Sari la conținut

Voshod Sau Simson


Schumy
 Share

Postări Recomandate

Cu toate ca am dat mai multe anunturi prin care cautam un Voshod mi-a venit si ideea de a achizitiona un Simson.As vrea sa va dati si voi cu parerea in ceea ce priveste comparatia intre cele doua din punctul de vedere al performantleor,preturilor,cat de greu se gasesc piese pt Simson,etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 74
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Dintre motoarele astea"comuniste", simsonul este cea mai buna alegere.

Nu pt. ca am eu simson, dar stiu cat de bun este...iar de fiabilitate, rezistenta in timp, nu se compara cu nici o comunista..

Va spun eu!!! :moto: :( :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am o parere impartiala: am mers si cu Simson, si cu Voshod. Amandoua au ceva special, dar la capitolul fiabilitate si "coup-de-coeur", Simsonul e cel mai bun dintre ele :moto: In plus, Simson e motor in 4 timpi si e german. Si se fabrica de o mie de ani si mai si functioneaza dupa atata timp. Singurul capitol la care sta mai naspa (cred) sunt piesele, ca-s greu de gasit (dar asta poate sa iti spuna un simsonar mai bine)

 

Bafta si oricare motor l-ai alege, iti doresc sa te tina cat mai multi km fara probleme :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am o parere impartiala: am mers si cu Simson, si cu Voshod. Amandoua au ceva special, dar la capitolul fiabilitate si "coup-de-coeur", Simsonul e cel mai bun dintre ele :cheers: In plus, Simson e motor in 4 timpi si e german. Si se fabrica de o mie de ani si mai si functioneaza dupa atata timp. Singurul capitol la care sta mai naspa (cred) sunt piesele, ca-s greu de gasit (dar asta poate sa iti spuna un simsonar mai bine)

 

Bafta si oricare motor l-ai alege, iti doresc sa te tina cat mai multi km fara probleme :(

asa e

Singurul capitol la care sta mai naspa (cred) sunt piesele, ca-s greu de gasit (dar asta poate sa iti spuna un simsonar mai bine)---- LA CAPITOLUL PIESE DACA VA TREBUIE CEVA ZICETIMI MIE

:) :cheers: :cheers: :laugh: :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cica la capitolul fiabilitate Simsonul sta cel mai bine dintre comuniste... :moto: :( :laugh:

Asa a fost. Desi eu as paria pe M-72, pe MZ RT125, sau ES Gatul de Lup ca fiind cele mai fiabile comuniste. Cate Gat de Lup cunoasteti functionale, eu stiu multe si sunt toate low-maintenance si in stare buna.

 

Daca s-ar mai gasi piese de fabrica probabil ca ar fi o alegere buna Simsonul. Ia Simsonul doar daca iti place cu adevarat cum arata cum suna, si esti gata sa bagi suflet sa-l intretii.

Daca esti incepator ia un Voshod ca se gasesc piese si e usor de reparat,+ e ceva mai rapid decat batranul Simson.

Sau daca sti la cineva un MZ ES175-250 bun ia-l, si asta e mai rapid decat Simsonul.

 

 

E deranjanta viteza Simsonului de drum.

Inteleg sa merg cu atas la 60 la ora, dar solo mi se pare groaznic.

Dupa 60km/h Simsonul (acuma nu stiu daca cel pe care l-am incercat avea grup de atas sau de fuga) incepe sa faca urat (vibreaza e turat rau) si te obliga sa mergi inceeet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cica la capitolul fiabilitate Simsonul sta cel mai bine dintre comuniste... :cheers: :cheers: :laugh:

Asa a fost. Desi eu as paria pe M-72, pe MZ RT125, sau ES Gatul de Lup ca fiind cele mai fiabile comuniste. Cate Gat de Lup cunoasteti functionale, eu stiu multe si sunt toate low-maintenance si in stare buna.

 

Daca s-ar mai gasi piese de fabrica probabil ca ar fi o alegere buna Simsonul. Ia Simsonul doar daca iti place cu adevarat cum arata cum suna, si esti gata sa bagi suflet sa-l intretii.

Daca esti incepator ia un Voshod ca se gasesc piese si e usor de reparat,+ e ceva mai rapid decat batranul Simson.

Sau daca sti la cineva un MZ ES175-250 bun ia-l, si asta e mai rapid decat Simsonul.

