nokian89 Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 Setul cel nou cred ca este chinezarie... Filtrul de aer este si el schimbat (nou). Toba este curatata deoarece inainte sa ma apuc sa schimb cilindrul + pistonul m-am documentat foarte bine in legatura cu pasii care trebuie urmati. Astazi am desfacut iar cilindru pentru k am cumparat garnitura de jos (nu o aveam, aveam silicon rosu), segementii par ok. Cu setul nou am facut cam 200 km. La bujie nu m-am uitat. Intre timp am umblat si la cuiul pontou, era setat la ultimul canal de jos (acum l-am pus la primu de sus). Dupa toate acestea, porneste oK, la sfert de buton, merge ok in treptele 1-2-3 si putin 4 pana cand da de cea mai mica rampa, la treapta 5 nici nu mai zic (doar la vale). Am mai observat ceva azi si nu stiu daca cumva influenteaza mersul motorului >>>> la pompita de ulei are o lamela (cea care vine prinsa sarma de la gaz (acceleratie), pe acea lamela are doua marcaje (mie-mi sta intre acele marcaje) iar knd accelerez trece de al doilea mercaj (limita maxima cred eu). Poate fi si de acolo? Please help! Nu stiu de la ce mai poate fi! App bujia o luam noua odata cu pistonul si filtrul de aer! Avansul mai exact cum se verifica cristi 57? Mentionez ca n-am mai avut timp sa-i fac consumul!!! Dar dupa simptomele care par cam aceleasi cred k consumul este lafel de exagerat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 Pai fara scule specializate si documentatie, nu prea ai ce verifica! Insa daca daca spui ca ai demontat/remontat motorul ma gandesc sa nu fi comis o eroare la motaj. Aprinderea este cu CDI, informatia este culeasa de un senzor inductiv pozitionat in zona generatorului(rotorul magnetoului). Acesta este fixat pe o suprafata conica, nu stiu daca are si pana! Daca nu are, trebuie pus intr-o anumita pozitie si stransa piulita. Am mi intalnit o situatie similara la un coleg de servici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 salut , ai dus cuiul prea sus trebuia la mijloc,sar putea sa bage si pompa mult ulei vezi ca poti sa o reglezi are un surub ce trece cablu prin el mai slabestel daca nu anuleaza pompa si baga in benzina 25/30 ml de ulei in benzina la litru si vezi ce zice ,verifica la elementru final de la toba daca are o tevusca paralela cu filtru sa nu fie infundata,fa o proba si cu finalu scos,mai verifica la carb surubul de aer sa nu fie deschis prea mult vezi ca este in stanga in corp nu cel cu arc exterior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nokian89 Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 salut , ai dus cuiul prea sus trebuia la mijloc,sar putea sa bage si pompa mult ulei vezi ca poti sa o reglezi are un surub ce trece cablu prin el mai slabestel daca nu anuleaza pompa si baga in benzina 25/30 ml de ulei in benzina la litru si vezi ce zice ,verifica la elementru final de la toba daca are o tevusca paralela cu filtru sa nu fie infundata,fa o proba si cu finalu scos,mai verifica la carb surubul de aer sa nu fie deschis prea mult vezi ca este in stanga in corp nu cel cu arc exterior. Faza cu pompita de ulei am rezolvat-o. Surubul despre care ziceai tu era strans la maxim si n-aveam cum sa mai strang de el. Problema era in nuca aia in care se combina sarma de la carb + sarma de la pompita de ulei legate la sarma de la acceleratie. Ramasese putin blocata mai sus fata de cea de la carb, fapt pt care sarma de la pompita statea mai tensionata. Oricum consumul exagerat nu are legatura cu uleiul. Azi am avut putin timp de ea si am mai coborat putin cuiul pontou (are doar 4 nivele pe acel cui iar acum l-am setat pe al doilea de sus in jos). Am umblat si chestia aia in care este prins cuiul pontou (nush cum se numeste). am lasat spatiu vizibil de 1.5-2 mm (k sa ma fac mai inteles, knd ma uit pe gura unde vine filtru de aer, vad decat 1,5-2mm lumina in partea cealalta - gura flansei). Surubelu de aer este desfiletat 2 ture. In timp ce umblam la carb am sesizat doua chestii care m-au pus pe ganduri. Nu-mi amintesc sa fi avut vreo un furtunas ceva pe doua ștuțuri. O sa postez 2-3 poze si te rog sa-mi spui daca sti care e treaba cu ele. Asta este trotineta cu pricina!