Gogule Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 (editat) nu e electrovalva ci senzorul TPS. nu stiu e posibil sa mearga. dar cel mai sigur intreaba pe katriders. bafta! si dute cu motorul ala la un mecanic in bucuresti, termina odata cu el! e culmea din 2 motoare nu reusesti sa faci nici unul! bafta! Editat Iunie 30, 2011 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 mototrul e bun trage de rupe cand are carburile curatate si cu sincronizare de baza , numai ca rezervorul e buba...la 4 zile infunda filtrele cu rugina . Ma intereseaza unde as putea face un rezervor din plastic dupa asata al meu sau din fibra de sticla ceva pentru ca unul nou cred ca ar ajunge destul de scump. AVETI IDEE DE ASA CEVA. ??? SNAKE AZI AM CURATAT CARBURILE CU SETARILE CARE LE-AI FACUT TU PE CARBURI LA PLUTITOARE SI SURUB AMESTEC SI NEXAM NU VREA SA PORNEASCA ARE O TENTA DE A O LUA DAR AM OMORAT BATERIA MAINE SA O PUN IAR PE REDRESOR SA O INCARC SI APOI REIAU CERCETARILE PANA IMI IESE TREABA BRICI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 (editat) Stie careva ce tip de zale alcatuiesc lantul OEM? Am reusit sa gasesc part number-ul pentru lantul OEM (27600-06G00-118 / RK525SMOZ7Y,118LE), insa nu si specificatiile tehnice. Presupun ca apare specificat undeva in standardizarea bolduita. Editat Iulie 4, 2011 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 Lantul e mai mult ca sigur un o-ring Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 Lantul e mai mult ca sigur un o-ring Corect! Scrie si in manual de reparatii si aici. Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 Corect! Scrie si in manual de reparatii si aici. Merci! Pt putin ,ei eu am inceput sa ma uit dupa kit de lant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 Pt putin ,ei eu am inceput sa ma uit dupa kit de lant Cat ai cu ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut08 Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 salut , tuturor ,,,am si eu una dintr-asta GSX 600 F 94' deocamdata sunt super multumit de ea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 bine ai venit printre posesorii de 'balene'... arata f bine! bafta si mii de km fara probleme! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_LIN Postat Iulie 7, 2011 Share Postat Iulie 7, 2011 Salutare, cine imi poate spune si mie cateva pareri legate de un gsxf 750 din '96(ce probleme a avut acest model).Multumesc asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 baeti am gasit solutia pentru rezervoru ruginit...sablare pe interior si apoi vopsire in camp electrostatic zilele astea merg la meserias... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 (editat) Cat ai cu ea? 31.000 E mai mult o chestie psihologica sa ma vad cu lant nou ,conform manualului de reparatie l-am intins maxim si am masurat distanta intre zale si este inca in limite,iar la inspectarea oringurilor la fel ,totul in regula Care aveti topcase-uri ? ce modele ,ce marimi ? Ma bate gandul sa-mi iau unul si nu stiu pt ce sa optez . Editat Iulie 4, 2011 de claman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdvd Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 (editat) Am mers eu cu un Givi E460 . Suportul si placa adaptoare le-am luat de pe louis (Cod 10023587 + 10023576), topcase-ul il imprumut de la un amic Topcase-ul de care zic e maricel.. incap 2 casti, max load = 10kg. Partile proaste cu topcase-ul sunt: 1) Arata ca dracu' 2) Iti limiteaza viteza maxima - eu unul nu m-am simitit foarte bine la depasiri (~ 140 - 150/h). La viteza mica, de exemplu, daca iei mainile de pe ghidon se observa un "voblaj" mititel .. Partea buna - ai port bagaj sanatos Editat Iulie 11, 2011 de mdvd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AllenC Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 31.000 E mai mult o chestie psihologica sa ma vad cu lant nou ,conform manualului de reparatie l-am intins maxim si am masurat distanta intre zale si este inca in limite,iar la inspectarea oringurilor la fel ,totul in regula Care aveti topcase-uri ? ce modele ,ce marimi ? Ma bate gandul sa-mi iau