Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 30, 2006 Share Postat Ianuarie 30, 2006 am de ij Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Ianuarie 30, 2006 Share Postat Ianuarie 30, 2006 am de ij multumesc, de IJ nu-mi trebuie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Ianuarie 30, 2006 Share Postat Ianuarie 30, 2006 referitor la cardan,daca pui roata mai lata pe spate,cum faci cu cardanu'?mai pui o cruce in plus? B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
13 Todesengel Postat Ianuarie 30, 2006 Share Postat Ianuarie 30, 2006 este o ''solutie''latesti bascula si cadru si nu il lungesti ce este asa complicat?io asa am facut(am cauciuc doar de 180),RESPECT,cristi Cristi,eu as vrea sa pun un 200....235 oare intra doar cu atita modificare? pune si tu niste poze te rog... sa poate , dar e vorba de inca o "shmecherie" uite in poza asta a intredus un mecanism care duce in lateral mishcarea de rotatzie pentru cardan bune modificarea asra Muri...nu prea i-mi dau seama ibn poza,dar parca sta si mai drept cardanul ca de obicei...ne cred sa se "oboseasca"prea tare in pozitia asta....cine stie sa faca o modificare d'asta si o are cit costa? referitor la cardan,daca pui roata mai lata pe spate,cum faci cu cardanu'?mai pui o cruce in plus? B. //uite asa cum a zis Muri nu stiu cum cade la Cristi,la roata de 180,d'asta l-am rugat de niste poze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 30, 2006 Share Postat Ianuarie 30, 2006 Stressule, fa tati oferta la toate atasurile tale, ca e lume aici care cauta atas pentru Nipru, pentru Ij. Daca imi dai unu moca, bine dau si eu o BR ... Unde ai fost cand a vrut Catallin atas... Daca aflu ca le-ai dat la fiare vechi te alerg daca te prind la intalniri. Vezi ca Uralul cu atas prinde 120 Te trezesti dimineata cu Uralul in cort Bai da nu pot io sa fac una ca asta, ca mi-ai placut tare mult la faza cu vandutul Jupiterului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wolf4mwolf Postat Ianuarie 30, 2006 Share Postat Ianuarie 30, 2006 Stressule, fa tati oferta la toate atasurile tale, ca e lume aici care cauta atas pentru Nipru, pentru Ij. Daca imi dai unu moca, bine dau si eu o BR ... Unde ai fost cand a vrut Catallin atas... Daca aflu ca le-ai dat la fiare vechi te alerg daca te prind la intalniri. Vezi ca Uralul cu atas prinde 120 Te trezesti dimineata cu Uralul in cort Bai da nu pot io sa fac una ca asta, ca mi-ai placut tare mult la faza cu vandutul Jupiterului... Bah da v-am zis si eu ca am atash de ij jupiter 3 pe care il DONEZ!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motomaniac Postat Ianuarie 30, 2006 Share Postat Ianuarie 30, 2006 Dak tot te-ai apucat si ai taiat cadrul fa-l rigid......asta ar fi o sugestie......e mult mai simplu de facut si arata si klumea.....in rest.....coarnele imi plac......m-ar interesa si pe mine niste coarne de alea.....is cumparate sau facute?Multa bafta la modificari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Ianuarie 30, 2006 Share Postat Ianuarie 30, 2006 Vreau io atas de Jupiter !!!!!! Pacat ca esti in Bucale (adica la 500 de Km) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
