Sari la conținut

Suzuki Tl1000r


freeman
 Share

Postări Recomandate

Sigur am si manualul de TLR dar il am pe acasa....Cand il gasesc si daca iti trebuie cred ca putem face cumva sa ti-l pot trimite!!!

 

 

see YA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 60
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Silviu C vad ca esti pus rau p colectat posturi, sa stii ca nu castigi ninik doar de dragul de a face gargara pe forumuri.

 

Ce nu intelegi care e treaba cu cuplul asta??

normal ca nu ari cu motocicleta!!! parca ai fii bairava in nu stiu ce topic, ma rog, dar trage in ture jooase pana la ture mai mari sa zicem ture 7000 p cand l4 incep sa traga de la 5000 la 12000 sau dupa caz.

 

Altceva nu mai tre sa stii despre cuplu!

 

Sau ma insel?

Ar trebui sa stii ca poti aborda curbele in alte maniere decat l4?

Ar trebui sa stii ca nu faci scurta la glezna stanga (asta e aia din partea schimbatoruli) si incheietura ( asta e aia cu care strangi ambreiajul) schimband vitezele?

Ar mai trebui sa stii k fiecare motor are cate un sunet unul mai placut ca altul?

Ar mai trebui sa stii ca daca nu alergi pe circuit trebuie sa ai ce ti se potriveste cel mai bine ca maniera de condus de aspect de intretinere de nu mai stiu nici eu cate?

 

of am obosit

Pacea sa fie cu tine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca trebuie sa te obosesti prea tare.Niciodata nu vor scapa topicurile de replay off (dar off rau de tot).Multumesc pentru aprecieri.Am tras o plimbare zilelea astea calduroase de nu mai pot.

Sa vina caldura odata.Si sa nu mai fie vreme ploioasa ca anul trecut.Este pentru mine foarte comoda la condus.Diferenta de motor nu o comentez.Doar cine a mers pe ambele tipuri de motoare poate intelege.BAfta tuturor si asfalt uscat.

VINE CALDURA, PREGATITI MONSTRII.

P.S. Nu prea vine,cica iar zapada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Silviu C vad ca esti pus rau p colectat posturi, sa stii ca nu castigi ninik doar de dragul de a face gargara pe forumuri.

 

Ce nu intelegi care e treaba cu cuplul asta??

normal ca nu ari cu motocicleta!!! parca ai fii bairava in nu stiu ce topic, ma rog, dar trage in ture jooase pana la ture mai mari sa zicem ture 7000 p cand l4 incep sa traga de la 5000 la 12000 sau dupa caz.

 

Altceva nu mai tre sa stii despre cuplu!

 

Sau ma insel?

Ar trebui sa stii ca poti aborda curbele in alte maniere decat l4?

Ar trebui sa stii ca nu faci scurta la glezna stanga (asta e aia din partea schimbatoruli) si incheietura ( asta e aia cu care strangi ambreiajul) schimband vitezele?

Ar mai trebui sa stii k fiecare motor are cate un sunet unul mai placut ca altul?

Ar mai trebui sa stii ca daca nu alergi pe circuit trebuie sa ai ce ti se potriveste cel mai bine ca maniera de condus de aspect de intretinere de nu mai stiu nici eu cate?

 

of am obosit

Pacea sa fie cu tine!

Stai linistit ca fac ceva pe posturi ,dar cand cineva nu intelege nici macar CU POZA in fata ,ce sa ii mai cer. Te mai intreb odata: UNDE VEZI TU IN POZA POSTATA DE MINE(intre 999 si gsxr1000-ca doar sant amandoua de 1000) CA(virgula) CUPLUL MOTOCICLETEI DUCATI ESTE PESTE CEL AL GSXR-ULUI. Arata-mi macar UN SINGUR loc unde cuplul gixxerului e inferior "marelui" ducati....UN SINGUR LOC ,UN SINGUR DOMENIU DE TURATIE ,unde e mai bun si eu imi cer scuze in FATA TUTUROR. Sau e poza trucata? :moto: .Eu ti-am vorbit cu DOVADA ,tu imi spui de ce "simti"...bleah :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astept de cateva zile un raspuns ,sa-mi arate careva unde e cuplul ducati-ului peste cel al gixxer-ului ,in orice domeniu de turatie ,dar ARATATI-MI!!!....sau o fi poza trucata? :laugh:

