DonFlamingo Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 Ba nu te prostesti. Las k e mai sanatos si mai bine asa decat sa mergi echipat full si sa te trezesti pe la urgenta ca erai sa mori de deshidratare. Mersul cu mare atentie, preventiv e cel mai bun. In seara asta iese careva la o plimbare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigDuke Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 Ba nu te prostesti. Las k e mai sanatos si mai bine asa decat sa mergi echipat full si sa te trezesti pe la urgenta ca erai sa mori de deshidratare. Mersul cu mare atentie, preventiv e cel mai bun. In seara asta iese careva la o plimbare? Eu in principiu ... da dupa 8 ... vb la tel cum am stabilit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dorrian Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 sall eu am un suzuki gsxf600 din 2001 sall am si eu o intrebare cine ma poate ajuta cu o lampa spate pt gsxf 600 din 2000 ms Am eu stop pt tine 100 ron tel 0742500709 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzh Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 /index.php?...p=0entry0 daca intereseaza pe careva...negociabil... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigDuke Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 Azi se baga vreun gsx650f - ist la Arc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 Azi se baga vreun gsx650f - ist la Arc ? eu vin la arc astazi , vin cu un prieten cu un bandit ...acelasi pedigree dar model mai vechi am probleme cu alegerea service-ului unde sa fac prima revizie ma deranjeaza ca te obliga sa folosesti uleiul lor . motorteam = ypone , elf=fuchs silkolene , mai am sa vb la bsmotors eu vreau sa-i pun motul si se pare ca ei nu vor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 am gasit la bs motors unde imi vor pune ulei motul 5100 4t 10w40 semisintetic ...voi ce ulei ati folosit ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigDuke Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 am gasit la bs motors unde imi vor pune ulei motul 5100 4t 10w40 semisintetic ...voi ce ulei ati folosit ? silkolene la inceput semsintetic, pe urma full sintetic . Merge parca mai frumos cu full sintetic dc nu e doar placebo. Nu am avut nicio proble cu uleiul asta si deja am aproape 24000 km. O sa merg la a 5-a revizie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 In primul rand e vrajeala asta ca nu te lasa cu uleiul tau, si a 2=a chestiune, eu am pus Motul 300v Factory Line considerat cel mai bun. Si cum nu sunt vreun max biaggi nu imi dau seama de diferenta, mai ales ca ei la revizia de 1000 imi pusesera Motul 7100 care e imediat urmator dupa 300v. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 In primul rand e vrajeala asta ca nu te lasa cu uleiul tau, si a 2=a chestiune, eu am pus Motul 300v Factory Line considerat cel mai bun. Si cum nu sunt vreun max biaggi nu imi dau seama de diferenta, mai ales ca ei la revizia de 1000 imi pusesera Motul 7100 care e imediat urmator dupa 300v. am sunat la bs motors si imi accepta uleiul meu , deja am comandat un bidon de motul 5100 semisintetic ....asta il pun ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AllenC Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 Eu am dus-o in seara asta la Elf, sa ii faca revizia de 1000Km. O voi lua maine . Oamenii de acolo inspira incredere , si sunt dispusi sa iti dea sfaturi si informatii . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 Eu am dus-o in seara asta la Elf, sa ii faca revizia de 1000Km. O voi lua maine . Oamenii de acolo inspira incredere , si sunt dispusi sa iti dea sfaturi si informatii . da,poate ca inspira incredere ...eu personal am sunat si nu vroiau sa auda de motul sau de uleiul clientului ..ei pun numai fuchs silkolene ..acum nu zic ca nu este bun uleiul mai ales ca m-am intalnit cu radu (bigduke) si mi-a confirmat ca si el merge tot pe silkolene si nu a avut probleme insa daca eu vreau motul si e motocicleta mea si mai si platesc ....trebuie sa fac cum vor ei ? deci pana la urma eu platesc sa imi puna ce vor ei ...si nu cred ca suzuki au ceva impotriva