Jump to content

Accident mortal in apropiere de Zalau


SuperMoto
 Share

Recommended Posts

In acea zi,imi"intrasem in mana" si deja reuseam sa am la jumatatea virajului undeva la 140 km/ora cu transmisie stock.

Logic voiam mai mult,pana cand mi-a fugit spatele....nu am cazut dar m-am potolit.

Este o zona superba,dar din pcate....

Referitor la zona din fata terasei....Pot spune cu siguranta ce sa intamplat,si mai ales de ce ar trebui sa se fereasca toata lumea...

Inainte de terasa este o curba in care se intra cam cu 2-3 si cand se iese din curba se face o analiza rapida a situatiei:daca este liber,nu iese si nu asteapta nimeni sa intre tras blana de gaz si pana la urmatorul viraj se urca peste 250.

Problema a fost urmatoarea:la iesirea din viraj,mack cu siguranta a vazut o masina care se deplasa prin dreptul terasei cu TRAIECTORIA INAINTE.Din pacate a luat decizia sa traga de gaz si intr-o fractiune de secunda a observat ca masina DE FAPT SEMNALIZEAZA STANGA.Prea tarziu,mult prea tarziu din pacate...

Si ce ar mai trebui invatat,din pacate dupa ce ne-a parasit un camarad de terasa si de gume incinse:Daca la iesirea din curba se pleaca cu gandul ca masinile de pe acelasi sens care se deplaseaza inspre Cluj VOR FI DEPASITE este TRAGIC.

Iti iese o data,de 2 ori,de 10 ori,de 1000 ori si iti intra in sange,te obisnuiesti sa depasesti pe acea zona.Iar a 1001 oara nu mai iese....

:huh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 143
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Deci, daca si omul asta, dumnezeu sa-l ierte, a murit ca un dobitoc... atunci sa ma pupati undeva ca am vazut eu accidente muuult mai stupide!!!

 

Despre morti, numai de bine. Sa-i fie tarana usoara.

 

Despre felul cum a murit, poti sa-ti dai jos pantalonii.

Link to comment
Share on other sites

Pana acum nimeni nu a descris cat de cat circumstantele producerii accidentului.Cine a gresit ,cum,daca a avut viteza ,etc, deci orice post pe temele astea sunt speculatii si ar fi bine sa fie tratate ca atare fara flameuri gratuite pana vine cineva si spune cum s-a intamplat.

 

Dupa pozitia corpului este foarte probabil ca riderul sa fi decedat din cauza impactului cu gardul metalic de protectie (a cui ?) si nu din impactul cu Foresterul.Ceea ce ar fi si mai pacat,poate altfel-i era soarta.

 

Dumnezeu sa-l ierte.

Din materialul Youtube (imaginile in care apare Foresterul lovit in partea stanga lateral-partea soferului) din relatarea martorului ,prezenta in postul lui Disney, coroborat cu "discretia" celor prezenti la fata locului in momentul intamplarii accidentului,personal cred ca filmul accidentului este urmatorul:

 

1.Riderul se deplaseaza in aceasi direstie de mers cu Forsterul in urma acestuia.

2.Conducatorul Foresterului vrea sa faca o manevra la stanga si semnalizeza acest lucru.

3.Riderul vine din urma si vrea sa-l ocoleasca "din scurt" prin STANGA.

4.Riderul observa ca din sens contrar vine alt autovehicul,dar nu mai poate opri lovind Foresterul lateral stanga.

 

Aici sunt doua variante cauze ale accidentului:

 

1.Conducatorul Foresterului a semnalizat FOARTE "din scurt " manevra nelasand timp riderului timp sa reactioneze.

2.Riderul a avut viteza prea mare pentru conditiile de trafic si nu a mai avut timp sa degajeze prin dreapta ,in conditiile in care a observat celalalt vehicul venind pe contrasens,prima lui intentie fiind sa-l faca din scurt tot pe stanga cat era oprit Foresterul sa treaca cel de pe contrasens.

 

Poate fi o greseala de pilotaj ,nepermisa unui rider cu experienta, cum inteleg ca a fost cel in cauza.

 

La fel de bine poate fi faptul ca Foresterul nu a semnalizat din timp efectuarea manevrei de schimbare a directiei de mers la stanga ,se intampla foarte des acest lucru mai ales la mersul in afara localitatilor.

In filmul prezentat de tine, la minutele indicate,pe partea stanga este un popas cu parcare.Linie intrerupta pentru viraj stanga pe banda de rulare in cauza...Daca omul cunostea zona si a mers fie si cu viteza neoficiala ,in conditiile in care vine lansat dupa o curba la dreapta, personal cred ca nu mai este nevoie de nicio explicatie suplimentara pentru cele intamplate.

Daca cunosti traseul este inconstienta.Pacat de viata lui si de durerea familiei sa-ti irosesti viata in felul asta.