Si totusi nu vad parerea despre TLR.Apropo defineste din stiinta ta, fara a citi carti, si a cauta pe net CUPLUL, si la ce este el folosit in cazul motoarelor(motocicletelor).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avand in vedere ca AM Suzuki ,iar urmatorul motor o sa fie tot Suzuki ...dedu tu ce parere am despre Suzuki :moto: ...indiferent de model

 

 

Ps:totusi nu-mi raspunde si mie nimeni sa-mi arate unde e mai PUTERNIC cuplul lui ducati?...acum vorbind de cazuri concrete ,nu de ce "simti" sau "ti se pare"...CONCRET ,eu am pus poza ,voi aratati-mi unde este peste....daca este :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar nimeni? :laugh: ...nici un "fan" al ducati-ului?...chiar nimeni nu-mi poate arata unde este mai mare cuplul de la ducati?....sau repet ,poate e poza trucata ,nu? :moto:

 

 

pune o poza la rezolutie mai mare sa ma uit si eu la ea te rog. Din ce ai pus tu aici nu imi dau seama la ce motoare au fost facute curbele de cuplu.Multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar nimeni? :finger: ...nici un "fan" al ducati-ului?...chiar nimeni nu-mi poate arata unde este mai mare cuplul de la ducati?....sau repet ,poate e poza trucata ,nu? ;)

 

 

ce zici? reusesti sa pui o poza la rezolutie mai mare??? :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Silviu: Discutia devine enervanta si inutila. Ti s-a explicat deja ca nu e vorba de cifra maxima - care este apropiata - ci de distributia cuplului in functie de turatie. Ceea ce confera manevrabilitate si confort in utilizare. Nu trebuie sa stai in ture multe ca sa ai cuplu. Atata tot.

 

P.S. Am avut GSX600F... care nu e chiar atat de diferit de gixxer, si stiu ce inseamna sa mesteci in cutie pana faci carcei la gamba...

 

P.P.S. Te incapatzanezi sa nu citesti linkurile puse la dispozitie de mine si de altii. Poate ca daca ai face-o, te-ai lamuri.

 

Bafta maxima si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Silviu: Discutia devine enervanta si inutila. Ti s-a explicat deja ca nu e vorba de cifra maxima - care este apropiata - ci de distributia cuplului in functie de turatie.
Bun ,dar arata-mi si mie in poza unde e distribuit MAI MULT cuplul la ducati ,o singura portiune arata-mi....am cerut asa mult?

 

P.S. Am avut GSX600F... care nu e chiar atat de diferit de gixxer, si stiu ce inseamna sa mesteci in cutie pana faci carcei la gamba...
Si cam cu ce il compari 600f-ul ,cumva cu un 749 sau chiar 999? ;) ...gaseste-mi tu modelul cu care faci comparatia

 

ce zici? reusesti sa pui o poza la rezolutie mai mare???
Vezi ca poza este luata din UM ultimul sau penultimul numar(le-am fotografiat cu web-ul)....banuiesc ca ai revista si poti vedea live :finger:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca poza este luata din UM ultimul sau penultimul numar(le-am fotografiat cu web-ul)....banuiesc ca ai revista si poti vedea live :finger:

mister silviu,incearca sa faci o liniutza cu un V-twin la 50 m si atunci o sa intzelegi care e diferenta de cuplu,