uleiului motul deci in final voi merge la bs motors unde ma lasa cu uleiul adus de mine la recomadarea lor, motul 5100t4 semisintetic...de ce sa nu platesc mai putin daca lucrez in domeniul pieselor si pot lua mai ieftin e foarte aiurea , la motorteam nu accepta decat uleiul lor (iponne) si e normal ca ei sunt distribuitori de iponne pe romania iar la elf (despre care am auzit numai lucruri bune ) la fel nu vor decat cu uleiul lor silkolene ...acum sa fiu sincer eu nu mi-am cumparat motocicleta iponne sau silkolene ...mi-am luat suzuki si atata timp cat in cartea tehnica iti scrie negru pe alb norma de uleiuri acceptata de catre suzuki eu pot sa aleg ce ulei pun ...si pana la urma motocicletele suzuki de la motogp sau superbike folosesc uleiuri motul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 Eu am dus-o in seara asta la Elf, sa ii faca revizia de 1000Km. O voi lua maine . Oamenii de acolo inspira incredere , si sunt dispusi sa iti dea sfaturi si informatii . E modelul negru cu ABS? Tocmai dadeau un burnout cu el. Glumesc, glumesc, era pe rampa, am trecut pe acolo cu Banditul sa montez ceva si l-am admirat pentru ca nu stiam ca are ABS GSXF-ul inainte de 2009. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AllenC Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 E modelul negru cu ABS? Tocmai dadeau un burnout cu el. Glumesc, glumesc, era pe rampa, am trecut pe acolo cu Banditul sa montez ceva si l-am admirat pentru ca nu stiam ca are ABS GSXF-ul inainte de 2009. Se pare ca jucaria mea ai vazut-o , si acum stiu de ce am cauciucul pe spate mai tocit . Da , e neagra si are ABS , si e din 2009 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dorrian Postat Iulie 14, 2009 Share Postat Iulie 14, 2009 Salutare,cine are o roata de spate pentru RA?,cu anvelopa de 150,o las pe a mea garantie, am cauciuc nou dar am 160 si ma respins la RAR,si acum nu am de unde face rost de o alta anvelopa,Multumesc!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AllenC Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 Salutare la toata lumea Vreau si eu o lamurire , care ar fi plaja de turatii , sa le spun "normale" in care ar trebui sa merg , astfel incat sa nu fiu nici subturat , nici supraturat , cam pe unde ar trebui sa stea acul turometrului , la un mers "de oras" ? Pentru ca eu tind sa schimb ca si la masina , si parca nu e ce trebuie . Asfalt uscat si bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 Salutare la toata lumeaVreau si eu o lamurire , care ar fi plaja de turatii , sa le spun "normale" in care ar trebui sa merg , astfel incat sa nu fiu nici subturat , nici supraturat , cam pe unde ar trebui sa stea acul turometrului , la un mers "de oras" ? Pentru ca eu tind sa schimb ca si la masina , si parca nu e ce trebuie . Asfalt uscat si bafta ! scrie in manualul de utilizare ceva despre treptele de viteza si de viteza care trebuie sa o ai ...eu personal nu sunt in masura sa dau sfaturi fiind incepator insa eu schimb viteza a doua la vreo 4000 ture iar celelalte le duc pe la 5000-6000 .....astazi am plecat la fotbal si am vazut un gsx650f albastru pe la unirii si unul la fel pleca de langa stadinul national Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Iulie 18, 2009 Share Postat Iulie 18, 2009 Mai oameni buni da nu vrea nimeni sa iesim cu motoarele? Mai pe seara asa cand e mai racoare, stam si al un suc ceva una alta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Iulie 18, 2009 Share Postat Iulie 18, 2009 Mai oameni buni da nu vrea nimeni sa iesim cu motoarele? Mai pe seara asa cand e mai racoare, stam si al un suc ceva una alta? eu as iesi pe seara la o terasa pe undeva dar sa ne strangem mai multi ...vad ca topicul a cam scazut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Iulie 18, 2009 Share Postat Iulie 18, 2009 Pai hai, vb si cu duke si mergem la o terasa frumos, mici, pepeni, struguri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Iulie 18, 2009 Share Postat Iulie 18, 2009 Pai hai, vb si cu duke si mergem la o terasa frumos, mici, pepeni, struguri pai spune-ti la ce terasa si ne vedem acolo ....daca o fi cineva