E deranjanta viteza Simsonului de drum.

Inteleg sa merg cu atas la 60 la ora, dar solo mi se pare groaznic.

Dupa 60km/h Simsonul (acuma nu stiu daca cel pe care l-am incercat avea grup de atas sau de fuga) incepe sa faca urat (vibreaza e turat rau) si te obliga sa mergi inceeet.

DE DATA ASTA IAR TE CONTRAZIC.

CE VREI SA ZICI CA M-72 II MAI BUN CA SIMSONU DIN TOTE PUNCTELE DE VEDERE?

FRATE POTE NU AI AVUT UN SIMSON BUN SAU NU TEAI DAT CU VREUN SIMSON.........

comparatie simsonul lui axi si un m-65 al unui preten deal nostru, care 100m mere pe iel iar 3 km pe langa :moto: :( :) :cheers: :cheers:

Editat de baluba16
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu votez pe Simson.

Problema cu el este insa ca nu mai gasesti piese noi originale, mai ales magnetou si daca-l

modifici pe alternator sau dinam nu mai este original si nici frumos.

Iar din cauza magnetoului obosit sau a aprinderii uzate nu mai porneste usor respectiv nu merge frumos in ture.

In afara magnetoului restul pieselor pot fi confectionate sau puse de la alte motoare (de ex. pistoane si segmenti Skoda, etc.).

Daca nu estei amator de reparatii si mai ales de improvizatii, ia-ti Voshod.

Daca-ti place sunetul de 4 timpi si sa mergi lin cu max. 80 km/h, mai batraneste, ia-ti Simson.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu votez pe Simson.

Problema cu el este insa ca nu mai gasesti piese noi originale, mai ales magnetou si daca-l

modifici pe alternator sau dinam nu mai este original si nici frumos.

Iar din cauza magnetoului obosit sau a aprinderii uzate nu mai porneste usor respectiv nu merge frumos in ture.

In afara magnetoului restul pieselor pot fi confectionate sau puse de la alte motoare (de ex. pistoane si segmenti Skoda, etc.).

Daca nu estei amator de reparatii si mai ales de improvizatii, ia-ti Voshod.

Daca-ti place sunetul de 4 timpi si sa mergi lin cu max. 80 km/h, mai batraneste, ia-ti Simson.

CINE STIE STIE........... NU VORBESTE ASA CA SA SE AFLE IN TREABA............ :moto: :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cica la capitolul fiabilitate Simsonul sta cel mai bine dintre comuniste... :cheers: :cheers: :)

Asa a fost. Desi eu as paria pe M-72, pe MZ RT125, sau ES Gatul de Lup ca fiind cele mai fiabile comuniste. Cate Gat de Lup cunoasteti functionale, eu stiu multe si sunt toate low-maintenance si in stare buna.

 

Daca s-ar mai gasi piese de fabrica probabil ca ar fi o alegere buna Simsonul. Ia Simsonul doar daca iti place cu adevarat cum arata cum suna, si esti gata sa bagi suflet sa-l intretii.

Daca esti incepator ia un Voshod ca se gasesc piese si e usor de reparat,+ e ceva mai rapid decat batranul Simson.

Sau daca sti la cineva un MZ ES175-250 bun ia-l, si asta e mai rapid decat Simsonul.

E deranjanta viteza Simsonului de drum.

Inteleg sa merg cu atas la 60 la ora, dar solo mi se pare groaznic.

Dupa 60km/h Simsonul (acuma nu stiu daca cel pe care l-am incercat avea grup de atas sau de fuga) incepe sa faca urat (vibreaza e turat rau) si te obliga sa mergi inceeet.

Ai dreptate in legatuta cu RT-ul(am uitat de el).

E si el printre primele, dar la capitolul 2T,nu la 4T,Simsonul fiind sef.......

:laugh: Cat in legatura cu nipru ..........bani in vant(lucru rusesc, mama draku') :cheers: :cheers:

:moto: :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu mi-am pus intrebarea inainte sa-mi iau un voshood. Am facut o comparatie intre ceea ce mi-au spus cativa posesori de-a ambelor vehicole. Am aflat urmatoarele pe care va rog sa mi le confirmati, sau nu (as prefera persoane care nu vorbesc din auzite):

 

Voshod model cu o toba: merge la 100-110, viteza de croaziere, are 14 CP, iar asta cu o toba teoretic 15-16 CP. Pretul este mai mic, piesele se gasesc mai usor. Fiabil.