unul si nu stiu pt ce sa optez . Eu am 32000 km, si sunt la a cincea linie , pinionul e ok, lantul la fel. Eu am un GIVI V46. Nu imi incap ambele casti, pentru ca Schuberth-ul meu e mai maricel. Am mers si cu 180 , chiar cu topcase-ul full , viteza de croaziera insa o mentin pe la 140. Cand treci pe langa camioane , se simte la orice viteza . Producatorul recomanda max 120-130 km/h daca nu ma insel.Eu am un suport ALURACK de la SW-MOTECH . In ceea ce priveste estetica, nu imi pare ca arata urat . Singura problema la care am gasit o rezolvare temporara , a fost cu mizeria aruncata de roata cand ploua, si care ajunge fix in sistemul de inchidere al topcase-ului . Vreau sa imi iau sidecase-uri , dar ma mai gandesc . Acum folosesc genti laterale textile , dar e mai complicat cu ele: legatul sistemului de fixare , legatul gentilor, daca ploua trebuie pusa husa de ploaie , mizerie de la roata .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 (editat) Suport Alurack de la sw motech mi-am luat si eu,acum ma interesez de cutie,eventual si placa quick lock de la motech . im face cu ochiul t-ray de la sw motech si un shad sh40 Editat Iulie 11, 2011 de claman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AllenC Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 Suport Alurack de la sw motech mi-am luat si eu,acum ma interesez de cutie,eventual si placa quick lock de la motech . Pai placa o vei lua in functie de topcase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 Suportul si placa adaptoare le-am luat de pe louis (Cod 10023587 + 10023576), Acum am vazut ca suportul givi vine in doua coduri. Pai placa o vei lua in functie de topcase Inseamna ca ai placa quick lock de o dai jos imediat , cum e ? e solida ? Multumiri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AllenC Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 Acum am vazut ca suportul givi vine in doua coduri. Inseamna ca ai placa quick lock de o dai jos imediat , cum e ? e solida ? Multumiri Daca ai luat Alu Rack , nu poti folosi placa aia de pe Louis , iti trebuie o placa speciala de la SW MOtech facuta pentru modelul de topcase pentru care optezi . Eu de exemplu, pt topcase-ul meu , am asta : 10025853 , cod de pe Louis . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 Daca ai luat Alu Rack , nu poti folosi placa aia de pe Louis , iti trebuie o placa speciala de la SW MOtech facuta pentru modelul de topcase pentru care optezi . Eu de exemplu, pt topcase-ul meu , am asta : 10025853 , cod de pe Louis . Am inteles acum ,vad ca sunt placi pt diverse prinderi,monokey ..monolock..shad etc. Oricum e util ca poti da jos placa si ramane doar alu-rackul care de destul de bine pe motor. Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AllenC Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 Am inteles acum ,vad ca sunt placi pt diverse prinderi,monokey ..monolock..shad etc. Oricum e util ca poti da jos placa si ramane doar alu-rackul care de destul de bine pe motor. Multam Da ,eu in ultima vreme ,am lasat placa montata ,pt. ca in timp se slabesc prinderile alea rapide de la atatea utilizari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iulie 15, 2011 Share Postat Iulie 15, 2011 (editat) Goodkat in legtura cu motoarele astea iti pot 'relata' urmatoarele chestii: -sunt 2 modele in general care seamana intr ele:cele din 88-97 si dupa. piesele se cam potrivesc, in mare sunt identice exceptand faptul ca dupa 98 motorul este putin diferit, mai putini cai putere si demaraj mai slab dar mai mult cuplu la ture joase. cel de 750 dupa 98 este total diferit motorul fata de 750 inainte de 98. -eu am gsxf din 94. ai grija sa nu troncane, fara batai. dar in general motoarele sunt mai zgomotoase. daca cumva se aude ca un motor diesel mai ales la rece , intinzatorul distributiei e pe duca. dar stai linistit nu il schimbi cu totul ci doar arcul acestuia, buba e si la mine si urmeaza rezolvata. problema aceasta apare dupa spusele altora odata la 10 ani. arcul intinzatorului nu isi mai face treaba prin urmare trebuie schimbat. costul acestuia e undeva la 14 euro daca nu ma