Sari la conținut

Accidentul meu..luati si invatati


Calin26
 Share

Postări Recomandate

Parerea mea... ca sa invetzi sa mergi bine pe curbe trebuie sa o faci cu un motor de bun simt nu cu un diavol...

pe curbe 3 sfaturi bune enumerate si mai sus:

- unde te uiti acolo te duci

- foloseste, pana capeti experienta, numai frana spate pe curbe...

- franeaza inainte de curba(cat esti in pozitia de drepti) si dai o inferioara in asa fel incat sa intri cu, cuplu maxim in curba si sa ai o traiectorie cursiva...

 

si tine minte... PARTEA CAUCIUCATA IN JOS

 

recuperare grabnica !

Editat de purice87
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neatza!

Numai ca nu prea e...durerile de rigoare. :wink:

Echipamentul care l-am avut pe mine a constat in: casca Shark RSF2i (acum polizata in partea stg in dreptul mandibulei,in lateralul vizierei si lovita putin in spate), geaca Alpinestars GP Plus textila (protectii umeri coate spate si piept) s-a rupt in dreptul umarului dar protectia a ramas unde trebuia si si-a facut treaba, pantaloni textili FLM cu protectii seriase la genunchi (practic nu am simtit cand am dat cu genunchii de pamant si nu ma dor acum) si ghete Oxtar TCS Speed..roase acum in bot (daca nu le aveam acum sigur aveam degetele rupte si poate si glezna sucita).

Dati bani pe echipament ca merita!

Prietenii din masina care m-au vazut cazand ziceau ca aveam cam 80-90 km/h.

Voi pune si pozele cu echipamentul..dupa ce le voi face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e superb traseul ala(2 benzi pe sens, drumul ca in palma, trafic super ok, nu stiu cum ai ajuns tu la concluzia ca ''e unul dintre cele mai periculoase''). 1 data la 2 saptamani merg sa ma dau p'colo.....e grozavie daca esti cu ochii in 4 la conservari

 

 

Cum am spus .. opinia mea! Iar faptul ca numarul accidentelor pe zona respectiva este semnificativ, chiar si cu motoare (si cu morti) nu face altceva decat sa sustina ce spun. Dar asta e offtopic! Continuam pe privat daca vrei.

 

 

PS: Calin: pentru o cazatura la 80 de km / h lucrurile arata (in poze) nesperat de bine. Echipamentul chiar si-a facut treaba ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ma mira acum pe mine este faptul ca desi am mai trecut prin curba aia de multe ori ( cu masina de f multe ori cat si cu moto de cateva ori) si poate cu aceeasi viteza...de data asta n-am reusit s-o mai iau.

Daca tot am apucat sa vb poate stiti vreun loc in Iasi pe unde se dezmembreaza motoare sa un site cu vanzari piese sh. Trebuie sa cumpar capacul de la cutia de viteze...si schimbator...daca nu l-oi putea indrepta. Cat despre carene...ma doare deja capul. O rezolv eu nu-i bai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ma mira acum pe mine este faptul ca desi am mai trecut prin curba aia de multe ori ( cu masina de f multe ori cat si cu moto de cateva ori) si poate cu aceeasi viteza...de data asta n-am reusit s-o mai iau.

Daca tot am apucat sa vb poate stiti vreun loc in Iasi pe unde se dezmembreaza motoare sa un site cu vanzari piese sh. Trebuie sa cumpar capacul de la cutia de viteze...si schimbator...daca nu l-oi putea indrepta. Cat despre carene...ma doare deja capul. O rezolv eu nu-i bai.

eu cred ca cel mai bine e sa iei legatura cu oreste din codrescu

http://www.sprintmotors.ro/./loc/contact/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pantaloni textili FLM cu protectii seriase la genunchi (practic nu am simtit cand am dat cu genunchii de pamant si nu ma dor acum)

 

Ce protectii ai la pantaloni??? Ai doar la genunchi sau si la coapse??? Sunt soft sau hard??? Am pantaloni tot FLM, ca ai tai, un pic diferiti la model (coloristica si scris).

Insanatosire grabnica :wink:

Si tie, si motorului :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce protectii ai la pantaloni??? Ai doar la genunchi sau si la coapse??? Sunt soft sau hard??? Am pantaloni tot FLM, ca ai tai, un pic diferiti la model (coloristica si scris).

Insanatosire grabnica :wink:

Si tie, si motorului :wink:

 

Pantalonii au protectii doar la genunchi..si cred ca-d medii...si mai au nistepaduri mici de spuma pe solduri, pe care nu le poti scoate.

Merci de urari. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu zic ca pentru 80-90 la ora ai scapat ieftin de tot.

Vezi ca la "Vinzari" sint o gramada cu threaduri cu dezmembrari, o sa-ti trimit pe privat si un nr. de tel. al unor baieti din Bucuresti care merg periodic in Germania sa aduca motoare pt. dezmembrat, eu am gasit la ei piese de Bandit. CBR-ul e probabil printre cele mai populare motoare, daca nu cel mai, deci n-o sa ai probleme in a gasi ce-ti trebuie.