 

Simson: Foarte fiabil, are 12 CP (se zicea ca teoretic vreo 10), Viteza de croaziera batraneasca, maxim 80, pret mai mare, piese mai greu de obtinut.

 

Am optat pentru voshod, pentru ca din informatiile de mai sus, chiar nu aveam de ce sa aleg simsonul. Nu sta (repet din informatiile de mai sus) mai bine la nici un capitol. Nu am inteles diferenta intre fiabil si foarte fiabil.

 

Acum ca posesor de voshod, viteza cu care am mers cred ca bate la 80, maxim 90, dar al meu sufla compresie si l-am cumparat cu unele defectiuni, care nu tin de fiabilitate ci de fostu' proprietar. Este foarte nervos si asa.

 

Avansul e clar in carte (si oricum l-ai regla nu il poti face sa nu mai mearga, sa mearga mai prost poate ). Carburatorul are cateva reglaje simple la amestecul aer-carburant, date in numar de rotatii la suruburi, iar nivelul de inchidere al cuiului poantoul-am pus in multe pozitii si nu s-a schimbat nimic in functionare.

LA veificarea instalatiei electrice a reusit zidu prin internet sa ma ajute sa verific. Aprinderea electronica si blocul de lumini sunt intr-o cutie capsulata care costa 4-600 00.

 

Poate la simson sunt mai durabile piesele (pistoane, segmenti, telescoape, etc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu mi-am pus intrebarea inainte sa-mi iau un voshood. Am facut o comparatie intre ceea ce mi-au spus cativa posesori de-a ambelor vehicole. Am aflat urmatoarele pe care va rog sa mi le confirmati, sau nu (as prefera persoane care nu vorbesc din auzite):

 

Voshod model cu o toba: merge la 100-110, viteza de croaziere, are 14 CP, iar asta cu o toba teoretic 15-16 CP. Pretul este mai mic, piesele se gasesc mai usor. Fiabil.

 

Simson: Foarte fiabil, are 12 CP (se zicea ca teoretic vreo 10), Viteza de croaziera batraneasca, maxim 80, pret mai mare, piese mai greu de obtinut.

 

Am optat pentru voshod, pentru ca din informatiile de mai sus, chiar nu aveam de ce sa aleg simsonul. Nu sta (repet din informatiile de mai sus) mai bine la nici un capitol. Nu am inteles diferenta intre fiabil si foarte fiabil.

 

Acum ca posesor de voshod, viteza cu care am mers cred ca bate la 80, maxim 90, dar al meu sufla compresie si l-am cumparat cu unele defectiuni, care nu tin de fiabilitate ci de fostu' proprietar. Este foarte nervos si asa.

 

Avansul e clar in carte (si oricum l-ai regla nu il poti face sa nu mai mearga, sa mearga mai prost poate ). Carburatorul are cateva reglaje simple la amestecul aer-carburant, date in numar de rotatii la suruburi, iar nivelul de inchidere al cuiului poantoul-am pus in multe pozitii si nu s-a schimbat nimic in functionare.

LA veificarea instalatiei electrice a reusit zidu prin internet sa ma ajute sa verific. Aprinderea electronica si blocul de lumini sunt intr-o cutie capsulata care costa 4-600 00.

 

Poate la simson sunt mai durabile piesele (pistoane, segmenti, telescoape, etc)

 

 

e alte senzatie. una sa calaresti un simsonel (4 timpi, cardan, an de fabricatzie ~1960, 12 sau 14 cai in functie de model) si alta un voshod (2 timpi, fabricat relativ recent pe baza un proiect vechi, lant).

 

personal nu imi place deloc voshodul. un fel de minsk ceva mai maricel, cu un design nasol.

 

un incepator ar aprecia probabil un model care fuge mai bine, cu piese mai ushor de gasit, cu mai putzine reglaje. dar dupa ce ishi da seama cu ce se mananca motociclismul s-ar putea intoarce la o "batranica" d-asta :laugh: . cat despre viteza nu pot spune decat ca "sunt tanar. nu ma grabesc nicaieri." 70 km/h viteza de croaziera e ok.

