XXL Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 (editat) http://www.subito.it/aprilia-caponord-1000...rno-8532002.htm ....interesant pt.Cosminst2008 Editat Noiembrie 10, 2009 de XXL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 Nu inteleg italiana, dar ce naiba are motoreta de este asa ieftina? 1200 euro !? vreau si eu 2 bucati daca-i asta-i pretul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strajeru' Postat Ianuarie 5, 2010 Share Postat Ianuarie 5, 2010 Salutare!Urmeaza cat de curand sa achizitionez o Aprilia Caponord de prin 2001.Ma puteti ajuta cu niste sfaturi in ceea ce priveste verificarea ei la momentul cumpararii?La ce sa ma uit in mod special,ce sa verific,etc.Orice informatie imi este de mare ajutor. Precizez ca pana acum am avut un BMW F 650 Gs si din diverse motive am fost nevoit(cu durere in suflet) sa-l dau.Am ales Caponordul pt ca mi s-a parut un raport capacitate/pret foarte bun si recunosc ca,din categoria lui,Caponordul imi place cel mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexrider Postat Ianuarie 5, 2010 Share Postat Ianuarie 5, 2010 (editat) Salutare!Urmeaza cat de curand sa achizitionez o Aprilia Caponord de prin 2001.Ma puteti ajuta cu niste sfaturi in ceea ce priveste verificarea ei la momentul cumpararii?La ce sa ma uit in mod special,ce sa verific,etc.Orice informatie imi este de mare ajutor. Precizez ca pana acum am avut un BMW F 650 Gs si din diverse motive am fost nevoit(cu durere in suflet) sa-l dau.Am ales Caponordul pt ca mi s-a parut un raport capacitate/pret foarte bun si recunosc ca,din categoria lui,Caponordul imi place cel mai mult. Salut. felicitari pentru modelul ales. o s afi foarte multumit de el , in ciuda rautatilor pe care o sa le auzi de la oameni care inca viseaza la ea. Treb sa te uiti la urmatoarele: - ACTELE- SERIILE DE SASIU SI MOTOR - urme de cazaturi ca la orice motocicleta: mai ales in zona scutului unde este rezervorul de ulei , radiatorul de ulei - urme care pot trada km afisati- tocirea mansoanelor, scaritelor, etc - verifica sistemul de incarcare al motocicletei. treb sa fie intre 13 si 15 conform manualului ins ao valoare buna de 14 s eva obtine cu un regulator aftermarket VERIFICA DACA ARE CODURI DE EROARE- in stanga bateriei la polul de - se afla doua mufe rotunde mama tata- conecteazale si pune contactul daca apare alt cod in afara de 1 sau -1 are cod de eroare si treb vazut in manual la ce corespunde. - VERIFICA CONECTORUL MARO- este aflat in partea dreapta a motocicletei unde sunt fantele de racire ale regulatorului de tensiune- acela in timp s etopeste( problema de fabrica- se rezolva fara problema) - verifica starea bateriei- cu motorul oprit da drumul la toti consumatorii- faruri semnale etc nu treb sa scada de 12 - verifica pornirea la rece - daca a stat mult este acceptabil o pornire mai grea " o invartire de max 2 ori a electromotorului" - apoi test de drum acceleratie in trepta superioara - accelerare brusca in treapta 1,2 ,3 - sunete neregulate ale motorului - starea suspensiilor - scurgeri de lichid - starea discurilor care nu sunt tocmai ieftine In mare cam atat despre Capo. Daca ai nelamuriri da mi un semn ori la telefon 0766274854 ori pe mes : azenkel Numai bine si bafta Editat Ianuarie 5, 2010 de alexrider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto.consumabile Postat Ianuarie 6, 2010 Share Postat Ianuarie 6, 2010 de vanzare filtru nou cu intretinete pentru aprilia caponord. marca DNA rog in pm daca doreste cineva id mess. performance.bikes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strajeru' Postat Ianuarie 6, 2010 Share Postat Ianuarie 6, 2010 Salut. felicitari pentru modelul ales. o s afi foarte