Sari la conținut

Kali
 Share

Postări Recomandate

L-ai vazut in celebrii tenisi violeti ? :D

 

Din pacate azi nu au fost tenisii violet :D ... am niste conversi rosii da nu stiu pe unde draq i-am pus. Va anunt cand e cazul :laugh: .

 

@vlad : ma mai prostesc si eu :)

Editat de BigDuke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ba nu te prostesti. Las k e mai sanatos si mai bine asa decat sa mergi echipat full si sa te trezesti pe la urgenta ca erai sa mori de deshidratare. Mersul cu mare atentie, preventiv e cel mai bun. In seara asta iese careva la o plimbare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba nu te prostesti. Las k e mai sanatos si mai bine asa decat sa mergi echipat full si sa te trezesti pe la urgenta ca erai sa mori de deshidratare. Mersul cu mare atentie, preventiv e cel mai bun. In seara asta iese careva la o plimbare?

 

Eu in principiu ... da dupa 8 ... vb la tel cum am stabilit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi se baga vreun gsx650f - ist la Arc ?

 

 

eu vin la arc astazi , vin cu un prieten cu un bandit ...acelasi pedigree dar model mai vechi

 

am probleme cu alegerea service-ului unde sa fac prima revizie

 

ma deranjeaza ca te obliga sa folosesti uleiul lor . motorteam = ypone , elf=fuchs silkolene , mai am sa vb la bsmotors

eu vreau sa-i pun motul si se pare ca ei nu vor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit la bs motors unde imi vor pune ulei motul 5100 4t 10w40 semisintetic ...voi ce ulei ati folosit ?

 

silkolene la inceput semsintetic, pe urma full sintetic . Merge parca mai frumos cu full sintetic dc nu e doar placebo. Nu am avut nicio proble cu uleiul asta si deja am aproape 24000 km. O sa merg la a 5-a revizie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand e vrajeala asta ca nu te lasa cu uleiul tau, si a 2=a chestiune, eu am pus Motul 300v Factory Line considerat cel mai bun. Si cum nu sunt vreun max biaggi nu imi dau seama de diferenta, mai ales ca ei la revizia de 1000 imi pusesera Motul 7100 care e imediat urmator dupa 300v.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand e vrajeala asta ca nu te lasa cu uleiul tau, si a 2=a chestiune, eu am pus Motul 300v Factory Line considerat cel mai bun. Si cum nu sunt vreun max biaggi nu imi dau seama de diferenta, mai ales ca ei la revizia de 1000 imi pusesera Motul 7100 care e imediat urmator dupa 300v.

 

 

am sunat la bs motors si imi accepta uleiul meu , deja am comandat un bidon de motul 5100 semisintetic ....asta il pun ei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am dus-o in seara asta la Elf, sa ii faca revizia de 1000Km. O voi lua maine . Oamenii de acolo inspira incredere , si sunt dispusi sa iti dea sfaturi si informatii .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am dus-o in seara asta la Elf, sa ii faca revizia de 1000Km. O voi lua maine . Oamenii de acolo inspira incredere , si sunt dispusi sa iti dea sfaturi si informatii .

 

 

da,poate ca inspira incredere ...eu personal am sunat si nu vroiau sa auda de motul sau de uleiul clientului ..ei pun numai fuchs silkolene ..acum nu zic ca nu este bun uleiul mai ales ca m-am intalnit cu radu (bigduke) si mi-a confirmat ca si el merge tot pe silkolene si nu a avut probleme insa daca eu vreau motul si e motocicleta mea si mai si platesc ....trebuie sa fac cum vor ei ? deci pana la urma eu platesc sa imi puna ce vor ei ...si nu cred ca suzuki au ceva impotriva uleiului motul

 

deci in final voi merge la bs motors unde ma lasa cu uleiul adus de mine la recomadarea lor, motul 5100t4 semisintetic...de ce sa nu platesc mai putin daca lucrez in domeniul pieselor si pot lua mai ieftin

 

e foarte aiurea , la motorteam nu accepta decat uleiul lor (iponne) si e normal ca ei sunt distribuitori de iponne pe romania iar la elf (despre care am auzit numai lucruri bune ) la fel nu vor decat cu uleiul lor silkolene ...acum sa fiu sincer eu nu mi-am cumparat motocicleta iponne sau silkolene ...mi-am luat suzuki si atata timp cat in cartea tehnica iti scrie negru pe alb norma de uleiuri acceptata de catre suzuki eu pot sa aleg ce ulei pun ...si pana la urma motocicletele suzuki de la motogp sau superbike folosesc uleiuri motul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am dus-o in seara asta la Elf, sa ii faca revizia de 1000Km. O voi lua maine . Oamenii de acolo inspira incredere , si sunt dispusi sa iti dea sfaturi si informatii .

 

E modelul negru cu ABS?

 

Tocmai dadeau un burnout cu el. Glumesc, glumesc, era pe rampa, am trecut pe acolo cu Banditul sa montez ceva si l-am admirat pentru ca nu stiam ca are ABS GSXF-ul inainte de 2009.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E modelul negru cu ABS?

 

Tocmai dadeau un burnout cu el. Glumesc, glumesc, era pe rampa, am trecut pe acolo cu Banditul sa montez ceva si l-am admirat pentru ca nu stiam ca are ABS GSXF-ul inainte de 2009.

 

 

Se pare ca jucaria mea ai vazut-o , si acum stiu de ce am cauciucul pe spate mai tocit :lol: . Da , e neagra si are ABS , si e din 2009 . :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea

Vreau si eu o lamurire , care ar fi plaja de turatii , sa le spun "normale" in care ar trebui sa merg , astfel incat sa nu fiu nici subturat , nici supraturat , cam pe unde ar trebui sa stea acul turometrului , la un mers "de oras" ? Pentru ca eu tind sa schimb ca si la masina , si parca nu e ce trebuie .