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 salut ,stuturile de la carburator sint pentru balezaj trebuie lasate libere ca si cel de pe motor,ca sa nu se formeze presiune la cutie sa dea afara cu vreun semering,ce ai tu la finale este o mizerie alea doua nu au ce cauta acolo,incearca sa faci o tura cu finalele alea doua date jos sa vezi cum raspunde,si cu timpu sa iti pui originalul ca influenteaza mult la mersul motorului,apropo cand ai verificat uzura segmentilor iai dus in zona ferestrelor si te ai uitat in lumina sa nu abe ovalizare sau iai verificat doar sus,si pentru consum mai poti jongla si cu niste jiglere mai mici,si din cate vad sa nu ai socul prea tensionat si sa ramina deschis sa nu inchida cum trebuie si atunci ai un consum mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nokian89 Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 Cisu68, o sa verific cablul de la soc. Iar cu segmentii sa stii k i am verificat doar sus. O sa dau o tura si fara finale sa trezesc tot cartierul. Ideia e k inainte de interventiile facute precizate si in prima postare de mai sus, trotineta mergea super ok. Consuma normal si tragea de rupea ( nu lesina in treptele superioare). Ms pt sfaturi. Altcineva, cu pareri? Idei? Mentiomez k am fost si la un mecanic cu ea dar se pare k este inapt pt asa ceva. Alt mecanic mai bun n am pe aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 salut ,cred ca toata treaba este di n set ,un prieten ma sunat cu aceiasi problema si am costat din masuratori ca pistonul chinezesc era mai scurt cu 2,5 mm de cat originalu si marind camera de ardere automa si consum si lipsa de putere ,deci verifica setul acolo este problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nokian89 Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 salut ,cred ca toata treaba este di n set ,un prieten ma sunat cu aceiasi problema si am costat din masuratori ca pistonul chinezesc era mai scurt cu 2,5 mm de cat originalu si marind camera de ardere automa si consum si lipsa de putere ,deci verifica setul acolo este problema. Am demontat iar setul am comparat la maxim cindreele, drept urmare dimensiunile sunt perfect identice, singura chestie care am sesizat-o este la diferente de greutate dintre cilindrul vechi si cel nou (montat acum). Facand diferenta intre ele raman cu impresia ca cel vechi este un pic mai greu fata de cel actual. Mai o intrebare: lesinatul acela in treptele mari il poate influenta si lantul? Lantul il am strans destul de tare (foarte tensionat). Ce parere aveti despre asta? Iar proba cu finalele (mizeriile de finale / asa am cumparat-o), inca n-am reusit s-o fac. Imi cer scuze am zis mai devreme ca am comparat cilindreele. Voiam sa spun pistoanele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 salut ,sigur ca intinsul lantului influienteaza si in treptele superioare mai ales ca motorul are oare ce putere in treptele inferioare ,dar de ja in a 4a si a5a cand el isi ia mersu liniar ,cred ca si stilul de mers influienteaza acest motor trebuie dus in ture ,mai slabeste un pic lantu si incearca sa folosesti si o benzina superioara ex 98. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nokian89 Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 salut ,sigur ca intinsul lantului influienteaza si in treptele superioare mai ales ca motorul are oare ce putere in treptele inferioare ,dar de ja in a 4a si a5a cand el isi ia mersu liniar ,cred ca si stilul de mers influienteaza acest motor trebuie dus in ture ,mai slabeste un pic lantu si incearca sa folosesti si o benzina superioara ex 98. Salut, azi am iesit cu ea din oras sa-i fac consumul, rezultatul fiind unul dezamagitor: 1,5L/25km (6%). Nasoala treaba! Inainte sa ies cu ea, i-am slabit putin lantul, am mai coborat inca un scat cuiul pontou. Am reglat relantiul ssmd... Stilul de mers, crede-ma ca am incercat dus - intors (la dus blana in turatii, iar la intors mai moseste) rezultatul fiind cam acelasi + - 0.2% diferenta. Iar in treptele superioare aceiasi poveste L E Ș I N Ă ! ! ! Nush ce sa-i mai fac. Aaaaaa app. mi-am adus aminte, poate se leaga cu ceva logic. In timp ce rulam, de exemplu in treapta a 4-a, stateam cu ea turata cam in 9000-9500 rpm iar knd incercam sa-i dau gaz parca se infunda/lesina/ imi scadea in turatii, dupa care knd aduceam inapoi maneta de la gaz isi revenea. Sper ca m-am facut inteles. Inca o chestie care poate se leaga cu ceva logic, knd am cumparat-o anul trecut, atunci knd rulam undeva la 7500 rpm parca smucea (parca se deschidea o turbina, lua viteza tot talentu) in oricare treapta (mai intens in treptele 1,2,3). Iar acum spre exemplu azi am sesizat k nu mai smuceste chiar asa (parca parca abia ca nu se mai cunoaste acea "turbina"). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 salut, vad ca esti dezamagit total,culoarea la bujie cum este, afumata ,uscata,caramizie,daca este afumata uleioasa cred ca ar trebui sa incerci cu alta perechie de segmenti noi,oricum mobrele astea totusi nu au un consum mic,eu am modificat un sr de 50 i am pus set de 80 carb de 21 bile de 9g curea de carbon si fugea lejer 110 dar manca 7la suta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nokian89 Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 salut, vad ca esti dezamagit total,culoarea la bujie cum este, afumata ,uscata,caramizie,daca este afumata uleioasa cred ca ar trebui sa incerci cu alta perechie de segmenti noi,oricum mobrele astea totusi nu au un consum mic,eu am modificat un sr de 50 i am pus set de 80 carb de 21 bile de 9g curea de carbon si fugea lejer 110 dar manca 7la suta . Sal cisu68. Azi knd ajung aks o sa ma uit la felul cu arata bujia si apoi o sa ti scriu. Intre timp nush dak ti am maizis ca scoate mult fum de culoare albastruie si pute k dracu a benzina. Ma gandeam ieri sa incerc sa pun bujia veche marca bosh k asta kre o am acum e no name nemteasca. As vrea sa i cumpar segmenti noi si sa i pun cu pistonul vechi, ca ziceam mai sus k pistonu luat cu setu nou mi se pare mai usor. Si ma gandeam si la un carburator nou. Dar inainte de toate vreau sa ma asigur k nu fac investitia de pomana. Iar in legatura cu consumul, eu nu ma astept sa consume mai mult de max 4%. Ms pt ajutorul acordat. Iti sunt recunoscator. Azi am pornit-o 5 min apoi am scos bujia. Pun o poza cu bujia. E cam uda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 Sal cisu68. Azi knd ajung aks o sa ma uit la felul cu arata bujia Azi am pornit-o 5 min apoi am scos bujia. Pun o poza cu bujia. E cam uda salut totusi eu asi incerca cu alta pereche de segmenti ,nu este o investitie mare si rastringe cercul probmele cauzate de consum si lipsa de putere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nokian89 Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 Salutari. Am vesti bunicele!!! Azi am dat jos carburatoru, l-am curatat, am strambat un pic tablita aia de la nivelu benzinei, am setat cuiul pontou la primul scat de sus (adica am bagat cuiul mai joi). Intainte de toate astea am sesizat k, cablul de la soc ramanea cuplat la jumatate (se agata). Dupa ce am montat laloc toate alea am reparat problema cu cablu de la soc (mai exact ramanea nuca aia care intra in carburator la jumate, era prea tensionata sarma, fapt pentru care de aia nu mergea inainte sa trag socu la max ci doar pana la jumate). Dupa toate astea am iesit sa dau o tura si SURPRIZA, trage super bine si nu mai lesina in treptele 5-6, ajungand la o viteza max de 107 km/h. Am scos un consum de 5%. Totusi destul de mare zic eu. Reglajele la carb fiind de 2.5 surubul de aer, iar cel de la suber 2 ture. Treaba e ca eu ma astept la un consum de 2.5%km mers moseste si 3.5%km la blana. Dupa testele facute azi rezulta un consum de 5%km indiferent de stiulul condusului. Intrebarea mea este: Ce as putea sa-i fac? Sau surubul de la aer daca e deschis prea mult influenteaza consumul in timpul mersului???? Asa la relanti sta super ok, undeva in 1800 Rpm si se aude si ok. Cred k reglajele le-am facut bine. Cred k exagerez la categoria consum. Am citit putin mai devreme de consumurile facute de altii si in medie sunt cam asa: 3% afara si 5% in oras (media de consum facuta pe rs 50 de 49 cmc). Si acum tinand cont ca eu am set de 80 cmc si carb de 19 n ar mai trebui sa ma astept la consumul scris mai sus. Deci daca scot un consum mixt de 4% sa zic sarut mana. Desi totusi ramane un semn mic de intrebare....a mea mi-a scos 5% inafara orasului. Poate totusi nu am facut reglajul perfect la carburator. Vreo parere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 salut eu zic ca totusi ai scos un consum super bun raprtat la ce set ai ,ori cum asta este valabil cam 500/1000 km apoi