Se pare ca noi, Calinii cu motoare de 600, ne ducem numai pe dreapta :wink: Fac si eu haz de necaz, sa nu te superi. Rezolva cu oasele intii, dupa aia fa-ti griji cu motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu zic ca pentru 80-90 la ora ai scapat ieftin de tot.

Vezi ca la "Vinzari" sint o gramada cu threaduri cu dezmembrari, o sa-ti trimit pe privat si un nr. de tel. al unor baieti din Bucuresti care merg periodic in Germania sa aduca motoare pt. dezmembrat, eu am gasit la ei piese de Bandit. CBR-ul e probabil printre cele mai populare motoare, daca nu cel mai, deci n-o sa ai probleme in a gasi ce-ti trebuie.

Se pare ca noi, Calinii cu motoare de 600, ne ducem numai pe dreapta :wink: Fac si eu haz de necaz, sa nu te superi. Rezolva cu oasele intii, dupa aia fa-ti griji cu motorul.

 

Daca nu te deranjeaza poti sa imi dai si mie datele baietilor? As avea nevoie de doua trei chestii pentru CBR. Merci.

 

PS: Sanatate si spor la reparatii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam cat? eu pe acolo intru cam cu 100-120(la 3 iazuri), restul curbelor pste 120.

A zis mai inainte ca 80-90, dar in cazurile de genul e putin relevant, probabil a frinat inainte sa cada iar aprecierea ochiometrica a vitezei e mult prea imprecisa.

Si chiar daca am afla viteza exacta cu care a cazut, si chiar daca tu intri in curbele alea cu 380 la ora, ce relevanta are? El e el, tu esti tu, eu sint eu, fiecare cu motorul lui, cu experienta lui, cu aptitudinile lui, cu norocul lui.

Imi amintesc de un topic de la "Accidente", de mai demult, in care unul raspunsese ceva de genul "eu consider ca nu exista curba care sa nu poata fi luata cu 120 la ora!". Bravo! Excelent! Nevaimazut!

Eu zic sa lasati omu-n pace. Singurul sfat valabil in momentul asta e sa fie precaut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa fie asta prima si ultima. Din pacate la noi scoala e varza si 99% din mersul pe moto trebuie sa il inveti fie pe prima ta moto pe drumurile publice fie din carti/forumuri. Pentru piese ca sugestie poti sa te uiti si pe ebay, mie tocmai mi-a venit o viziera pentru casca luata de acolo. Sanatate !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ma mira acum pe mine este faptul ca desi am mai trecut prin curba aia de multe ori ( cu masina de f multe ori cat si cu moto de cateva ori) si poate cu aceeasi viteza...de data asta n-am reusit s-o mai iau.

Daca tot am apucat sa vb poate stiti vreun loc in Iasi pe unde se dezmembreaza motoare sa un site cu vanzari piese sh. Trebuie sa cumpar capacul de la cutia de viteze...si schimbator...daca nu l-oi putea indrepta. Cat despre carene...ma doare deja capul. O rezolv eu nu-i bai.

acelasi model de cbr am si eu care a suferit mult mai mult in urma unei cazaturi. piesele le-am luat ieftin,toate de pe forum, dar ca sa nu deviem total de la titlul topicului baga id meu cristi_cristian112000 si vb mai multe acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Draga Caline ! ( 26 ! )

 

Asta da Inviere ! Teoretic ar trebui sa fii nespus de fericit

Poate am smuls un zambet, ca umarul ... e lesne de inchipuit.

Dar stii ceva ? In spiritul celor scrise de "ccapitanu", nu esti tu singurul (poate nici chiar primul) vinovat. In fine, vorba tizului tau, asta nu ajuta la nimic, dar parerea mea este ca scoala pe moto ar trebui facuta pentru a-ti da posibilitatea de a putea sa acumulezi experienta "in one piece" in condusul moto; iarasi, dupa parerea mea, avand in vedere ca trebuie sa ai ( in afara de alte insusiri ) si reflexe foarte bune, mersul pe moto tinde sa fie de cele mai multe ori ... intuitiv. Vreau sa spun ca gesturile efectuate pe moto - mai mult sau mai putin constiente - sunt reflexe determinate de anumiti stimuli. Si pe strada stimulii apar cu siguranta, si inca cum ... Totul e ca formarea acestor reflexe sa fie dobandita si invatata corect - de ex. inclinatul in viraje. Asta ... dupa parerea mea, ar trebui sa fie una dintre preocuparile majore ale scolii moderne de moto.

Altfel spus, scoala o faci pentru a dobandi reflexe corecte, pentru ca, in situatii de stress sa poti actiona ( de fapt creierul mic - crbl actioneaza ) pentru a minimiza riscurile, fara a mai trebui sa gandesti; ideea e ca viteza de reactie a cerebelului este de cateva ori mai mare decat cea a creierului mare - ala de se ocupa cu ganditul.

