Sari la conținut

Er 5 Sau Gpz 500s ?


faraonu
 Share

care dintre cele doua?  

91 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Nu difera nimic nu intelegi ca este acelasi motor? exacta ca si la renault clio si dacia logan 1.4 este exact acelasi motor. Singura diferenta este de un dinte in minus la pinionul fata al transmisiei finale la er-5 care in loc de 16 are 15 dinti, pentru un demaraj ceva mai puternic si cuplu in ture mai joase ale motorului...

 

"datele vorbesc si nu ne mintzesc" .. ca sa zic asa:

 

kawasaki er 5 '99: 50.00 HP (36.5 kW) @ 9000 RPM si 45.00 Nm @ 7200 RPM

kawasaki gpz 500 '99: 60.00 HP (43.8 kW) @ 9800 RPM si 46.00 Nm @ 8500 RPM

kawasaki EN 500 '99: 46.00 HP (33.6 kW)) @ 7000 RPM si 39.00 Nm @ 4200 RPM

 

stiu ca toate sunt in-line twinuri de 500cc si au racire pe lichid dar exista diferente de reglaj (probabil al carburatoarelor) pentru ca cruiserului (ma feresc sa zic chopper) en 500 sa i se dea cuplu in ture mai joase sau pentru ca sa se stoarca maximul de putere din jumatate din litru pentru motocicleta carenata (GePeZe) a celor de la kawa...

 

oricum... am votat pt er 5. naked all the way... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"datele vorbesc si nu ne mintzesc" .. ca sa zic asa:

 

kawasaki er 5 '99: 50.00 HP (36.5 kW) @ 9000 RPM si 45.00 Nm @ 7200 RPM

kawasaki gpz 500 '99: 60.00 HP (43.8 kW) @ 9800 RPM si 46.00 Nm @ 8500 RPM

kawasaki EN 500 '99: 46.00 HP (33.6 kW)) @ 7000 RPM si 39.00 Nm @ 4200 RPM

 

stiu ca toate sunt in-line twinuri de 500cc si au racire pe lichid dar exista diferente de reglaj (probabil al carburatoarelor) pentru ca cruiserului (ma feresc sa zic chopper) en 500 sa i se dea cuplu in ture mai joase sau pentru ca sa se stoarca maximul de putere din jumatate din litru pentru motocicleta carenata (GePeZe) a celor de la kawa...

 

oricum... am votat pt er 5. naked all the way... :ok:

:moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Mda, pentru Romanica (si mai ales orasele ei) ER-5 e recomandabil, din motive de ergonomie si cuplu la ture joase-medii, in plus e si destul de ieftin (4.190 euro in Germania, de ex) - si, sa speram, si la noi, macar dupa aderarea la UE...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...
  • 2 weeks later...

pe asta sa o crezi tu ... am gpz din 86 si are disc pe spate si dubludisc pe fatza :crack:

 

Tu nu ai GPZul despre care se discuta aici. Ai o cu totul alta motoreta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cand am lansat topicul am schimbat 3 motoare: primul ZX750R, al doilea Yamaha Diversion si ultimul achizitionat de curand (4 dec 07) un suzuki SV650. Si daca totusi ar fi sa aleg intre GPZ500S si ER5 as alege ultima varianta pentru versatilitate cu toate ca amandoua sunt motoare foarte reusite. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Depinde ce vrei sa faci cu el.

Eu pentru oras as alege clar ER5. L-am vazut si mi-a placut.

Daca vrei drum mai lung, alegerea duce spre GPZ.

 

iti spun ca nici in oras nu e o problema cu gpz ,daca ai fi avut imediat ti`ai fi dat seama crede`ma daca sti unde sa il tii in ture te ajuta mai mult decat crezi intr`o depasire ,slalom,etc la drum lung ai o pozitie excelente daca crei pot sta si "racing" te lasi pe rezervor dupa parbriz si sa revevenim la topic,eu in locul tau as alege gpz clar ,cum spunea si cineva mai susu motor mai puternic,frane mai bune s.a.m.d

 

--- Mesaj completat în 20 Jan 2008 03:12 -------------

Astea cu roshu le-i vazut tu la desene animate???

 

Gpz 500s, er-5, en 500, kle 500 sunt motorizate cu motorul ex500 deci acelasi...

 

:o acelasi motor dar cu diferente de putere:

 

ER 5 : Power: 50.00 HP (36.5 kW)) @ 8500 RPM

Torque: 45.20 Nm (4.6 kgf-m or 33.3 ft.lbs) @ 7000 RPM

 

GPZ : Power: 60.00 HP (43.8 kW)) @ 9800 RPM

Torque: 45.10 Nm (4.6 kgf-m or 33.3 ft.lbs) @ 8500 RPM

 

si sa nu uitam ca acum GPZ se numeste ninja de 500 :D

 

 

 

 

--- Mesaj completat în 20 Jan 2008 03:16 -------------

er - 5 : - necarenat ( canci protectie la vant, canci viteze mari);

+ model mai nou;

+ ii pe injectie, deci nosum mai mic :D - frane mai slabe ca la gpz (pe fata din cate stiu are doar un disc, pe spate tambur)

- motor mai slab ca a gpz-ului cu vreo 10 CP

GPZ 500: + carenat (protectie aerodinamica, chiar ii nevoie de ea cand meri cu 200)

- model mai vechi, insa ffff popular care e un +

+ motor mai puternic, 4 supape pe cilindru, la er5 doar 2 din cate stiu.

- motor pe carburatie, se deregleaza mai usor , consum mai mare...

+ frane mult mai bune, are 3 discuri din care 2 pe fata 1 pe spate :D

 

io am ales gpz-ul ca imi place ff mult cum arata si cum merge.

PS: GPZ-urile sunt motoare de legenda , vezi gpz 900 , care era printre primele motoare care merea aproape cu 300

sper ca te-o ajutat cu ceva ce am scris...

:blink:

 

 

:( aici nici eu nu te cred :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...