kaput seturile astea nu rezista mult,ai vazut dupa ce tiam scris in postarile anterioare verifica socu, bine ca ai rezolvat,vezi foloseste o bujie rece ceva de minim 280 si o firma buna NGK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nokian89 Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Da din pacate tu imi spusesei de soc dar eu nu mi am dat seama dintimp k este cablu tensionat si ca ramane deschis la jumate. Noroc k am sesizat ieri treaba asta. Totusi o sa incerc sa mai reglez carburatoru poate-poate reusesc sa scot un consum mai bun. Tablita aia de plutitor (nivelu la benzina in ce sens trebuie miscat k sa consume mai putin? Sau nivelu cum ar trebui sa fie? Eu l am reglat la ochi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Da din pacate tu imi spusesei de soc dar eu nu mi am dat seama dintimp k este cablu tensionat si ca ramane deschis la jumate. Noroc k am sesizat ieri treaba asta. Totusi o sa incerc sa mai reglez carburatoru poate-poate reusesc sa scot un consum mai bun. Tablita aia de plutitor (nivelu la benzina in ce sens trebuie miscat k sa consume mai putin? Sau nivelu cum ar trebui sa fie? Eu l am reglat la ochi. salut,tablita o misti in sus dar foarte putin ca risti cand vei fi in turatie mare sa ramana fara benzina in camera de nivel,mai bine jongleazal din jiglere si acul de dozaj mai coboaral o treapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nokian89 Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 (editat) Acul de dozaj este jos maxim iar la treaba cu jiglerele ma cam depaseste. Jiglerele cred ca sunt cele din camera. Acolo am 3 jiglere (suruburi) stranse la maxim. Ce trebuie sa fac? Editat Aprilie 24, 2013 de nokian89 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Acul de dozaj este jos maxim iar la treaba cu jiglerele ma cam depaseste. Jiglerele cred ca sunt cele din camera. Acolo am 3 jiglere (suruburi) stranse la maxim. Ce trebuie sa fac? salut du acul la mijloc,si jglerul principal este cel din mijloc cu cap de surubelinita dreapta vezi ce scrie pe el de 1 de 0,9 0,7 asta ultimu poti sa scoti un consum bun al gasesti la orce magazin de piese de scutere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nokian89 Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 (editat) salut du acul la mijloc,si jglerul principal este cel din mijloc cu cap de surubelinita dreapta vezi ce scrie pe el de 1 de 0,9 0,7 asta ultimu poti sa scoti un consum bun al gasesti la orce magazin de piese de scutere. Sall. Deci sa inteleg k trebuie sa iau alt jigler. Adica unu de capacitate mai mica. Nu stiu ce scrie pe jiglerul meu dar o sa desfac carbu si o sa ma uit iar apoi o sa cumpar unu mai mic. Daca pe al meu scrie 1, eu tre sa iau de 0,9 sau de 0, 8? Si presupun k automat se reduce viteza maxima nu? La tablita aia din camera eu umblasem knd am desfacut ultima oara carbu si am depistat socu. Apucasem s o stramb catre interior si dupa ce montasem laloc tot iy dadusem o cheie si imi dadea benzina afara pe stuturile alea doua care nu stiam eu ce e cu ele. L am desfacut iar si am strambat tablita inapoi + inca putin spre exterior de data asta. Editat Aprilie 25, 2013 de nokian89 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pintea ioan alexandru Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 am si io o intrebare:cu un reglaj pt un minsk de 125 cine ma ajuta?multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 (editat) ai aici o explicatie destul de detaliata, in general reglajele sant cam aceleasi.... /index.php?/topic/33288-reglare-carburator/?p=301503 am si io o intrebare:cu un reglaj pt un minsk de 125 cine ma ajuta?multumesc anticipat Editat Aprilie 27, 2013 de Burg_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nokian89 Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 prima chestie: te asiguri ca ai bujia necesara pentru motorul tau si pentru vremea de afara. LA un 50cc se simte daca ai gresit tipul bujiei si numai cu o clasa. inca niste lucruri pe care trebuie sa le stii/verifici: - carburatorul (astea mai simple) are 2 regimuri diferite, ala de ralanty si ala de mers in sarcina. reglajul se face pe fiecare din ele. - desfaci carburatorul, il speli bine, verifici toate garniturile, te asiguri ca iti inchide cuiul pontou si ca nivelul