multumit de el , in ciuda rautatilor pe care o sa le auzi de la oameni care inca viseaza la ea. Treb sa te uiti la urmatoarele: - ACTELE- SERIILE DE SASIU SI MOTOR - urme de cazaturi ca la orice motocicleta: mai ales in zona scutului unde este rezervorul de ulei , radiatorul de ulei - urme care pot trada km afisati- tocirea mansoanelor, scaritelor, etc - verifica sistemul de incarcare al motocicletei. treb sa fie intre 13 si 15 conform manualului ins ao valoare buna de 14 s eva obtine cu un regulator aftermarket VERIFICA DACA ARE CODURI DE EROARE- in stanga bateriei la polul de - se afla doua mufe rotunde mama tata- conecteazale si pune contactul daca apare alt cod in afara de 1 sau -1 are cod de eroare si treb vazut in manual la ce corespunde. - VERIFICA CONECTORUL MARO- este aflat in partea dreapta a motocicletei unde sunt fantele de racire ale regulatorului de tensiune- acela in timp s etopeste( problema de fabrica- se rezolva fara problema) - verifica starea bateriei- cu motorul oprit da drumul la toti consumatorii- faruri semnale etc nu treb sa scada de 12 - verifica pornirea la rece - daca a stat mult este acceptabil o pornire mai grea " o invartire de max 2 ori a electromotorului" - apoi test de drum acceleratie in trepta superioara - accelerare brusca in treapta 1,2 ,3 - sunete neregulate ale motorului - starea suspensiilor - scurgeri de lichid - starea discurilor care nu sunt tocmai ieftine In mare cam atat despre Capo. Daca ai nelamuriri da mi un semn ori la telefon 0766274854 ori pe mes : azenkel Numai bine si bafta Multumesc foarte mult "alexrider" pt sfaturile date.Imi sunt mai mult decat utile.Multumesc si pt nr-ul de telefon,daca voi avea vreun dubiu in ceea ce priveste starea tehnica, nu voi ezita sa te contactez .O sa postez aici primele impresii despre motor si poate chiar niste poze. P.S Ce poti sa-mi spui de piese,service si importatori?Ma poti indruma catre un importator care sa aduca piese, relativ repede? Cu stima!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Ianuarie 6, 2010 Share Postat Ianuarie 6, 2010 Multumesc foarte mult "alexrider" pt sfaturile date.Imi sunt mai mult decat utile.Multumesc si pt nr-ul de telefon,daca voi avea vreun dubiu in ceea ce priveste starea tehnica, nu voi ezita sa te contactez .O sa postez aici primele impresii despre motor si poate chiar niste poze. P.S Ce poti sa-mi spui de piese,service si importatori?Ma poti indruma catre un importator care sa aduca piese, relativ repede? Cu stima!!! Salutari ! Daca doresti pot sa-ti trimit manualul de service al motorului (sper sa nu ai nevoie de el) , modul cum se reseteaza computerul de bord (se rezolva problema in 5 minute), cartea de intretinere a motorului (e bine sa stii la ce sa te uiti din cand in cand). Am genul asta de motor de ceva timp asa ca unele informatii poti sa le mai primesti si de la mine. Sa auzim de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strajeru' Postat Ianuarie 6, 2010 Share Postat Ianuarie 6, 2010 Salutari ! Daca doresti pot sa-ti trimit manualul de service al motorului (sper sa nu ai nevoie de el) , modul cum se reseteaza computerul de bord (se rezolva problema in 5 minute), cartea de intretinere a motorului (e bine sa stii la ce sa te uiti din cand in cand). Am genul asta de motor de ceva timp asa ca unele informatii poti sa le mai primesti si de la mine. Sa auzim de bine! Salut Mircea! Multumesc mult pt pt sustinere.E bine de stiut ca ai pe cine sa te bazezi atunci cand ai nevoie. M-ai facut curios cu resetarea computerului de bord.In ce conditii se face si cat de des trebuie facuta operatiunea? Stima! Mesaj completat Intrebare pt "alexrider" si "MirceaB". Aveti ABS pe modelele