 

parerea mea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca esti incepator in ale motoarelor si vrei mai mult plimbare decat bibileala nu pot decat sa iti recomand Voshod.... de ce :

 

+Nu ai treaba cu platini pentru ca are aprindere electronica si merge pana moare cutiuta neagra(f rar se intampla asta)

+Nu ai baterie - alta problema a motoarelor comuniste eliminata (incarcare,baterie nasoala,probleme cu scanteie slaba,sau bateria terminata)

+Este un motor in 2T care indura multe si nu te lasa in drum mai niciodata chiar daca il forjezi la maxim.

+Se caleaza foarte greu si asta si datorita faptului ca ii da scanteia la momentul optim.

+Piese foarte ieftine si pe toate tarabele ( ex:set motor 1,3 mil la rusnac)

+Nu prea ai ce sa reglezi la el asa ca mai mult te plimbi cu el.

+Nu ai treaba cu uleiul , ii pui in benzina si te plimbi...(poate fi si un minus,stresul de a cara cu tine uleiul).

+An de fabricatie mult mai recent .Simplitate tehnica.

 

Are si minusuri fata de Simson:

- Zgomot de 2T si in plus tre sa ii faci amestecul

- 2 Caluti putere mai putin

- Viteza de top mai mica cu 10km/h(Insa daca forjezi un drum intreg un Simson ai sanse sa ramai cu el in drum)

- Incomoda daca ai dimensiuni mai mari.

 

 

Eu ca fost posesor de Voshod ti-l recomand din toata inima si daca gasesti unul in varianta cu o singura toba sa stii ca e mult mai bun decat cel in 2 tobe.Eu in vara trecuta am facut 3 drumuri Bucuresti-Galati si retur si a mers fara sa zica nimic si pe ploaie si pe soare.

Am mers cu el in Bucuresti de l-a luat mama dreq si nu a avut nici pe naiba.Intr-adevar s-a uzat ambreiajul si cauciucurile dar astea sunt consumabile la orice motor.

Tu alegi ce vrei sa faci cu motorul sa te plimbi sau sa stai sa il aranjezi pentru ca intr-adevar simsonu se poate customiza mai frumos insa ca incepator iti recomand sa bagi banii aia in benzina si sa te plimbi nu sa te apuci de modificari.Alegerea e numai si numai a ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e alte senzatie. una sa calaresti un simsonel (4 timpi, cardan, an de fabricatzie ~1960, 12 sau 14 cai in functie de model) si alta un voshod (2 timpi, fabricat relativ recent pe baza un proiect vechi, lant).

 

personal nu imi place deloc voshodul. un fel de minsk ceva mai maricel, cu un design nasol.

 

un incepator ar aprecia probabil un model care fuge mai bine, cu piese mai ushor de gasit, cu mai putzine reglaje. dar dupa ce ishi da seama cu ce se mananca motociclismul s-ar putea intoarce la o "batranica" d-asta :) . cat despre viteza nu pot spune decat ca "sunt tanar. nu ma grabesc nicaieri." 70 km/h viteza de croaziera e ok.

 

parerea mea

Si eu sunt tot de a ceasi pare in legatura cu simsonu'.

Degeaba toti ne reproseaza ca voshod'u merge cu 100-a, si ca are are aprindere electronica.....

Abureli.....poate nu s-au dat cu un simson la drun lung, asa cu vre-o70 sa simta dragostea unui motor batranesc....

:laugh: :moto: :cheers:

Aici e vorba de placere nu de alte chestii :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,dintre cele doua Simsonul este fara indoiala mai bun,problema este cu piesele!

D

 

Daca stau bine sa ma gandesc, nici piesele nu-s chiar asa greu de gasit(pun pariu ca posesorii de simson au minimum necesar de piese rezerva).

Aceste piese putandu-se inlocui cu piese facute (uzina mecanica ) :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frate si eu stiu ce inseamna viteza batraneasca de drum de la Ijul cu atas si de la Uralul M cu atas, e 60 km/h, desi amandoua merg si tare cu atas, una 100, alta 120. Viteze la care Simsonul fara atas plafoneaza.

 

Insa am apreciat intotdeauna ca incepator cum atunci cand scot atasul la Ij imi permit o viteza de 80-90 la ora constant ca si la un Nipru solo. Voshodul e un fel de Ij mai mic, poti tine 80 la drum lung.