de benzina in camera de nivel este corect, cablul de acceleratie sa culiseze corect, filtrul de aer sa fie curat si sa etanseze bine, tobele la fel - in momentul in care faci reglajul pe cele 2 circuite trebuie sa incalzesti bine motorul, sa ajunga la temperatura de functionare + inca vre-o 3-4 min. ca sa ajunga bujia la temperatura de regim si sa poti sa o citesti - reglajul il faci pe fiacare circuit in parte, nu pe amandoua in acelasi timp - amestecul aer/benzina in sarcina se regleaza din tija aia care atarna intr-o piesa trasa de cablu (subar si cui dozator). nivelul la care atarna tija se regleaza fie prin intermediul unei piese filetate in partea de sus a subarului, fie prin intermediul unei sigurante care se infige in niste caneluri de pe cuiul gradat. pt a ajunge la asta trebuie sa desfaci capacul de sus al calrburatorului. cu cat cuiul dozator atarna mai jos fata de subar cu atat amestecul este mai sarac, adica vine mai putina benzina si bujia va avea o culoare mai deschisa. Pentru inceput pozitionezi tija asta la jumatatea cursei ei fatza de suber, urmand sa o ajustezi mai sus sau mai jos in functie de cum arata bujia LA MERS IN SARCINA - surubul din stanga, ala mai mare, regleaza inaltimea minima la care coboara subarul. pentru inceput ai grija sa stea ridicat cam 2 mm. pt asta desfaci carbul de pe motor, ai grija sa nu fie cablul de acceleratie intins si sa traga de suber si rotesti de surub pana suberul deschide pe mijlocul gaurii inaltimea necesara. - surubul de aer il inchizi la maxim(doar sa atinga fundul, nu utilizezi fortza) si il deschizi apoi 2,5 ture. Astea sunt reglajele initiale, e posibil sa porneasca greu/foarte greu cu ele, inunzi carbul ca sa o faca Prima data faci reglajul in sarcina, pt ca asta implica joaca cu tija. incalzesti motorul faci ture cu el fara sa il lasi la ralanty si il opresti brusca, apoi verifici bujia. DAca e neagra mai cobori cuiul dozator fatza de subar, daca e prea alba mai ridici. Abia dupa ce ajungi la o concluzie cu mersul in sarcina poti sa treci la reglajul la ralanty Pt ralanty o lasi sa mearga la turatia de ralanty cateva minute si verifici cum arata bujia. DAca e neagra mai deschizi surubul de aer din dreapta, in pasi de cate 1/4 sau 1/2 ture (dupa fiecare modificare a unui reglaj trebuie sa o lasi sa mearga in regimul respectiv suficient de mult ca bujia sa isi schimbe culoarea) daca motorul tine prea sus ralanty atunci umbli usurel la surubul ala mare lateral care iti controleaza inaltimea suberului - asta e un surub conic care daca il desurubezi iti lasa suberul sa coboare mai jos, daca il insurubezi il urca mai sus si practic iti accelereaza niel motorul - si il desurubezi pana cand turatia scade unde vrei tu, apoi il lasi sa mearga si verifici iar bujia. daca e alba mai inchizi din aer - scade/creste ralanty -umbli iar la surubul de la suber - pana ajungi la turatia si culoarea ideale. Ai grija ca suberul sa nu stea agatat in cablul de acceleratie, el nu trebuie sa stea intins cand e la ralanty. Situatii de avarie: Daca motorul urca necontrolat la turatie maxima trbuie sa reactionezi rapid: bagi in viteza, tii de frana si dai drumul la ambreiaj ca sa omori motorul sau astupi aerul in carburator cu mana (filtrul daca etanseaza bine sau dai filtrul de acolo si astupi direct carbul) nu ajuta sa iei contactul. E treaba de secunde la turatia aia pna iti crapa motorul. Cauza e aer fals (carbul nu etanseaza bine pe galerie, etc) sau vibreaza cuiul dozator sausuberul e prea sus Man imi spui si mie te rog daca la o aprilia rs 50 cu set de 80 un consum de 5L% km este ok sau daca este exagerat? Pls!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 E mult. Asta prima data. A doua ar fi rugamintea sa nu mai scrii despre subiecte care nu ne intereseaza, ai la dispozitie PM-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nokian89 Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 E mult. Asta prima data. A doua ar fi rugamintea sa nu mai scrii despre subiecte care nu ne intereseaza, ai la dispozitie PM-ul. oK man. Nu te supara dar aceasta intrebare tinea de consumul facut de reglajul carburatorului. Cred k este totusi in pas cu subiectul... Dar data viitoare o sa ma adresez prin PM. O zi buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.