voastre? In comparatie cu F 650-ul pe care l-am avut,Caponordul pe care intentionez sa-l achizitionez nu dispune de ABS(care,recunosc ca m-a scos din cateva situatii neplacute). Exista posibilitatea de a monta sistem ABS pe acest model(chiar si aftermarket)?Daca da,aveti idee cam cat ar costa? Stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Ianuarie 7, 2010 Share Postat Ianuarie 7, 2010 Salut Mircea! Multumesc mult pt pt sustinere.E bine de stiut ca ai pe cine sa te bazezi atunci cand ai nevoie. M-ai facut curios cu resetarea computerului de bord.In ce conditii se face si cat de des trebuie facuta operatiunea? Stima! Mesaj completat Intrebare pt "alexrider" si "MirceaB". Aveti ABS pe modelele voastre? In comparatie cu F 650-ul pe care l-am avut,Caponordul pe care intentionez sa-l achizitionez nu dispune de ABS(care,recunosc ca m-a scos din cateva situatii neplacute). Exista posibilitatea de a monta sistem ABS pe acest model(chiar si aftermarket)?Daca da,aveti idee cam cat ar costa? Stima! Salutari si tie! Motorul meu e din 2003 si nu am ABS pe el. Nu stiu daca se poate pune ulterior sau ce costuri montarea aftermarket. Legat de resetarea computerului o data pe an trebuie facuta treaba asta. Apare pe display la bord la un moment dat mesajul SERVICE si atunci trebuie facuta operatiunea. Daca esti interesat de mai multe amanunte pot sa-ti trimit un document word in care scrie pas cu pas ce ai de facut. Poti sa o faci foarte simplu acasa si dureaza 5 minute. In rest, daca ai nevoie am toata documentatia legata de motorul asta, adica manual de service strict pt motor, manual de intretinere, date si nr de km la care trebuie efectuate reviziile. Sa auzim de bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Ianuarie 7, 2010 Share Postat Ianuarie 7, 2010 Salut, am si eu de anul trecut Caponord Raid model 2005. Intr-adevar, n-am avut nici o problema pana acum, cu exceptia indicativului "service" de pe bord, care a aparut inainte de a-i face revizia de 1000 si cei de la service nu au resetat computerul. Ai putea pune documentul cu resetarea aici? ca vad ca suntem mai multi interesati... Am mai observat ceva, mi s-a intamplat cand am pus contactul pe on sa porneasca motorul fara sa apas pe buton. Oare e posibil sa mai ramana blocat butonul de start sau o fi altceva ? Ati mai patit asa ceva ? Cat despre reglatul farului, nu dau de surubul de reglaj, am manualul de intretinere de la Caponord clasic, dar nu il gasesc sub carena...o fi diferit la modelul Raid ? voi unde il aveti, sub un platband de cauciuc? In rest , am fost in Grecia si in Bulgaria cu ea (vedeti la rubrica imagini din calatorii), unde a fost super comod si misto cu ea, o adevarata motocicleta de calatorii si de super soft-enduro(drum forestier)...am 8000 km (putin pt. modelul asta), astept primavara sa-i mai bag altii. Si userul Placebo are un Caponord Raid, poate ne mai spune si el cateva tipuri, ca a facut destui kilometri pe ea... Pt. administrator: Soso, muta te rog topicul mai sus, langa celelalte cu modele enduro-touring, suntem din ce in ce mai multi Caponorzi...si ne inmultim pe zi ce trece... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Ianuarie 7, 2010 Share Postat Ianuarie 7, 2010 Salut, am si eu de anul trecut Caponord Raid model 2005. Intr-adevar, n-am avut nici o problema pana acum, cu exceptia indicativului "service" de pe bord, care a aparut inainte de a-i face revizia de 1000 si cei de la service nu au resetat computerul. Ai putea pune documentul cu resetarea aici? ca vad ca suntem mai multi interesati...Am mai observat ceva, mi s-a intamplat cand am pus contactul pe on sa porneasca motorul fara sa apas pe buton. Oare e posibil sa mai ramana