shadowrider Postat Ianuarie 24, 2006 Share Postat Ianuarie 24, 2006 Salut rideri. Am patit-o si p-asta! Pana acum de-abia bagam 4-5 litri de benzina iar acum dupa ce am facut plinul imi curge benzina, undeva in stanga, caci e sustinuta de cric pe stanga. Am pus-o in pozitie aproape verticala dar vad ca tot mai curge. Pata nu e prea mare . Este normala pierderea asta??, mai ales ca am am pornit-o si s-a mai dus din benzina. "Prea plinul" e pozitionat la jumatatea rezerv? Stiti ce as putea sa fac ca sa nu mai am pierderea asta?In afara de dat cu motoru ca la -20 de grade nu ma risc. Hai incalzire si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Ianuarie 24, 2006 Share Postat Ianuarie 24, 2006 Prea plinul la rezervor este sus la buson. Daca iti curge, verifica si tu daca ai etans furtunul care duce la carbelitoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Ianuarie 24, 2006 Share Postat Ianuarie 24, 2006 Din cate stiu eu, rezervoarele nu au "supra-plin", au doar un furtunas de egalizare a presiunii atmosferice, ca prin golirea rezervorului sa nu se faca depresiune si sa nu mai curga benzina prin cadere libera in carburatoare. Supraplin au doar carburatoarele. Am patit si eu problema asta la honda pe care am avut-o. Cauza era uzura exagerata a lamelei de la plutitor care apasa cuiul pontou pentru a-l inchide. Am compensat prin indoirea suplimentara a sa, practic refacerea reglajului nivelului in camera de nivel constant. Si la mine curgea din cand in cand, nu era ceva repetabil, dar umplerea rezervorului suplimenteaza putin presiunea coloanei de lichid, suficient cat sa invinga cuiul pontou care nu este apasat suficient de plutitoare. Deci si in cazul tau cred ca e acelasi lucru, alte motive pentru care sa curga benzina dintr-o motocicleta nu imi vin in minte... Nu cred ca scapi fara sa desfaci camera de nivel constant a carburatorului/carboratoarelor si sa reglezi nivelul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 24, 2006 Share Postat Ianuarie 24, 2006 trage afara jumate de kil de benzina e posibil sa ai si ceva furtunel crapat, sa fi curs si inainte dar din cauza temperaturilor mai mari sa nu fi observat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sckhreech Postat Ianuarie 24, 2006 Share Postat Ianuarie 24, 2006 cred ca ai bagat prea multa benzina.....daca il umpli pana in gura.....cand inchizi busonu da pe afara pe sub buson unde defapt este si supraplinul(cu zicea si Baiazid)....mai scoate si tu 1 L din ea Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Ianuarie 24, 2006 Share Postat Ianuarie 24, 2006 Nu ai precizat exact pe unde curge. Ar mai putea sa fie si rezervorul fisurat undeva sus si sa-ti curga numai cand e plin. Asa am eu la Ij de ex ( curge undeva sus pe la o sudura, la imbinarea dintre cele 2 parti ale rezervorului) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shadowrider Postat Ianuarie 25, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 25, 2006 Salut. Rezervorul nu a fost umplut pana la buson iar acum sa spun ca de la buson pana la niv de benzina sunt vreo 5 cm, deci cred ca vreo 1-2 litri deja erau consumati( nu am indicator de benzina la yama). Eu practic vad dara de benzina pe partea stanga , asta se prelinge CRED ca de sub rezervor caci vad capacul electromotorului patat, apoi se scurge pana jos , ajungand pe cric. Pata nu este prea mare, dar e adevarat ca nici nu am verificat furtunul de alimentare iar pe vremea asta nici macar nu ma bag( nu am garaj incalzit). Cand o sa fie mai cald dau rezervorul sa vad despre ce-i vorba. Deci varianta cu prea-plinul se exclude din start! Chestia asta cu pierderea benzinei, am observat-o acum spre iarna, cand i-am dat carena care venea pe sub evacuare, jos, dar si aia avea gaura de ventilare pt evacuare deci daca era furtunul spart cred ca trebuia sa vad si atunci pata in garaj, indiferent daca aveam 2l , daca era fisurat tot curgea. La carburatoare nu ma bag sa indoi cuiul ca nu ma pricep:( Multumesc de sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Ianuarie 25, 2006 Share Postat Ianuarie 25, 2006 La carburatoare nu ma bag sa indoi cuiul ca nu ma pricep:( Multumesc de sfaturi. Nici sa nu te bagi pentru ca muuulte carbelitoare japoneze nu au acest reglaj din cui. E "by default". Crede-ma ca am desfacut ceva carburatoare de japo pana acum. Deci: poate sa fie furtunul (destul de probabil) sau un gaurica cat o gamalie in rezervor (gen por). Daca e furtunul... e furtun de dacie cu 30.000 lei si e nemaipomenit. Daca e por/gaurica mica .. se umple rezervorul cu apa si dero de cateva ori (vreo 5-6 ) si se agita bine ca sa iasa toti vaporii. Dupa aia dai cu decapant (apa tare sau alte chestii) si pui o perna de cositor. Perna de cositor nu se pune cu letconul! Se pune cu arzatorul pentru ca se disipa repede caldura. Eu am reparat un rezervor la o honda asa acum un an si merge si acum fara nici o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shadowrider Postat Ianuarie 26, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 26, 2006 Multumesc Baiazid de sfat. Cand o fi vremea buna(cald), mai dau un anunt si cer o mana de ajutor , ca sa dau rezervorul jos- si dau si-o bere!, sa vad despre ce-i vorba. Pana acum am desfacut doar o suza gsx 600-f dar parea mai usor de demontat mai ales ca era si stapanul care il mai daduse jos. Deocamdata oricum nu am ce sa fac decat sa ma uit la ea si la pata de benzina. Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.