Asa se explica si cei talentati - fie ca reflexul se invata foarte usor, fie crbl preia controlul foarte repede. Tot asa se explica faptul ca uneori cei "cool" si calculati, se descurca mult mai greu in situatii limita decat cei hotarati - care risca totul pe o singura carte.

 

Si totusi ... totusi ...

 

Cateodata viteza de curgere a timpului este atat de mare ( ori spatiul se comprima !? ), incat ... multi dintre noi motociclistii nu au mai apucat sa-si puna in vigoare experienta in condus ...

Norocul incepatorului? Valoarea echipamentului ? Motocicleta ?

Oare chiar conteaza ?

 

Eu cred ca cel mai important lucru e ca esti (cvasi)intreg si in continuare pe forum. Sau simplu spus ... faptul ca ESTI !

 

Off Topic :

Oare noi motociclistii ieseni (sau nu numai), chiar nu suntem in stare sa intemeiem o scoala moto cu adevarat profesionista ?

Sa stii sa conduci e o conditie necesara - nu si suficienta - pentru a fi motociclist; in fond e o chestiune de atitudine.

 

Pak,

 

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Draga Caline ! ( 26 ! )

 

Asta da Inviere ! Teoretic ar trebui sa fii nespus de fericit

Poate am smuls un zambet, ca umarul ... e lesne de inchipuit.

Dar stii ceva ? In spiritul celor scrise de "ccapitanu", nu esti tu singurul (poate nici chiar primul) vinovat. In fine, vorba tizului tau, asta nu ajuta la nimic, dar parerea mea este ca scoala pe moto ar trebui facuta pentru a-ti da posibilitatea de a putea sa acumulezi experienta "in one piece" in condusul moto; iarasi, dupa parerea mea, avand in vedere ca trebuie sa ai ( in afara de alte insusiri ) si reflexe foarte bune, mersul pe moto tinde sa fie de cele mai multe ori ... intuitiv. Vreau sa spun ca gesturile efectuate pe moto - mai mult sau mai putin constiente - sunt reflexe determinate de anumiti stimuli. Si pe strada stimulii apar cu siguranta, si inca cum ... Totul e ca formarea acestor reflexe sa fie dobandita si invatata corect - de ex. inclinatul in viraje. Asta ... dupa parerea mea, ar trebui sa fie una dintre preocuparile majore ale scolii moderne de moto.

Altfel spus, scoala o faci pentru a dobandi reflexe corecte, pentru ca, in situatii de stress sa poti actiona ( de fapt creierul mic - crbl actioneaza ) pentru a minimiza riscurile, fara a mai trebui sa gandesti; ideea e ca viteza de reactie a cerebelului este de cateva ori mai mare decat cea a creierului mare - ala de se ocupa cu ganditul.

Asa se explica si cei talentati - fie ca reflexul se invata foarte usor, fie crbl preia controlul foarte repede. Tot asa se explica faptul ca uneori cei "cool" si calculati, se descurca mult mai greu in situatii limita decat cei hotarati - care risca totul pe o singura carte.

 

Si totusi ... totusi ...

 

Cateodata viteza de curgere a timpului este atat de mare ( ori spatiul se comprima !? ), incat ... multi dintre noi motociclistii nu au mai apucat sa-si puna in vigoare experienta in condus ...

Norocul incepatorului? Valoarea echipamentului ? Motocicleta ?

Oare chiar conteaza ?

 

Eu cred ca cel mai important lucru e ca esti (cvasi)intreg si in continuare pe forum. Sau simplu spus ... faptul ca ESTI !

 

Off Topic :

Oare noi motociclistii ieseni (sau nu numai), chiar nu suntem in stare sa intemeiem o scoala moto cu adevarat profesionista ?

Sa stii sa conduci e o conditie necesara - nu si suficienta - pentru a fi motociclist; in fond e o chestiune de atitudine.

 

Pak,

 

Ovidiu

 

Foarte bine ai expus ideile. Pacat ca vor mai trece ani buni pana se va infiinta o scoala in Iasi...care sa semene macar cu unele din Bucuresti ce tin cursurile pe circuite si cu instructori cu experienta in pilotat. De circuit in Iasi sau in apropiere ..nici nu mai spun. Poate or prinde copiii nostri. Ne mai raman totusi visele si sperantele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Dupa cum v-am promis...iata si pozele cu echipamentul.

Felicitari ca ai ajuns tu personal sa pui pozele alea si nu un prieten care sa justifice ca desi aveai echipament uite ce nasol ai patit-o!

 

Acuma sa nu mi-o iei in nume de rau, dar in ultima luna nu prea apuca sa posteze impricinatii asa ca eu cred ca esti tare daca poti sa dai in tastatura dupa asa ceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi Caline ? Nu sunt eu singurul de-ti spune - noroc ca esti; am mai spus : asta da Inviere.

Mai treci si tu in vizita pe la EL, aprinde si tu o lumanare...

 

Pak,

 

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...