oricum se pare ca pe tine te intereseaza cifrele mai mult decat senzatiile simtite pe o motocicleta.Am vazut cel putin 3 post-uri in care alti motociclisti incercau sa-ti explice ca NIMENI nu a sustinut ca Ducati are un cuplu mai mare ca Suzuki ci doar ca raspunde diferit in plaja de turatii fata de Suzuki. Ar mai fi un amanunt de mentionat aici,si anume ca eu am facut un drive test cu un 749 R de fapt cu singurul care exista in Romania in Brasov.Si am ramas dezamagit de cuplul motocicletei (era mai slab ca la Monster). S-ar putea ca cei de la Ducati sa fi facut un compromis la cuplu la modelele racing in avantajul turatiilor mai mari. Nu cred ca sunt multi aici care sa fi avut ocazia sa piloteze un 999. Asa ca toata lumea incearca sa explice senzatiile de a conduce o motocicleta V-twin ALTA decat Ducati Hypersport cum le place lor sa le denumeasca. Prin definitia ei o motocicleta cu motor V-twin alta decat Ducati Hypersport (Monster de exemplu sau chiar TLR) incearca sa fie o alternativa pe piata la "polizoare" cum le place unora sa le denumeasca. Eu am ales ca motocicleta sport Kawa ZZR 1100 tocmai datorita faptului ca are un cuplu f. mare de la aprox 4000 rpm si nu trebuie sa o tin turata ca sa pot sa scot din ea putere. GSXR-ul de care tu povestesti e in aceeasi clasa cu R1 care deasemenea are o curba de cuplu buna si "trage" de jos deoarece ,datorita greutatii reduse inertiile la accelerare sunt mai mici,deci senzatia de fortza e mai mare ,dezavantajul pentru cel ce o piloteaza in cazul asta e ca motocicleta accelereaza violent si e "naravasa" sau cu alte cuvinte da utilizatorului ce nu cauta neaparat racing,in trafic, o senzatie reala de altfel, de pericol.In schimb o motocicleta ca TLR ofera o mai mica forta (in cai putere) dar si datorita curbei de cuplu mai mari ofera o senzatie de accelerare mai "lina" fara sa ai senzatia ca-ti smulge mainile de pe ghidon ca la R1.Eu personal am facut un drive test cu R1 si am in posesie si un Suzi TLS si pot sa-ti confirm ca Yamaha ma sperie desi conduc o motocicleta de 151 HP(kawa). E mult prea violenta pt. gustul meu.

Dupa cum vezi eu si altii ce au postat aici incercam sa descriem motocicletele si motociclismul in "senzatii" nu in cifre si tabele. daca era asa de simplu cum spui tu atunci nu ar mai exista un Rossi care sa castige campionatele mondiale ci ar fi doar un Yamaha sau un Honda sau altii care sa faca "cea mai tare din parcare" motocicleta.

Discutia nu se opreste aici ci asta ar fi doar un prolog al senzatiilor si trairilor ce le-am avut pe parcursul a 15 ani de motociclism in care am avut privilegiul sa conduc zeci de modele de motociclete din toate categoriile si din aproape toate marcile,formandu-mi in acest timp o imagine personala destul de clara asupra motocicletelor si a ceea ce imi pot ele oferi.

Of, am obosit sa mai scriu!

bafta si drum uscat,

Romi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca poza este luata din UM ultimul sau penultimul numar(le-am fotografiat cu web-ul)....banuiesc ca ai revista si poti vedea live :finger:

 

 

n-am revista , dar o caut sa ma uit pt ca in asta care ai pus=o tu , chiar nu se vede nimic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mister silviu,incearca sa faci o liniutza cu un V-twin la 50 m si atunci o sa intzelegi care e diferenta de cuplu,

oricum se pare ca pe tine te intereseaza cifrele mai mult decat senzatiile simtite pe o motocicleta.Am vazut cel putin 3 post-uri in care alti motociclisti incercau sa-ti explice ca NIMENI nu a sustinut ca Ducati are un cuplu mai mare ca Suzuki ci doar ca raspunde diferit in plaja de turatii fata de Suzuki. Ar mai fi un amanunt de mentionat aici,si anume ca eu am facut un drive test cu un 749 R de fapt cu singurul care exista in Romania in Brasov.Si am ramas dezamagit de cuplul motocicletei (era mai slab ca la Monster). S-ar putea ca cei de la Ducati sa fi facut un compromis la cuplu la modelele racing in avantajul turatiilor mai mari. Nu cred ca sunt multi aici care sa fi avut ocazia sa piloteze un 999. Asa ca toata lumea incearca sa explice senzatiile de a conduce o motocicleta V-twin ALTA decat Ducati Hypersport cum le place lor sa le denumeasca. Prin definitia ei o motocicleta cu motor V-twin alta decat Ducati Hypersport (Monster de exemplu sau chiar TLR) incearca sa fie o alternativa pe piata la "polizoare" cum le place unora sa le denumeasca. Eu am ales ca motocicleta sport Kawa ZZR 1100 tocmai datorita faptului ca are un cuplu f. mare de la aprox 4000 rpm si nu trebuie sa o tin turata ca sa pot sa scot din ea putere. GSXR-ul de care tu povestesti e in aceeasi clasa cu R1 care deasemenea are o curba de cuplu buna si "trage" de jos deoarece ,datorita greutatii reduse inertiile la accelerare sunt mai mici,deci senzatia de fortza e mai mare ,dezavantajul pentru cel ce o piloteaza in cazul asta e ca motocicleta accelereaza violent si e "naravasa" sau cu alte cuvinte da utilizatorului ce nu cauta neaparat racing,in trafic, o senzatie reala de altfel, de pericol.In schimb o motocicleta ca TLR ofera o mai mica forta (in cai putere) dar si datorita curbei de cuplu mai mari ofera o senzatie de accelerare mai "lina" fara sa ai senzatia ca-ti smulge mainile de pe ghidon ca la R1.Eu personal am facut un drive test cu R1 si am in posesie si un Suzi TLS si pot sa-ti confirm ca Yamaha ma sperie desi conduc o motocicleta de 151 HP(kawa). E mult prea violenta pt. gustul meu.

