alexrider Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 Foarte frumos raidul lui Bogdan ( tu esti cumva din Gaesti)? Uleiul scrie la carte 15w50 pentru o plaja mai mare de temperaturi , atat minime cat si maxime aprox -15 si + 50. Eu am mers pana acum pe Castrol full sintetic la motoarele de viteza, pentru caponord o sa aleg tot un full sintetic pentru calitatea superioara si pentru protectia abreiajului. Mai ramane de vazut ce marca. Pe afara am observat ca se foloseste cu succes Mobil 1. Strajeru: Cu repsolul am avut o experienta urata la un speed, nu intra bine in viteza si cloncanea , a trebuit sa l schimb. Intrarea in treaba 1 de pe loc este imposibila la un motor bun fara a misca putin motocicleta. Incearca cand o opresti sa o fie deja pe neutru inainte sa se opreasca roata complet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 Foarte frumos raidul lui Bogdan ( tu esti cumva din Gaesti)? Uleiul scrie la carte 15w50 pentru o plaja mai mare de temperaturi , atat minime cat si maxime aprox -15 si + 50. Eu am mers pana acum pe Castrol full sintetic la motoarele de viteza, pentru caponord o sa aleg tot un full sintetic pentru calitatea superioara si pentru protectia abreiajului. Mai ramane de vazut ce marca. Pe afara am observat ca se foloseste cu succes Mobil 1. Strajeru: Cu repsolul am avut o experienta urata la un speed, nu intra bine in viteza si cloncanea , a trebuit sa l schimb. Intrarea in treaba 1 de pe loc este imposibila la un motor bun fara a misca putin motocicleta. Incearca cand o opresti sa o fie deja pe neutru inainte sa se opreasca roata complet. Sunt din Brasov si lucrez/locuiesc mai mult in Bucuresti, dar trec destul de des si prin Brasov, asa ca poate ne vedem pe acolo la primavara... Despre gasirea neutrului, intr-adevar, daca nu reusesti inainte de a te opri, desi daca dai finut in jos din a doua in mod normal trebuie sa-l gasesti (motocicletele au o aplicatie speciala pentru a iesi in neutru), cand esti in viteza 1 oprit, finut dai schimbatorul in sus ca si cum ai schimba spre a doua, dar in acelasi timp accelerezi foarte putin, dai drumul jumate de cursa la ambreiaj ca si cum ai pleca, motocicleta se misca 5-10 cm si apoi tragi imediat inapoi ambreiajul si o sa ramana in neutru. E o schimbare de viteza pe jumatate. Trebuie lucrat cu piciorul ca cu mana, trebuie sa simti motocicleta, asta e secretul Mesaj completat Sunt din Brasov si lucrez/locuiesc mai mult in Bucuresti, dar trec destul de des si prin Brasov, asa ca poate ne vedem pe acolo la primavara...Despre gasirea neutrului, intr-adevar, daca nu reusesti inainte de a te opri, desi daca dai finut in jos din a doua in mod normal trebuie sa-l gasesti (motocicletele au o aplicatie speciala pentru a iesi in neutru), cand esti in viteza 1 oprit, finut dai schimbatorul in sus ca si cum ai schimba spre a doua, dar in acelasi timp accelerezi foarte putin, dai drumul jumate de cursa la ambreiaj ca si cum ai pleca, motocicleta se misca 5-10 cm si apoi tragi imediat inapoi ambreiajul si o sa ramana in neutru. E o schimbare de viteza pe jumatate. Trebuie lucrat cu piciorul ca cu mana, trebuie sa simti motocicleta, asta e secretul Corectura: daca intra deja in neutru, nu mai e nevoie sa tragi ambreiajul inapoi, il lasi liber si gata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strajeru' Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 Sunt din Brasov si lucrez/locuiesc mai mult in Bucuresti, dar trec destul de des si prin Brasov, asa ca poate ne vedem pe acolo la primavara...Despre gasirea neutrului, intr-adevar, daca nu reusesti inainte de a te opri, desi daca dai finut in jos din a doua in mod normal trebuie sa-l gasesti (motocicletele au o aplicatie speciala pentru a iesi in neutru), cand esti in viteza 1 oprit, finut dai schimbatorul in sus ca si cum ai schimba spre a doua, dar in acelasi timp accelerezi foarte putin, dai drumul jumate de cursa la ambreiaj ca si cum ai pleca, motocicleta se misca 5-10 cm si apoi tragi imediat inapoi ambreiajul si o sa ramana in neutru. E o schimbare de viteza pe jumatate. Trebuie lucrat cu piciorul ca cu mana, trebuie sa simti motocicleta, asta e secretul Mesaj completat Corectura: daca intra deja in neutru, nu mai e nevoie sa tragi ambreiajul inapoi, il lasi liber si gata! Multumesc mult pt sfat! Eu eram obisnuit cu F650-ul pe care l-am avut si cu care n-am avut problema asta.Gaseam neutralul foarte usor,chiar si stand pe loc.De aceea mi s-a parut un pic dubioasa treaba.Acum m-am mai linistit,trebuie doar sa ma obisnuiesc. Multumesc mult! Stima! Mesaj completat Foarte frumos raidul lui Bogdan ( tu esti cumva din Gaesti)? Uleiul scrie la carte 15w50 pentru o plaja mai mare de temperaturi , atat minime cat si maxime aprox -15 si + 50. Eu am mers pana acum pe Castrol full sintetic la motoarele de viteza, pentru caponord o sa aleg tot un full sintetic pentru calitatea superioara si pentru protectia abreiajului. Mai ramane de vazut ce marca. Pe afara am observat ca se foloseste cu succes Mobil 1. Strajeru: Cu repsolul am avut o experienta urata la un speed, nu intra bine in viteza si cloncanea , a trebuit sa l schimb. Intrarea in treaba 1 de pe loc este imposibila la un motor bun fara a misca putin motocicleta. Incearca cand o opresti sa o fie deja pe neutru inainte sa se opreasca roata complet. M-ai pus pe ganduri cu uleiul.In cazul asta cred ca o sa ma orientez spre alt producator. Multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 Problema cu punctul neutru poate sa fie una si de ordin tehnic. La motorul meu nu am avut astfel de "manifestari" si sper nici sa nu am... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexrider Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 (editat) De ordin mecanic Caponordul nu prezinta niciun fel de probleme si nici probleme ascunse din fabrica , asta datorita motorului Rotax. Inclin sa cred ca tu inca nu te-ai obisnuit cu cutia motorului. Asadar incearca sa o scoti pe liber cu cateva secunde inainte sa se opreasca roata si ai sa vezi ca merge ca uns. Poti sa faci urmatorul experiment ca sa vezi cat de bine facuta si usoara este cutia. Misca motocicleta pe loc inainte inapoi sau pune pe cineva sa faca asta si tu cu un deget baga in viteza a doua , si ai sa vezi ca intra in viteza cu un deget. Repet de pe loc nu va intra niciodata intra 1 cu motorul oprit. Si cum spunea si Bogdan mai sus treb sa simti putin cutia. Eu pentru ulei, am in gand pe langa Motul si Castrol , Motorex si Putoline. Numai bine. Editat Ianuarie 22, 2010 de alexrider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Februarie 4, 2010 Share Postat Februarie 4, 2010 poze cu mobrele voastre? unde sunt? o sa postez si eu una, numai sa o scot din barlog cand se face vreme buna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 care sunt diferentele dintre Aprilia ETV 1000 Caponord si Aprilia ETV 1000 Caponord Rally Raid?...ceva de genul Bmw gs si Bmw gsa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexrider Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 vld_bc vad ca te apropii din ce in ce mai mult de un Caponord, ceea ce este foarte bine. Diferentele fata de cea normala sunt urmatoarele: - coloristica - vine din fabrica cu: crash guards, scut metalic, cutii aluminiu, proiectoare xenon( parca?) - este mai inalta cu 68 mm - suspensii mai rigide si ajustabile