Sari la conținut

Indreptarea amortizoarelor!


TOR
 Share

Postări Recomandate

AM vazut ca sunt intrebat cum se indreapta un amortizor... nu sunt nici profesor nici inavtat nu am nici experienta ...

 

Norocul meu este ca am cunoscut un foarte bun strungar nea TELU... si pe cand eram mai mic acu 7 8 ani .... am stat pe la el prin atelier si am vazut mai multe ...

 

Indreptarea amortizoarelor se face la presa .... nu cu ciocanu cum zicea cineva mai devreme...

 

Presa consta in ax filetat cu parghie (un fel de surub imens de lung care trece printr un suport legat de bancul de lucru //in capatul superior al filetului existand parghia ) si suportul pentru teava sau amortizor (suport ce consta in 2 prinderi mobile sau distantiere care sa poata fi reglate pana in ax...

 

Intre surub(ax) si amortizor se pune o bila cu rol de a nu transfera si miscarea de infiletare a axului....si un element de transfer deobicei din aluminiu ... sau un material mai moale care sa preia ... un pic din "bila" in momentul strangerii

Amortizorul este strans putin cate putin ...si verificat pe o suprafata plana..... prin invartire si se constata daca teava mai are sau nu burta ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai ca gluma mai in serios .... cum ar etansa semeringurile dupa ce ii dai o mama de bataie cu ciocanu !!!!

asta pt ca ... am vazut deja scris ...pe forum acest lucru ...iar la ...ij uri mai are si bucsele alea din textolit.... pe care s ar putea sa le raschetezi instant ..... :D

post-14349-1238749315_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai ca gluma mai in serios .... cum ar etansa semeringurile dupa ce ii dai o mama de bataie cu ciocanu !!!!

asta pt ca ... am vazut deja scris ...pe forum acest lucru ...iar la ...ij uri mai are si bucsele alea din textolit.... pe care s ar putea sa le raschetezi instant ..... :D