13 Todesengel Postat Ianuarie 30, 2006 Share Postat Ianuarie 30, 2006 Dak tot te-ai apucat si ai taiat cadrul fa-l rigid......asta ar fi o sugestie......e mult mai simplu de facut si arata si klumea.....in rest.....coarnele imi plac......m-ar interesa si pe mine niste coarne de alea.....is cumparate sau facute?Multa bafta la modificari ///.u vrei coarnele de la al meu? tot in stilul ala,dar nu asa de inalte...eu vreau un ghidon drept...uite aici poza cu ele:/index.php?showtopic=34331 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spire Postat Ianuarie 30, 2006 Share Postat Ianuarie 30, 2006 (editat) Arata ok, dar intr-adevar cam prea inalta si incearca sa abordezi un stil anume. Bafta!! Editat Ianuarie 30, 2006 de spire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Ianuarie 30, 2006 Share Postat Ianuarie 30, 2006 //uite asa cum a zis Muri nu stiu cum cade la Cristi,la roata de 180,d'asta l-am rugat de niste poze... din pacate nu am poze,nici aparat,dar o sa incerc cu un telefon sa fac.am latit bascula+butucul cu 130mm(butuc de M ,e din fier,l-am bucsat si sudat pe strung),distanta intre cardan si cauciuc este cam de 15mm.daca pastrezi proportiile nui necesar sa lungesti cadrull.(parerea mea).pt cauciuc de 200-235 este necesar sa lungesti cadrul sau sa-ti construiesti un sistem de pinioane sau sau cu lant(nu te sfatuiesc). poti calcula unghiul pe care il face cardanul cu axul rotii si sa jonglezi cu valorile pana iese asa cum vrei(pe hartie .)RESPECT,cristi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
13 Todesengel Postat Ianuarie 30, 2006 Share Postat Ianuarie 30, 2006 din pacate nu am poze,nici aparat,dar o sa incerc cu un telefon sa fac.am latit bascula+butucul cu 130mm(butuc de M ,e din fier,l-am bucsat si sudat pe strung),distanta intre cardan si cauciuc este cam de 15mm.daca pastrezi proportiile nui necesar sa lungesti cadrull.(parerea mea).pt cauciuc de 200-235 este necesar sa lungesti cadrul sau sa-ti construiesti un sistem de pinioane sau sau cu lant(nu te sfatuiesc). poti calcula unghiul pe care il face cardanul cu axul rotii si sa jonglezi cu valorile pana iese asa cum vrei(pe hartie .)RESPECT,cristi multam,daca poti sa pui si niste poze...eram curios cum se vede spatele cu un 180,in varianta cu bascula nelungita.....multumesc inca o data... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robog Postat Ianuarie 30, 2006 Share Postat Ianuarie 30, 2006 (editat) ...am si eu citeva intrebari: de cit ai pus roata pe spate? ce furca ai? exista vreo posibilitate sa pui o roata groasa,dar sa nu te duci cu ea in spate,sa nu lungesti motocicleta? nu stiu daca te poate ajuta cu ceva,dar Niprul meu pare mult mai coborit....vezi ca am o poza cu el la topicul"vreau sa modific Niprul" poate-ti foloseste bafta!!! si neaparat fa ceva cu galbenul ala!!! eu personal,as schimba saua cu totul....parca nu prea e din film.... PS ce motocicleta e in planul doi,aia cu saua in patratele? singura varianta care functioneaza din cate stiu eu e sa lungesti cadrul cu aprox 10 cm si sa scurtezi bascula de spate cu aceeasi lungime astfel pastrezi ampatamentul rotilor si poti baga roata pana la 200 bineinteles ca trbuie si latita bascula ca sa-ti intre. uite o poza cum arata in varianta de mai sus: Editat Ianuarie 30, 2006 de robog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson Postat Ianuarie 30, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 30, 2006 Dak tot te-ai apucat si ai taiat cadrul fa-l rigid......asta ar fi o sugestie......e mult mai simplu de facut si arata si klumea.....in rest.....coarnele imi plac......m-ar interesa si pe mine niste coarne de alea.....is cumparate sau facute?Multa bafta la modificari coarnele is cumparate! eu am luat din dezmembrari un VN1500 si am incercat sa pun totul pe Nipru. de aceea m-am cam rezumat la ce mi-au putut oferii accesoriile astea. dar totusi nu cred ca le voi folosii pe toate.....asa ca am sa mai bag flexul putin in cadru. cat despre coarne...nu te pot ajuta...nu stiu de vanzare...dar ai pute incerca la astia cu balustradele de inox. mersi de incurajari....am nevoie cele bune referitor la cardan,daca pui roata mai lata pe spate,cum faci cu cardanu'?mai pui o cruce in plus? B. daca pe mine m-ai intrebat....iti raspund....daca nu...scuze DA...m-am gandit sa mai pun o cruce cardanica la iesirea din cutie! ce zici? insa trebuie sa lungesc si cardanul! cu siguranta nu va mai flamba asa cum o facea el(cardanul) cu articulatia aia de cauciuc. la un cauciuc de 150 si roata mutata mai in spate cu vreo 100 mm unghiul cardanului nu se inchide deloc periculos (nu pot aprecia in grade...dar ochiometric e ok) Blackrider...acesoriile sunt de pe un Kawasaki VN1500...toate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