 

Inainte de terasa este o curba in care se intra cam cu 2-3 si cand se iese din curba se face o analiza rapida a situatiei:daca este liber,nu iese si nu asteapta nimeni sa intre tras blana de gaz si pana la urmatorul viraj se urca peste 250.

Problema a fost urmatoarea:la iesirea din viraj,mack cu siguranta a vazut o masina care se deplasa prin dreptul terasei cu TRAIECTORIA INAINTE.Din pacate a luat decizia sa traga de gaz si intr-o fractiune de secunda a observat ca masina DE FAPT SEMNALIZEAZA STANGA.Prea tarziu,mult prea tarziu din pacate...

 

Aberatii,nu ? Mai bine cascati ochii la aberatii, ca altfel va culege SMURDu' din copaci si cand ajungeti la Sfantul Petru ridicati din umeri ca fraierii ca nu stiti nici macar ce s-a intamplat cu voi.

 

Hai noroc.

Link to comment
Share on other sites

In acea zi,imi"intrasem in mana" si deja reuseam sa am la jumatatea virajului undeva la 140 km/ora cu transmisie stock.

Logic voiam mai mult,pana cand mi-a fugit spatele....nu am cazut dar m-am potolit.

Este o zona superba,dar din pcate....

Referitor la zona din fata terasei....Pot spune cu siguranta ce sa intamplat,si mai ales de ce ar trebui sa se fereasca toata lumea...

Inainte de terasa este o curba in care se intra cam cu 2-3 si cand se iese din curba se face o analiza rapida a situatiei:daca este liber,nu iese si nu asteapta nimeni sa intre tras blana de gaz si pana la urmatorul viraj se urca peste 250.

Problema a fost urmatoarea:la iesirea din viraj,mack cu siguranta a vazut o masina care se deplasa prin dreptul terasei cu TRAIECTORIA INAINTE.Din pacate a luat decizia sa traga de gaz si intr-o fractiune de secunda a observat ca masina DE FAPT SEMNALIZEAZA STANGA.Prea tarziu,mult prea tarziu din pacate...

Si ce ar mai trebui invatat,din pacate dupa ce ne-a parasit un camarad de terasa si de gume incinse:Daca la iesirea din curba se pleaca cu gandul ca masinile de pe acelasi sens care se deplaseaza inspre Cluj VOR FI DEPASITE este TRAGIC.

Iti iese o data,de 2 ori,de 10 ori,de 1000 ori si iti intra in sange,te obisnuiesti sa depasesti pe acea zona.Iar a 1001 oara nu mai iese....

:huh:

 

cand am pus linkurile in ordinea cronologica, nu le-am pus ptr comparatii de viteza pe diverse portiuni, ci speram ca va trage cineva concluzia ca strada nu e circuit si ca riscul e prea mare ca sa fie justificat. In schimb constat ca tu gasesti de cuviinta sa explici performantele tale de pilot ratat care traieste frustrarea menirii neimplinite. crezi ca intereseaza pe cineva cu cat intri tu in curba sau cu cat iesi? Daca tot ce trebuie sa invete cineva dupa acest eveniment tragic e abordarea iesirii din curba in sensul inbunatatiirii timpilor inseamna ca tot topicul asta a fost degeaba si mai bine dispare sa nu-l mia citeasca si alti amatori de recorduri neomologate.

 

 

@ disney - daca poti face comparatie intre pierderea permisului ptr depasirea masinilor oprite la semafor si pierderea vietii si te minunezi de ce nu si-a facut treaba echipamentul in cazul de fata, inseamna ca "unii nu-ntelege" si gata. n-ai cu cine frate...n-ai cu cine.

 

LE: inainte de terasa e curba ar trebui sa se intre cu 90-100 si pana la urmatorul viraj daca nu e nimeni se ajunge la 91-101, daca e cineva se incetineste, se mareste atentia, se semnalizeaza frumos si se executa manevra de depasire. cam asta spune legea haiducule

Edited by Preacuviosul_Mihail
Link to comment
Share on other sites

Haiducule sa le zici celor care ti-au mirosit fumul(rile)de la utilajul cu care te dai.

99-100 km/ora pana in urmatoarea curba este putin si pentru tirurile care trec in limitarea de 90.

Daca tot trec matizurile cu 120 prin fata terasei,logic(ca vrei tu,ca nu vrei,ca vreau eu,ca nu vreau)motocicletele de viteza majoritatea sunt accelerate minim cat un matiz de 900cmc(motocicleta este de 1000)

Si daca tot nu o sa salveze preacuviosul de matale lumea si bikerii(pot pune pariu) eu am dat un sfat si o explicatie la ce se intampla in zona respectiva.Maniera care am explicat-o mai sus este strict abordarea cu care plecam eu de acasa,abordare care spunea clar:"daca sunt masini sau spectatori nu accelerez iar daca nu este nici o masina pe sensul de mers al meu,rup gazul,lantul si anvelopa spate,iar la urmatoarea curba rup franele"Aceasta abordare evita o masina care iti sta in fata sau una care iti va iesi in fata.In fond si la urma urmei aproximativ 80% din cauzele accidentelor sunt acestea.

