Csongi Postat Decembrie 28, 2005 Share Postat Decembrie 28, 2005 Salve fratilor As profita si eu de discount-urile de iarna si as lua ceva...poate un Transalp sau asa ceva..poate ma ajutati voi.. Numai ca nu stiu daca TA e bun pt cineva care are 1.86 inaltime si 90 de kile.. si sunt si vanator care inseamna ca ma duc des si in padureeeee... Poate exista ceva ce este un bun compromis on/off road. BMW F650 nu mi se pare ceva extraordinar pentru acest gen de utilizare. Smokey, ma ajutati? Dau o bere, ca tot nou-venitul da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Decembrie 29, 2005 Share Postat Decembrie 29, 2005 E bun Transalp-ul, dar ca sa poti trage din mers trebuie sa-i muti acceleratia pe stanga Totusi pentru fugarit iepuri pe camp ar fi mai buna o capra mai subtirica si mai usoara, intr-un piston...asta daca vrei sa poti alerga si inafara drumului forestier lejer. Daca ai ambitii si mai mari adica sa te cateri dupa capre negre sus pe creasta , atunci iti trebuie diavol tasmanian, KTM, dar asa ceva nu e tocmai de incepatori, e foarte neprietenos cu flora si fauna , mai ales cea pe care o cara in carca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Decembrie 29, 2005 Share Postat Decembrie 29, 2005 Salve fratilor As profita si eu de discount-urile de iarna si as lua ceva...poate un Transalp sau asa ceva..poate ma ajutati voi.. Numai ca nu stiu daca TA e bun pt cineva care are 1.86 inaltime si 90 de kile.. si sunt si vanator care inseamna ca ma duc des si in padureeeee... Poate exista ceva ce este un bun compromis on/off road. BMW F650 nu mi se pare ceva extraordinar pentru acest gen de utilizare. Smokey, ma ajutati? Dau o bere, ca tot nou-venitul da Din punctul meu de vedere cred ca BMW F 650 GS DAKAR este cel mai bun compromis on/off road. . Sa confortabila la drum lung, amortizoare suficiente pentru utilizarea pe drumuri forestiere, 50 cai care cred ca ajung pentru un enduro. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Csongi Postat Decembrie 29, 2005 Autor Share Postat Decembrie 29, 2005 BMW F650 GS din 96: cu asta m-am dat eu GS dakar: este ceva special? Care este diferenta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Decembrie 29, 2005 Share Postat Decembrie 29, 2005 Are cursa amortizoarelor (fata-spate )mai lunga , deci si garda la sol mai mare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Decembrie 31, 2005 Share Postat Decembrie 31, 2005 Model pana in 2004 Model dupa 2004 inclusiv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin das Postat Ianuarie 2, 2006 Share Postat Ianuarie 2, 2006 (editat) eu am un enduro touring.suzuki freewind 650.pot sa spun ca este o motocicleta foarte buna pentru drum dar adaptabila si in teren accidentat.nu este foarte grea si motorul trage bine tot timpul (50cp) Editat Ianuarie 2, 2006 de sorin das Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENDUROSTORE Postat Ianuarie 2, 2006 Share Postat Ianuarie 2, 2006 Salve fratilor As profita si eu de discount-urile de iarna si as lua ceva...poate un Transalp sau asa ceva..poate ma ajutati voi.. Numai ca nu stiu daca TA e bun pt cineva care are 1.86 inaltime si 90 de kile.. si sunt si vanator care inseamna ca ma duc des si in padureeeee... Poate exista ceva ce este un bun compromis on/off road. BMW F650 nu mi se pare ceva extraordinar pentru acest gen de utilizare. Smokey, ma ajutati? Dau o bere, ca tot nou-venitul da Transalpu' este comoda si fiabila, f buna pt drumuri off-road usoare. am una noua la doar 8500 euro !!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Csongi Postat Ianuarie 3, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 3, 2006 F 650 GS Dakar: este cu motor Rotax? Am un prieten care zice ca modelele mai noi sunt deja echipate cu motor 'Made in BMW' Daca da, din ce an s-a schimbat? Nu ca as avea ceva cu Rotax-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
egobrain Postat Ianuarie 4, 2006 Share Postat Ianuarie 4, 2006 (editat) Kawa KLE 500 mere la ce iti trebuie tie? Nu e intreb pe tine ci pe astia mai cu experienta ca vreu sa stiu si io la ce capra ma bag.... Editat Ianuarie 4, 2006 de egobrain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Ianuarie 4, 2006 Share Postat Ianuarie 4, 2006 Kawa KLE 500 mere la ce iti trebuie tie? Nu e intreb pe tine ci pe astia mai cu experienta ca vreu sa stiu si io la ce capra ma bag.... Strict ca parere personala, NU IMI PLACE . Motorul de GPZ nu are ce cauta in cadru de enduro, si tot ansamblul e prea greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Ianuarie 4, 2006 Share Postat Ianuarie 4, 2006 (editat) F 650 GS Dakar: este cu motor Rotax? Am un prieten care zice ca modelele mai noi sunt deja echipate cu motor 'Made in BMW' Daca da, din ce an s-a schimbat? Nu ca as avea ceva cu Rotax-ul -Bmw F 650 (ii mai spune si ST din cate stiu eu), este facut in italia (parca la Aprilia, daca nu ma insel), cu motor Rotax -Bmw F 650 GS + Dakar sunt facute in Germania cu motor de conceptie Rotax cu patru supape in loc de cinci (ca la aprilia pegaso). -Bmw F 650 GS Dakar se fabrica din 2000 Motorul Rotax este un motor excelent. Spun din proprie experienta. Uite un f 650 ST Daca ii spune f 650 GS = construit in germania Daca ii spune f 650 ST = construit in italia Editat Ianuarie 4, 2006 de zigzag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Ianuarie 4, 2006 Share Postat Ianuarie 4, 2006 Transalp este o motocicleta excelenta, dar nu cred ce este o motocicleta pe care s-o chinui prin padure. Este o motocicleta cu care mergi foarte bine prin oras, pe sosea, pe sosele de proasta calitate (gropane), si daca in drumul tau intalnesti un drum de tara sau un drum forestier civilizat poti sa-ti continui drumul fara sa faci cale intoarsa. Este o mica motocicleta touring cu foarte putine gene enduro. De GS Dakar ti-am mai spus. Ti-as mai spune de KTM LC4 Adventure, pe care poti s-o iei in calcul daca vrei sa faci mult enduro si putina sosea. Fata de Dakar are amortizoare mai performante (WP), putin mai usoara (19 kg.), si ai o autonomie mai mare (in jur de 100 km.). Are totusi si niste minusuri fata de Dakar daca vrei sa faci mai multa sosea. Fata de Dakar are o sa care-ti ofera foarte putin confort, iar vibratiile considerabile pe care le produce le poti gasi foarte deranjante la drum lung. Ktm adventure este o motocicleta rally raid. In concluzie gandeste-te foarte bine ce vrei sa faci cu motocicleta: - Touring = Transalp - on\off road = GS Dakar - enduro (+ putina sosea) = KTM LC4 Adventure Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Ianuarie 4, 2006 Share Postat Ianuarie 4, 2006 Eu zic sa te documentezi pe net despre trio-ul soft enduro: DR650-NX650-XT600. Poate si un KL?650. Asta cred ca vrei de fapt, sint si mai ieftine si mai solide. Nu tin partea nici uneia din ele, gasesti tot felul de pareri. Iar ca fiabilitate toate sint OK, daca au fost cit de cit intretinute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.