Raffaelo Postat Ianuarie 17, 2006 Share Postat Ianuarie 17, 2006 Salutare la toata lumea. Am un intruder 800 si vreau tare mult sa ii schimb seaua pe spate. La drum lung, trebuie sa fac multe opriri, pt ca este foarte tare si prea ingusta, iar pasagerul ajunge mai cracanat, decat daca ar fi calarit o zi intreaga. Oare imi poate spune cineva daca se poate confectiona asa ceva in Romania, dar sa arate si frumos? In alta ordine de idei, rezervorul este de 10 litri. Oare se poate modifica (taia + suda) sa il fac mai incapator, sa am autonomie mai mare? Sau il stric daca as incerca asa ceva? In speranta ca cineva stie, astept si va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 17, 2006 Share Postat Ianuarie 17, 2006 te salut....incerca prima oara sati completezi datele de la locatie ,sa stim si noi de unde esti sunt citeva persoane aici pe forum care se ocupa cu modificat sau facut sei artizanale Cit despre rezervor...ar trebuii sati gasesti un sudor ce se ocupa cu rezervoare de masini si alte suduri...se poate lati rezervorul tau pe gustul tau fara probleme,dar tre sa fie bun sudorul care iti face lucrarea asteptind sati copletezi locatia poate mai sunt si altii care te pot indruma unde ai putea sa faci ce vrei la motorul tau salut roby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Ianuarie 17, 2006 Share Postat Ianuarie 17, 2006 Salut! Cu schimbatul fetzei de sa poate te ajut eu...Am schimbat numai anu' trecut la vreo 6 motoare...Plus refacut complet o sa,pt. o prietena (intreab-o pe Janel cum a iesit... ).Se foloseste piele sintetica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
90mat Postat Ianuarie 19, 2006 Share Postat Ianuarie 19, 2006 Mă interesează Âşi pe mine modificarea unei Âşei de Planeta 5. Mă poți ajuta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raffaelo Postat Ianuarie 19, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 19, 2006 Mă interesează Âşi pe mine modificarea unei Âşei de Planeta 5. Mă poți ajuta? Salut Roby si pe toata lumea. My bad. Stau in Bucuresti. Motorul l-am dus la iernat la frate-miu (Valeni), dar cred ca se poate si in lipsa, nu? Macar sa vad modele. Cat despre rezervor, problema ar fi ca... am auzit de la cineva (nu stiu cat de adevarat este) ca odata pus aparatul de sudura pe rezervor, se decaleste si acolo unde a fost sudat apare rugina si ca se infuda filtrul. Asa o fi? Multumesc si ... haide vara, haide! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Ianuarie 19, 2006 Share Postat Ianuarie 19, 2006 Mă interesează Âşi pe mine modificarea unei Âşei de Planeta 5. Mă poți ajuta? Bineinteles!Doar nu crezi ca o conta ce model de motor e...!Am facut acu' vreo 3 ani o sea cap-coada,imi venise omu' cu o tabla indoita,cica aia o sa fie baza seii... Telefonu' meu e 0722.56.44.09,pentru cei care vor mai multe detalii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 19, 2006 Share Postat Ianuarie 19, 2006 Salut Roby si pe toata lumea. My bad. Stau in Bucuresti. Motorul l-am dus la iernat la frate-miu (Valeni), dar cred ca se poate si in lipsa, nu? Macar sa vad modele. Cat despre rezervor, problema ar fi ca... am auzit de la cineva (nu stiu cat de adevarat este) ca odata pus aparatul de sudura pe rezervor, se decaleste si acolo unde a fost sudat apare rugina si ca se infuda filtrul. Asa o fi? Multumesc si ... haide vara, haide! nu e nici o problema fati rezervorul cum vrei numa sa fie bun sudorul,sa nu ramina pori prin sudura ,in rest e ok......sunt multi ce au rezervoare sudate,latite.si nu au nimic salut roby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat Ianuarie 21, 2006 Share Postat Ianuarie 21, 2006 ca odata pus aparatul de sudura pe rezervor, se decaleste si acolo unde a fost sudat apare rugina si ca se infuda filtrul. Asa o fi? Singura chestie adevarata din aceasta fraza - sudura decaleste, asa este. Dar nici un producator nu-si caleste rezervoarele, la urma urmei, si ei tot prin sudura le fac, iar rugina apare oricum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
90mat Postat Ianuarie 26, 2006 Share Postat Ianuarie 26, 2006 Pentru modificarea seii trebuie să-ți trimit tabla? Te rog să-mi spui Âşi cam cât ar costa modificarea acesteia. Vreau ceve care să se potrivească la un choper. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChopperVonGal Postat Decembrie 1, 2006 Share Postat Decembrie 1, 2006 Sunt interesat daca ai reusit cu modificarea rezervorului. Posibil ca in aceasta primavara sa fac o schimbare. Nr 1: rezervorul Si probabil mai multe. Cu respect Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Decembrie 2, 2006 Share Postat Decembrie 2, 2006 am sters "vorbele despre discutii". deci d-l Gal,cine sa va raspunda in afara de proprietarul intruderului?ce va intereseaza,in afara de rezervor? B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_q Postat Decembrie 2, 2006 Share Postat Decembrie 2, 2006 ca tot veni vorba de rezervoare ruginite, am meu creca e cel mai ruginit. O intrebare am: Exista ceva , fo rashina epoxilica sau ceva de genu asta, cu care sa dai pe interiorul rezervorului ca sa nu mai intre benzina in contact cu tabla shi asta fara sa trebuiasca sa ciopartzesti rezervorul? Adika practic vopsea de interior pentru rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChopperVonGal Postat Decembrie 2, 2006 Share Postat Decembrie 2, 2006 Absolut de acord. Ma gandeam ca poate mai citeste cineva care a facut o asemenea modificare. Adevarul este ca nu am rabdare sa se stranga bani ptr un chooper mai nou. Ce am acum e super ptr Sibiu.Usor limitat la demaraj dar tot am 100 in 11 sec. Afara la doua persoane e mai inceata si nu-iplace vantul din fata.Musai trebuie unul mai de 40cp Luni am sa vizitez un kawa 440 ltd care nu-mi place decat la pret. Motorul de chooper e 2V si tot ce-i altceva e altceva. Probabil rezervor,faruri suplimentare,alt ghidon si un pic de imaginatie si de pe forum ,sper. As fi vrut si niste poze.Nu stiu unde sa caut.Ma refer la forum. Sunt prea putine informatii si despre defectele motoarelor,pe tip/fabricant. Informatii luate de pe net se pare ca kawa e cu probleme la carburator. Alt necaz evolutia preturilor in urmatorul an.Problema e ca nu stiu cat mai pot conduce,un an 15 ani .Oricum nu ma las. Oricum finalul trebuie sa ma prinda cu un 2V de 750cc. Pana atunci incerc asa:nici o clipa fara motor. Daca auziti ca cineva face mult zgomot deacum stiti cine e. Cu respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Decembrie 2, 2006 Share Postat Decembrie 2, 2006 ca tot veni vorba de rezervoare ruginite, am meu creca e cel mai ruginit. O intrebare am: Exista ceva , fo rashina epoxilica sau ceva de genu asta, cu care sa dai pe interiorul rezervorului ca sa nu mai intre benzina in contact cu tabla shi asta fara sa trebuiasca sa ciopartzesti rezervorul? Adika practic vopsea de interior pentru rezervor. Eu dupa ce il sablez pe al meu inauntru ma duc cu el la din astia care emaileaza vane si chiuvete/ghiuvete sau cum dracu se scrie.Sunt solutii speciale pentru interioare de rezervoare.Care fac ce face si emailul,si probabil sunt chiar email .Nu mai stiu cum se numeste dar o sa caut si revin.Gasisem uneva pe net. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_q Postat Decembrie 3, 2006 Share Postat Decembrie 3, 2006 ok , mersi de informatzie. Gasesc io d-astia care emaileaza cazi. O alta intrebare: Ca sa sablezi rezervorul trebuia sa tai tabla ca sa ajungi la interior? sau e suficient sa bagi nisip shi pietricele in el shi sa il scuturi zdravan (n-as vrea totushi sa il tai ca nu stiu sa suzez inca). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Decembrie 3, 2006 Share Postat Decembrie 3, 2006 ok , mersi de informatzie. Gasesc io d-astia care emaileaza cazi. O alta intrebare: Ca sa sablezi rezervorul trebuia sa tai tabla ca sa ajungi la interior? sau e suficient sa bagi nisip shi pietricele in el shi sa il scuturi zdravan (n-as vrea totushi sa il tai ca nu stiu sa suzez inca). Pai eu pe al meu oricum trebuie sa-l tai,dar pistolul intra si prin gaura busonului.Ideea este ca nisipul ala de sablat este foarte greu de curatat.Eu intotdeuna cand am sablat ceva a trebuit sa ma lupt dupa aia sa curat nisipul.Eu daca nu il taiam nu l-as fi sablat pentru ca nu aveam cum sa il curat dupa aia.Vezi ca este o solutie de curatat interioare de rezervoare.Cred ca gasesti si in Louis sau pe la din astia care vand substante pentru intretinere auto.Este ceva ce dizolva rugina si depunerile.Nu mai tin minte cum ai spune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChopperVonGal Postat Decembrie 3, 2006 Share Postat Decembrie 3, 2006 Pe vremuri introduceam bucati de lant (lant normal nu de moto) si un pic de petrol si-l scuturam. Acum cu sistemul de vacum nu stiu daca se mai pote. Si eu cred ca se gaseste solutie care curata rugina. Sablarea e idela nu exista ceva mai bun. Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Decembrie 3, 2006 Share Postat Decembrie 3, 2006 Da,cu lant am curatat si eu unul.Numai ca lantul nu incape in toate colturile,si daca pui unul cu zale mai mici sa incapa,nu merge pentru ca este prea usor.Si eu zic ca cea mai buna solutie este substanta aia.Si sablarea este ideala numai daca emailezi interiorul,altfel va rugini mult mai tare ca inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChopperVonGal Postat Decembrie 3, 2006 Share Postat Decembrie 3, 2006 Atentie solutiile sunt pe baza de acid,trebuie bine spalat dupa folosire cu multa apa si uscat fortat dupa care vopsit. Personal la un rezervor taiat as folosii sablarea. Vopsit imediat dupa sablare. Asfalt uscat Va tin pumnii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.