stealthTT Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 (editat) Salut tuturor. Nu am stiut unde sa postez poza asta, este facuta de mine pe DN1 si imi place foarte tare cum arata aceasta motocicleta, se remarca printr-o roata spate IMENSA !! stie careva ce dimensiuni are cauciucul spate? eu nu am crezut ca exista asa ceva, cu atat mai mult in Romania. felicitari posesorului, daca e pe aici sa imi dea un email ptr ai trimite poza in rezolutie mare. Editat Aprilie 22, 2009 de stealthTT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stealthTT Postat Aprilie 22, 2009 Autor Share Postat Aprilie 22, 2009 (editat) inca una, mai slabutza dar merge Editat Aprilie 22, 2009 de stealthTT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackdtr Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Roata e de 300 si nu stiu daca e interesat de poze...desi e chiar frumoasa poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 (editat) Roata e de 300 si nu stiu daca e interesat de poze...desi e chiar frumoasa poza sigur 300 ? ca eu as zice ca e un 240 . si e un h-d springer ps: superbe pozele ... ERATA !!! GATA MI-AM ADUS AMINTE.....! STIU MOTORUL...L-AM VAZUT IN FAZA DE ''PROIECTARE'' . E 300 DA ! SORRY... BESTIAL MOTORU ALA.... (chiar ma intrebam cum o sa iasa ) Editat Aprilie 22, 2009 de ->Bullet<- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Aici mai multe detalii: http://www.urbanriders.ro/forum/index.php?showtopic=2299 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Sunt motoare diferite, unul e B-38-HOG, altul e B-36-HOG. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Si dupa cum vad, modelul nu e Springer, ci un Night Train. Evident, cu furca springer.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 (editat) Hm, anul trecut era in standul Daytona Twins la Luxury Show. Bad ass indeed! Ans yap, moto a fost confiscata de Old School chiar inainte de a fi finalizat. Editat Aprilie 22, 2009 de foxdesert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Sunt motoare diferite, unul e B-38-HOG, altul e B-36-HOG. Wrong, e vb de acelasi motor, acelasi nr de inmatriculare. Later edit: Sorin, am crezut ca te referi la pozele de aici, nu comparat cu ce e pe urban. Desi pare a fi acelasi motor cu cel de pe urban, crucea malteza si pe jenti, etc. Sau un kit identic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 eu nu am crezut ca exista asa ceva,. Bine ai venit in lumea chopperistilor. Este un 260,zic eu. Ala nu este cumva Marcel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduSPR Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Wrong, e vb de acelasi motor, acelasi nr de inmatriculare. Later edit: Sorin, am crezut ca te referi la pozele de aici, nu comparat cu ce e pe urban. Desi pare a fi acelasi motor cu cel de pe urban, crucea malteza si pe jenti, etc. Sau un kit identic. te inseli...sunt 2 motoare diferite... numerele difera, 38 si 36. Daca te uiti atent vei observa ca cea a lui "Old School" are alte coarne, mult mai largi comparat cu cealalta(38) care are coarnele apropiate. PS: Il stiu personal pe "Old School" si nu are nici o casca cu 777 pe ea si nici modelul respectiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 hmmm,sint 2 moto diferite(e diferit nu numai nr de inmatric,dar si ghidonul si lampa stop),dar f asemanatoare... riderul cu casca 777 de pe B38HOG cred ca e Catalin de la DaytonaTwins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
old school Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 (editat) lol. Am auzit ca a mai fost unul construit dar nu ma asteptam sa il copieze pe al meu pana la crucea malteza de pe laterala. Daca ma uit bine ,diferenta este mare. De la ghidon,la aripa spate,prindere de numar, tobe si multe detalii mici. Cel de pe urban este al meu. PS. in poza nu sunt eu pe motor ci un amic fotomodel. acesta este originalul Editat Aprilie 23, 2009 de old school Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 te inseli...sunt 2 motoare diferite... numerele difera, 38 si 36. Daca te uiti atent vei observa ca cea a lui "Old School" are alte coarne, mult mai largi comparat cu cealalta(38) care are coarnele apropiate. PS: Il stiu personal pe "Old School" si nu are nici o casca cu 777 pe ea si nici modelul respectiv. * ai dreptate, old scool n-are nici barba, nici mustati ) ... pe de alta parte, Catalin de la Daytona, are parul lung (ceea ce nu se vede din casca)..., mai incercam(?) hihihi, a inceput sa imi placa jocul asta cu "ghiciti cine-i bikerul". poate facem un topic separat, in care punem poze din trafic, facute de noi, cu choppere pe care le-am vazut trecand... ma amuza ideea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 pe de alta parte, Catalin de la Daytona, are parul lung (ceea ce nu se vede din casca)..., mai incercam(?) se vede ca nu ai mers pe motor alaturi de pletosi....hehehe punem pariu ca e Catalin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stealthTT Postat Aprilie 23, 2009 