SRJN Postat Noiembrie 22, 2008 Share Postat Noiembrie 22, 2008 Sigur are alta harta? Unde scrie? un link,ceva Si Banditul are ambreiaj hidraulic,pneul spate e tot de 160,rezervorul e la fel,e identica pana si codita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Noiembrie 22, 2008 Share Postat Noiembrie 22, 2008 Hai, nu va mai certati degeaba! Prea multe detalii despre gixxef nu prea gasim. A trecut aproape 1 an de cand s-au lansat si in nici o revista nu s-a scris nimic despre ea. Cert e ca este aproape identica cu Banditul de 650 K7,inclusiv toba aia nasoala, mai putin pozitia pilotului (aduce un pic a sport) si, intradevar, harta motorului. Si carenajul, care face toti banii. Oricum, cred ca 90 % e banditul 650. (deja mi s-a facut un dor nebun de o calatorie cu ea) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Noiembrie 22, 2008 Share Postat Noiembrie 22, 2008 da nu se cearta nimeni. Duke e prea serios cand vine vorba de choppere . Si eu stiam ca e un bandit, nu de alta da am cautat pozitiii si alte accesorii si marea majoritate sunt de pe bandit spre fericirea noastra. Ca idee in schimb e intr-adevar urmasul lui katana(cand ma mai intreaba lumea ce moto e asta le zic ca e noua katana). Si apropo de care de ce prefer eu varianta half-a-busa: Dupa cum se poate vedea asemanarea izbitoare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigDuke Postat Noiembrie 22, 2008 Share Postat Noiembrie 22, 2008 Pardon ... eu nu sunt serios decat cand vine vb de cruisere . Si intr-advar nu ma certam si cred ca baiazid a inteles ce am vrut sa zic. Sunt si multi ciudatei pe forumu asta care se plictisesc asa de rau incat isi contorizeaza numarul de posturi. Nu a fost si cazul lui, dar necunoscandu-l eram doar prevazator ... scuze dc am exagerat. Cu ambriaju hidraulic fata de bandit am aberat, daaaar noi avem 86(63 KW) de cp si banditu de 650 84(62.5 KW) ... de aici poate si harta putin schimbata ca motorul e acelasi . De cuplu nici nu mai are rost sa vorbim (62 Nm la 8.900 rot./min. fata de 61.5/8900 la bandit). In your face bandits . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Noiembrie 23, 2008 Share Postat Noiembrie 23, 2008 vrei sa zici ca sunt o groaza de terminati pe forumu asta. Nus voi ce topicuri mai cititi, dar eu personal am citit unele de te iei cu mainile de cap cand vezi ce se scrie pe acolo. Jumate sunt profesorii de limba si literatura romana si cealalta jumate sunt smardoi si ciumeci. Cateva topicuri sunt mai serioase, respectiv astea pe aici pe la tipuri de motoare, la echipamente si cam atat. In rest, la accidente si incepatori e troaca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Noiembrie 23, 2008 Share Postat Noiembrie 23, 2008 Eu, unul, in afara de GSX F, si la noi la Arges, nu prea mai citesc topicuri, din cauza ca sunt tot felul de "smecheri", care mai decare mai "inteligenti", si in afara de mistouri unul de altul nu mai stiu nimic. Cred ca e concurs: care jigneste mai mult, si mai multi colegi dintr-o fraza. Poate cred ca sunt mai interesanti, dar astia sunt aia care fac si prostii pe strada cu motoarele, care nu respecta legea si, din cauza, lor ne sicaneaza soferii pe toti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Noiembrie 23, 2008 Share Postat Noiembrie 23, 2008 (editat) Asta e un post la misto ? Daca nu ... motocicleta in cauza este inlocuitoarea katanei incepand cu anul 2008. Se numeste SUZUKI GSX 650 F in loc de SUZUKI GSX-F de 600 (nu exista 750 acum). Motorul este nou (650 cmc) si intr-adevar este acelasi (85 cp) cu cel de pe bandit dar cu o alta harta . Mai sport. Carenajul este o alta deosebire ca si bordul de altfel fata de bandit. Sunt imprumutate de la GSX-R si modificate. Mai avem in plus fata de bandit ambreiaj hidraulic si indicator treapta de viteza. Nu sunt sigur la pneul spate daca e mai lat aici desi nu cred (160). Nu avem cric central ( cica asa e la moto sport, o tampenie dupa mine) dar e optional pentru cateva sute de euro. Fata de bandit nu exista abs pe acest model cel putin pentru 2008 sau 2009. S-ar putea sa avem si rezervorul mai mare desi iarasi ma indoiesc intrucat mi se pare ochiometric ca are aceeasi forma si dimensiune ca la bandit .... 