In rest totul este la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 @ alexrider ms mult de raspuns! tre sa recunosc ca ma tenteaza...imi doresc un touring ceva mai mare si incerc sa studiez sa vad ce mi s-ar potrivi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexrider Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 (editat) Da ,e foarte bine ca te documentezi inainte sa cumperi. Si au am facut acest lucuru cand am trecut de la Honda cbr 929 la Aprilia Caponord. In studiul meu au intrat pe langa Caponord si : Varadero, Dl Vstrom, africa twin, supertenere, bmw r 1150 gs. pentru varadero ti am raspuns mai sus. pentru Vstrom- am apreciat motorul, bordul, fiabilitatea , etc nu mi a placut garda la sol cea mia mica dintre toate, suspensia fata, jantele aliaj pentru africa twin- am apreciat fiabilitatea divedita, orientarea offroad f bine gandita. nu mi a placut pretul nejustificat de mare. pentru supertenere- as putea zice la fel ca africa twin in afara de pret- este un motor f bun si la calitate si la pret. pentru bmw r 1150 gs- inca mai tine pretul destul de ridicat , fiabilitate dovedita, aspect mai atragator fata de r 1100 gs, sistemul de suspensie telever si paralever. Ca minusuri este pretul de aproape 4000-5000 euro la un motor de 10- 15 ani,( vstrom nou poti sa l iei si la 7000) deci pret iar nejustificat de mare si nu sunt un adept al formei motorului boxter( atentie- am spus forma nu performante si fiabilitate) Din combinatia acestor studii a reiesit Aprilia Caponord de care sunt extrem de multumit. Acum tu te decizi ce vrei de la motor, cum vrei sa mergi si pe unde. Editat Februarie 8, 2010 de alexrider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 Salut. Tin sa spun ca m-am hotarat. Cred ca primavara asta na va gasii mandrul posesor al unui caponord. M-am gandit, am analizat si cred ca e mobra cu cel mai bun pret calitate din categoria sa. In tara nu prea am vazut multe la vanzare asa ca am sa ma orientez sa-mi aduc una din Germania sau Italia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexrider Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 Salut. Tin sa spun ca m-am hotarat. Cred ca primavara asta na va gasii mandrul posesor al unui caponord. M-am gandit, am analizat si cred ca e mobra cu cel mai bun pret calitate din categoria sa. In tara nu prea am vazut multe la vanzare asa ca am sa ma orientez sa-mi aduc una din Germania sau Italia. Salut. Daca nu ai vazut sau stat pe vreuna pana acum te astept pe la mine s ao studiezi mai bine. Vad ca esti din Azuga si ar fi cam 70 km pana la mine. Da, te-ai gandit bine cu tara de achizitie, dar eu as mai adauga si Anglia unde sunt putin mai mici preturile. Ceilalti haideti cu poze sa ne cunoastem mai bine mobrele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dice79 Arad Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 Salut. Mă numesc Cristi Âşi sunt din Arad. Pot să zic că sunt începător în ale motociclismului, conducând prima motocicletă din februarie 2008, un Aprilia Pegaso MX 650 din 1996. Anul trecut în decembrie am hotărât să trec la o motocicletă mai mare, urmărind părerile pro Âşi contra despre modelele Varadero Âşi Caponord l-am ales pe cel din urmă, din mai multe puncte de vedere. Varadero am condus (modelul din 1999), Caponord în că nu. Oricum, acum pun bănuții la saltea Âşi sper ca în vara asta să fiu Âşi eu fericitul posesor al unui astfel de motor. Cu respecte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 @ alexrider ne poti spune un consum pt Caponord? ma intereseaza mai mult pt in afara orasului la o viteza de 100-120... bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 Salut. Daca nu