pivpooo Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 Salutare. Am o mica problema cu un Kawasaki ER-5, nu porneste in viteza chiar daca ambreiajul este actionat, si cand o scot din viteza si tin tras ambreiajul tot nu porneste. Porneste doar cand e scoasa din viteza si ambreiajul e lasat liber. E urata treaba mai ales cand te grabesti si tot trebuie sa cauti neutrul. Daca a-ti putea careva sa-mi dati un sfat sa pot identifica problema v-as fi recunoscator. Numai bine, salutari si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 Vezi ca la parghia de ambreiaj este un contact. Ori sunt fire scoase, ori e imperfect. Corecteaza si apoi va merge. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 e posibil sa nu iti functioneze senzorul de cric si de aia sa nu porneasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pivpooo Postat Aprilie 24, 2009 Autor Share Postat Aprilie 24, 2009 Senzorul de cric functioneaza. S-ar putea sa fie problema contactul de la parghie cum zicea Macke (apropo ms) o sa studiez problema sa vad. O sa ma uit si la inst electrica sa vad cam unde ar putea aparea problema sper sa ma prind. Multumesc pt sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
x86 Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 Salutare. Am o mica problema cu un Kawasaki ER-5, nu porneste in viteza chiar daca ambreiajul este actionat, si cand o scot din viteza si tin tras ambreiajul tot nu porneste. Porneste doar cand e scoasa din viteza si ambreiajul e lasat liber. E urata treaba mai ales cand te grabesti si tot trebuie sa cauti neutrul. Daca a-ti putea careva sa-mi dati un sfat sa pot identifica problema v-as fi recunoscator. Numai bine, salutari si asfalt uscat. La fel face si a mea. Este contactul de la maneta de ambreiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pivpooo Postat Aprilie 24, 2009 Autor Share Postat Aprilie 24, 2009 Si ai reusit sa remediezi problema? Era corodat sau ceva fire erau problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
x86 Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 Si ai reusit sa remediezi problema? Era corodat sau ceva fire erau problema? Nu inca, doar am verificat cu alt contact de pe un XJ si a functionat fara probleme. Zilele astea poate imi fac timp sa ma mai ocup de motor si iti zic ce-a fost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pivpooo Postat Aprilie 24, 2009 Autor Share Postat Aprilie 24, 2009 Ar fi beton. Mersi fain. Pana ce ne mai auzim numa bine si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 Mi s-a intamplat si mie cand am schimbat maneta de ambreiaj si am desfacut tot pe acolo. Montasem "papuceii" de la senzor invers. Sau poate ai umblat la maneta si ai uitat sa pui parghia in pozitia corespunzatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pivpooo Postat Aprilie 24, 2009 Autor Share Postat Aprilie 24, 2009 Nu am umblat deloc la maneta. Asa am scos-o din garaj Probabil ca s-a odihnit prea mult. Da chiar, cum arata acel contact si unde e pozitionat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 Nu am umblat deloc la maneta. Asa am scos-o din garaj Probabil ca s-a odihnit prea mult. Da chiar, cum arata acel contact si unde e pozitionat? Cauta singurul fir care iese de la maneta de ambreiaj. La Suzuki se afla dedesubt, sunt niste "papuci" care intra in intrerupatorul de ambreiaj. Incearca sa slabesti inelul cu care este fixat de ghidon ca sa poti rasuci ansamblul si sa gasesti contactul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 Mi s-a intamplat si mie cand am schimbat maneta de ambreiaj si am desfacut tot pe acolo. Montasem "papuceii" de la senzor invers. Sau poate ai umblat la maneta si ai uitat sa pui parghia in pozitia corespunzatoare. ma indoiesc ca ai senzor, mai degraba contact; contactele, la fel ca si rezistentele, nu au polaritate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 ma indoiesc ca ai senzor, mai degraba contact; contactele, la fel ca si rezistentele, nu au polaritate. Nu e vorba de polaritate,inverseaza tu contactele de la un