Sari la conținut

Kali
 Share

Postări Recomandate

baeti aveti idee daca pun o baterie de carburatoare de pe un gsx600 din 2004 pe motoru meu din 94 merge??????? sunt compatibile exista vreo diferenta am inteles ca cele din 2004 au pe carburatoare si o electrovalva .... A mai facut cinveva modificarea asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu e electrovalva ci senzorul TPS. nu stiu e posibil sa mearga. dar cel mai sigur intreaba pe katriders. bafta! si dute cu motorul ala la un mecanic in bucuresti, termina odata cu el! e culmea din 2 motoare nu reusesti sa faci nici unul! bafta!

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mototrul e bun trage de rupe cand are carburile curatate si cu sincronizare de baza , numai ca rezervorul e buba...la 4 zile infunda filtrele cu rugina . Ma intereseaza unde as putea face un rezervor din plastic dupa asata al meu sau din fibra de sticla ceva pentru ca unul nou cred ca ar ajunge destul de scump. AVETI IDEE DE ASA CEVA. ??? SNAKE AZI AM CURATAT CARBURILE CU SETARILE CARE LE-AI FACUT TU PE CARBURI LA PLUTITOARE SI SURUB AMESTEC SI NEXAM NU VREA SA PORNEASCA ARE O TENTA DE A O LUA DAR AM OMORAT BATERIA MAINE SA O PUN IAR PE REDRESOR SA O INCARC SI APOI REIAU CERCETARILE PANA IMI IESE TREABA BRICI.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie careva ce tip de zale alcatuiesc lantul OEM?

Am reusit sa gasesc part number-ul pentru lantul OEM (27600-06G00-118 / RK525SMOZ7Y,118LE), insa nu si specificatiile tehnice. Presupun ca apare specificat undeva in standardizarea bolduita.

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lantul e mai mult ca sigur un o-ring

 

 

Corect! Scrie si in manual de reparatii si aici.

 

Merci! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat ai cu ea?

 

31.000

 

E mai mult o chestie psihologica sa ma vad cu lant nou ,conform manualului de reparatie l-am intins maxim si am masurat distanta intre zale si este inca in limite,iar la inspectarea oringurilor la fel ,totul in regula

 

Care aveti topcase-uri ? ce modele ,ce marimi ? Ma bate gandul sa-mi iau unul si nu stiu pt ce sa optez .

Editat de claman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers eu cu un Givi E460 . Suportul si placa adaptoare le-am luat de pe louis (Cod 10023587 + 10023576),

topcase-ul il imprumut de la un amic :D Topcase-ul de care zic e maricel.. incap 2 casti, max load = 10kg.

Partile proaste cu topcase-ul sunt:

 

1) Arata ca dracu'

2) Iti limiteaza viteza maxima - eu unul nu m-am simitit foarte bine la

depasiri (~ 140 - 150/h). La viteza mica, de exemplu, daca iei mainile de pe ghidon se observa

un "voblaj" mititel .. :)

 

Partea buna - ai port bagaj sanatos :)

post-10329-0-27657600-1310408662_thumb.jpg

Editat de mdvd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

31.000

 

E mai mult o chestie psihologica sa ma vad cu lant nou ,conform manualului de reparatie l-am intins maxim si am masurat distanta intre zale si este inca in limite,iar la inspectarea oringurilor la fel ,totul in regula

 

Care aveti topcase-uri ? ce modele ,ce marimi ? Ma bate gandul sa-mi iau unul si nu stiu pt ce sa optez .

 

 

Eu am 32000 km, si sunt la a cincea linie , pinionul e ok, lantul la fel.

 

Eu am un GIVI V46. Nu imi incap ambele casti, pentru ca Schuberth-ul meu e mai maricel. Am mers si cu 180 , chiar cu topcase-ul full , viteza de croaziera insa o mentin pe la 140. Cand treci pe langa camioane , se simte la orice viteza . Producatorul recomanda max 120-130 km/h daca nu ma insel.Eu am un suport ALURACK de la SW-MOTECH .

In ceea ce priveste estetica, nu imi pare ca arata urat . Singura problema la care am gasit o rezolvare temporara , a fost cu mizeria aruncata de roata cand ploua, si care ajunge fix in sistemul de inchidere al topcase-ului .

 

Vreau sa imi iau sidecase-uri , dar ma mai gandesc . Acum folosesc genti laterale textile , dar e mai complicat cu ele: legatul sistemului de fixare , legatul gentilor, daca ploua trebuie pusa husa de ploaie , mizerie de la roata ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suport Alurack de la sw motech mi-am luat si eu,acum ma interesez de cutie,eventual si placa quick lock de la motech .

 

tcm_00_763_10000__b1309872684-4889.jpg Top-Case_Shad_SH40_Honda_CBF600_st1pz.jpg

 

im face cu ochiul t-ray de la sw motech si un shad sh40

Editat de claman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suportul si placa adaptoare le-am luat de pe louis (Cod 10023587 + 10023576),

 

Acum am vazut ca suportul givi vine in doua coduri.