ai vazut sau stat pe vreuna pana acum te astept pe la mine s ao studiezi mai bine. Vad ca esti din Azuga si ar fi cam 70 km pana la mine. Da, te-ai gandit bine cu tara de achizitie, dar eu as mai adauga si Anglia unde sunt putin mai mici preturile. Ceilalti haideti cu poze sa ne cunoastem mai bine mobrele. Mersi mult de invitatie. Cand se mai ia zapada un pic o sa vin daca nu iti este greu si nu te superi. Sa ma sui un pic pe ea sa vad care e pozitia si sa o studiez mai de aproape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 Salut. Mă numesc Cristi Âşi sunt din Arad. Pot să zic că sunt începător în ale motociclismului, conducând prima motocicletă din februarie 2008, un Aprilia Pegaso MX 650 din 1996. Anul trecut în decembrie am hotărât să trec la o motocicletă mai mare, urmărind părerile pro Âşi contra despre modelele Varadero Âşi Caponord l-am ales pe cel din urmă, din mai multe puncte de vedere. Varadero am condus (modelul din 1999), Caponord în că nu.Oricum, acum pun bănuții la saltea Âşi sper ca în vara asta să fiu Âşi eu fericitul posesor al unui astfel de motor. Cu respecte. Hello Cristi! Povestea ta este identica cu a mea.Prima mea motocicleta a fost o Aprilia Pegaso din 1996. Dupa asta am trecut la Caponord si nu regret nici o secunda alegerea facuta.Poate mai spre vara ne vedem pe la Deva sau pe la Arad la o cafea si o discutie.... Sa auzim de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Februarie 10, 2010 Share Postat Februarie 10, 2010 vld_bc vad ca te apropii din ce in ce mai mult de un Caponord, ceea ce este foarte bine. Diferentele fata de cea normala sunt urmatoarele: - coloristica - vine din fabrica cu: crash guards, scut metalic, cutii aluminiu, proiectoare xenon( parca?) - este mai inalta cu 68 mm - suspensii mai rigide si ajustabile In rest totul este la fel. plus handguards si in mod normal venea la livrare cu al doilea rand de gume inclus- cu crampoane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexrider Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 Da, corect si cu handguarduri. Pentru consum in afara incarcat a iesit un consum de 6. Cred ca se poate scoate si mai putin adica un 5.8, dar trebuiesc pastrate proportiile pentru un motor in V de 1000 cc. Pentru baiatu din azuga, ma poti vizita cand poti. Da un tel inainte daca e: 0766274854 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 Salutare oameni buni! De ultima data cand am postat aici, am avut ocazia sa-i calculez inca o data consumul la modul cel mai exact, adica am facut un drum dus intors Deva Sibiu (intr-un sens cu bagaje si pasager iar retur doar eu). Dintr-un total de 234 km aproximativ 35-40 km i-am facut in coloana (adica opreste, stai 30 secunde,mai inainteaza vreo 15 metri si tot asa).Dupa toate astea am constatat ca au intrat in rezervor 15 litri, asa ca din calculele mele rezulta un consum de 6,41%. Asta vine ca o mica rectificare la ceea ce am scris despre consum ceva mai sus. Asfalt uscat la toata lumea! Chiar ma miram cum ai ajuns la un consum de 8% si vroiam sa iti recomand o schimbare urgenta a filtrului de aer si bujiilor ,avand in vedere ca am acelasi motor dar pe un model diferit numai in oras bara la bara am ajuns la un consum de 8 % in rest la drum cu toate consumabilele schimbate mers de touring maxim 130 cu bagaje si cu pasager nu a consmat mai mult de 6.5% cat despre piese intradevar este o problema cel putin cu UnitedMotors cica minim 3 saptamani...dar intodeauna am gasit alternativ cum ar fi E-bay sau AF1 racing mai nou si pe louis gasesti cate ceva asa ca nu va speriatzi RECOMAND DETINATORILOR DE APRILIA : AF 1 forum: http://www.apriliaforum.com/forums/forumdisplay.php?f=11 