13 Todesengel Postat Ianuarie 30, 2006 Share Postat Ianuarie 30, 2006 singura varianta care functioneaza din cate stiu eu e sa lungesti cadrul cu aprox 10 cm si sa scurtezi bascula de spate cu aceeasi lungime astfel pastrezi ampatamentul rotilor si poti baga roata pana la 200 bineinteles ca trbuie si latita bascula ca sa-ti intre. uite o poza cum arata in varianta de mai sus: Multam,solutia ta pare cea mai simpla si usor de realizat....la cardan ,ceva probleme? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Ianuarie 30, 2006 Share Postat Ianuarie 30, 2006 daca vrei sa mai pui o cruce la cardan - asha am facut shi eu- pune-o la ieshirea din cutie , dar ai grija sa fie cu articulatzia cardanica exact pe axa pe care oscileaza bascula. in felul asta scapi de mishcarile in sus/jos ale cardanului fatza de basculain timp ce lucreaza suspensia. practic: orice mishcare a basculei, cardanul o copiaza, shi nu mai trebuie sa faci gauri mari in bascula in locul pe unde trece cardanul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robog Postat Ianuarie 31, 2006 Share Postat Ianuarie 31, 2006 (editat) Multam,solutia ta pare cea mai simpla si usor de realizat....la cardan ,ceva probleme? tre neaparat sa-i pui a doua cruce la cardan altfel iti face guma praf in 20km (eu am patit-o). Crucea de la motor eu am construit-o de la zero cu exceptia pastilelor care le-am cumparat de la un magazin de piese de masini agricole (de la o semanatoare ). Corpul propriu zis al crucii l-am construit la strung/freza ar prinderile pe cardan/cutie de-am taiat de pe prinderile originale de la guma,le-am strunjit si bucsat in cruce si dupa aia le-am sudat. Tine si in ziua de azi ! Spor la treaba. daca vrei sa mai pui o cruce la cardan - asha am facut shi eu- pune-o la ieshirea din cutie , dar ai grija sa fie cu articulatzia cardanica exact pe axa pe care oscileaza bascula. in felul asta scapi de mishcarile in sus/jos ale cardanului fatza de basculain timp ce lucreaza suspensia. practic: orice mishcare a basculei, cardanul o copiaza, shi nu mai trebuie sa faci gauri mari in bascula in locul pe unde trece cardanul mister Kerosen, Ai sa scapi de miscarea sus-jos a cardanului numai daca o sa montezi o a treia cruce chiar in interiorul basculei alfel degeaba moshu' ! Pune mana pe cartea de mecanica si vezi si tu cu ce se mananca aia. Editat Ianuarie 31, 2006 de robog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Ianuarie 31, 2006 Share Postat Ianuarie 31, 2006 mister Kerosen, Ai sa scapi de miscarea sus-jos a cardanului numai daca o sa montezi o a treia cruce chiar in interiorul basculei alfel degeaba moshu' ! Pune mana pe cartea de mecanica si vezi si tu cu ce se mananca aia. nope! e suficient daca montezi crucea de lenga cutie exact pe axa de articulatzie a basculei in cadru; iar la faza cu cartea de mecanica m-ai spart . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