Consider ca am fost mai util decat preasfintia voastra,dand un sfat clar,nu o teorema de genul:fumatul ucide,drogurile ucid,alcoolul ucide,viteza identic.

Cu alte cuvinte eu am discutat cu niste alcoolici(toti speedestii care practica astfel de viteze pe meses sunt CLAR alcoolici) si nu le-am PREDICAT:nu mai beti,fiindca sunteti niste putregaiuri si muriti ca fraierii,ci am spus ceva de genul:"mai rar cu alcoolul,iar daca chefuiti,nu beti tot felul de vin de pastila si vodca de electrozi-pufoaica,macar beti un vin natural sau o palinca curata"

 

Tot pentru informarea matale,filmuletul atasat a fost pentru a TE(pe tine) constientiza ca pe meses se merge TARE si FOARTE TARE,si nu ai cum sa opresti acest fapt.Macar sa stabilesti niste minime masuri de precautie.

Daca erai atent la textul care l-am citat dintr-un topic vechi vedeai ca eu de mult spun ca in fata terasei trebuie avuta atentie.

Preacuviosul din tine se grabeste sa faca 2 clasificari:EU(adica tu) si muritorii de rand.

Afla ca eu nu mai am miar(cu care nu m-am zgariat niciodata,doamne-ti multam) si nu MULTUMITA PREDICATORILOR care interzic viteza,ci multumita sfaturilor tatalui meu(nu depasi pe acolo....etc) si anilor de "B"

 

Afla ca am hard enduro,si ma dau numai pe deal,dar MESESUL ramane MESES...

Fie-i tarana usoara,

Iar matale,nu salvezi pacientul interzicand fotbalul,ci explicandui sa fie atent cand sare la cap sa nu se ciocneasca,si turnand spirt pe rana si spunand:"o sa ai grija ca vezi si tu ce doare"

Link to comment
Share on other sites

cand vad ca mor oameni cu experienta si eu ma gandeam sa imi iau cand fac 18 ani motor de o mie....

parca nici de 600 nu mi-as lua cand vad cate se intampla...

desi nu ajuta cu nimic ... condoleante familie...:huh:

Link to comment
Share on other sites

Haiducule sa le zici celor care ti-au mirosit fumul(rile)de la utilajul cu care te dai.

99-100 km/ora pana in urmatoarea curba este putin si pentru tirurile care trec in limitarea de 90.

 

 

 

ai punctat bine, dar oricum nu v-antelege nimic. nici el, nici multi altii ce nu-s "alcoolici"/"drogati"). sau chiar daca in adancul lui stie ca ai dreptate, fudulia nu l-ar lasa s-accepte asta si sa si-o recunoasca (lui sau eu-lui lui)

 

bafta si-aveti grija la iesirea din curbe, un sfat ce nu tre' uitat

Edited by betzigash
Link to comment
Share on other sites

nu imi convine sa ma faca o cucoana cu frustrari , bikeritza si ea de tastatura ,ca sa pastrez aceasi nota, de rahat in mod gratuit.

 

 

te simti? ce usor e sa vorbesti despre persoane cu care n-ai avut contact in viata ta...

poate-ai mai putin frustrat daca te-ai fi bucurat de hobby-ul asta ce provoaca dependenta cel putin pe jumatate cat probabil cat s-a bucurat ea. (asta sa nu zic dac-ai ave km ei, ca-mi sare lumea-n cap)

 

bafta si mai iesi la o tura, e frumos afara, te relaxeaza nemaipomenit

Link to comment
Share on other sites

.... Mai superbikeri ai tastelor, lasati dreaq batutul campilor!!! Nu va ridica nimeni statuie pentru stilul grandios in care bateti campii.....

 

te simti? ce usor e sa vorbesti despre persoane cu care n-ai avut contact in viata ta...

poate-ai mai putin frustrat daca te-ai fi bucurat de hobby-ul asta ce provoaca dependenta cel putin pe jumatate cat probabil cat s-a bucurat ea. (asta sa nu zic dac-ai ave km ei, ca-mi sare lumea-n cap)

bafta si mai iesi la o tura, e frumos afara, te relaxeaza nemaipomenit

 

Frate...alt avocat...

 

1.Imi pare rau stimate,dar nu eu am fost primul cel care a vorbit greu dar cu usurinta despre persoanele pe care nu le cunoste, asa ca las-o moarta sau fii mai atent la ordinea postarilor cand te bagi in seama.

