MANNIX-600 Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 ..gresesti. ..intereseaza...zii ce-ai facut si de ce s'a intamplat..de la ce-a fost... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathm Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 ..gresesti...intereseaza...zii ce-ai facut si de ce s'a intamplat..de la ce-a fost 90% sanse ca eu sa fi fost de vina . cand am schimbat placutele am slabit surubul care tine "clestele" de un alt brat care la randul lui se fixeaza pe bascula. probabil nu l'am strans bine sau cine stie, ca atunci cand sa intamplat nu am mai vazut acel surub. iti dai seama ca m'am cam speriat cand am auzit acel bubuit , in acel moment am crezut ca a sarit o placuta sau altceva, nicidecum tot mecanismul. norocul meu, si unu chior a dracu, ca, "clestele" a ramas blocat, sau mai bine'zis rezemat, intre bascula si discul de frana, ca de nu cine stie ce belea imi facea. l'am bagat in geanta si azi am fost la mecanic. din pacate nu am reusit sa il sudez dar am sa fac asta luni. pana atunci nu am frana pe spate. asta e. si in incheiere, ca sa ne amuzam putin, am pierdut si trenuletul de la geaca de motor :kick: . si sa vezi ce naspa e ca la viteza destul de mare, sa te bata geaca in coaste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enlil Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Am mers eu cu un Givi E460 . Suportul si placa adaptoare le-am luat de pe louis (Cod 10023587 + 10023576), topcase-ul il imprumut de la un amic Topcase-ul de care zic e maricel.. incap 2 casti, max load = 10kg. Partile proaste cu topcase-ul sunt: 1) Arata ca dracu' 2) Iti limiteaza viteza maxima - eu unul nu m-am simitit foarte bine la depasiri (~ 140 - 150/h). La viteza mica, de exemplu, daca iei mainile de pe ghidon se observa un "voblaj" mititel .. Partea buna - ai port bagaj sanatos Salut si bine v-am gasit, am si eu un GSX-F dar nu a crescut numarul posesorilor cu mine pentru ca l-am luat pe unul de aici (nu mai stiu ce user avea fostul posesor, albastru cu alb, avea B 91 FWC). Referitor la top-case nu mi se pare ca arata ca dracu si eu nu am simtit nici o diferenta cu top-caseul. Precizez totusi ca suportul meu este cel de la suzuki si top case-ul meu sta ceva mai jos decat al tau, a trebuit sa dau jos manerul pentru pasager si vine suportul cam in locul lui. Top case am tot ceva maricel asa cum ai dar nu imi incap doua casti din cauze formei . Producatorul recomanda 130 viteza maxima dar cu top case si pasager nu am simtit nici o influenta...am mers pana pe la 160-170 si nu s-a intamplat nimic, bine nici nu batea vantul cine stie ce... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Salut si bine v-am gasit, am si eu un GSX-F dar nu a crescut numarul posesorilor cu mine pentru ca l-am luat pe unul de aici (nu mai stiu ce user avea fostul posesor, albastru cu alb, avea B 91 FWC). Referitor la top-case nu mi se pare ca arata ca dracu si eu nu am simtit nici o diferenta cu top-caseul. Precizez totusi ca suportul meu este cel de la suzuki si top case-ul meu sta ceva mai jos decat al tau, a trebuit sa dau jos manerul pentru pasager si vine suportul cam in locul lui. Top case am tot ceva maricel asa cum ai dar nu imi incap doua casti din cauze formei . Producatorul recomanda 130 viteza maxima dar cu top case si pasager nu am simtit nici o influenta...am mers pana pe la 160-170 si nu s-a intamplat nimic, bine nici nu batea vantul cine stie ce... Salutare . Suportul de origine e mult mai stabil fata de cel de aluminiu de la sw-motech,voblaje nu am simtit deloc ...nici la viteza mica luand mainile de pe ghidon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdvd Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 (editat) l-am luat pe unul de aici (nu mai stiu ce user avea fostul posesor, albastru cu alb, avea B 91 FWC). E gsx-f-ul lui lacroyx, daca nu ma insel Welcome to "the club" !. La cati mai multi km fara incidente ! Editat August 4, 2011 de mdvd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 Ca tot am revazut topicul asta reanimat... "Ne strangem" si noi sambata la o ieseala? Sper ca n-oi fi