intrerupator si o sa intelegi ce spun,desi poate m-am exprimat gresit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toxicomanu Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 salut, si eu am aceeasi problema pe un ZX6.. nu am umblat deloc la manete, am avut-o dusa intr-un service cu o mica situatie la cutia de viteze (a fost demontat motorul) si cand am scos-o de acolo.. voila' ! m-am ales cu problema asta.. Un sfat ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 Nu stiu cum e la Kawasaki, dar la Suzuki ambreiajul trebuie tras tot timpul la pornire, chiar daca esti pe neutru. Banuiesc ca la ambreiaj e un contact normal deschis, inseriat cu circuitul de pornire, care se inchide cind tragi maneta. Daca e asa si la tine, ar trebui ca motorul sa nu porneasca de nici o culoare daca e bulit ceva la acel intrerupator. Din moment ce la tine merge cind e scoasa din viteza, ma gindesc ca nu e acelasi sistem de siguranta. Vezi pe la papucii aia, cum s-a zis mai sus, poate ai agatat unul din fire din greseala si a iesit papucul, eu am patit asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toxicomanu Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 Nu stiu cum e la Kawasaki, dar la Suzuki ambreiajul trebuie tras tot timpul la pornire, chiar daca esti pe neutru. Banuiesc ca la ambreiaj e un contact normal deschis, inseriat cu circuitul de pornire, care se inchide cind tragi maneta. Daca e asa si la tine, ar trebui ca motorul sa nu porneasca de nici o culoare daca e bulit ceva la acel intrerupator.Din moment ce la tine merge cind e scoasa din viteza, ma gindesc ca nu e acelasi sistem de siguranta. Vezi pe la papucii aia, cum s-a zis mai sus, poate ai agatat unul din fire din greseala si a iesit papucul, eu am patit asta. La Kawa nu e obligatoriu sa tragi de maneta de ambreiaj la pornire.. O ia si fara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eustaces Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 totul e de la contactul de la cric am patit si eu asa mi s-a prelins benzina din rezervor fix pe contactul ala si nu puteam si nu pornea mobra decat pe liber si fara sa slc ambreajul acu s-a uscat si vad ca merge . aceeasi problema a mai avut un prieten . verifica contacul ala de la cric . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Deci sa lamurim cateva probleme: - chestia cu trasul ambreiajului la pornire chiar daca e la neutru a aparut de cativa ani si nu o au toate motocicletele, fie ele Honde, Zuzuki, Kawa sau altceva; - pe circuitul de pornire se afla trei senzori (contacte mai degraba) care lucreaza interdependent: ala de neutral din cutie, ala de ambreiaj si ala de cric. In urmatoarele scenarii facem abstractie de sistemul "nou" cu trasul ambreiajului indiferent daca e la neutru sau nu. Treaburile stau in felul urmator: - Motoreta la neutral, cricul nepus - dai start, contactul de neutral e inchis, senzorul de cric nu prezinta interes ca e inchis si el, porneste; - Motoreta la neutral cu cricul pus - dai start, cricul e pus deci contactul cric e deschis dar in schimb contactul de neutral e inchis asa ca se face abstractie de ala de cric (neutralul primeaza) si porneste; - Motoreta e intr-o viteza cu cricul nepus - dai start, cricul nepus inseamna contact inchis deci se exclude DAR neutralul e primordial si e pe deschis, pentru a-l exclude fiind necesara tragerea ambreiajului, contactul de ambreiaj se inchide si deci se exclude ala de neutral si porneste; - Motoreta e in viteza, cricul pus - dai start si n-o sa porneasca neam oricat ai trage ambreiajul - senzorul de neutral e deschis, cere tragerea ambreiajului, dar cricul e pus si deci si senzorul lui e deschis, se uita la neutral si vede ca e deschis si ala si nu l-a elminat nimeni (ambreiajul). Dupa polologhia asta de explicatie babeasca, o sa intreb: incerci s-o pornesti fiind in viteza, cu ambreiajul tras DAR cu cricul pus? N-o s-o ia in veci. Verifica contactele respective si eventual pune-le pe "direct" (in scurt) si o sa identifici problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.