blocat butonul de start sau o fi altceva ? Ati mai patit asa ceva ? Cat despre reglatul farului, nu dau de surubul de reglaj, am manualul de intretinere de la Caponord clasic, dar nu il gasesc sub carena...o fi diferit la modelul Raid ? voi unde il aveti, sub un platband de cauciuc? In rest , am fost in Grecia si in Bulgaria cu ea (vedeti la rubrica imagini din calatorii), unde a fost super comod si misto cu ea, o adevarata motocicleta de calatorii si de super soft-enduro(drum forestier)...am 8000 km (putin pt. modelul asta), astept primavara sa-i mai bag altii. Si userul Placebo are un Caponord Raid, poate ne mai spune si el cateva tipuri, ca a facut destui kilometri pe ea... Pt. administrator: Soso, muta te rog topicul mai sus, langa celelalte cu modele enduro-touring, suntem din ce in ce mai multi Caponorzi...si ne inmultim pe zi ce trece... Salutari! In zilele urmatoare o sa pun aici modul de resatare a computerului. Cat despre problemele semnalate de tine, nu stiu ce sa zic, eu nu am patit nimic din ce spui tu. Farul nu am fost niciodata curios sa-l reglez pentru ca nu a prea fost nevoie. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexrider Postat Ianuarie 7, 2010 Share Postat Ianuarie 7, 2010 Salut. In privinta pieselor vin foarte greu de la acei dealeri ofiiciali dar s epoate rezolva cu ebay si alte siteuri asemanatoare. La service , la toate motoarele pe care le am avut eu le am facut serviceul si chiar si la prieteni, ma pricep destul de bine la acest aspect si nu am incredere in niciun mecanic. Eu nu am abs pentru ca este un model din 2002 si sincer nici nu as lua un motor cu abs. Pentru baiatul care pornesc motorul din contact- desfa contactul din dreapta si vezi daca nu se ating lamelele sa faca un contact continuu. Ce ziceti baieti de o intrunire a noastra ca cei de la bmw? Mesaj completat Baieti mare atentie la regulatorul de tensiune ( cel oem este de proasta calitate ) si la conectorii maro "brown connector" care se topesc, in timp. din cauza contactului imperfect. Aceste probleme au si un antidot : - pentru regulator se cumpara unul de la af1 racing aftermarket sau se potriveste unul de la Honda Goldwing 1200( eu asta o sa pun) - pentru conectori se indeparteaza cei 2 conectori maro mari si se conecteaza firele cu alti conectori mai buni- cate unul pentru fiecare 2 fire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strajeru' Postat Ianuarie 10, 2010 Share Postat Ianuarie 10, 2010 (editat) Salut! De ieri,sunt fericitul posesor al Caponordului cu care va "amenintam " zilele trecute.Am batut palma cu vanzatorul ,urmand ca marti sa mi-o livreze in Bucuresti.Recunosc ca,spre rusinea mea,ieri a fost pt prima oara cand am vazut "live" un Caponord.Desi eram documentat in cea ce priveste gabaritul motorului,recunosc ca am ramas un pic surprins sa constat cat de masiv si greoi este pt mine,eu avand 1.83 inaltime si vreo 72 kg.Sper ca dupa cateva ture prin Buc sa ma obisnuiesc cu el si totul sa fie doar o ingrijorare nefondata.Oricum imi place mult motorul asta si sunt foarte incantat de el. Voi cum va descurcati cu Caponordul prin oras?Cam care este profilul fizic ideal al posesorului de Caponord? Stima! Saptamana viitoare promit sa postez si niste poze cu "monstrul". Mesaj completat Acum,odata cu achizitionarea mobrei incepe si procesul de mentenanta.Daca are cineva un manual tehnic in limba engleza(ca in romana ma indoiesc ca exista), i-as fi profund recunoscator daca l-ar posta in veun fel pe aici.Mentionez ca modelul meu este din 2001. Pana atunci as avea nevoie de niste sfaturi/informatii in ceea ce priveste schimbul de ulei si filtre(tip,pret,cantitate,etc) Stima! Mesaj completat Salut. In privinta