moshulik Postat Decembrie 22, 2003 Share Postat Decembrie 22, 2003 Stie toata lumea de metoda cea mai buna pentru evaluat consumul de benzina al unei motociclete/masini ? Adica, pe scurt : - faci plinul. notezi indicatia kilometrajului - ics - mergi ce mergi, numai in oras/.numai afara, ca sa calculezi clar pe fiecare regim - faci iar plinul. notezi indicatia kilometrajului - igrec si te uitzi la pompa sa vezi cati litri ai bagat in rezervor (o sa intre exact atatzia cati s-au consumat de la ultimul plin). - faci diferenta la kiloteri - ygrec minus ics, imparti litri la kilometri, inmultesti cu o suta si obtii consumul de benzina la suta de kilometri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Decembrie 22, 2003 Share Postat Decembrie 22, 2003 Ne-ai ametit de tot. IO am procedurat in halu; urmator.: Am scos furtunul din carb, am golit rezervorul, deci in carb a ramas benzina. am pus un litru de lapte in rezervor, s-a vazut umplandu-se filtrul decantor, si am luat-o la trap. Am plecat din localitate mergand 10 km pana am scapat de aglomeratie, si apoi drum liber, dar cu ochiul meu agil si lentilat pe filtrul deantor sa vad cand incepe sa se goleasca, si dai...... si dai.....pana s-a muls tot laptele. Surpriza!!!!! ma uit la kilometraj si vad 34 de km facuti cu un litru de lapte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Postat Decembrie 22, 2003 Share Postat Decembrie 22, 2003 eu am iesit din oras, am scos toata benzina (aprox. 0,5l), am bagat un litru... si da-i bataie, pana cand s-a terminat toata..... atunci calculul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bhairava Postat Decembrie 23, 2003 Share Postat Decembrie 23, 2003 Ne-ai ametit de tot. IO am procedurat in halu; urmator.: Am scos furtunul din carb, am golit rezervorul, deci in carb a ramas benzina. am pus un litru de lapte in rezervor, s-a vazut umplandu-se filtrul decantor, si am luat-o la trap. Am plecat din localitate mergand 10 km pana am scapat de aglomeratie, si apoi drum liber, dar cu ochiul meu agil si lentilat pe filtrul deantor sa vad cand incepe sa se goleasca, si dai...... si dai.....pana s-a muls tot laptele. Surpriza!!!!! ma uit la kilometraj si vad 34 de km facuti cu un litru de lapte. mie mi-a iesit aceeasi faza cu pipi. de-atunci merg pe gratis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Decembrie 23, 2003 Share Postat Decembrie 23, 2003 pai daca mergi doar cu un litru nu prea e concludent..mai ales in Bucuresti ca poti sa prinzi ceva aglomeratie si constati ca ai facut doar 10 km .Cel mai bine e la un plin...cum a zis moshulik. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Decembrie 23, 2003 Autor Share Postat Decembrie 23, 2003 Si apropo de plin, tot aici as adauga recomandarea generala ca sa mergeti predominant cu rezervorul plin, mai ales iarna - marele avantaj este ca noaptea nu se mai face condens pe interiorul rezervorului, ca sa rugineasca. Nu e nici o investitie in benzina care sta in rezervor (cu conditzia sa inchida robinetul ) ), toata treaba e ca sa fie mereu acolo o juma de rezervor plina si de fiecare data sa completati pana la plin, pentru a tine mereu sub control consumul. Cand consumul creste exagerat, inseamna ca e buba pe la carburatoare si poate duce la afumarea camerei de ardere si/sau aglomerari de calamina. La o comunista asta nu e asa o problema grava, dar la o japonezica, oricat de mica ar fi, parca tot nu i-as da jos chiulasa in spatele blocului, doar asa... de control )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat Iulie 16, 2004 Share Postat Iulie 16, 2004 po' sa calculezi si cat iti intra in camera de nivel constant si mergi numai cu benzina de acolo (5-600m), dar ideea este sa elimini erorile... adica e de preferat sa iti notezi numarul de kilometri de la prima alimentare (sa spunem), daca ai rezervorul gol... dupa aia alimentezi de cate ori vrei, cat vrei. Dupa ceva km (cam 500-1000) mergi pana se goleste rezervorul si te uiti la kilometraj. Scazi din numarul de acolo kilometrii pe care i-ai notat la inceput, stii cati litri ai alimentat in total in astia 1000 km, faci impartirea si ti-a iesit consumul. Simplu, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dt_yamaha Postat Iulie 17, 2004 Share Postat Iulie 17, 2004 conteaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ulise Postat Iulie 17, 2004 Share Postat Iulie 17, 2004 mie mi-a iesit aceeasi faza cu pipi.de-atunci merg pe gratis. Si ca sa nu ramai in pana de combustibil bei multa bere,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Auxois Postat Iulie 28, 2004 Share Postat Iulie 28, 2004 Eu facui altfel. Am facut plinul, am mers 100 km in afara, pe urma am mers la benzinarie si am facut iar plinul si am vazut cat a intrat. Cat a intrat ala este consumul estimat la 100 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fox Postat August 11, 2004 Share Postat August 11, 2004 Si ca sa nu ramai in pana de combustibil bei multa bere,nu? sau apeleaza la "GURU BIVOLARU" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Auxois Postat August 11, 2004 Share Postat August 11, 2004 Pwahaha, va rog frumos putina decenta. Cum sa apelati la Bivolaru daca remaneti fara benzina. La Bivolaru se apeleaza doar daca ramaneti fara lichid de racire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.