off-topic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 (editat) Ca tot am revazut topicul asta reanimat... "Ne strangem" si noi sambata la o ieseala? Sper ca n-oi fi off-topic... Eu as fi iesit insa lucrez sambata iar duminica plec in concediu prin turul tarii Cu urmatoarea ocazie insa voi fi prezent Editat August 4, 2011 de claman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 (editat) saptamana aceasta avand prea mult timp liber am zis sa rezolv intinzatorul distributiei sa numai zornaie....desfacut tot, verificat jocurile la supape, un joc putin mai mare pe evacuare cam 0,25-,0,26....apoi am observat ca arcul ce l-am comandat e ptr model 95...acu' astept sa cumpar ptr modelul meu. in fine, partea proasta e ca modelele mai vechi ar fi avut probleme cu axele cu came...al meu are ceva uzura, nu am masurat dar cu siguranta uzura este peste cei 0,3 mm admisi...deci, urmatoare chestie pe lista sunt axele cu came de gsxr 750 ani 91-92 care este considerat un up-grade...om vedea...deci daca stiti vreun gsxr 750 91-92 la dezmembrat dati un pm... Editat August 4, 2011 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enlil Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 E gsx-f-ul lui lacroyx, daca nu ma insel Welcome to "the club" !. La cati mai multi km fara incidente ! Dap, de la lacroyx l-am luat, multumesc pentru urare, poate iese si o intalnire ceva(nu intre 14-21 august) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
voicila_radu Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 Salutare,stie cineva,a auzit careva de o pereche de telescoape si juguri (superior si inferior) pt gsxf model dupa 98 si daca da pret ceva???Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 dragi colegi care ma lamureste si pe mine cu una bucata intrebare : surubul de amestec( pilot screw ) cand il strangi cf? cand il inchizi cf? Eu sunt asa curioss ca am avut probleme cu revenirea din turatie la relatiu..agata / nu statea relantiu.... AM VAZUT CA PARERILES DIFERITE UNII BA CA DACA-L STRANGI II DAI MAI MULTA BENZINA ALTII CAI DAI AER MAI MULT eu unu stiu ca daca-l desfac ii dau benzinan plus la amestec... intreb deoarece relantuul l-am rezolvat abia dupa ce am desfacut suruburile de amestec la 3 de la 2,5 in jos tragea tare dar agata relantiul in 2000 sau mai sus dupa cateva secunde revenea dar dadea sa moara motorul..... CARE MA LAMURESTE???? imi place a naibii sa-l surubaresc pana merge uns.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
donald Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Posesori de Suzuki gsx600f dupa 1998,am piese de vanzare la cele mai mici preturi de pe forum.Mentionez ca a fost lovit in fata si nu am piese din fata (far ,telescoape,roata fata,carene,rezervor). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MANNIX-600 Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 saptamana aceasta avand prea mult timp liber am zis sa rezolv ..vad ca le stii bine . ..am iesit azi cu ea.. merge bine.. m'am intors la ,,baza'', am oprit motorul la poarta, ca s'o deschid,, am pornit-o si cand am intrat a inceput sa se auda asa...ca un zdranganit de lant vechi.. zornait..in motor.. nush ce pzdms... ciudat rau se auzea.. si..cam dintr-o data... se poate intampla asa, brusc?? ceva?? ..ulei in motor e... sa schimb sa pun sintetic si cu duralube d'ala?? ..nu am stat sa analizez mai mult, ca nu pot face zgomot acolo... -acu'.. ca idee, tipu' de la care am luat-o zicea ceva de schimbat chiulasa..sau culbutorii... marog, a schimbat ceva acolo ..mie mi-a aratat un culbutor pe carabina cu chei... poate n'a pus ce trebuie acolo??sau intinzatoru' ala nu e... intins??? sau.. ce?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 odata la 10 ani trebuie schimbat arcul intinzatorului de distributie. e vreo 5 euro si se schimba destul de usor. eu as incepe de aici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathm Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 odata la 10 ani trebuie schimbat arcul intinzatorului de distributie. e vreo 5 euro si se schimba destul de usor. eu as incepe de aici... motoru meu are 11 ani dar niciodata nu a vazut un service in care sa i se desfaca motoru, sau sa schimbe cinestie ce... doar ulei, filtre si cam atat... dar tot ce trebuia schimbat, a fost schimbat in timp, chiar si mai devreme... de intinzator odata la 10 ani nu stiam... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 cedeaza arcul, nu tot ansamblul....e 5 euro, ieftin zic eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut08 Postat Septembrie 11, 2011 Share Postat Septembrie 11, 2011 Salut all. am o intrebare fiind-ca sunt incepator pe acest model . Voi cum le pastrati pe timpu ierni as dori sa stiu niste pasi ? o porniti iarna ?, bagati in benzina stabilizator ?, umpleti rezervoru cu benzina ? , cum lasati robinetu la rezervor ? . stiu ca este prea devreme de intrebat dastea dar as dori sa stiu din timp si sa nu am surprize la primavara . ms . asfalt uscat \m/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MANNIX-600 Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 odata la 10 ani trebuie schimbat arcul intinzatorului de distributie. e vreo 5 euro si se schimba destul de usor. eu as incepe de aici... am vazut in cartea de reparatie cum arata arcu' ala...Bun, bine...cum/de un' se ia ala??? se pare ca voi avea nevoie de carene sa imprumut ca sa iau identificarea sau carene rupte-crapate, le lipesc io ca sa iau identificarea... ..model GSX-F 1994... ..daca ma poate ajuta cineva..carene MOTOR e vorba...la far am facut eu rost.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
donald Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 dezmembrez suzuki gsx 600f lovit in fata.este din 1998. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MANNIX-600 Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 pune o poza cu ce a mai ramas ..poate... ..carenele motor- cum (mai) sunt?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut08 Postat Septembrie 25, 2011 Share Postat Septembrie 25, 2011 faina. sa ai noroc la ea. ! asfalt uscat \m/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALINPAPA2000 Postat Septembrie 25, 2011 Share Postat Septembrie 25, 2011 Nu credeam, dar am facut-o si pe asta ! ..... mi-am tras GSX750F ! Cu toate ca aveam indoieli asupra celor ,,doar 92CP", o plimbare de vre'o 300km ma facut sa-mi schimb radical parerea. Suzana, este fabricatie 2002, este abia trecuta de 24000km, este intr-o stare foarte buna si am luat-o la un pret de ma facut sa uit de cealalta optiune: ..... VFR Motorasul ma surprins din prima. Este de-a dreptul electric, plaja lunga de ture si are un cuplu motor neasteptat deeeee ...... ??? Nu stiu sigur ?! ... nu este nici afara din cale de mare, insa este livrat atunci cand trebuie. Inca de la 2000rot/min motorul incepe sa traga bine ! Asa m-am plimbat in treapta a-6-a cu 60km/h in localitate si cand am ajuns afara ... gaz si zzzzzzz ! A plecat ! Cautam o mobra cu care sa fac turism si cum Matilda (CB450S) a acumulat ceva ani, chiar daca functioneaza impecabil, plecam la drum cu oarece strangeri de inima sa nu-mi crepe ceva !? .... la peste 83000km te poti astepta la orice. Asa ca VFR-ist convins, iata-ma posesor de GSXF si o spun cu toata onestitatea: mobra asta imi place MAXIM ! Va pupa @petrica ! ... ne auzim ! Sa-l folosesti sanatos ! Daca nu aveai semnalizarile innegrite, ziceam ca-i al meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathm Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 hehe... eu de mai bine de un an is multumit zilnic de suza mea... asfalt uscat si bun venit in clubul oamenilor cu "barci" pe 2 roti (asa a zis cineva). eu la 57.000 de km nu am avut prob cu ea. si is asa fericit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mutu vs suzi Postat Octombrie 13, 2011 Share Postat Octombrie 13, 2011 Mai baieti se pare ca am intrat si eu in randul vostru,m-am pricopsit cu Suzi de 600 nascuta in '99 cu aproximativ 32000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mutu vs suzi Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 Salut Sunt nou aici pe forum si am vazut ca nu avem un topic al nostru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.