insel. luna trecuta l-am cumparat si eu urmeaza sa il montez. partea proasta e ca trebuiesc schimbate si cateva garnituri pe acolo deci cost suplimentar la treaba asta. -la modele inainte de 98 mai este o buba. discurile de frana fata au joc din 'nituri'. mai ales cel din dreapta. capata in timp joc si zrangane cand iei cate o groapa. cel din stanga nu are probleme, am vazut la mai multe motoare problema asta si am dedus 'defect de fabrica'. de altfel discurile mele arata ca noi si problema exista. in afara de zgomot nu ma deranjeaza cu nimic. in rest nu sunt probleme specifice. piesele se gasesc usor, f usor de intretinut. pentru mn e motorul perfect. e adevarat am schimbat multe piese la el, dar asta din cauza vechimii motocicletei. motorul e 'bulletproof'. celelalte aspecte le verifici ca la oricare motocicleta. nu are probleme cu releul de incarcare acesta fiind in mare o 'dioda zener' care se afla in imensul alternator. si este ceva gen auto, f fiabil de altfel. pozitia pe motor e lejera, eu am 1,78 si 65 de kg si desi e foarte grea ma descurc. am scapat-o de vreo 2 ori pe jos. carenele masive te protejeaza extrem de bn incat nu te deranjeaza la viteze mari. motorul trage liniar, nu are nici o explozie de putere, trage f bine de jos, din turele mici. uneori ma trezesc cu a sasea la 2000 de ture. se manevreaza destul de usor, numai sa te obisnuiesti cu greutatea. bafta la alegere si sper sa te regasesti in acest motor 'docil si de incredere' numit gsxf sau katana peste ocean. Editat Iulie 15, 2011 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m3ca_07 Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 Plecare pe TransAlpin Simbata 23.07.2011 din Bucuresti Cine este interesat astept PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Iulie 22, 2011 Share Postat Iulie 22, 2011 Am reusit sa-i pun un topcase .sw-motech t-ray de 48 litri.e cam maricel dar util ca d'aia l-am luat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 Plecare pe TransAlpin Simbata 23.07.2011 din Bucuresti Cine este interesat astept PM salutare la colegi! am si eu 2 intrebari... 1. care a folosit carbtune pe motoru asta la cat a reglat relantiu pentru a face sincronizarea? mi-am achizitionat si eu jucarie de asta.. 2. care va pricepeti la vopsit spueti-mi si mie toti pasii...ce smirgel trebuie folosit? cand se foloseste spritchitul ? cu ce presiune trebuie reglat pistolul ? vopseaua trebuie diluata in pistol? .. am toate jucariile necesare doar ca e mai greu cu teoria exacta. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathm Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 hai sa va zic ce am patit azi. am si eu o katana de 750 din 2000 cu 55000+ km. azi am scimbat kitul de lant (kit supersport de la RK Racing) discul de frana posterior si placutele. nimic rau pana aici. ies sa fac o tura sa vad ce si cum, daca tot merge asa cum trebuie. kitul isi face treaba mai mult decat perfect, am o acceleratie mult superioara fata de cea standard . singura problema, cand am incercat sa desfac piulita dinaintea pinionului am rupt 2 picioruse de la senzorul de viteza , deci, imi arata jumatate din viteza reala. bun..trecem peste, il schimb zilele astea. si merg eu ce merg, trag de el cat ma lasa maneta si ajung pe undeva pe la 220 (in bord imi arata 110, deci am dedus), si mai in fata o intersectie. incep sa franez pana aproape de 30-40 la ora cad de odata aud BUM-POC-TROSC . trec de intersectie, trag pe dreapta, si examinez. rezultat.. imi explodase tubul care face legatura intre rezervorul de lichid de frana si "clestele" de franare (scz de exprimare dar nu stiu cum se numeste exact acea parte), bratul care imi tinea "clestele" ancorat de cadru rupt, surubul de la intinzatorul de lant indoit la 90 de grade si tot cauciucul plin de lichid de frana. noroc ca sa intamplat relativ aproape de casa, ca de nu... acum mai am de schimbat cateva tampenii dar sper sa rezolv maine toate problemele. nu cred ca intereseaza pe cineva in mod special ce am facut eu sau ce am patit cu motorul dar tineam sa zic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.