 

Asfalt uscat si bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea

Vreau si eu o lamurire , care ar fi plaja de turatii , sa le spun "normale" in care ar trebui sa merg , astfel incat sa nu fiu nici subturat , nici supraturat , cam pe unde ar trebui sa stea acul turometrului , la un mers "de oras" ? Pentru ca eu tind sa schimb ca si la masina , si parca nu e ce trebuie .

 

Asfalt uscat si bafta !

 

scrie in manualul de utilizare ceva despre treptele de viteza si de viteza care trebuie sa o ai ...eu personal nu sunt in masura sa dau sfaturi fiind incepator insa eu schimb viteza a doua la vreo 4000 ture iar celelalte le duc pe la 5000-6000 .....astazi am plecat la fotbal si am vazut un gsx650f albastru pe la unirii si unul la fel pleca de langa stadinul national

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai oameni buni da nu vrea nimeni sa iesim cu motoarele? Mai pe seara asa cand e mai racoare, stam si al un suc ceva una alta?

 

 

eu as iesi pe seara la o terasa pe undeva dar sa ne strangem mai multi ...vad ca topicul a cam scazut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai hai, vb si cu duke si mergem la o terasa frumos, mici, pepeni, struguri :bounce:

 

 

pai spune-ti la ce terasa si ne vedem acolo ....daca o fi cineva prin bucuresti si nu cumva sunt toti la mare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea

Vreau si eu o lamurire , care ar fi plaja de turatii , sa le spun "normale" in care ar trebui sa merg , astfel incat sa nu fiu nici subturat , nici supraturat , cam pe unde ar trebui sa stea acul turometrului , la un mers "de oras" ? Pentru ca eu tind sa schimb ca si la masina , si parca nu e ce trebuie .

 

Asfalt uscat si bafta !

 

Ma pana in 6000 e cam pisicuta ... pe urma cu cat urci mai sus in ture i se modifica si comportamentul ... motorul e destul de diferit de masina si aceasta e o motocicleta sport (4 in linie pe deasupra =>trebuie sa urci in ture ca sa o simti cum trage). Depinde de tine cum mergi. In oras oricum nu prea ai cum sa-i vezi adevarata fata. Eu schimb in jur de 6 7000 in oras ... poate ma mai grabesc si schimb si pe la 5000 dar atunci se simte ca nu mai trage cum trebuie daca ai nevoie. O sa o simti tu cum ii place ei si cum iti place si tie, pentru ca nu exista sa schimbi ca la carte. Singura chestie la care te mai poti gandi este consumul ... cu cat te duci mai sus in ture (8 9000+) consumul creste pe masura (bine acum nu o sa consume ca un camion un 7 8 maxim). Dar iarasi daca ti-ai luat moto sport si te uiti la consum ... nu e bine. Poate ne intalnim la un suc posesorii cum zicea si vlad. Miercuri o sa fiu iar la arc ... sper sa ajung la revizie pana atunci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma pana in 6000 e cam pisicuta ... pe urma cu cat urci mai sus in ture i se modifica si comportamentul ... motorul e destul de diferit de masina si aceasta e o motocicleta sport (4 in linie pe deasupra =>trebuie sa urci in ture ca sa o simti cum trage). Depinde de tine cum mergi. In oras oricum nu prea ai cum sa-i vezi adevarata fata. Eu schimb in jur de 6 7000 in oras ... poate ma mai grabesc si schimb si pe la 5000 dar atunci se simte ca nu mai trage cum trebuie daca ai nevoie. O sa o simti tu cum ii place ei si cum iti place si tie, pentru ca nu exista sa schimbi ca la carte. Singura chestie la care te mai poti gandi este consumul ... cu cat te duci mai sus in ture (8 9000+) consumul creste pe masura (bine acum nu o sa consume ca un camion un 7 8 maxim). Dar iarasi daca ti-ai luat moto sport si te uiti la consum ... nu e bine. Poate ne intalnim la un suc posesorii cum zicea si vlad. Miercuri o sa fiu iar la arc ... sper sa ajung la revizie pana atunci.

 

Si eu tot pe la 6000-7000 schimb , pentru ca am observat ca trage mult mai bine , poate numai la schimbare treapta 1 -2 sa schimb mai jos in ture . Dar se mai intimpla sa fiu de exemplu in treapta a treia si sa am cam 4000-4500 de ture , pentru ca nu ar avea rost sa schimb intr-a doua , pentru o distanta de cateva zeci de metri , si nici nu pot tura sa ii dau superioara , si eram curios daca este un stil de mers defectuos pentru motor . Oricum, multumesc mult pentru lamuriri .

 

Bafta si asflat uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu tot pe la 6000-7000 schimb , pentru ca am observat ca trage mult mai bine , poate numai la schimbare treapta 1 -2 sa schimb mai jos in ture . Dar se mai intimpla sa fiu de exemplu in treapta a treia si sa am cam 4000-4500 de ture , pentru ca nu ar avea rost sa schimb intr-a doua , pentru o distanta de cateva zeci de metri , si nici nu pot tura sa ii dau superioara , si eram curios daca este un stil de mers defectuos pentru motor . Oricum, multumesc mult pentru lamuriri .

 

Bafta si asflat uscat

 

E normal sa mergi si subturat (sub 5 6000) mai ales in oras ... unde chiar nu ai alta alternativa. Eu am 24000 km si nu am avut nicio probl cu motoru, am mers foarte mult si in oras (zilnic la serviciu). Dar cand iesi afara o sa "curati" motorul asa ca poti sta linistit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...