Dupa cum vezi eu si altii ce au postat aici incercam sa descriem motocicletele si motociclismul in "senzatii" nu in cifre si tabele. daca era asa de simplu cum spui tu atunci nu ar mai exista un Rossi care sa castige campionatele mondiale ci ar fi doar un Yamaha sau un Honda sau altii care sa faca "cea mai tare din parcare" motocicleta.

Discutia nu se opreste aici ci asta ar fi doar un prolog al senzatiilor si trairilor ce le-am avut pe parcursul a 15 ani de motociclism in care am avut privilegiul sa conduc zeci de modele de motociclete din toate categoriile si din aproape toate marcile,formandu-mi in acest timp o imagine personala destul de clara asupra motocicletelor si a ceea ce imi pot ele oferi.

Of, am obosit sa mai scriu!

bafta si drum uscat,

Romi.

Ma bucur ca ai reusit sa conduci atatea motoare si ai reusit pe propria piele sa-ti faci o parere

:10: ...dar ,exista un dar ,deci excludem poza ca esti si tu de acord ca AM DREPTATE(cel putin in privinta pozei) ,dar unde au crescut turatia 749 sau 999 cand totul SE TERMINA inainte sa inceapa :10: (adica pana-n 10000rpm)?!...unde ti se pare tie ca a crescut turatia ,ca mie unul nu mi se pare?

Acum am dat-o in naked-uri ,ca la viteziste e cam cum spun eu ;) ....nu te contrazic aici ,cel putin pana nu o sa vad si o diagrama ,de ex intre monster si fazer sau oricare si daca ai dreptate o sa RECUNOSC ca m-am inselat in gura mare ,dar ti-am spus ,deocamdata nu te contrazic.Ma bucur ca ne-am lamurit ,cel putin la viteziste ,cine a avut dreptate :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mister silviu,incearca sa faci o liniutza cu un V-twin la 50 m si atunci o sa intzelegi care e diferenta de cuplu,

oricum se pare ca pe tine te intereseaza cifrele mai mult decat senzatiile simtite pe o motocicleta.Am vazut cel putin 3 post-uri in care alti motociclisti incercau sa-ti explice ca NIMENI nu a sustinut ca Ducati are un cuplu mai mare ca Suzuki ci doar ca raspunde diferit in plaja de turatii fata de Suzuki. Ar mai fi un amanunt de mentionat aici,si anume ca eu am facut un drive test cu un 749 R de fapt cu singurul care exista in Romania in Brasov.Si am ramas dezamagit de cuplul motocicletei (era mai slab ca la Monster). S-ar putea ca cei de la Ducati sa fi facut un compromis la cuplu la modelele racing in avantajul turatiilor mai mari. Nu cred ca sunt multi aici care sa fi avut ocazia sa piloteze un 999. Asa ca toata lumea incearca sa explice senzatiile de a conduce o motocicleta V-twin ALTA decat Ducati Hypersport cum le place lor sa le denumeasca. Prin definitia ei o motocicleta cu motor V-twin alta decat Ducati Hypersport (Monster de exemplu sau chiar TLR) incearca sa fie o alternativa pe piata la "polizoare" cum le place unora sa le denumeasca. Eu am ales ca motocicleta sport Kawa ZZR 1100 tocmai datorita faptului ca are un cuplu f. mare de la aprox 4000 rpm si nu trebuie sa o tin turata ca sa pot sa scot din ea putere. GSXR-ul de care tu povestesti e in aceeasi clasa cu R1 care deasemenea are o curba de cuplu buna si "trage" de jos deoarece ,datorita greutatii reduse inertiile la accelerare sunt mai mici,deci senzatia de fortza e mai mare ,dezavantajul pentru cel ce o piloteaza in cazul asta e ca motocicleta accelereaza violent si e "naravasa" sau cu alte cuvinte da utilizatorului ce nu cauta neaparat racing,in trafic, o senzatie reala de altfel, de pericol.In schimb o motocicleta ca TLR ofera o mai mica forta (in cai putere) dar si datorita curbei de cuplu mai mari ofera o senzatie de accelerare mai "lina" fara sa ai senzatia ca-ti smulge mainile de pe ghidon ca la R1.Eu personal am facut un drive test cu R1 si am in posesie si un Suzi TLS si pot sa-ti confirm ca Yamaha ma sperie desi conduc o motocicleta de 151 HP(kawa). E mult prea violenta pt. gustul meu.

