Sari la conținut

Reglare Carburator


CharlieKing
 Share

Postări Recomandate

...te asiguri ca ai bujia necesara pentru motorul tau si pentru vremea de afara...

...Prima data faci reglajul in sarcina, pt ca asta implica joaca cu tija. incalzesti motorul faci ture cu el fara sa il lasi la ralanty si il opresti brusca, apoi verifici bujia....

Se poate face asta, daca te multumesti cu "merge si asa"! Bujiile actuale au o elastcitate mai mare, apoi conteaza si stilul de coducere. Tabelele cu echivalente nu sunt tocmai exacte, in practica se simte nevoia de a corecta acest lucru, apoi ajungi sa constati ca motorul tau merge cel mai bine cu un anume tip de bujie si ramai surprins ca un prieten cu acelasi motor are si el aceeasi parere despre un alt tip de bujie.

Nu sunt de acord cu dozarea amestecului dupa culoarea bujiei, ci cu alegerea bujiei dupa culoarea ei in functionare. O bujie rece cere saracire, una calda cere imbogatire... in ambele situatii motorul functioneaza defectos, performante scazute chiar daca aparent totul pare ok.

Cand nu dispui de aparatura necesara reglarii unui carburator, cea mai buna metoda ramane cea dinamica prin teste repetate in aceleasi conditii de drum pe aceeasi dstanta. Aceeasi metoda este valabila si la stabilirea avansului. Abea acum, dupa obtinerea maximului de performanta alegi bujia dupa culoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 53
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Eu unul cred ca la reglarea carb nu e de neglijat curatarea filtrului de aer. Si chiar verificarea integritatii garniturii dintre carb si gatul carb si chiar a garniturii dintre corpul si ceasca carb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man imi spui si mie te rog daca la o aprilia rs 50 cu set de 80 un consum de 5L% km este ok sau daca este exagerat? Pls!!!

salut, vad ca avem discuti la ne sfrsit, modelu de motoreta care il ai tu nu a fost conceput pentru un consum minim RS 50 de la aprilia a fost facut pentru pustani sa vada ca inseamna adrenalina si atit, nu ia interesat consum daca vrei consum testeaza aprilia SR 50 DITCH. si ai consum de 2,5 la suta la 70extra urban dar este injectie nu carburatie ,cat teai strofoca tu cu set de 80 chinezesc cu ceva uzura sa fi fericit ca scoti 5 la suta si cu mizerile alea de tobe,cred ca in tr o luna ai sa scoti si 6 la suta la cum sint de bune seturile chinezesti ,ai sa vezi si sa ne confirmi..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Prieteni revin cu o alta problema. Am incercat sa gasesc topicul corespunzator dar n am reusit. Sarind peste problema cu consumul de benzina, m am lovit de o alta problema. Estevb de mersul motorului. De la un timp a inceput sa mi tremure foarte tare in timpul mersului. Nu mi face mereu dar atunci knd o face zici ca se va rupe. Deci imi tremura tot motoru. Nush daca m am facut inteles dar treaba e ca nu mai pot rula cu el de frica sa nu mi se buleasca ceva. Nush cat de grava e situatia. Poat stie cineva despre ce ar putea fi vb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...