. La cati mai multi km fara incidente !

 

Dap, de la lacroyx l-am luat, multumesc pentru urare, poate iese si o intalnire ceva(nu intre 14-21 august)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

dragi colegi care ma lamureste si pe mine cu una bucata intrebare : surubul de amestec( pilot screw ) cand il strangi cf? cand il inchizi cf? Eu sunt asa curioss ca am avut probleme cu revenirea din turatie la relatiu..agata / nu statea relantiu.... AM VAZUT CA PARERILES DIFERITE UNII BA CA DACA-L STRANGI II DAI MAI MULTA BENZINA ALTII CAI DAI AER MAI MULT eu unu stiu ca daca-l desfac ii dau benzinan plus la amestec... intreb deoarece relantuul l-am rezolvat abia dupa ce am desfacut suruburile de amestec la 3 de la 2,5 in jos tragea tare dar agata relantiul in 2000 sau mai sus dupa cateva secunde revenea dar dadea sa moara motorul..... CARE MA LAMURESTE???? imi place a naibii sa-l surubaresc pana merge uns..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posesori de Suzuki gsx600f dupa 1998,am piese de vanzare la cele mai mici preturi de pe forum.Mentionez ca a fost lovit in fata si nu am piese din fata (far ,telescoape,roata fata,carene,rezervor).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saptamana aceasta avand prea mult timp liber am zis sa rezolv

..vad ca le stii bine :rock: .

..am iesit azi cu ea.. merge bine.. m'am intors la ,,baza'', am oprit motorul la poarta, ca s'o deschid,, am pornit-o si cand am intrat a inceput sa se auda asa...ca un zdranganit de lant vechi.. zornait..in motor.. nush ce pzdms... ciudat rau se auzea.. si..cam dintr-o data... se poate intampla asa, brusc?? :blink: ceva??

..ulei in motor e... sa schimb sa pun sintetic si cu duralube d'ala?? :blink:

..nu am stat sa analizez mai mult, ca nu pot face zgomot acolo... :blink:

-acu'.. ca idee, tipu' de la care am luat-o zicea ceva de schimbat chiulasa..sau culbutorii... marog, a schimbat ceva acolo :blink: ..mie mi-a aratat un culbutor pe carabina cu chei... poate n'a pus ce trebuie acolo??sau intinzatoru' ala nu e... intins??? sau.. ce??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

odata la 10 ani trebuie schimbat arcul intinzatorului de distributie. e vreo 5 euro si se schimba destul de usor. eu as incepe de aici...

 

motoru meu are 11 ani dar niciodata nu a vazut un service in care sa i se desfaca motoru, sau sa schimbe cinestie ce... doar ulei, filtre si cam atat... dar tot ce trebuia schimbat, a fost schimbat in timp, chiar si mai devreme... de intinzator odata la 10 ani nu stiam...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut all. am o intrebare fiind-ca sunt incepator pe acest model . Voi cum le pastrati pe timpu ierni as dori sa stiu niste pasi ? o porniti iarna ?, bagati in benzina stabilizator ?, umpleti rezervoru cu benzina ? , cum lasati robinetu la rezervor ? . stiu ca este prea devreme de intrebat dastea dar as dori sa stiu din timp si sa nu am surprize la primavara . ms . asfalt uscat \m/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

odata la 10 ani trebuie schimbat arcul intinzatorului de distributie. e vreo 5 euro si se schimba destul de usor. eu as incepe de aici...

am vazut in cartea de reparatie cum arata arcu' ala...Bun, bine...cum/de un' se ia ala??? :unsure:

 

:friends: se pare ca voi avea nevoie de carene sa imprumut ca sa iau identificarea sau carene rupte-crapate, le lipesc io ca sa iau identificarea... :bounce:

..model GSX-F 1994... :bigstar:

..daca ma poate ajuta cineva..carene MOTOR e vorba...la far am facut eu rost.. :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu credeam, dar am facut-o si pe asta ! ..... mi-am tras GSX750F ! Cu toate ca aveam indoieli asupra celor ,,doar 92CP", o plimbare de vre'o 300km ma facut sa-mi schimb radical parerea. Suzana, este fabricatie 2002, este abia trecuta de 24000km, este intr-o stare foarte buna si am luat-o la un pret de ma facut sa uit de cealalta optiune: ..... VFR

 

Motorasul ma surprins din prima. Este de-a dreptul electric, plaja lunga de ture si are un cuplu motor neasteptat deeeee ...... ??? Nu stiu sigur ?! ... nu este nici afara din cale de mare, insa este livrat atunci cand trebuie. Inca de la 2000rot/min motorul incepe sa traga bine ! Asa m-am plimbat in treapta a-6-a cu 60km/h in localitate si cand am ajuns afara ... gaz si zzzzzzz ! A plecat !

 

Cautam o mobra cu care sa fac turism si cum Matilda (CB450S) a acumulat ceva ani, chiar daca functioneaza impecabil, plecam la drum cu oarece strangeri de inima sa nu-mi crepe ceva !? .... la peste 83000km te poti astepta la orice.

Asa ca VFR-ist convins, iata-ma posesor de GSXF si o spun cu toata onestitatea: mobra asta imi place MAXIM !

 

Va pupa @petrica ! :friends:

... ne auzim !

post-10224-0-35879200-1316784975_thumb.jpg

post-10224-0-34731500-1316785198_thumb.jpg

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu credeam, dar am facut-o si pe asta ! ..... mi-am tras GSX750F ! Cu toate ca aveam indoieli asupra celor ,,doar 92CP", o plimbare de vre'o 300km ma facut sa-mi schimb radical parerea. Suzana, este fabricatie 2002, este abia trecuta de 24000km, este intr-o stare foarte buna si am luat-o la un pret de ma facut sa uit de cealalta optiune: ..... VFR

 

Motorasul ma surprins din prima. Este de-a dreptul electric, plaja lunga de ture si are un cuplu motor neasteptat deeeee ...... ??? Nu stiu sigur ?! ... nu este nici afara din cale de mare, insa este livrat atunci cand trebuie. Inca de la 2000rot/min motorul incepe sa traga bine ! Asa m-am plimbat in treapta a-6-a cu 60km/h in localitate si cand am ajuns afara ... gaz si zzzzzzz ! A plecat !

 

Cautam o mobra cu care sa fac turism si cum Matilda (CB450S) a acumulat ceva ani, chiar daca functioneaza impecabil, plecam la drum cu oarece strangeri de inima sa nu-mi crepe ceva !? .... la peste 83000km te poti astepta la orice.

Asa ca VFR-ist convins, iata-ma posesor de GSXF si o spun cu toata onestitatea: mobra asta imi place MAXIM !

 

Va pupa @petrica ! :friends:

... ne auzim !

 

Sa-l folosesti sanatos !

Daca nu aveai semnalizarile innegrite, ziceam ca-i al meu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... mda ! Prima chestie nashpa ! In Cartea de Identitate, roata din spate, scrie ca trebuie sa aiba 150/70/17 si eu am montata pe mobra 190/60/17 :huh: ... e' clar ca nu ma primesc astia nici macar la poarta R.A.R.-ului !

Cata minte si la astia de la Suzuki ?! ... auzi, sa monteze ei o roata de 150 letime pe un motor de 750ccm ?! :scratch:

... asta e' ! Cumparam guma de 150.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...