 

 

Pai placa o vei lua in functie de topcase

 

Inseamna ca ai placa quick lock de o dai jos imediat , cum e ? e solida ?

 

Multumiri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum am vazut ca suportul givi vine in doua coduri.

 

 

 

 

Inseamna ca ai placa quick lock de o dai jos imediat , cum e ? e solida ?

 

Multumiri

 

 

Daca ai luat Alu Rack , nu poti folosi placa aia de pe Louis , iti trebuie o placa speciala de la SW MOtech facuta pentru modelul de topcase pentru care optezi . Eu de exemplu, pt topcase-ul meu , am asta : 10025853 , cod de pe Louis .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai luat Alu Rack , nu poti folosi placa aia de pe Louis , iti trebuie o placa speciala de la SW MOtech facuta pentru modelul de topcase pentru care optezi . Eu de exemplu, pt topcase-ul meu , am asta : 10025853 , cod de pe Louis .

 

Am inteles acum ,vad ca sunt placi pt diverse prinderi,monokey ..monolock..shad etc. Oricum e util ca poti da jos placa si ramane doar alu-rackul care de destul de bine pe motor.

 

Multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles acum ,vad ca sunt placi pt diverse prinderi,monokey ..monolock..shad etc. Oricum e util ca poti da jos placa si ramane doar alu-rackul care de destul de bine pe motor.

 

Multam

 

 

Da ,eu in ultima vreme ,am lasat placa montata ,pt. ca in timp se slabesc prinderile alea rapide de la atatea utilizari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Goodkat in legtura cu motoarele astea iti pot 'relata' urmatoarele chestii:

-sunt 2 modele in general care seamana intr ele:cele din 88-97 si dupa. piesele se cam potrivesc, in mare sunt identice exceptand faptul ca dupa 98 motorul este putin diferit, mai putini cai putere si demaraj mai slab dar mai mult cuplu la ture joase. cel de 750 dupa 98 este total diferit motorul fata de 750 inainte de 98.

 

-eu am gsxf din 94. ai grija sa nu troncane, fara batai. dar in general motoarele sunt mai zgomotoase. daca cumva se aude ca un motor diesel mai ales la rece , intinzatorul distributiei e pe duca. dar stai linistit nu il schimbi cu totul ci doar arcul acestuia, buba e si la mine si urmeaza rezolvata. problema aceasta apare dupa spusele altora odata la 10 ani. arcul intinzatorului nu isi mai face treaba prin urmare trebuie schimbat. costul acestuia e undeva la 14 euro daca nu ma insel. luna trecuta l-am cumparat si eu urmeaza sa il montez. partea proasta e ca trebuiesc schimbate si cateva garnituri pe acolo deci cost suplimentar la treaba asta.

 

-la modele inainte de 98 mai este o buba. discurile de frana fata au joc din 'nituri'. mai ales cel din dreapta. capata in timp joc si zrangane cand iei cate o groapa. cel din stanga nu are probleme, am vazut la mai multe motoare problema asta si am dedus 'defect de fabrica'. de altfel discurile mele arata ca noi si problema exista. in afara de zgomot nu ma deranjeaza cu nimic.

 

in rest nu sunt probleme specifice. piesele se gasesc usor, f usor de intretinut. pentru mn e motorul perfect.

e adevarat am schimbat multe piese la el, dar asta din cauza vechimii motocicletei. motorul e 'bulletproof'. celelalte aspecte le verifici ca la oricare motocicleta. nu are probleme cu releul de incarcare acesta fiind in mare o 'dioda zener' care se afla in imensul alternator. si este ceva gen auto, f fiabil de altfel.

pozitia pe motor e lejera, eu am 1,78 si 65 de kg si desi e foarte grea ma descurc. am scapat-o de vreo 2 ori pe jos. carenele masive te protejeaza extrem de bn incat nu te deranjeaza la viteze mari. motorul trage liniar, nu are nici o explozie de putere, trage f bine de jos, din turele mici. uneori ma trezesc cu a sasea la 2000 de ture. se manevreaza destul de usor, numai sa te obisnuiesti cu greutatea.

 

bafta la alegere si sper sa te regasesti in acest motor 'docil si de incredere' numit gsxf sau katana peste ocean.

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Plecare pe TransAlpin Simbata 23.07.2011 din Bucuresti

Cine este interesat astept PM

salutare la colegi! am si eu 2 intrebari... 1. care a folosit carbtune pe motoru asta la cat a reglat relantiu pentru a face sincronizarea? mi-am achizitionat si eu jucarie de asta.. 2. care va pricepeti la vopsit spueti-mi si mie toti pasii...ce smirgel trebuie folosit? cand se foloseste spritchitul ? cu ce presiune trebuie reglat pistolul ? vopseaua trebuie diluata in pistol? .. am toate jucariile necesare doar ca e mai greu cu teoria exacta. :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...