Old Rider Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 Ca si voi,iubesc motocicleta dar trebuie sa mai si muncesc.Programul meu insa e putin mai diferit(fitter).Azi am venit de la munca(am plecat pe 6 august anul trecut),abia astept sa-mi scada alcoolemia inerenta intoarcerii si sa scot motorul!Dar...nu a mai fost pornit de 8 luni.Cred ca doar reincarcarea bateriei nu ajunge.Sa ii scot bujiile si sa-i bag ulei in cilindri?Poate e suficient sa o imping fara contact ca sa se amorseze pompa de ulei?Cu IJ-ul era simplu,pedale la rece,ulei in benzina...Sant sigur ca ma intelegeti,visez de 30 de ani o motocicleta adevarata,acum "suflu si-n iaurt" sa nu stric ceva!Bafta tuturor si astept sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 Bine ai venit. Se mai clatina soseaua sub picioare? Asfalt uscat si o vacanta de vis pe doua roti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Rider Postat Martie 30, 2009 Autor Share Postat Martie 30, 2009 Bine ai venit. Se mai clatina soseaua sub picioare? Asfalt uscat si o vacanta de vis pe doua roti! Multumesc.Dar,totusi,cum o pornesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 31, 2009 Share Postat Martie 31, 2009 Multumesc.Dar,totusi,cum o pornesc? DE la buton, nu mai sufla atat in iaurt ca nu frige. Poti sa o lasi si 10 ani si tot asa o pornesti. Bagi benzina proaspata, incarci bateria si o pornesti. Cilindrul se unge in prima secunda de functionare. Nu exista notiunea de "amorsare" a pompei de ulei, motocicleta nu e RABA, pompa este imersata in ulei permanent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Rider Postat Martie 31, 2009 Autor Share Postat Martie 31, 2009 DE la buton, nu mai sufla atat in iaurt ca nu frige. Poti sa o lasi si 10 ani si tot asa o pornesti. Bagi benzina proaspata, incarci bateria si o pornesti. Cilindrul se unge in prima secunda de functionare. Nu exista notiunea de "amorsare" a pompei de ulei, motocicleta nu e RABA, pompa este imersata in ulei permanent. Bine,multumesc.Maine ma duc sa o aduc de la iernat.Bafta si"asfalt uscat"! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 31, 2009 Share Postat Martie 31, 2009 Multumesc.Dar,totusi,cum o pornesc? daca tot vrei sa-ti faci damblaua si sa "suflii in iaurt", dai la automat fara ca bujiile sa primeasca curent. La mine este un buton de oprire fara sa iau contactul Poate e suficient sa o imping fara contact ca sa se amorseze pompa de ulei?Cu IJ-ul era simplu,pedale poti sa faci asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Rider Postat Aprilie 1, 2009 Autor Share Postat Aprilie 1, 2009 daca tot vrei sa-ti faci damblaua si sa "suflii in iaurt", dai la automat fara ca bujiile sa primeasca curent. La mine este un buton de oprire fara sa iau contactul poti sa faci asta? Cred ca da,cuplata intr-o treapta superioara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 1, 2009 Share Postat Aprilie 1, 2009 Din cite stiu, nu se poate invirti electromotorul fara sa porneasca motorul la orice motocicleta - butonul "Engine kill" la unele taie numai aprinderea, la altele taie complet toata electrica de la motor, incluzind electromotorul. Si on-topic: nu credeti ca daca masuri de precautie in cazul nepornirii prelungite ar fi necesare, ar fi mentionate in manualul de utilizare/intretinere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 la mine merge sa dau la automat cu engine kill activat. dau pana ma satur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 la mine merge sa dau la automat cu engine kill activat. dau pana ma satur. Exemple, vazute cu ochii mei: Suzuki Bandit - engine kill taie si electromotorul Honda Transalp - engine kill taie numai aprinderea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Rider Postat Aprilie 3, 2009 Autor Share Postat Aprilie 3, 2009 Va multumesc tuturor.Am fost la tara,am vazut,am... pornit!!!Dar,motorul a pornit atat de greu ca nu a mai fost necesar sa-i fac nici o preungere!Si la mine butonul respectiv taie si contactul la electromotor.Numai ca,pana a pornit,s-a stins becul de avertizare,deci aveam presiune de ulei.Ulterior,la turatie joasa,un cilindru intrerupea dar s-a remediat si asta dupa cativa km.Luni ma duc sa-i schim bujiile.Sper sa ne intalnim pe sosea,si,la sfarsitul lui Mai,la pe litoral!Asfalt uscat,Dan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.