19 litri. Pentru alte detalii np. Pentru mistouri mai sunt si alte topicuri. Sincer nu am stiut de continuitatea katanei. Nu am postat la misto. Cunostiintele mele despre katane sunt limitate la nivelul 1992-1996 gsx600f si gsx750f; modelele cu stop frana tip babuin: 1997-xxxx Omul cat traieste invata. Nu trebuia sa sari la gatul meu ca nu postez la misto. Editat Noiembrie 23, 2008 de Baiazid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigDuke Postat Noiembrie 23, 2008 Share Postat Noiembrie 23, 2008 @Baiazid Si intr-advar nu ma certam si cred ca baiazid a inteles ce am vrut sa zic. Sunt si multi ciudatei pe forumu asta care se plictisesc asa de rau incat isi contorizeaza numarul de posturi. Nu a fost si cazul lui, dar necunoscandu-l eram doar prevazator ... scuze dc am exagerat. .. deci no ofense Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Noiembrie 24, 2008 Share Postat Noiembrie 24, 2008 @Baiazid .. deci no ofense No worries Eu am avut o katana acum 3 ani dar din pacate am accidentat-o grav. Sunt motoare foarte bune de touring-sport. Consum redus de benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigDuke Postat Noiembrie 25, 2008 Share Postat Noiembrie 25, 2008 (editat) Baieti in curand o sa imi bag si eu motocicleta la iernat. Cred ca mai fac o tura 2 prin Bucuresti pe aici dar in principiu ma pregatesc . Avand in vedere aceste planuri extraordinare m-am documentat si eu putin ce draq sa fac. Deci in primul rand trebuie sa mentionez ca imi voi tine peste iarna motocicleta afara intr-o curte pe langa bloc, unde de altfel am tinut-o de cand o am si nu am avut nicio problema. Ma simt mai in siguranta sa o stiu pe langa mine si pazita de Max (cainele proprietarilor curtii) chiar dc din cand in cand se mai pisa pe husa ... decat sa o las in nu stiu ce parcare de la nu stiu ce mall unde platesc mult mai mult si o sa aiba acces toti cocalarii chiar si la motocicleta. In al doilea rand o sa ii fac plinul (ochi) si am aflat ca benzina de la noi se descompune cam in 4 luni deci nu o sa fie cazul pentru ca in martie cel tarziu o sa imi reiau treaba cu motorul mai mult ca sigur deci nu e nevoie de nu stiu ce stabilizator de benzina ... oricum nu e f scump asa ca cine vrea sa puna sa puna ca nu strica, mie unul mi-e lene. In ceea ce priveste uleiul ... oameni buni uleiurile din ziua de azi sunt uleiuri sintetice deci nu o sa fie problema sa se tsolidifice excesiv peste iarna. Nu trebuie schimbat uleiul acum inainte de iernat si pe urma cand vine primavara din nou. Lasati-l asa ca nu e problema. Bujiile inundate in ulei combustibil nu mai stiu ce ... nu e cazul la motorele in 4 cilindrii ci la motoarele in V. Si ultima chestie si cea mai importanta este : http://www.louis.de/_10faa8da7a34c8f2dcaf5...tnr_gr=10008312 + niste silicagel care sa absoarba umezeala pus in husa ... dc nu gasiti silicagel puteti pune niste ciorapi cu sare inauntru ca sa absoarba umezeala. Diferenta este ca silicagelul nu pastreaza umezeala pe cand sarea ramane uda. Cam asta am de gand sa fac ... daca mai aflu cate ceva va anunt. Mai postati si voi cate ceva peste iarna sa nu se duca topicul asta de rapa ca motoreta noastra merita sa stea in fata . Editat Noiembrie 25, 2008 de BigDuke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Noiembrie 26, 2008 Share Postat Noiembrie 26, 