 

 

Sa lasam Simsonul pentru pasionati, si sa ii indrumam pe incepatori sa-si ia ca prim motor un 2T mic si sprinten, sa isi faca treaba . Dup-aia vad ei spre ce se indreapta, japoneza sau clasice.

Oricum am vazut la Simsoane niste preturi mari..., doar daca il iei dintr-o comuna mai rasarita dar e probabil o rapciuga.

 

 

 

 

 

 

@Axi - ca sa te lamuresc M 72 nu e Nipru si nu sunt bani aruncati. M 72 e ceva rar si deosebit, este un BMW R 71 cu mici diferente.

 

Din cate vad la reuniuni tot Simsonul e cel mai reparat motor dintre toate (dup-aia vine Niprul).

:moto: gaura in piston, segment rupt, crucea cardanica...

 

La Ij si la Voshod, dupa ce le rupe lumea pe acolo mai strang niste suruburi, mai regleaza un pic carburatorul, platina si gata :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frate si eu stiu ce inseamna viteza batraneasca de drum de la Ijul cu atas si de la Uralul M cu atas, e 60 km/h, desi amandoua merg si tare cu atas, una 100, alta 120. Viteze la care Simsonul fara atas plafoneaza.

 

Insa am apreciat intotdeauna ca incepator cum atunci cand scot atasul la Ij imi permit o viteza de 80-90 la ora constant ca si la un Nipru solo. Voshodul e un fel de Ij mai mic, poti tine 80 la drum lung.

Sa lasam Simsonul pentru pasionati, si sa ii indrumam pe incepatori sa-si ia ca prim motor un 2T mic si sprinten, sa isi faca treaba . Dup-aia vad ei spre ce se indreapta, japoneza sau clasice.

Oricum am vazut la Simsoane niste preturi mari..., doar daca il iei dintr-o comuna mai rasarita dar e probabil o rapciuga.

@Axi - ca sa te lamuresc M 72 nu e Nipru si nu sunt bani aruncati. M 72 e ceva rar si deosebit, este un BMW R 71 cu mici diferente.

 

Din cate vad la reuniuni tot Simsonul e cel mai reparat motor dintre toate (dup-aia vine Niprul).

:) gaura in piston, segment rupt, crucea cardanica...

 

La Ij si la Voshod, dupa ce le rupe lumea pe acolo mai strang niste suruburi, mai regleaza un pic carburatorul, platina si gata :(

Si vrei sa spui ca simsonul ii motor mare si care nu-si face treaba?

DACA TU AI M-72 TOTI DE PE FORUM TREBUIE SA AIBA NIPRU SI M-72 :cheers: :cheers:

DINTRE IJ SI SIMSON IO NU CRED CA SIMSONU-I CEL MAI REPARAT MOTOR(IN SPECIAL CUTIILE DE VIT. LA IJ-URI) :laugh: :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Sa lasam Simsonul pentru pasionati, si sa ii indrumam pe incepatori sa-si ia ca prim motor un 2T mic si sprinten, sa isi faca treaba . Dup-aia vad ei spre ce se indreapta, japoneza sau clasice.

 

 

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator moto_comuniste

Hm!

M-am urcat pentru prima data pe un Simson acum 2 ani. Era Simsonul lui Axi si a fost dragoste la prima vedere. Are un mers de vis si dupa mine e un motor de colectie. Nu-l recomand unui incepator, sau ca motor de conjunctura (a se citii "compromis financiar") penru ca batranul neamt nu merita asa ceva.

SIMSONUL E O MOTOCICLETA PENTRU PASIONATI SI MERITA CE MAI MARE ATENTIE, NICIDECUM EXPERIMENTE!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca (fost) posesor de voshod si ca om care a mers si pe simson (desi putin), prefer voshod-ul pentru un incepator.

 

simson-ul este in categoria grea in ceea ce priveste cunostintele de mecanica. trebuie sa-l bibilesti, sa ai prieteni strungari, sa ai pe cineva sa te ajute sa dai jos motorul, etc. simson-ul este mai mult motor de colectie decat de incepator.

 

eu zic sa incerci sa faci niste drive-test-uri pe amandoua, si o sa te lamuresti daca te prinde "microbul simson" sau nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...