 

2.Am o viata destul de frumoasa si nu poate fi vorba de nicio frustrare, nu face si pe psihologul ca nu te pricepi nici la asta.

 

3.Spune-mi cati kilometri are ea ca sa stiu cu cine sa ma compar....

 

4.Bafta si tie dar eu noaptea dorm,nu dau ture si nu imi postez pledoariile pe net la 1 AM.

Edited by TARKA 2
Link to comment
Share on other sites

cand vad ca mor oameni cu experienta si eu ma gandeam sa imi iau cand fac 18 ani motor de o mie....

frate de unde or iesi astia???

eu zic sa iti iei masina cu motor de 3 4000...sau busa direct si gata ca la 18 ani sigur il iei pe banii tai si mamitzica sigur o sa se urce in spate pasagera si o sa zica "dai mai tare mama ce stam dupa toti tampitii care merg cu 100 + cand noi putem 300"...

 

Bai tata ce sila mie de cate unii...

Lasati mai mortii sa fie cu mortii si noi astia vii daca invatam bine daca nu asta e.

Si observ din descrierile despre cum se iau curbe si se da peste 250 :huh: ca....nu invata nimeni nimic!

Mergeti mai departe in localitati ca idiotii pe o roata, faceti depasiri sa injure lumea si poate din cauza voastra si a celor ca voi, un tampit se va satura si poate ma va omori pe mine din sila pentru voi.

Hai pa!

Link to comment
Share on other sites

da` toti sunteti pusi pe cearta? peste tot pe forum lumea se cearta....

eu ziceam ca astfel de accidente arata si viitorilor motociclisti ca nu e de glumit cu motocicleta ...mai ales motociclete mari...

da` fiecare intelege cum poate....

Link to comment
Share on other sites

In acea zi,imi"intrasem in mana" si deja reuseam sa am la jumatatea virajului undeva la 140 km/ora cu transmisie stock.

Logic voiam mai mult,pana cand mi-a fugit spatele....nu am cazut dar m-am potolit.

Este o zona superba,dar din pcate....

Referitor la zona din fata terasei....Pot spune cu siguranta ce sa intamplat,si mai ales de ce ar trebui sa se fereasca toata lumea...

Inainte de terasa este o curba in care se intra cam cu 2-3 si cand se iese din curba se face o analiza rapida a situatiei:daca este liber,nu iese si nu asteapta nimeni sa intre tras blana de gaz si pana la urmatorul viraj se urca peste 250.

Problema a fost urmatoarea:la iesirea din viraj,mack cu siguranta a vazut o masina care se deplasa prin dreptul terasei cu TRAIECTORIA INAINTE.Din pacate a luat decizia sa traga de gaz si intr-o fractiune de secunda a observat ca masina DE FAPT SEMNALIZEAZA STANGA.Prea tarziu,mult prea tarziu din pacate...

Si ce ar mai trebui invatat,din pacate dupa ce ne-a parasit un camarad de terasa si de gume incinse:Daca la iesirea din curba se pleaca cu gandul ca masinile de pe acelasi sens care se deplaseaza inspre Cluj VOR FI DEPASITE este TRAGIC.

Iti iese o data,de 2 ori,de 10 ori,de 1000 ori si iti intra in sange,te obisnuiesti sa depasesti pe acea zona.Iar a 1001 oara nu mai iese....

:laugh:

Frumos spus !

 

Sa-i fie tarana usoara ! :huh: :P

Link to comment
Share on other sites

Daca dupa curba se face stanga spre parcare de ce nu pune nimeni o limitare de viteza la 50 km/h? Fiind in afara localitatii chiar si cu 90 km/h daca iesi din curba si dai de o masina oprita care vrea sa faca stanga si asteapta sa treaca cei din fata atunci e cam greu sa opresti in siguranta, mai ales daca esti cu o duba sau un camion. Serios, asta ar mai rari din accidente.

Link to comment
Share on other sites

Daca dupa curba se face stanga spre parcare de ce nu pune nimeni o limitare de viteza la 50 km/h? Fiind in afara localitatii chiar si cu 90 km/h daca iesi din curba si dai de o masina oprita care vrea sa faca stanga si asteapta sa treaca cei din fata atunci e cam greu sa opresti in siguranta, mai ales daca esti cu o duba sau un camion. Serios, asta ar mai rari din accidente.

 

 

Limitare care ar fi respectata cu sfintenie,mai ales in afara.

Dumnezeu sa-l ierte!

Link to comment
Share on other sites

Asta nu e motiv sa nu se faca nimic. Eu unul nu stiu drumul ala, iar daca vad o limitare la 50 in afara localitatii ma astept sa fie ceva acolo si poate nu cobor fix la 50, dar poate reduc la 60-70 si nici nu accelerez pana nu ma lamuresc despre ce e vorba.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +31 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17200 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...