DorinNikos Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 (editat) Amin to that . La capitolul asta e imbatabila motorcicleta noastra, arata a supersport, e si de oras(commuting cum ii zic americanii) si de drum lung si pt incaptori, ce sa mai mici, pepeni, struguri, baie . Cred ca asta a fost si motivul pt care ne-am luat bicicleta asta. cred ca de asta m-am indragostit la prima vedere de ea. mai ceva ca de o fata Editat Noiembrie 20, 2008 de DorinNikos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigDuke Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 Pe mine nu ma teteaza enduro sa ma dau pe coclauri. Ma tenteaza BMW 1200 GS sau KTM 990 pentru touring pe orice fel de teren. Dar ma voi hotari dupa excursia de la vara daca trec pe asa ceva . Pentru oras imi plac nakedurile si supermoto. Chopperele imi plac dar doar sa ma uit la ele ca sunt frumoase nu pot sa zic ca e mi-as dori neaparat unul (poate n-as zice pas la un v-rod desi nu e chopper). Oricum vlade cred ca incurci chopperele cu cruiserele ... mai exista si bobbere poate va plac si alea. Cred ca iti plac cruiserele ... de ex suzuki intruder ala de 1800 boulevard sau cum pana mea ii zice (belea ) da am vazut manelari cu d'alea ). In ceea ce priveste depozitarea ... nu stiu frate ce draq sa-i fac. Vezi ca scrie si in manulul motoretei cum te sfatuiesc ei sa o o depozitezi ... nu conteaza ca e iarna sau vara. Dar nu cred ca o sa fac ca acolo sa schimb uleiul odata cand o depozitez si odata cand vine primavara. Eu oricum o sa-i fac revizia acum ca am 11300 km si fac ca vlad o mai pornesc din cand in cand (adica la 2 3 zile). Partea nasoala la mine e ca nu am ceva acoperit unde sa o tin. Dar o sa trecem de iarna fara probleme ce draq . Si m-am hotarat si cu toba : . E printre cele mai ieftine (310 euro) si se aude foarte bine. Plus ca e mult mult mai usoara . Iat-o pe motor http://forum.bercenarii.ro/download/file.p...5&mode=view. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 Mama lor de choppere cruisere, nu sesizez care e diferenta intre ele sincer. manelari mai sunt pe motoare, si pe rr-uri si pe choppere si pe mai multe. Din fericire nu sunt prea multi, ca dehh nu e asa comfortabil ca un q7 gip gip sau x5 ca tot sunt ca daciile pe la noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigDuke Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 (editat) Mama lor de choppere cruisere, nu sesizez care e diferenta intre ele sincer. manelari mai sunt pe motoare, si pe rr-uri si pe choppere si pe mai multe. Din fericire nu sunt prea multi, ca dehh nu e asa comfortabil ca un q7 gip gip sau x5 ca tot sunt ca daciile pe la noi. Nenea vlad nu am ceva cu tine, nu ma intelege gresit dar mai si invatam ca suntem motociclisti vb aia ... pentru tine sau pentru cine si-a pus intrebarea ba ce e cu motocicletele astea de auzi la ala si la ala chopper cruiser custom bobber ... ma rog . ia de aicea care esti interesat /index.php?...170032&st=0 Cum zicea cineva e bine sa mai vb si in contradictoriu si in completare ne documentam si noi si ii mai documentam si pe altii. Plus ca pastram si topicul in picioare si cine stie ce confrati de GIXXEF mai capatam . Keep up the fight . Editat Noiembrie 21, 2008 de BigDuke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Noiembrie 22, 2008 Share Postat Noiembrie 22, 2008 Un pic offtopic: Stiam ca banditul este GSF iar katanele au GSXF Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigDuke Postat Noiembrie 22, 2008 Share Postat Noiembrie 22, 2008 (editat) Un pic offtopic: Stiam ca banditul este GSF iar katanele au GSXF Asta e un post la misto ? Daca nu ... motocicleta in cauza este inlocuitoarea katanei incepand cu anul 2008. Se numeste SUZUKI GSX 650 F in loc de SUZUKI GSX-F de 600 (nu exista 750 acum). Motorul este nou (650 cmc) si intr-adevar este acelasi (85 cp) cu cel de pe bandit dar cu o alta harta . Mai sport. Carenajul este o alta deosebire ca si bordul de altfel fata de bandit. Sunt imprumutate de la GSX-R si modificate. Mai avem in plus fata de bandit ambreiaj hidraulic si indicator treapta de viteza. Nu sunt sigur la pneul spate daca e mai lat aici desi nu cred (160). Nu avem cric central ( cica asa e la moto sport, o tampenie dupa mine) dar e optional pentru cateva sute de euro. Fata de bandit nu exista abs pe acest model cel putin pentru 2008 sau 2009. S-ar putea sa avem si rezervorul mai mare desi iarasi ma indoiesc intrucat mi se pare ochiometric ca are aceeasi forma si dimensiune ca la bandit .... 