Dupa cum vezi eu si altii ce au postat aici incercam sa descriem motocicletele si motociclismul in "senzatii" nu in cifre si tabele. daca era asa de simplu cum spui tu atunci nu ar mai exista un Rossi care sa castige campionatele mondiale ci ar fi doar un Yamaha sau un Honda sau altii care sa faca "cea mai tare din parcare" motocicleta.

Discutia nu se opreste aici ci asta ar fi doar un prolog al senzatiilor si trairilor ce le-am avut pe parcursul a 15 ani de motociclism in care am avut privilegiul sa conduc zeci de modele de motociclete din toate categoriile si din aproape toate marcile,formandu-mi in acest timp o imagine personala destul de clara asupra motocicletelor si a ceea ce imi pot ele oferi.

Of, am obosit sa mai scriu!

bafta si drum uscat,

Romi.

 

 

desi ai scris mult :finger: ai sintetizat foarte bine si precis senzatiile diferite la l4 si v4.

cred totusi, din cate am citit pana acum, ca exista perceptii diferite vis-a-vis de cuplu. Silviu probabil se refera la faptul ca la Ducati999 cuplul este mai mare ca la ZX10R. Este posibil , nu contest asta. Insa ceea ce stiu eu ,si cum au explicat si altii inaintea mea , este ca se obtine la turatii mai mici.De asta sunt foarte curios sa vad acea poza , sa vad si plaja de turatii.O sa caut revista si o sa ma uit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ca ma refeream ca NU este mai mare si nici la anumite turatii nu este peste ,ci intotdeauna sub :finger:

 

 

daca poti sa faci o poza mai clara si pt linistea mea ;) ca pana gasesc revista cine stie..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur ca ai reusit sa conduci atatea motoare si ai reusit pe propria piele sa-ti faci o parere

X-( ...dar ,exista un dar ,deci excludem poza ca esti si tu de acord ca AM DREPTATE(cel putin in privinta pozei) ,dar unde au crescut turatia 749 sau 999 cand totul SE TERMINA inainte sa inceapa :moron: (adica pana-n 10000rpm)?!...unde ti se pare tie ca a crescut turatia ,ca mie unul nu mi se pare?

Acum am dat-o in naked-uri ,ca la viteziste e cam cum spun eu :10: ....nu te contrazic aici ,cel putin pana nu o sa vad si o diagrama ,de ex intre monster si fazer sau oricare si daca ai dreptate o sa RECUNOSC ca m-am inselat in gura mare ,dar ti-am spus ,deocamdata nu te contrazic.Ma bucur ca ne-am lamurit ,cel putin la viteziste ,cine a avut dreptate :finger:

 

10000rpm pentru un v2 de 1000cc e o turatie mare deoarece partile in miscare ale motorului sunt mai mari datorita repartitiei cilindreei pe 2 si nu pe 4 cilindri. spuneam ca e posibila o scadere in cuplu datorita unei probabile reduceri a cursei pistonului in cilindru in favoarea cresterii in turatie,dar repet, sunt doar presupuneri. Nu am dat-o pe naked-uri,TL1000r despre care discutam initial si despre care vad ca nu stii mai nimic nu e un naked, e o sportiva ce are cu totul ALTE caracteristici decat 999 sau GSXR despre care sincer m-am plictisit deja sa dezbat :10: si daca tu consideri ca senzatia de cuplu pe ducati e mai mica decat cea de la Suzi pentru ca asa zice graficul din revista nu ne mai ramane nimica de facut decat sa bem o bere si sa discutam de starea vremii la vara ;) .

Numai bine ,pentru mine topic-ul pe subiectul asta e inchis.