2008 Nu prea inteleg ce e cu silicagelul. In rest ai dreptate si sa nu uitam, SUNT NOI MOTOARELE!!! Manualul lu suzi e cam generalist el de felul lui asa, uite spre exemplu acolo zice sa nu o speli cu jet cu presiune(ca la toate spalatoriile). Personal am spalat cu asa si nu are nici pe dreaq si nici nu o sa aiba pt ca nu are ce sa pateasca. Sa nu uiti ca la 2 zile sa o mai pornesti. Ieri am pornit-o si eu dupa vreo saptamana de inactivitate si se cam auzeau elementele alea pe la motor ca au stat degeaba si nu au mers . Am lasat-o 15 minute s mearga si si-a revenit se si incalzise bine. Cred ca ma mai duc si azi sa o pornesc 5 minute asa de control. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balaur_u Postat Noiembrie 26, 2008 Share Postat Noiembrie 26, 2008 (editat) Salutare, Are cineva idee unde as putea gasi un senzor de neutru? Nu ma intereseaza de la reprezentanta... SH e bun... Numai bine, Laurentiu Editat Noiembrie 26, 2008 de balaur_u Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigDuke Postat Noiembrie 26, 2008 Share Postat Noiembrie 26, 2008 Nu prea inteleg ce e cu silicagelul. Pai silicagelul sau sarea in ciorap au rolul de a absorbi umezeala aparuta in husa pe parcursul iernii. Sarea absoarbe umezala dar ramne ea uda pe cand silicagelul se consuma absorband umezeala dar nu ramne nimic ud in husa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Noiembrie 26, 2008 Share Postat Noiembrie 26, 2008 M-am uitat pe linku trimis de tine, da sincer nu am inteles ce e silicagelul . Poate poti sa detaliezi si pt blonzi. Umezeala se acumuleaza in husa daca o tii afara, eu o tin in garaj asa k nu stiu cata umezeala se acumuleaza, iar dupa ce o pornesc mai intai las sa se raceasca esapamentu si dupa pun husa tocmai ca sa nu faca condens si astfel evit un pic de umezeala . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigDuke Postat Noiembrie 26, 2008 Share Postat Noiembrie 26, 2008 (editat) M-am uitat pe linku trimis de tine, da sincer nu am inteles ce e silicagelul . Poate poti sa detaliezi si pt blonzi. Umezeala se acumuleaza in husa daca o tii afara, eu o tin in garaj asa k nu stiu cata umezeala se acumuleaza, iar dupa ce o pornesc mai intai las sa se raceasca esapamentu si dupa pun husa tocmai ca sa nu faca condens si astfel evit un pic de umezeala . Deci nu esti atent . Eu nu cred ca renteaza husa pe care am prezentat-o eu dc iti tii motorul in garaj si vrei sa-l pornesti din cand in cand. Eu o sa tin motorul afara si de aia il bag in balonul asta de husa. Mai tii minte cand cumperi o haina (poate chiar cea de la motor) sau orice produs electronic etc ... sunt niste pliculete cu niste bilute mici prin cutia , buzunarele , etc produsului respectiv ca sa se pastreze bine in caz de depozitare pe termen mai lung. Ala e silicagel. Si absoarbe umezeala ... Daca tot nu ai inteles : http://www.silicagel.ro/produse.html Editat Noiembrie 26, 2008 de BigDuke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Noiembrie 26, 2008 Share Postat Noiembrie 26, 2008 Vezi ca are un tip , Bodonbikes de pe site-ul frate.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Noiembrie 26, 2008 Share Postat Noiembrie 26, 2008 Chiar ma intrebam ce sunt bilutele alea . Gata am inteles care e smecheria. La mine nu e cazu sa imi iau asa ceva ca e in garaj desi si acolo mai e putina umezeala da nu intr-atat incat sa fie nevoie de d-astea. Acum tocmai ce am fost sa o pornesc, 10 minute am lasat-o sa mearga. Mai incolo ma duc sa o acopar. D0abia astept sa vina primavara. Apropos acuma merg cu bicicleta , ma rog acum momentan e la revizie ca n-am mai folosit-o de mult. Ce inseamna pasiunea pe 2 roti, cu sau fara motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Noiembrie 26, 2008 Share Postat Noiembrie 26, 2008 Si eu am trecut la bicicleta de o saptamana. Intrebare: de ce trebuie plinul facut? ca i-am auzit pe mai multi ca-i fac plinul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Noiembrie 26, 2008 Share Postat Noiembrie 26, 2008 Plinul trebuie facut nu numai la motoare ci si la masini, ca sa nu se........ habar n-am ce, da de bine nu e sigur . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Noiembrie 26, 2008 Share Postat Noiembrie 26, 2008 Cu cat e benzina mai proasta cu atat se va degrada mai mult,avand mai multe impuritati pe langa combusitbilul propriu-zis.Deci daca faceti plinul recomand Carerra 100. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Noiembrie 27, 2008 Share Postat Noiembrie 27, 2008 Bine la o adica nu moare nimeni daca mai scoatem motoru de sub husa si mergem pana la benzinarie sa ii facem plinul. Dupa cum ziceam la 2 zile o mai pornesc 10-15 minute, asa ca ma astept sa nu ramana plin, prin urmare mai dau o fuga pan la benzinarie ca nu e mare lucru. Apropos care sunteti cu bicicletele, am fost ieri la service cu a mea , si ma uitam la preturi la bicle d-astea noi frumoase. Doamne fereste ce scoruri, ce amenzi au!!!! 110 milioane, 50 de milioane(era la reducere de la 70!). A inebunit lumea nu alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Noiembrie 27, 2008 Share Postat Noiembrie 27, 2008 Apropos care sunteti cu bicicletele, am fost ieri la service cu a mea , si ma uitam la preturi la bicle d-astea noi frumoase. Doamne fereste ce scoruri, ce amenzi au!!!! 110 milioane, 50 de milioane(era la reducere de la 70!). A inebunit lumea nu alta. Se justifica pretul daca te dai pe munte si iti increzi viata in componente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Noiembrie 27, 2008 Share Postat Noiembrie 27, 2008 Ale dreaq componente mai sunt de duc pretul unei biciclete la 110 milioane. Si inca astea am impresia ca nu sunt cele mai cele; mai sunt unele intre 4000-7000 de iepuroi, ce dreaq or face de banii astia nu stiu. Si daca te dai pe munte si esti planta tot degeaba ai componente high-end. Care e meserias sa se dea pe munte se da si cu normale fara furca cu suspensii hidraulice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigDuke Postat Noiembrie 27, 2008 Share Postat Noiembrie 27, 2008 Ale dreaq componente mai sunt de duc pretul unei biciclete la 110 milioane. Si inca astea am impresia ca nu sunt cele mai cele; mai sunt unele intre 4000-7000 de iepuroi, ce dreaq or face de banii astia nu stiu. Si daca te dai pe munte si esti planta tot degeaba ai componente high-end. Care e meserias sa se dea pe munte se da si cu normale fara furca cu suspensii hidraulice. Bicicletele de contratimp din turul frantei ajung in jur de 10000 euro. Trebuiesc sa fie cat mai usoare si intr-adevar materialele costa. Acum avem de-a face cu o adevarata industrie nu trebuie comparata bicicleta cu moto. Si nici biciletele foarte scumpe cu cele din metro. Ar trebui sa stii si de la snowboard vlade. Si mai platesti si brandul of course dar odata cu el vine si o garantie a calitatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Noiembrie 27, 2008 Share Postat Noiembrie 27, 2008 Mai la snowboard o placa ca lumea(a mea luata din state a fost cu tot cu husa si cu bootsi 500 de dolari si e liquid, nu stiu in europa da in america sunt cunoscute) e 500 d dolari, si o bicicleta ca lumea la fel. Eu zic in primul rand si de magazinele d la noi care practica preturi cu adaos 500%, si sa nu imi ziceti ca n-ati vazut asa ceva ca imi inghit sapca. Hai sa fim seriosi, echipamente si alte d-astea de moto de ce ne luam de pe fc moto? Pt ca acolo preturile sunt cum sunt fata de ce e la noi, la fel se intampla si la biciclete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.