19 litri. Pentru alte detalii np. Pentru mistouri mai sunt si alte topicuri. Editat Noiembrie 22, 2008 de BigDuke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Noiembrie 22, 2008 Share Postat Noiembrie 22, 2008 Sigur are alta harta? Unde scrie? un link,ceva Si Banditul are ambreiaj hidraulic,pneul spate e tot de 160,rezervorul e la fel,e identica pana si codita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Noiembrie 22, 2008 Share Postat Noiembrie 22, 2008 Hai, nu va mai certati degeaba! Prea multe detalii despre gixxef nu prea gasim. A trecut aproape 1 an de cand s-au lansat si in nici o revista nu s-a scris nimic despre ea. Cert e ca este aproape identica cu Banditul de 650 K7,inclusiv toba aia nasoala, mai putin pozitia pilotului (aduce un pic a sport) si, intradevar, harta motorului. Si carenajul, care face toti banii. Oricum, cred ca 90 % e banditul 650. (deja mi s-a facut un dor nebun de o calatorie cu ea) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Noiembrie 22, 2008 Share Postat Noiembrie 22, 2008 da nu se cearta nimeni. Duke e prea serios cand vine vorba de choppere . Si eu stiam ca e un bandit, nu de alta da am cautat pozitiii si alte accesorii si marea majoritate sunt de pe bandit spre fericirea noastra. Ca idee in schimb e intr-adevar urmasul lui katana(cand ma mai intreaba lumea ce moto e asta le zic ca e noua katana). Si apropo de care de ce prefer eu varianta half-a-busa: Dupa cum se poate vedea asemanarea izbitoare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigDuke Postat Noiembrie 22, 2008 Share Postat Noiembrie 22, 2008 Pardon ... eu nu sunt serios decat cand vine vb de cruisere . Si intr-advar nu ma certam si cred ca baiazid a inteles ce am vrut sa zic. Sunt si multi ciudatei pe forumu asta care se plictisesc asa de rau incat isi contorizeaza numarul de posturi. Nu a fost si cazul lui, dar necunoscandu-l eram doar prevazator ... scuze dc am exagerat. Cu ambriaju hidraulic fata de bandit am aberat, daaaar noi avem 86(63 KW) de cp si banditu de 650 84(62.5 KW) ... de aici poate si harta putin schimbata ca motorul e acelasi . De cuplu nici nu mai are rost sa vorbim (62 Nm la 8.900 rot./min. fata de 61.5/8900 la bandit). In your face bandits . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Noiembrie 23, 2008 Share Postat Noiembrie 23, 2008 vrei sa zici ca sunt o groaza de terminati pe forumu asta. Nus voi ce topicuri mai cititi, dar eu personal am citit unele de te iei cu mainile de cap cand vezi ce se scrie pe acolo. Jumate sunt profesorii de limba si literatura romana si cealalta jumate sunt smardoi si ciumeci. Cateva topicuri sunt mai serioase, respectiv astea pe aici pe la tipuri de motoare, la echipamente si cam atat. In rest, la accidente si incepatori e troaca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Noiembrie 23, 2008 Share Postat Noiembrie 23, 2008 Eu, unul, in afara de GSX F, si la noi la Arges, nu prea mai citesc topicuri, din cauza ca sunt tot felul de "smecheri", care mai decare mai "inteligenti", si in afara de mistouri unul de altul nu mai stiu nimic. Cred ca e concurs: care jigneste mai mult, si mai multi colegi dintr-o fraza. Poate cred ca sunt mai interesanti, dar astia sunt aia care fac si prostii pe strada cu motoarele, care nu respecta legea si, din cauza, lor ne sicaneaza soferii pe toti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Noiembrie 23, 2008 Share Postat Noiembrie 23, 2008 (editat) Asta e un post la misto ? Daca nu ... motocicleta in cauza este inlocuitoarea katanei incepand cu anul 2008. Se numeste SUZUKI GSX 650 F in loc de SUZUKI GSX-F de 600 (nu exista 750 acum). Motorul este nou (650 cmc) si intr-adevar este