pieselor vin foarte greu de la acei dealeri ofiiciali dar s epoate rezolva cu ebay si alte siteuri asemanatoare. La service , la toate motoarele pe care le am avut eu le am facut serviceul si chiar si la prieteni, ma pricep destul de bine la acest aspect si nu am incredere in niciun mecanic. Eu nu am abs pentru ca este un model din 2002 si sincer nici nu as lua un motor cu abs. Pentru baiatul care pornesc motorul din contact- desfa contactul din dreapta si vezi daca nu se ating lamelele sa faca un contact continuu. Ce ziceti baieti de o intrunire a noastra ca cei de la bmw? Mesaj completat Baieti mare atentie la regulatorul de tensiune ( cel oem este de proasta calitate ) si la conectorii maro "brown connector" care se topesc, in timp. din cauza contactului imperfect. Aceste probleme au si un antidot : - pentru regulator se cumpara unul de la af1 racing aftermarket sau se potriveste unul de la Honda Goldwing 1200( eu asta o sa pun) - pentru conectori se indeparteaza cei 2 conectori maro mari si se conecteaza firele cu alti conectori mai buni- cate unul pentru fiecare 2 fire. Foarte buna initiativa ta cu intrunirea,mai ales ca (sper sa nu gresesc),nu sunt foarte multi posesori de Caponord in Romania si n-ar fi deloc rau sa ne "unim fortele" .Eu ma bag! Editat Ianuarie 10, 2010 de strajeru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Ianuarie 10, 2010 Share Postat Ianuarie 10, 2010 Uite un thread pe HUB: http://www.horizonsunlimited.com/hubb/othe...-caponord-10799 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Ianuarie 10, 2010 Share Postat Ianuarie 10, 2010 Salutari! revin, asa cum am promis cu modul de resetare al mesajului SERVICE ce apare pe computerul de bord la Caponord: 1. Remove the driver’s seat and locate the gray wire female end, and gray wire male end. These wires will be located near the battery and next to the 6-pin diagnostic connector. After connecting these two wires you will enter the “WORKSHOP MODE”. 2. Turn the ignition key on. 3. Depress the “SET” and “MODE” button located in the dashboard for >15 seconds, until the Service indicator resets. 4. Turn off the ignition key. Disconnect the gray wires. 5. Reinstall the driver’s seat. Sper ca va descurcati cu traducerea. Operatiunea de mai sus este verificata de mine de vreo 2 sau 3 ori asa ca merge fara probleme! Sa auzim de bine! Mesaj completat Salut! De ieri,sunt fericitul posesor al Caponordului cu care va "amenintam " zilele trecute.Am batut palma cu vanzatorul ,urmand ca marti sa mi-o livreze in Bucuresti.Recunosc ca,spre rusinea mea,ieri a fost pt prima oara cand am vazut "live" un Caponord.Desi eram documentat in cea ce priveste gabaritul motorului,recunosc ca am ramas un pic surprins sa constat cat de masiv si greoi este pt mine,eu avand 1.83 inaltime si vreo 72 kg.Sper ca dupa cateva ture prin Buc sa ma obisnuiesc cu el si totul sa fie doar o ingrijorare nefondata.Oricum imi place mult motorul asta si sunt foarte incantat de el. Voi cum va descurcati cu Caponordul prin oras?Cam care este profilul fizic ideal al posesorului de Caponord? Stima! Saptamana viitoare promit sa postez si niste poze cu "monstrul". Mesaj completat Acum,odata cu achizitionarea mobrei incepe si procesul de mentenanta.Daca are cineva un manual tehnic in limba engleza(ca in romana ma indoiesc ca exista), i-as fi profund recunoscator daca l-ar posta in veun fel pe aici.Mentionez ca modelul meu este din 2001. Pana atunci as avea nevoie de niste sfaturi/informatii in ceea ce priveste schimbul de ulei si filtre(tip,pret,cantitate,etc) Hello! Am atasat primul document pdf cu partea de verificare si intretinere a Caponordului (o sa gasesti informatii despre cantitatea de ulei) . Mai