prin bucuresti si nu cumva sunt toti la mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigDuke Postat Iulie 19, 2009 Share Postat Iulie 19, 2009 Salutare la toata lumeaVreau si eu o lamurire , care ar fi plaja de turatii , sa le spun "normale" in care ar trebui sa merg , astfel incat sa nu fiu nici subturat , nici supraturat , cam pe unde ar trebui sa stea acul turometrului , la un mers "de oras" ? Pentru ca eu tind sa schimb ca si la masina , si parca nu e ce trebuie . Asfalt uscat si bafta ! Ma pana in 6000 e cam pisicuta ... pe urma cu cat urci mai sus in ture i se modifica si comportamentul ... motorul e destul de diferit de masina si aceasta e o motocicleta sport (4 in linie pe deasupra =>trebuie sa urci in ture ca sa o simti cum trage). Depinde de tine cum mergi. In oras oricum nu prea ai cum sa-i vezi adevarata fata. Eu schimb in jur de 6 7000 in oras ... poate ma mai grabesc si schimb si pe la 5000 dar atunci se simte ca nu mai trage cum trebuie daca ai nevoie. O sa o simti tu cum ii place ei si cum iti place si tie, pentru ca nu exista sa schimbi ca la carte. Singura chestie la care te mai poti gandi este consumul ... cu cat te duci mai sus in ture (8 9000+) consumul creste pe masura (bine acum nu o sa consume ca un camion un 7 8 maxim). Dar iarasi daca ti-ai luat moto sport si te uiti la consum ... nu e bine. Poate ne intalnim la un suc posesorii cum zicea si vlad. Miercuri o sa fiu iar la arc ... sper sa ajung la revizie pana atunci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AllenC Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 Ma pana in 6000 e cam pisicuta ... pe urma cu cat urci mai sus in ture i se modifica si comportamentul ... motorul e destul de diferit de masina si aceasta e o motocicleta sport (4 in linie pe deasupra =>trebuie sa urci in ture ca sa o simti cum trage). Depinde de tine cum mergi. In oras oricum nu prea ai cum sa-i vezi adevarata fata. Eu schimb in jur de 6 7000 in oras ... poate ma mai grabesc si schimb si pe la 5000 dar atunci se simte ca nu mai trage cum trebuie daca ai nevoie. O sa o simti tu cum ii place ei si cum iti place si tie, pentru ca nu exista sa schimbi ca la carte. Singura chestie la care te mai poti gandi este consumul ... cu cat te duci mai sus in ture (8 9000+) consumul creste pe masura (bine acum nu o sa consume ca un camion un 7 8 maxim). Dar iarasi daca ti-ai luat moto sport si te uiti la consum ... nu e bine. Poate ne intalnim la un suc posesorii cum zicea si vlad. Miercuri o sa fiu iar la arc ... sper sa ajung la revizie pana atunci. Si eu tot pe la 6000-7000 schimb , pentru ca am observat ca trage mult mai bine , poate numai la schimbare treapta 1 -2 sa schimb mai jos in ture . Dar se mai intimpla sa fiu de exemplu in treapta a treia si sa am cam 4000-4500 de ture , pentru ca nu ar avea rost sa schimb intr-a doua , pentru o distanta de cateva zeci de metri , si nici nu pot tura sa ii dau superioara , si eram curios daca este un stil de mers defectuos pentru motor . Oricum, multumesc mult pentru lamuriri . Bafta si asflat uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigDuke Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 Si eu tot pe la 6000-7000 schimb , pentru ca am observat ca trage mult mai bine , poate numai la schimbare treapta 1 -2 sa schimb mai jos in ture . Dar se mai intimpla sa fiu de exemplu in treapta a treia si sa am cam 4000-4500 de ture , pentru ca nu ar avea rost sa schimb intr-a doua , pentru o distanta de cateva zeci de metri , si nici nu pot tura sa ii dau superioara , si eram curios daca este un stil de mers defectuos pentru motor . Oricum, multumesc mult pentru lamuriri . Bafta si asflat uscat E normal sa mergi si subturat (sub 5 6000) mai ales in oras ... unde chiar nu ai alta alternativa. Eu am 24000 km si nu am avut nicio probl cu motoru, am mers foarte mult si in oras (zilnic la serviciu). Dar cand iesi afara o sa "curati" motorul asa ca poti sta linistit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 eu tot aud zgomote ciudate la a mea , parca huruie ceva prin fata .... ce sa fie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.