Editat de robog
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am dat-o pe naked-uri,TL1000r despre care discutam initial si despre care vad ca nu stii mai nimic nu e un naked, e o sportiva ce are cu totul ALTE caracteristici decat 999 sau GSXR despre care sincer m-am plictisit deja sa dezbat
Nu cumva tl-ul fusese conceput ca o replica la adresa ducati 996?!...asta asa ca nu stiu :finger: .Acum o dai ba in super-sport ,ba in naked ,EVITI...alege o categorie si discutam
daca tu consideri ca senzatia de cuplu pe ducati e mai mica decat cea de la Suzi pentru ca asa zice graficul din revista nu ne mai ramane nimica de facut decat sa bem o bere si sa discutam de starea vremii la vara
Deci aparatele de masura mint si hai sa ne luam dupa ce "simtim" ca e mult mai elocvent ,nu? ;)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci aparatele de masura mint si hai sa ne luam dupa ce "simtim" ca e mult mai elocvent ,nu? :finger:

Probabil esti complexat de faptul ca nu ti se da dreptate niciodata.Nu suporti sa fi contrazis.Nu ne intereseaza aspecte ale personalitatii tale.Repet acest topic a fost deschis special pentru un tip de motor.Acest tip de motor produce anumite senzatii, percepi altfel motociclismul fata de un R1 (de ex.) cara iti ofere alte pleceri.Despre asta ot vorbii motociclistii ca noi.Vrei dezbateri savante in tehnica si putere iti recomand www.sbz.ro. Bafta si asfalt uscat.

P.S. Apropo, ce ai spus tu in legatura cu topicul, cum ti s-a parut TLR-ul?Am uitat care a fost parerea ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citeste in pagina4 imediat dupa tine :D

Probabil esti complexat de faptul ca nu ti se da dreptate niciodata.Nu suporti sa fi contrazis.Nu ne intereseaza aspecte ale personalitatii tale
;) :10: Deci sant complexat daca aduc DOVEZI ,iar unul si altul vine si imi spune ce "simte" ,unde (o) "simte" etc etc!?...de aia sant complexat ca am DOVEZI ,iar voi vorbiti de ce simtiti si unde simtiti :10: X-( ...jalnic

 

Acest tip de motor produce anumite senzatii, percepi altfel motociclismul fata de un R1 (de ex.) cara iti ofere alte pleceri
Cand sant 2 pistoane ,sant mai putine senzatii ca la 4 :finger: .Apropo ,ia du tu un ducati pe la 170-180cp tot din 2 pistoane si ai sa vezi ce senzatii ai ,nu mai vorbi de un motor de 140cp care e un fas pe langa si un gixxer de 750 :moron:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

..Prietene,au fost doi/trei baieti inainte care au explicat exact cum sta treaba cu cuplul in ture joase,mai exact senzatiile pe care le ai pe doua tipuri de motoare diferite.Din ce au spus ei acolo am tras concluzia ca se si pricep(pe Roboq il si cunosc,dar nu are importanta asta).Tu nu faci decit s-o tii de-a matu-gaia cu poza aia.

Daca nu ai realizat pina acum iti spun eu:deja plictisesti lumea!

Discutia a pornit de la ceva si tu ai dus-o altundeva aiurea.

Omu' care a initiat topicul asta asteapta altceva si eu cred ca a fost lamurit pe deplin.Mai ramai tu,ultima curca din galantar..

Opreste-te...

Luigi Vicol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok ,recunosc ca am fost off-topic ,dar nu m-am putut abtine la comentariul "expertilor" care au spus ca are un cuplu ,in ture joase ,mai bun ca un miar echivalent si am demonstrat....pur si simplu poza aia imi picase in mana la momentul ala.Deci si altii au fost in off-topic. Oricum sa se bucure cat mai mult de ea indiferent ca e in doua sau patru pistoane :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Ok ,recunosc ca am fost off-topic ,dar nu m-am putut abtine la comentariul "expertilor" care au spus ca are un cuplu ,in ture joase ,mai bun ca un miar echivalent si am demonstrat....pur si simplu poza aia imi picase in mana la momentul ala.Deci si altii au fost in off-topic. Oricum sa se bucure cat mai mult de ea indiferent ca e in doua sau patru pistoane :finger:

 

 

;) ..ai vazut ca esti mai simpatic asa??

Bafta multa iti doresc..

Luigi Vicol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...