Sari la conținut

Refacut Sea Si Rezervor


Raffaelo
 Share

Postări Recomandate

Salutare la toata lumea. Am un intruder 800 si vreau tare mult sa ii schimb seaua pe spate. La drum lung, trebuie sa fac multe opriri, pt ca este foarte tare si prea ingusta, iar pasagerul ajunge mai cracanat, decat daca ar fi calarit o zi intreaga. Oare imi poate spune cineva daca se poate confectiona asa ceva in Romania, dar sa arate si frumos?

In alta ordine de idei, rezervorul este de 10 litri. Oare se poate modifica (taia + suda) sa il fac mai incapator, sa am autonomie mai mare? Sau il stric daca as incerca asa ceva?

In speranta ca cineva stie, astept si va multumesc. :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te salut....incerca prima oara sati completezi datele de la locatie ,sa stim si noi de unde esti

 

sunt citeva persoane aici pe forum care se ocupa cu modificat sau facut sei artizanale

 

Cit despre rezervor...ar trebuii sati gasesti un sudor ce se ocupa cu rezervoare de masini si alte suduri...se poate lati rezervorul tau pe gustul tau fara probleme,dar tre sa fie bun sudorul care iti face lucrarea

 

asteptind sati copletezi locatia poate mai sunt si altii care te pot indruma unde ai putea sa faci ce vrei la motorul tau

 

salut

roby

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Cu schimbatul fetzei de sa poate te ajut eu...Am schimbat numai anu' trecut la vreo 6 motoare...Plus refacut complet o sa,pt. o prietena (intreab-o pe Janel cum a iesit... :ok: ).Se foloseste piele sintetica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mă interesează Âşi pe mine modificarea unei Âşei de Planeta 5. Mă poți ajuta?

Salut Roby si pe toata lumea.

My bad. Stau in Bucuresti. Motorul l-am dus la iernat la frate-miu (Valeni), dar cred ca se poate si in lipsa, nu? Macar sa vad modele.

Cat despre rezervor, problema ar fi ca... am auzit de la cineva (nu stiu cat de adevarat este) ca odata pus aparatul de sudura pe rezervor, se decaleste si acolo unde a fost sudat apare rugina si ca se infuda filtrul.

Asa o fi?

Multumesc si ... haide vara, haide!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mă interesează Âşi pe mine modificarea unei Âşei de Planeta 5. Mă poți ajuta?

Bineinteles!Doar nu crezi ca o conta ce model de motor e...!Am facut acu' vreo 3 ani o sea cap-coada,imi venise omu' cu o tabla indoita,cica aia o sa fie baza seii... :ok:

Telefonu' meu e 0722.56.44.09,pentru cei care vor mai multe detalii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Roby si pe toata lumea.

My bad. Stau in Bucuresti. Motorul l-am dus la iernat la frate-miu (Valeni), dar cred ca se poate si in lipsa, nu? Macar sa vad modele.

Cat despre rezervor, problema ar fi ca... am auzit de la cineva (nu stiu cat de adevarat este) ca odata pus aparatul de sudura pe rezervor, se decaleste si acolo unde a fost sudat apare rugina si ca se infuda filtrul.

Asa o fi?

Multumesc si ... haide vara, haide!

nu e nici o problema fati rezervorul cum vrei numa sa fie bun sudorul,sa nu ramina pori prin sudura ,in rest e ok......sunt multi ce au rezervoare sudate,latite.si nu au nimic

 

salut

roby

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca odata pus aparatul de sudura pe rezervor, se decaleste si acolo unde a fost sudat apare rugina si ca se infuda filtrul.

Asa o fi?

Singura chestie adevarata din aceasta fraza - sudura decaleste, asa este.

Dar nici un producator nu-si caleste rezervoarele, la urma urmei, si ei tot prin sudura le fac, iar rugina apare oricum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 10 months later...

ca tot veni vorba de rezervoare ruginite, am meu creca e cel mai ruginit.

 

O intrebare am:

Exista ceva , fo rashina epoxilica sau ceva de genu asta, cu care sa dai pe interiorul rezervorului ca sa nu mai intre benzina in contact cu tabla shi asta fara sa trebuiasca sa ciopartzesti rezervorul? Adika practic vopsea de interior pentru rezervor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Absolut de acord.

Ma gandeam ca poate mai citeste cineva care a facut o asemenea modificare.