Un forum care m`a invatat totul despre motocicleta mea,urmaresc foarte des si topicul la Caponord care au cam aceleasi "probleme" comune si o sa vedetzi (cititzi) cum s`au gasit alternative de piese iefitne (bobine,relee etc ....) o sa vedeti motoare care au ajuns la 100 de mii mile fara prea mari probleme si cand folosesc acest cuvant problema ma refer la parte electrica, la partea mecanica foarte rar ! Mesaj completat Multam mult,Mircea! Mesaj completat Am o problema la cutia de viteze.Intra foarte greu pe Neutral si din a 1-a si din a 2-a.Ma gandeam sa schimb uleiul din cutie,dar nu stiu daca asta e solutia.A mai avut cineva problema asta?Ce ma sfatuiti? Stima! Este o problema des intalnita la motoarele Rotax si dupa cate observ vad ca a inceput sa se dezbata si aici ...problmea nu este numai uleiul in sine...cam la 15 mii de km imi schimb lichidul de frana de la ambraiaj si tot o data o asa zisa garnitura care aeasta se uzeaza si nu mai formeaza aceias presiune ....ca tot am mentionat depre AF1 am gasit si o poza cu garnitura care trebuie schimbata : http://www.af1racing.com/store/Scripts/pro...?idproduct=2382 Eu mereu am avut una de rezera cumparata dinainte deoarece la inceput nu am schimbat`o nici o data si m`am trezit pe la Brasov fara lichid de frana in vas ! Pretul unei garnituri opriginale ajunge pe la noi undeva la 70-80 de lei depinde de distribuitor,cat despre schimb eu zic ca o poate face oricine avand cunostintele minme a unui lichid de frana ,foarte important este sensul in care este pusa aceasta garnitura in pistonas si sa nu fie bagata pe uscat (unsa cu lichid de frana)! Mesaj completat Deasemenea am citit ca pentru sistem de ambreiaj este mai bun daca folosim DOT 5 siliconat mai multe detalii aici :http://www.apriliaforum.com/forums/showpost.php?p=2309745&postcount=20 Mesaj completat Curatarea pistonasului se va face cu un jmilgher foarte foarte fin de apa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strajeru' Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 Chiar ma miram cum ai ajuns la un consum de 8% si vroiam sa iti recomand o schimbare urgenta a filtrului de aer si bujiilor ,avand in vedere ca am acelasi motor dar pe un model diferit numai in oras bara la bara am ajuns la un consum de 8 % in rest la drum cu toate consumabilele schimbate mers de touring maxim 130 cu bagaje si cu pasager nu a consmat mai mult de 6.5% cat despre piese intradevar este o problema cel putin cu UnitedMotors cica minim 3 saptamani...dar intodeauna am gasit alternativ cum ar fi E-bay sau AF1 racing mai nou si pe louis gasesti cate ceva asa ca nu va speriatzi RECOMAND DETINATORILOR DE APRILIA : AF 1 forum: http://www.apriliaforum.com/forums/forumdisplay.php?f=11 Un forum care m`a invatat totul despre motocicleta mea,urmaresc foarte des si topicul la Caponord care au cam aceleasi "probleme" comune si o sa vedetzi (cititzi) cum s`au gasit alternative de piese iefitne (bobine,relee etc ....) o sa vedeti motoare care au ajuns la 100 de mii mile fara prea mari probleme si cand folosesc acest cuvant problema ma refer la parte electrica, la partea mecanica foarte rar ! Mesaj completat Este o problema des intalnita la motoarele Rotax si dupa cate observ vad ca a inceput sa se dezbata si aici ...problmea nu este numai uleiul in sine...cam la 15 mii de km imi schimb lichidul de frana de la ambraiaj si tot o data o asa zisa garnitura care aeasta se uzeaza si nu mai formeaza aceias presiune ....ca tot am mentionat depre AF1 am gasit si o poza cu garnitura care trebuie schimbata : http://www.af1racing.com/store/Scripts/pro...?idproduct=2382 Eu mereu am avut una de rezera cumparata dinainte deoarece la inceput