cristi 57 Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 ...te asiguri ca ai bujia necesara pentru motorul tau si pentru vremea de afara... ...Prima data faci reglajul in sarcina, pt ca asta implica joaca cu tija. incalzesti motorul faci ture cu el fara sa il lasi la ralanty si il opresti brusca, apoi verifici bujia.... Se poate face asta, daca te multumesti cu "merge si asa"! Bujiile actuale au o elastcitate mai mare, apoi conteaza si stilul de coducere. Tabelele cu echivalente nu sunt tocmai exacte, in practica se simte nevoia de a corecta acest lucru, apoi ajungi sa constati ca motorul tau merge cel mai bine cu un anume tip de bujie si ramai surprins ca un prieten cu acelasi motor are si el aceeasi parere despre un alt tip de bujie. Nu sunt de acord cu dozarea amestecului dupa culoarea bujiei, ci cu alegerea bujiei dupa culoarea ei in functionare. O bujie rece cere saracire, una calda cere imbogatire... in ambele situatii motorul functioneaza defectos, performante scazute chiar daca aparent totul pare ok. Cand nu dispui de aparatura necesara reglarii unui carburator, cea mai buna metoda ramane cea dinamica prin teste repetate in aceleasi conditii de drum pe aceeasi dstanta. Aceeasi metoda este valabila si la stabilirea avansului. Abea acum, dupa obtinerea maximului de performanta alegi bujia dupa culoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi PH Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 Eu unul cred ca la reglarea carb nu e de neglijat curatarea filtrului de aer. Si chiar verificarea integritatii garniturii dintre carb si gatul carb si chiar a garniturii dintre corpul si ceasca carb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 Man imi spui si mie te rog daca la o aprilia rs 50 cu set de 80 un consum de 5L% km este ok sau daca este exagerat? Pls!!! salut, vad ca avem discuti la ne sfrsit, modelu de motoreta care il ai tu nu a fost conceput pentru un consum minim RS 50 de la aprilia a fost facut pentru pustani sa vada ca inseamna adrenalina si atit, nu ia interesat consum daca vrei consum testeaza aprilia SR 50 DITCH. si ai consum de 2,5 la suta la 70extra urban dar este injectie nu carburatie ,cat teai strofoca tu cu set de 80 chinezesc cu ceva uzura sa fi fericit ca scoti 5 la suta si cu mizerile alea de tobe,cred ca in tr o luna ai sa scoti si 6 la suta la cum sint de bune seturile chinezesti ,ai sa vezi si sa ne confirmi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nokian89 Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 Prieteni revin cu o alta problema. Am incercat sa gasesc topicul corespunzator dar n am reusit. Sarind peste problema cu consumul de benzina, m am lovit de o alta problema. Estevb de mersul motorului. De la un timp a inceput sa mi tremure foarte tare in timpul mersului. Nu mi face mereu dar atunci knd o face zici ca se va rupe. Deci imi tremura tot motoru. Nush daca m am facut inteles dar treaba e ca nu mai pot rula cu el de frica sa nu mi se buleasca ceva. Nush cat de grava e situatia. Poat stie cineva despre ce ar putea fi vb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.