Billy Postat Ianuarie 19, 2006 Share Postat Ianuarie 19, 2006 Si Loganurile..la fel ..tot cele mai vandute sunt ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkz Postat Ianuarie 19, 2006 Share Postat Ianuarie 19, 2006 Cineva a scris de R1..Poate ne spune (daca cunoste) ..cate accidente grave au fost anul trecut cu R1 ??? Atat.. doar pareri.. Amice, esti stupid cu afirmatia asta ... imi suna a "toti africani o au mare" sau "toti tiganii sunt hoti" ... r1 e o motocicleta ca oricare alta doar ca fiind extrem de manevrabila si cu putere deloc mica daca te dai la ea risti sa o/te faci praf ... accidente multe au fost datorita multor posesori de r1 si a lipsei de experienta. on topic acum, zx9r am mers dar nu model 00-01 ci '97 si era extrem de greoaie (mentionez ca am mers cu el doar in oras), manevrabilitatea troleului 900rr am mers si cu 919 si cu 929 si ambele mi-au placut ca manevrabilitate (comparativ cu zx9r) dar 919 mi-a parut un pic nesigura la viteza mai mare, suspensia era cam "pufoasa" si nu prea inspira incredere... oricum, daca o vrei exclusiv pentru drumuri lungi baga-te la zx9r, daca mergi mult in oras 900rr ... (daca vrei ambele, r1 ... ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Postat Ianuarie 19, 2006 Share Postat Ianuarie 19, 2006 (editat) Dkz, Zx-9-le din 2000 (la care se referea freeman) e complet diferit de ala din '97, e practic alta motocicleta... In rest ai perfecta dreptate: am mers si eu cu un Zx-9 dinainte de modelul asta "nou" si M-AM SPERIAT, e cea mai greoaie motocicleta sport pe care am condus-o vreodata. Daca iti vine sa crezi, vaca mea e de 2 ori mai agila ca aia asa cum iese din fabrica, inainte sa umblu la suspensii, unghiuri si alea-alea.... Initial am crezut ca are motorul ala o problema (alta la fel n-am condus), dar daca nu esti tu cumva obisnuit numai cu motoarele foarte usoare (ca a ta)... inseamna ca asa-s toate. Nu imi explic... P.S. Iarta-l pe Billy, ca el e cu Honda "power of dreams", asa ca viseaza intens ca daca se suie pe un R-1 2005 o sa fie scirbit de felul cum merge Mai stiu eu pe unii... No offence. Editat Ianuarie 19, 2006 de Taz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Billy Postat Ianuarie 20, 2006 Share Postat Ianuarie 20, 2006 Dkz, Zx-9-le din 2000 (la care se referea freeman) e complet diferit de ala din '97, e practic alta motocicleta... In rest ai perfecta dreptate: am mers si eu cu un Zx-9 dinainte de modelul asta "nou" si M-AM SPERIAT, e cea mai greoaie motocicleta sport pe care am condus-o vreodata. Daca iti vine sa crezi, vaca mea e de 2 ori mai agila ca aia asa cum iese din fabrica, inainte sa umblu la suspensii, unghiuri si alea-alea.... Initial am crezut ca are motorul ala o problema (alta la fel n-am condus), dar daca nu esti tu cumva obisnuit numai cu motoarele foarte usoare (ca a ta)... inseamna ca asa-s toate. Nu imi explic... P.S. Iarta-l pe Billy, ca el e cu Honda "power of dreams", asa ca viseaza intens ca daca se suie pe un R-1 2005 o sa fie scirbit de felul cum merge Mai stiu eu pe unii... No offence. Dispute aprinse vad pe tema asta..Acum vreo 11 ani cand m-am apucat de calarit fiare disputa era intre Ij - Jawa - Mz.. Acum intre R1, RR, ZX.. Frumos nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faneman Postat Ianuarie 20, 2006 Share Postat Ianuarie 20, 2006 Cred ca FilthyAnimal are dreptate, cbr si zx9r-ul nu sunt motoare pretabile pt un asemenea tur. Ar merge pentru zx9r daca ai putea sa faci doar vre-o 300 de km pe zi. Eu vorbesc din propria experienta (ZX9R model 99') anu' trecut cand am ajuns la mare de la Bucuresti abia mai stateam in picioare, m-am oprit la 2 benzinarii sa pun benzina de 100 000 de mii doar ca sa imi dezmortesc picioarele. In privinta manevrabilitatii... totul depinde de motociclist. Prima data cand am mers cu ZX9R-ul pe care il am acum am avut impresia ca are furca stramba dar m-am inselat, asa e ea....La viteza mica este foarte manevrabila (daca esti mai solid e si mai usor) iar la viteza se intampla "ceva magic" motoru se aseaza pe sosea in mod exemplar, cu cat creste viteza creste si stabilitatea. Cum adica demaraj slab??????????? Motoru asta ia suta in 3 secunde (3,2 secunde in carti si pe un site am gasit chiar 2,9 secunde pe locul 3 intre motocicletele cu cel mai rapid timp pt 0-100km/h). La un moment dat am plecat de pe loc in acelasi timp cu o masina care ma depasea (avea vre-o 50-60 km/h masina) si nu a apucat sa a depaseasca, asa ca.... motoru are potential... dar NU e pretaabil pentru drumuri lungi datorita pozitiei de mers (care este normala pentru o motocicleta sport), e buna sa ajunji din punctul A in punctul B cat mai repede nu cat mai comod. Motorul are atat de multa putere incat poti sa mergi in viteza a 6 si cu 60 km/h (asa am facut cel mai mic consum 5,5 %) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Billy Postat Ianuarie 20, 2006 Share Postat Ianuarie 20, 2006 Referitor la consum , mergand spre mare pe autostrada cu viteza constanta (100-110 km/h) fiind cu un grup de choppere, am scos un consum de 4.5-4.7% cu CBR 900 RR. Dar nu consumul e problema nu ? Important este sa te simti bine pe motocicleta ta, indiferent ca e R1, CBR ZX..sau oricare ar fi ea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Ianuarie 20, 2006 Share Postat Ianuarie 20, 2006 dar NU e pretaabil pentru drumuri lungi datorita pozitiei de mers (care este normala pentru o motocicleta sport), e buna sa ajunji din punctul A in punctul B cat mai repede nu cat mai comodDe aia au scos zzr-ul de 600(modelul NOU) IDENTIC cu super-sportivul(la vremea lui) ZX6R?! ....pt ca e super-obositor?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Ianuarie 23, 2006 Share Postat Ianuarie 23, 2006 De aia au scos zzr-ul de 600(modelul NOU) IDENTIC cu super-sportivul(la vremea lui) ZX6R?! ....pt ca e super-obositor?! Aia nu se cheama ca au scos un nou ZZR. Aia se cheama ca au rebotezat ZX6R-ul (poate pentru ca nu voiau sa renunte la el). Eu as fi preferat sa faca o mixtura Sa-i fi pus motorul, suspensiile si franele de pe ZXR dar sa pastreze pozitia de pilotaj a ZZR-ului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.