nu am schimbat`o nici o data si m`am trezit pe la Brasov fara lichid de frana in vas ! Pretul unei garnituri opriginale ajunge pe la noi undeva la 70-80 de lei depinde de distribuitor,cat despre schimb eu zic ca o poate face oricine avand cunostintele minme a unui lichid de frana ,foarte important este sensul in care este pusa aceasta garnitura in pistonas si sa nu fie bagata pe uscat (unsa cu lichid de frana)! Mesaj completat Deasemenea am citit ca pentru sistem de ambreiaj este mai bun daca folosim DOT 5 siliconat mai multe detalii aici :http://www.apriliaforum.com/forums/showpost.php?p=2309745&postcount=20 Mesaj completat Curatarea pistonasului se va face cu un jmilgher foarte foarte fin de apa Stii vreun magazin in Bucuresti de unde se poate cumpara garnitura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 Stii vreun magazin in Bucuresti de unde se poate cumpara garnitura? Unul dintre ele este UnitedMotors si dupa cate imi aduc aminte au una pe stoc care a fost comandata tot de mine dar nu am mai ajuns sa o iau ,al doilea magazin de unde am mai comandat este MyMoto Cotroceni,aduc si ei piese OEM Aprilia ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strajeru' Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 Unul dintre ele este UnitedMotors si dupa cate imi aduc aminte au una pe stoc care a fost comandata tot de mine dar nu am mai ajuns sa o iau ,al doilea magazin de unde am mai comandat este MyMoto Cotroceni,aduc si ei piese OEM Aprilia ! Multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 (editat) Multumesc mult! Cumpara aia de la United care e pe stoc chiar daca iti spun ca e pe numele altcuiva (ceea ce nu cred) ca eu am deja alta de rezerva care am sa o schimb peste 10 de mii de km ... cu placere Si eu si la majoritatea la merge asa neutrul dar nu tre sa iti faci griji cum spunea cineva mai sus e bine sa scotzi pe neutru in miscare cu toate ca cu timpul ai sa iti faci "mana" si pe loc ....dureaza pana te obisnuiesti si pe loc iese mai usor cand este motorul cald(parerea mea) Mesaj completat DAR totusi daca ai de gand sa faci o investite pt motreta ta iti recomand Evoluzione Billet Clutch Slave Cylinder dupa cum vezi din poze este un nou pistonas care in loc de o garnitura cum are orignalul aprilia are 3 garnituri X ring si spun ei ca reduce efprtul ambreiajului cu pana la 30%,dupa cate am citit pe AF1 nu mai este nevoie sa umbli la el decat sa iti schimbi lichidul de frana ,in rest nu mai ai treba cu uzura si cu vre`o pierrdere accidentala de lichid de frana ...mai multe despre el si pretz gasesti in urmatorul link : http://www.af1racing.com/store/scripts/pro...p?idProduct=807 O alta alernativa dar de data asta europeana a acestui piston este MPL tuning facut de nemtzi dupa cate imi aduc aminte,tot cu 3 Xring doar ca de data asta parca ambreiajul este mai moale cu 40 % spun ei , am prieten cu Futura care a prins unul la licitatie pe Ebay cu doar 60 de E NOU crede`ma ca face totzi bani ! Editat Februarie 18, 2010 de smok3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 Sa nu mai aud de United Motors...daca oamenii aia de acolo sunt profesionisti...inseamna ca toti detinatorii de Aprilia tre sa-si arunce motoarele la gunoi. Incercati sa faceti rost de piese din oricare alt loc numai NU de acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexrider Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 Smoke3 are dreptate cu ambreiajul ,poate aparea in timp la motoarele noastre si rezolvarea ar fi cum spune si el printr-un cilindru aftermarket. ce ziceti baieti facem si noi o intrunire anul asta? daca nu macar o plimbare ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.