TOR Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 AM vazut ca sunt intrebat cum se indreapta un amortizor... nu sunt nici profesor nici inavtat nu am nici experienta ... Norocul meu este ca am cunoscut un foarte bun strungar nea TELU... si pe cand eram mai mic acu 7 8 ani .... am stat pe la el prin atelier si am vazut mai multe ... Indreptarea amortizoarelor se face la presa .... nu cu ciocanu cum zicea cineva mai devreme... Presa consta in ax filetat cu parghie (un fel de surub imens de lung care trece printr un suport legat de bancul de lucru //in capatul superior al filetului existand parghia ) si suportul pentru teava sau amortizor (suport ce consta in 2 prinderi mobile sau distantiere care sa poata fi reglate pana in ax... Intre surub(ax) si amortizor se pune o bila cu rol de a nu transfera si miscarea de infiletare a axului....si un element de transfer deobicei din aluminiu ... sau un material mai moale care sa preia ... un pic din "bila" in momentul strangerii Amortizorul este strans putin cate putin ...si verificat pe o suprafata plana..... prin invartire si se constata daca teava mai are sau nu burta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TOR Postat Aprilie 3, 2009 Autor Share Postat Aprilie 3, 2009 Mai ca gluma mai in serios .... cum ar etansa semeringurile dupa ce ii dai o mama de bataie cu ciocanu !!!! asta pt ca ... am vazut deja scris ...pe forum acest lucru ...iar la ...ij uri mai are si bucsele alea din textolit.... pe care s ar putea sa le raschetezi instant ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 Mai ca gluma mai in serios .... cum ar etansa semeringurile dupa ce ii dai o mama de bataie cu ciocanu !!!! asta pt ca ... am vazut deja scris ...pe forum acest lucru ...iar la ...ij uri mai are si bucsele alea din textolit.... pe care s ar putea sa le raschetezi instant ..... Bine zis...dar mere si cu ciocanul! (ATENTIE!! nu direct,ca daca bati cu ciocaul pe tije o fouti instant,ci cu o bucata de lemn de fag,asta e cel mai rezistent) am mai zis asta...:indretarea se face pe strung,prinzi tija in acele strungului,si cu o bucata de lemn bati unde are burta,trebe sa stii unde si cand sa bati,atentie-numai cu lemn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elm Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 Aha, deci asa se face @Rocket1982: Avem a multumi Numa' bine, ca e pacat de amortizoarele in'gard'ate care se odihnesc in pace in balcon... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 Eu am indreptat relativ usor telescoapele. Dupa accidentul din decembrie, axul rotii fata era deplasat cu cca 4 cmm spre cadru, nu se putea merge normal cu motorul. Dupa demontare am constatat ca indoirea era la baza jugului inferior. Am folosit 3 rulmenti: 2 de sprijin si 1 pe care apasa berbecul presei, pt a nu deforma(ovaliza) teava telescopului. Presare repetata, prin tatonare. A reusit perfect. Acum furca este functionala, motorul merge bine, pot lua mainile de pe ghidon. Am facut ceva poze, nu le gasesc acum ca sa vedeti inainte si dupa operatia de indreptare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.