13 Todesengel Postat Ianuarie 31, 2006 Share Postat Ianuarie 31, 2006 ...nu va mai certati,ca ma simt vinovat,eu am deschis discutia....nu e topicul meu,dar scriu si aici: i-mi face si mie cineva motocicleta cu roata lata spate,frina disc.,transmisie ....? pornind de la nimic...adica nici roata nu am... daca da...citi bani? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Ianuarie 31, 2006 Share Postat Ianuarie 31, 2006 pai in primul rand trebuie sa iei cauciucul, dupa care se face janta , dupa care se pozitzioneaza grupul shi apoi cardanul pe langa cauciuc, shi de aici rezulta distantza fatza de cutia de viteze. cam ashtia sunt primii pashi, dar ia odata un cauciuc care sa itzi placa shi apoi itzi spun eu ce sa faci cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
13 Todesengel Postat Ianuarie 31, 2006 Share Postat Ianuarie 31, 2006 pai in primul rand trebuie sa iei cauciucul, dupa care se face janta , dupa care se pozitzioneaza grupul shi apoi cardanul pe langa cauciuc, shi de aici rezulta distantza fatza de cutia de viteze. cam ashtia sunt primii pashi, dar ia odata un cauciuc care sa itzi placa shi apoi itzi spun eu ce sa faci cu el bine,unde gasesc cauciuc? cauciuc moto,mai lat de 200 si pe cit trebuie,dimensiunea cealalta,diametrul jantei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson Postat Ianuarie 31, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2006 trebuie sa-mi pun si eu cruce cardanica la iesirea din cutie. dezamagirea cea mare a fost cand am descoperit ca nu potrivesc canelurile din cruce cu cele de pe axul din cutie. asa ca....m-am gandit eu.....sa-mi comand o cruce card. , si s-o fac sa se potriveasca folosindu-ma de canelurile de pe articulatia de cauciuc! sper sa iasa! Kerosen...tu cum ai potrivit crucea la iesirea din cutie? daca poti....asteptam niste detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Ianuarie 31, 2006 Share Postat Ianuarie 31, 2006 (editat) cel mai bine ar fi sa fac o poza, dar pana atunci: am folosit piesele alea doua de imbinare din aia din cupla de cauciuc, la care am taiat cilindrii aia de cuplaj, shi le-am centrat/imbinat cu suruburi, apoi un capat al cardanului l-am sudat de o parte a noii cruci astfel incat centrul crucii sa se alinieze pe axa de articulatzie a basculei. in ceealalta parte a crucii am sudat partea ce mi-a mai ramas din axul cardanului -bineintzeles prelungita corespunzator- care merge shi se imbina cu crucea aia originala de la grup. et voila! grija mare ca toate imbinatziile astea sa fie facute cu un centraj corespunzator, altfel apar vibratzii shi se rup crucile rapid. cam atata.. Editat Ianuarie 31, 2006 de kerosen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robog Postat Februarie 1, 2006 Share Postat Februarie 1, 2006 (editat) nope! e suficient daca montezi crucea de lenga cutie exact pe axa de articulatzie a basculei in cadru; iar la faza cu cartea de mecanica m-ai spart . meseriashu' tie ti-a iesit ,din cate vad eu in poze, pentru ca ai dus articulatia basculei f. aproape de cutie dar daca folosesti prinderile originale se schimba putin situatia mai ales daca lungesti si cadrul (cazul meu).Numai bine. Editat Februarie 1, 2006 de robog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Februarie 1, 2006 Share Postat Februarie 1, 2006 meseriashu' tie ti-a iesit ,din cate vad eu in poze, pentru ca ai dus articulatia basculei f. aproape de cutie dar daca folosesti prinderile originale se schimba putin situatia mai ales daca lungesti si cadrul (cazul meu).Numai bine. prinderea basculei e cea originala, probabil ca nu mai shtii cum arata un nipru, am modificat doar bascula shi prinderile superioare ale telecoapelor, de la cadru in spate. pe tine te-a derutat faptul ca telescoapele "par" la locul lor, dar de fapt sunt duse mai in spate exact cu cat am lungit bascula. nu prea tzi-ai facut temele, dar te-ai repezit sa ma pui la punct ! pentru asta dai o bere la prima intrunire la care nu vedem numai bine, cosmin aka kerosen! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.