khazar Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 Salut! Am niste probleme de carburatie la suzuki-ul meu gs500e din '95 Pe 7 aprilie am programare la rar si vreau sa il aduc in stare cat mai buna. Motocicleta tocmai am cumparat-o, e adusa din germania unde a stat cativa ani pe dreapta (era radiata din 2005). Cel de la care am cumparat-o ia schimbat uleiul, filtrul si bujiile si moto era intr-o stare relativ buna cu exceptia relantiului care nu prea vroia sa stea locului si unor poctituri din evacuare cand o acceleram(adica probleme de carburatie). Am desfacut moto si am descoperit ca siguranta de la cuiul pontou al carburatorului drept era sarita, am pus-o inapoi, am motat moto la loc si am pornit-o sa vad daca am rezolvat. Cateva minute a mers foarte bine si rotund insa cand sa o scot in probe a inceput sa faca si mai urat din toba(pocnea foarte des si tare, adica din nou probleme de carburatie) si, mai rau, nu mai scadea relantiul, ramanea turata pe la 5-6000 RPM. Fiind tarziu am oprit-o si am bagat-o inapoi in garaj, azi nu am avut timp sa ma ocup, iar maine ma duc sa incerc din nou.... Ma gandesc ca a aruncat din nou siguranta la cuiul pontou.... Eu nu sunt foarte priceput la mecanica insa am cu mine 2 mecani buni, insa ei se pricep la masini,nu la moto. Am si manualul de service de la suzuki si cel de la haynes insa nu-i dau de capat Sper ca cei care se pricep sa imi poata da un sfat despre ce ar putea fi si ce as putea sa fac.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 Salut! Am niste probleme de carburatie la suzuki-ul meu gs500e din '95 Pe 7 aprilie am programare la rar si vreau sa il aduc in stare cat mai buna. Motocicleta tocmai am cumparat-o, e adusa din germania unde a stat cativa ani pe dreapta (era radiata din 2005). Cel de la care am cumparat-o ia schimbat uleiul, filtrul si bujiile si moto era intr-o stare relativ buna cu exceptia relantiului care nu prea vroia sa stea locului si unor poctituri din evacuare cand o acceleram(adica probleme de carburatie). Am desfacut moto si am descoperit ca siguranta de la cuiul pontou al carburatorului drept era sarita, am pus-o inapoi, am motat moto la loc si am pornit-o sa vad daca am rezolvat. Cateva minute a mers foarte bine si rotund insa cand sa o scot in probe a inceput sa faca si mai urat din toba(pocnea foarte des si tare, adica din nou probleme de carburatie) si, mai rau, nu mai scadea relantiul, ramanea turata pe la 5-6000 RPM. Fiind tarziu am oprit-o si am bagat-o inapoi in garaj, azi nu am avut timp sa ma ocup, iar maine ma duc sa incerc din nou.... Ma gandesc ca a aruncat din nou siguranta la cuiul pontou.... Eu nu sunt foarte priceput la mecanica insa am cu mine 2 mecani buni, insa ei se pricep la masini,nu la moto. Am si manualul de service de la suzuki si cel de la haynes insa nu-i dau de capat Sper ca cei care se pricep sa imi poata da un sfat despre ce ar putea fi si ce as putea sa fac.... pocniturile pot fii si din intreruperea unei bujii,in rest greu de spus din ce ai explicat tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 /index.php?...&start=3920 citeste pagina 392 si 393, eu zic ca am explicat cat de cat cum se fac reglajele si simptomele - metodele de reglare. pentru nelamuriri, mesaj pe forum sau PM/mess, te ajut cu placere. noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzz Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 Verifica bine membranele vacumetrice sa nu fie vreuna fisurata , in general cand sta mai multi ani pe dreapta membranele se usuca si crapa . Asta in cazul in care restul e ok , curatat , sincronizat carburatoare si bujii schimbate de tine , nu de vechiul proprietar . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 Rateurile ma duc cu gandul la bujii. Eu cel putin de acolo as incepe (vezi sa fie cu cifra termica pt. GS 500). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.