Autor Share Postat Aprilie 23, 2009 lol. Am auzit ca a mai fost unul construit dar nu ma asteptam sa il copieze pe al meu pana la crucea malteza de pe laterala. Daca ma uit bine ,diferenta este mare. De la ghidon,la aripa spate,prindere de numar, tobe si multe detalii mici. Cel de pe urban este al meu. PS. in poza nu sunt eu pe motor ci un amic fotomodel. acesta este originalul hai ca asta e tare, chiar nu ma asteptam la asta ! prin urmare ori este un mare FAN al tau, ori Chinezii aia de la ambasada care nu aveau de lucru sau apucat de facut lucrari custom jk In orice caz, arata super si pe mine nu m-ar deranja in nici fel sa existe inca cineva cu o motocicleta asemanatoare. ce vroiam sa intreb- am vazut ca a copiat si alegerea ta de a pune a folosi heat shield, banda aia de pe tevi? banuiesc ca ai montat-o pentru design(arata extraordinar), ca de evacuat mai repede gazele nu cred, sau pentru a nu topi ceva pe acolo? daca eram in locul lui o faceam alta culoare (gri mat, rosu/alb, etc) si atunci nu cred ca mai era asa evident. Referitor la motoreta ta, foarte multa munca si pot spune ca ai obtinut un rezultat impresionant, chiar daca exista carcotasi- cu manevrabilitatea, etc... crede-ma ca si ei isi doresc ca motoreta lor sa fie impresionanta asa cum este a ta. Ilie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 Super tare softy-ul. Felicitari pt un custom de teribil! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 e un mister .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 se vede ca nu ai mers pe motor alaturi de pletosi....hehehepunem pariu ca e Catalin? * pai eu nu merg pasager, adica sunt singura pe motor, ...nu stiu cum e nici cu pletosi, nici cu barbosi, nici cu skinheads nu pariez din principiu. dar ...daca ai dreptate, ii dau o bere lui Catalin la BigMamou (si tie, hai!) il intrebi tu sau il intreb eu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
old school Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 (editat) hai ca asta e tare, chiar nu ma asteptam la asta !prin urmare ori este un mare FAN al tau, ori Chinezii aia de la ambasada care nu aveau de lucru sau apucat de facut lucrari custom jk In orice caz, arata super si pe mine nu m-ar deranja in nici fel sa existe inca cineva cu o motocicleta asemanatoare. ce vroiam sa intreb- am vazut ca a copiat si alegerea ta de a pune a folosi heat shield, banda aia de pe tevi? banuiesc ca ai montat-o pentru design(arata extraordinar), ca de evacuat mai repede gazele nu cred, sau pentru a nu topi ceva pe acolo? daca eram in locul lui o faceam alta culoare (gri mat, rosu/alb, etc) si atunci nu cred ca mai era asa evident. Referitor la motoreta ta, foarte multa munca si pot spune ca ai obtinut un rezultat impresionant, chiar daca exista carcotasi- cu manevrabilitatea, etc... crede-ma ca si ei isi doresc ca motoreta lor sa fie impresionanta asa cum este a ta. Ilie. Heat shieldul ,inafara de partea estetica care acopera sudurile facute pe toba custom ajuta prin a canaliza o parte din caldura catre final si nu in sus spre picioare. Cat despre rezultat, de prin 90 cand eram posesor de fat boy i-mi doream sa am un custom HARLEY (si nu numai Custom cum a fost cel verde -nemesis pe care l-am avut inaintea harley'ului) ). Now - i'm happy Cat despre clone, uitanduma la el pot spune ca eu unul nu as putea merge pe el in pozitia respectiva , cu piciorele intinse -aproape date peste cap si spatele arcuit spre ghidon. In 5 minute as fi pe langa el si nu pe el. Ah, si ar mai fi partea cu manevrabilitatea. Nu ca ma laud ,dar in cazul de fata pot spune ca multi pe vitezane ar dori sa stea langa mine pe harley pe serpentine. Editat Aprilie 23, 2009 de old school Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stealthTT Postat Aprilie 23, 2009 Autor Share Postat Aprilie 23, 2009 in spiritul thread-ului am mai aduagat doua poze. doar atat am mai putut scoate din pozele facute. ultima era putin tremurata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 ...uitanduma la el pot spune ca eu unul nu as putea merge pe el in pozitia respectiva , cu piciorele intinse -aproape date peste cap si spatele arcuit spre ghidon. In 5 minute as fi pe langa el si nu pe el... fara sa fiu carcotas spun ca mie imi place ''pozitia'' ( ) aia...il doare'n basca.... ol' school e foarte frumos customul tau...sa-l stapanesti sanatos ... cand i-am aratat lu frate'miu pozele i'am zis sa nu aiba nimic ascutit prin zona ( ) . e innebunit dupa look'ul ala . numa bine si ne mai auzim ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
old school Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 Catalin e pe motor,se vede clar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 * bine-bine..., ii dau o bere! Ca-ta-lineeeeeeee! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 Catalin acum e in vacanta,dar am sa-i cer detalii dupa ce revine...probabil e unul dintre kit-urile pe care le aduc ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.