sunt o multime de documente dar din pacate nu am cum sa le pun aici pentru ca sunt destul de mari. Cat despre partea "de fizic" necesara stapanirii unui astfel de motor cred ca pana la urma totul se rezuma la...obisnuinta. In timp o sa afli singur care sunt limitele (cat sa-l inclini pe loc,cum sa-l manevrezi, s.a.m.d.). Eu personal nu ma plimb cu motorul prin oras.Daca vreau sa-l calaresc plec undeva la drum mai lung.Parerea mea este ca nu are rost sa te misti prin oras cu un motor asa mare, poate doar in cazuri exceptionale. Sa auzim de bine! Cartea_tehnica_caponord.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexrider Postat Ianuarie 10, 2010 Share Postat Ianuarie 10, 2010 Salut. Caponordul isi face treaba cu brio si prin oras, dar nu este construit pentru asa ceva ( este devorator de km) mai mult il "amagesti" prin oras. Si eu trebuie sa-i fac iarna asta ( cred ca prin februarie) o revizie generala- la mine inseamna ca ramane decat cadrul pe motor in rest verificat si schimbat tot ce este nevoie. Pentru ulei - eu am mers pana acum la toate motoarele pe motul si castrol , aceste din urma fiind de viteza si implicit de mare turatie. Pentru Caponord o sa iau in considerare si Putoline sau Motorex. In privinda manevrabilitatii- aceasta nu o faci din muschi ci din creier si incheietura fina a mainii- asta se invata in timp. Am bagat Caponordul in noroaie si merge bine cu cauciucuri de strada gen tourance si foarte bine cu ceva mai offroad cramponat. Este un motor destul de greu care necesita un timp de acomodare si invatare. Cateva poze cu al meu Totdeauna inainte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 am si eu o intrebare pt posesorii de Caponord...de ce ati ales acest model si nu Varadero 1000? sau de ce as(ati) alege Aprilia Caponord si nu Honda Varadero? nu stiu daca am formulat bine intrebarea dar cred ca se intelege...sper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexrider Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 (editat) Iti spun eu pentru ca am mers si reparat un astfel de motor. Nu am ales varadero pentru ca: - nu are indicator de benzina( un adventure touring care se respecta ii pune un astfel de indicator) - suspensii net inferioare fata de Caponord - ciclistica tot in favoarea Caponordului - Varadero are garda la sol mai joasa decat Caponord - jentiile de aliaj- incomparabile cu cele cu spite - consum destul de mare - problema stiuta la Varadero - sistemul de frana dual cbs- foarte bun pentru asfalt dar o prostie pe offroad ( cand pui spatele pe nisip nu ai vrea sa franeze si fata) - este orientata exclusiv as putea spune pentru asfalt - pozitie mai comoda pe Caponord - design categoric in favoarea Caponordului Ce mi-a placut la Varadero este motorul care trage mai de jos putin fata de Caponord si sunetul mai gros putin( mai ca pentru un v) Aceste afirmatii sunt pur personale prin comparatie a celor 2 modele cu care am mers si desfacut. Motocicletele fiind stock fara imbunatatiri aftermarket. Editat Ianuarie 11, 2010 de alexrider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Ianuarie 12, 2010 Share Postat Ianuarie 12, 2010 am si eu o intrebare pt posesorii de Caponord...de ce ati ales acest model si nu Varadero 1000? sau de ce as(ati) alege Aprilia Caponord si nu Honda Varadero? nu stiu daca am formulat bine intrebarea dar cred ca se intelege...sper Hello! Am ales Caponordul in general pentru motivele foarte bine expuse mai sus + ca dupa parerea mea designul e mult mai reusit pe Aprilia (e o chestiune ce tine strict de gusturi). Per ansamblu consider ca este un motor cu mai multe plusuri si la un pret ceva mai mic decat Varadero. Sa auzim