acelasi (85 cp) cu cel de pe bandit dar cu o alta harta . Mai sport. Carenajul este o alta deosebire ca si bordul de altfel fata de bandit. Sunt imprumutate de la GSX-R si modificate. Mai avem in plus fata de bandit ambreiaj hidraulic si indicator treapta de viteza. Nu sunt sigur la pneul spate daca e mai lat aici desi nu cred (160). Nu avem cric central ( cica asa e la moto sport, o tampenie dupa mine) dar e optional pentru cateva sute de euro. Fata de bandit nu exista abs pe acest model cel putin pentru 2008 sau 2009. S-ar putea sa avem si rezervorul mai mare desi iarasi ma indoiesc intrucat mi se pare ochiometric ca are aceeasi forma si dimensiune ca la bandit .... 19 litri. Pentru alte detalii np. Pentru mistouri mai sunt si alte topicuri. Sincer nu am stiut de continuitatea katanei. Nu am postat la misto. Cunostiintele mele despre katane sunt limitate la nivelul 1992-1996 gsx600f si gsx750f; modelele cu stop frana tip babuin: 1997-xxxx Omul cat traieste invata. Nu trebuia sa sari la gatul meu ca nu postez la misto. Editat Noiembrie 23, 2008 de Baiazid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigDuke Postat Noiembrie 23, 2008 Share Postat Noiembrie 23, 2008 @Baiazid Si intr-advar nu ma certam si cred ca baiazid a inteles ce am vrut sa zic. Sunt si multi ciudatei pe forumu asta care se plictisesc asa de rau incat isi contorizeaza numarul de posturi. Nu a fost si cazul lui, dar necunoscandu-l eram doar prevazator ... scuze dc am exagerat. .. deci no ofense Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Noiembrie 24, 2008 Share Postat Noiembrie 24, 2008 @Baiazid .. deci no ofense No worries Eu am avut o katana acum 3 ani dar din pacate am accidentat-o grav. Sunt motoare foarte bune de touring-sport. Consum redus de benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigDuke Postat Noiembrie 25, 2008 Share Postat Noiembrie 25, 2008 (editat) Baieti in curand o sa imi bag si eu motocicleta la iernat. Cred ca mai fac o tura 2 prin Bucuresti pe aici dar in principiu ma pregatesc . Avand in vedere aceste planuri extraordinare m-am documentat si eu putin ce draq sa fac. Deci in primul rand trebuie sa mentionez ca imi voi tine peste iarna motocicleta afara intr-o curte pe langa bloc, unde de altfel am tinut-o de cand o am si nu am avut nicio problema. Ma simt mai in siguranta sa o stiu pe langa mine si pazita de Max (cainele proprietarilor curtii) chiar dc din cand in cand se mai pisa pe husa ... decat sa o las in nu stiu ce parcare de la nu stiu ce mall unde platesc mult mai mult si o sa aiba acces toti cocalarii chiar si la motocicleta. In al doilea rand o sa ii fac plinul (ochi) si am aflat ca benzina de la noi se descompune cam in 4 luni deci nu o sa fie cazul pentru ca in martie cel tarziu o sa imi reiau treaba cu motorul mai mult ca sigur deci nu e nevoie de nu stiu ce stabilizator de benzina ... oricum nu e f scump asa ca cine vrea sa puna sa puna ca nu strica, mie unul mi-e lene. In ceea ce priveste uleiul ... oameni buni uleiurile din ziua de azi sunt uleiuri sintetice deci nu o sa fie problema sa se tsolidifice excesiv peste iarna. Nu trebuie schimbat uleiul acum inainte de iernat si pe urma cand vine primavara din nou. Lasati-l asa ca nu e problema. Bujiile inundate in ulei combustibil nu mai stiu ce ... nu e cazul la motorele in 4 cilindrii ci la motoarele in V. Si ultima chestie si cea mai importanta este : http://www.louis.de/_10faa8da7a34c8f2dcaf5...tnr_gr=10008312 + niste silicagel care sa absoarba umezeala pus in husa ... dc nu gasiti silicagel puteti pune niste ciorapi cu sare inauntru ca sa absoarba umezeala. Diferenta este ca silicagelul nu pastreaza umezeala pe cand sarea ramane uda. Cam asta am de gand sa fac ... daca mai aflu cate ceva va anunt. Mai postati si voi cate ceva peste iarna sa nu se duca topicul asta de rapa ca motoreta noastra merita sa stea in fata . Editat Noiembrie 25, 2008 de BigDuke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Noiembrie 26, 2008 Share Postat Noiembrie 26, 2008 Nu prea inteleg ce e cu silicagelul. In rest ai dreptate si sa nu uitam, SUNT NOI MOTOARELE!!! Manualul lu suzi e cam generalist el de felul lui asa, uite spre exemplu acolo zice sa nu o speli cu jet cu presiune(ca la toate spalatoriile). Personal am spalat cu asa si nu are nici pe dreaq si nici nu o sa aiba pt ca nu are ce sa pateasca. Sa nu uiti ca la 2 zile sa o mai pornesti. Ieri am pornit-o si eu dupa vreo saptamana de inactivitate si se cam auzeau elementele alea pe la motor ca au stat degeaba si nu au mers . Am lasat-o 15 minute s mearga si si-a revenit se si incalzise bine. Cred ca ma mai duc si azi sa o pornesc 5 minute asa de control. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balaur_u Postat Noiembrie 26, 2008 Share Postat Noiembrie 26, 2008 (editat) Salutare, Are cineva idee unde as putea gasi un senzor de neutru? Nu ma intereseaza de la reprezentanta... SH e bun... Numai bine, Laurentiu Editat Noiembrie 26, 2008 de balaur_u Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigDuke Postat Noiembrie 26, 2008 Share Postat Noiembrie 26, 2008 Nu prea inteleg ce e cu silicagelul. Pai silicagelul sau sarea in ciorap au rolul de a absorbi umezeala aparuta in husa pe parcursul iernii. Sarea absoarbe umezala dar ramne ea uda pe cand silicagelul se consuma absorband umezeala dar nu ramne nimic ud in husa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Noiembrie 26, 2008 Share Postat Noiembrie 26, 2008 M-am uitat pe linku trimis de tine, da sincer nu am inteles ce e silicagelul . Poate poti sa detaliezi si pt blonzi. Umezeala se acumuleaza in husa daca o tii afara, eu o tin in garaj asa k nu stiu cata umezeala se acumuleaza, iar dupa ce o pornesc mai intai las sa se raceasca esapamentu si dupa pun husa tocmai ca sa nu faca condens si astfel evit un pic de umezeala . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigDuke Postat Noiembrie 26, 2008 Share Postat Noiembrie 26, 2008 (editat) M-am uitat pe linku trimis de tine, da sincer nu am inteles ce e silicagelul . Poate poti sa detaliezi si pt blonzi. Umezeala se acumuleaza in husa daca o tii afara, eu o tin in garaj asa k nu stiu cata umezeala se acumuleaza, iar dupa ce o pornesc mai intai las sa se raceasca esapamentu si dupa pun husa tocmai ca sa nu faca condens si astfel evit un pic de umezeala . Deci nu esti atent . Eu nu cred ca renteaza husa pe care am prezentat-o eu dc iti tii motorul in garaj si vrei sa-l pornesti din cand in cand. Eu o sa tin motorul afara si de aia il bag in balonul asta de husa. Mai tii minte cand cumperi o haina (poate chiar cea de la motor) sau orice produs electronic etc ... sunt niste pliculete cu niste bilute mici prin cutia , buzunarele , etc produsului respectiv ca sa se pastreze bine in caz de depozitare pe termen mai lung. Ala e silicagel. Si absoarbe umezeala ... Daca tot nu ai inteles : http://www.silicagel.ro/produse.html Editat Noiembrie 26, 2008 de BigDuke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Noiembrie 26, 2008 Share Postat Noiembrie 26, 2008 Vezi ca are un tip , Bodonbikes de pe site-ul frate.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Noiembrie 26, 2008 Share Postat Noiembrie 26, 2008 Chiar ma intrebam ce sunt bilutele alea . Gata am inteles care e smecheria. La mine nu e cazu sa imi iau asa ceva ca e in garaj desi si acolo mai e putina umezeala da nu intr-atat incat sa fie nevoie de d-astea. Acum tocmai ce am fost sa o pornesc, 10 minute am lasat-o sa mearga. Mai incolo ma duc sa o acopar. D0abia astept sa vina primavara. Apropos acuma merg cu bicicleta , ma rog acum momentan e la revizie ca n-am mai folosit-o de mult. Ce inseamna pasiunea pe 2 roti, cu sau fara motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Noiembrie 26, 2008 Share Postat Noiembrie 26, 2008 Si eu am trecut la bicicleta de o saptamana. Intrebare: de ce trebuie plinul facut? ca i-am auzit pe mai multi ca-i fac plinul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Noiembrie 26, 2008 Share Postat Noiembrie 26, 2008 Plinul trebuie facut nu numai la motoare ci si la masini, ca sa nu se........ habar n-am ce, da de bine nu e sigur . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.