Adevarul este ca nu am rabdare sa se stranga bani ptr un chooper mai nou.

Ce am acum e super ptr Sibiu.Usor limitat la demaraj dar tot am 100 in 11 sec.

Afara la doua persoane e mai inceata si nu-iplace vantul din fata.Musai trebuie unul mai de 40cp

Luni am sa vizitez un kawa 440 ltd care nu-mi place decat la pret.

Motorul de chooper e 2V si tot ce-i altceva e altceva.

Probabil rezervor,faruri suplimentare,alt ghidon si un pic de imaginatie si de pe forum ,sper.

As fi vrut si niste poze.Nu stiu unde sa caut.Ma refer la forum.

Sunt prea putine informatii si despre defectele motoarelor,pe tip/fabricant.

Informatii luate de pe net se pare ca kawa e cu probleme la carburator.

Alt necaz evolutia preturilor in urmatorul an.Problema e ca nu stiu cat mai pot conduce,un an 15 ani .Oricum nu ma las.

Oricum finalul trebuie sa ma prinda cu un 2V de 750cc.

Pana atunci incerc asa:nici o clipa fara motor.

Daca auziti ca cineva face mult zgomot deacum stiti cine e.

Cu respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca tot veni vorba de rezervoare ruginite, am meu creca e cel mai ruginit.

 

O intrebare am:

Exista ceva , fo rashina epoxilica sau ceva de genu asta, cu care sa dai pe interiorul rezervorului ca sa nu mai intre benzina in contact cu tabla shi asta fara sa trebuiasca sa ciopartzesti rezervorul? Adika practic vopsea de interior pentru rezervor.

 

Eu dupa ce il sablez pe al meu inauntru ma duc cu el la din astia care emaileaza vane si chiuvete/ghiuvete sau cum dracu se scrie.Sunt solutii speciale pentru interioare de rezervoare.Care fac ce face si emailul,si probabil sunt chiar email :peace: .Nu mai stiu cum se numeste dar o sa caut si revin.Gasisem uneva pe net.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok , mersi de informatzie. Gasesc io d-astia care emaileaza cazi.

O alta intrebare:

 

Ca sa sablezi rezervorul trebuia sa tai tabla ca sa ajungi la interior? sau e suficient sa bagi nisip shi pietricele in el shi sa il scuturi zdravan (n-as vrea totushi sa il tai ca nu stiu sa suzez inca).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok , mersi de informatzie. Gasesc io d-astia care emaileaza cazi.

O alta intrebare:

 

Ca sa sablezi rezervorul trebuia sa tai tabla ca sa ajungi la interior? sau e suficient sa bagi nisip shi pietricele in el shi sa il scuturi zdravan (n-as vrea totushi sa il tai ca nu stiu sa suzez inca).

 

Pai eu pe al meu oricum trebuie sa-l tai,dar pistolul intra si prin gaura busonului.Ideea este ca nisipul ala de sablat este foarte greu de curatat.Eu intotdeuna cand am sablat ceva a trebuit sa ma lupt dupa aia sa curat nisipul.Eu daca nu il taiam nu l-as fi sablat pentru ca nu aveam cum sa il curat dupa aia.Vezi ca este o solutie de curatat interioare de rezervoare.Cred ca gasesti si in Louis sau pe la din astia care vand substante pentru intretinere auto.Este ceva ce dizolva rugina si depunerile.Nu mai tin minte cum ai spune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe vremuri introduceam bucati de lant (lant normal nu de moto) si un pic de petrol si-l scuturam.

Acum cu sistemul de vacum nu stiu daca se mai pote.

Si eu cred ca se gaseste solutie care curata rugina.

Sablarea e idela nu exista ceva mai bun.

Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,cu lant am curatat si eu unul.Numai ca lantul nu incape in toate colturile,si daca pui unul cu zale mai mici sa incapa,nu merge pentru ca este prea usor.Si eu zic ca cea mai buna solutie este substanta aia.Si sablarea este ideala numai daca emailezi interiorul,altfel va rugini mult mai tare ca inainte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atentie solutiile sunt pe baza de acid,trebuie bine spalat dupa folosire cu multa apa si uscat fortat dupa care vopsit.

Personal la un rezervor taiat as folosii sablarea.

Vopsit imediat dupa sablare.

Asfalt uscat

Va tin pumnii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...