de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexrider Postat Ianuarie 12, 2010 Share Postat Ianuarie 12, 2010 Frati aprilisti puneti si voi poze cu caprele voastre sa ne cunoastem mai bine, ca doar suntem o mana de oameni , deocamdata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strajeru' Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 Frati aprilisti puneti si voi poze cu caprele voastre sa ne cunoastem mai bine, ca doar suntem o mana de oameni , deocamdata Eu o sa postez poze cat de curand cu motorul meu.Momentan este in inspectie tehnica,adica bucati. Mesaj completat Am si eu o intrebare legata de indicatorul de temperatura a apei.Dupa ce pornesc motorul, trebuie sa astept sa ajunga la o anumita temperatura pt a pleca sau a tura motorul? Mesaj completat Inca o dilema.Ce ce tip de ulei imi recomandati? Semisintetic,sintetic sau full sintetic.Care este diferenta? Stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 Eu o sa postez poze cat de curand cu motorul meu.Momentan este in inspectie tehnica,adica bucati. Mesaj completat Am si eu o intrebare legata de indicatorul de temperatura a apei.Dupa ce pornesc motorul, trebuie sa astept sa ajunga la o anumita temperatura pt a pleca sau a tura motorul? Stima! Hello! Temperatura normala de functionare este undeva pe la 72-74 grade. Daca ajunge aici poti sa-l turezi cum vrei.Oricum pana nu-ti arata la bord cateva grade ( initial ai doua liniute) nu are rost sa te agati de acceleratie! Bye! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strajeru' Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 Hello! Temperatura normala de functionare este undeva pe la 72-74 grade. Daca ajunge aici poti sa-l turezi cum vrei.Oricum pana nu-ti arata la bord cateva grade ( initial ai doua liniute) nu are rost sa te agati de acceleratie!Bye! Multam mult,Mircea! Mesaj completat Am o problema la cutia de viteze.Intra foarte greu pe Neutral si din a 1-a si din a 2-a.Ma gandeam sa schimb uleiul din cutie,dar nu stiu daca asta e solutia.A mai avut cineva problema asta?Ce ma sfatuiti? Stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 Multam mult,Mircea! Mesaj completat Am o problema la cutia de viteze.Intra foarte greu pe Neutral si din a 1-a si din a 2-a.Ma gandeam sa schimb uleiul din cutie,dar nu stiu daca asta e solutia.A mai avut cineva problema asta?Ce ma sfatuiti? Stima! Uleiul din cutie ?! stiu ca e comun cu cel de motor, nu e masina! in sfarsit, sper sa nu ma insel Eu am folosit Motul 15 - 50 , semisintetic e cel mai bun pt.touring. Cu vitezele, nu stiu, n-am avut probleme, schimba intai uleiul si dupa-aia mai vezi. incearca sa schimbi in neutral din mers, putin inainte de a te opri, intra mai usor. Uite si o poza cu noi si cu motorul, mai multe vedeti la imagini din calatorii-Muntii Balcani si Rodopi, Thassos si Halkidiki - Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strajeru' Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 Uleiul din cutie ?! stiu ca e comun cu cel de motor, nu e masina! in sfarsit, sper sa nu ma insel Eu am folosit Motul 15 - 50 , semisintetic e cel mai bun pt.touring. Cu vitezele, nu stiu, n-am avut probleme, schimba intai uleiul si dupa-aia mai vezi. incearca sa schimbi in neutral din mers, putin inainte de a te opri, intra mai usor. Uite si o poza cu noi si cu motorul, mai multe vedeti la imagini din calatorii-Muntii Balcani si Rodopi, Thassos si Halkidiki - Da,ai dreptate Bogdan!Nici eu nu eram sigur cum e cu uleiul din cutie.Acum m-am lamurit.Eu mi-am cumparat Repsol 15-50w,tot semisintetic.Inca nu am apucat sa-i fac schimbul,dar sper ca odata cu el sa se rezolve si problema cu Neutral-ul.Multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.