alecs Postat Februarie 3, 2006 Share Postat Februarie 3, 2006 Frati mobristi si "comunisti" in general vin si eu cu o intrebare: de ce imi sare din viteza? Nu se intampla intotdeauna dar uneori in a III-a in plina acceleratie "sare" , nu mi s-a mai intamplat pana acum si nu stiu ce ar putea fi. Ce credeti? Multumindu-va anticipat, un calduros salut cu faru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 3, 2006 Share Postat Februarie 3, 2006 vezi crabotii de la pinioane, cel mai probabil s-au rotunjit! se rezolva cu flexu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scara_211084 Postat Februarie 4, 2006 Share Postat Februarie 4, 2006 Din cate stiam eu mobra, cel putin hoinarul, are un ax pana care selecteaza vitezele...e posibil sa fie ala tocit...este o parere.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 4, 2006 Share Postat Februarie 4, 2006 Din ce mai stiu si eu de la cei mai in varsta, si din ce am mai aflat de pe forum pot sa spun Âşi eu că este de la acel ax pană care selectează pinioanele, care probabil s-a tocit Âşi nu mai ține bilele "umflate" în dreptul pinionului de viteza a III-a. Ăsta este cel mai plauzibil lucru care se putea întâmpla. La mine de exemplu sare din viteza I uneori când e motorul rece dar după ce se încălzeÂşte nu mai face aÂşa. (Nebănuite sunt căile funcționării cutiei la Mobra! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecs Postat Februarie 4, 2006 Autor Share Postat Februarie 4, 2006 Multumesc pentru raspunsuri, am observat ca astazi dupa ce "am incalzit-o" aprox. 30 de km nu mai facea asa. Schimba bine si nu mai sarea (chiar ca nebanuite sunt principiile functionarii cutiei la Mobra). Sare atunci cand este rece si "trag" mai mult de a III-a... probabil o fi de la acel ax pana, o sa incep sa caut poate gasesc unul nou ca vine primavara Salutari cu faru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 6, 2006 Share Postat Februarie 6, 2006 (editat) da, probabil de la atata frig axul pana se contracta in asa hal incat nu mai are dimensiunile normale (este mai mic) si nu mai functioneaza cum trebuie. Cand se incalzeste revine la dimensiunile originale si isi face treaba cum trebuie. Editat Februarie 6, 2006 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabitzu_mobristu Postat Mai 3, 2006 Share Postat Mai 3, 2006 axu care selecteaza vitezele e facut zob .. nu tre decat sa dai capacu de la motor jos de pe partea cu ambreiaju si il scoti e akolo .. nu te chinuii sa desfaci tot motoru .. axu cost in jura a 120mii ... da si mie un carburator de hoinar ... sau un clilindru .. fa si u o fapta buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecs Postat Mai 3, 2006 Autor Share Postat Mai 3, 2006 Prietene, eu fac o fapta buna, dar nu am cilindru un carburator de Hoinar am dar nu este complet daca te ajuta cu cea mai mare placere. Salutari cu faru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabitzu_mobristu Postat Mai 7, 2006 Share Postat Mai 7, 2006 ma ajuta mult de tot .. il dai ??? fac eu ciste .. cand ne-om vedea ... faza e ca tre sa il trimitzi prin posta ... il .. dai ??uite adresa mea de mail: dark_war18@yahoo.com... scrie si u cat mai repede ..plz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecs Postat Mai 7, 2006 Autor Share Postat Mai 7, 2006 Carburatorul il dau ... nici o problema in sensul asta trebuie insa sa vedem cum il trimit, in schimb poate ne spui si noua cate ceva din "secretele" modificarilor voastre la motoare Hai noroc, si salutari cu faru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabitzu_mobristu Postat Mai 7, 2006 Share Postat Mai 7, 2006 bai uite cum se face .... se lucreaza pe cartere akolo la buza de la transfere ... si o retezi cu o pila .. se umbla mult pe cilindru adic ... coborate transferele .... si marite evacuarea si admisia .. si se mai dau transfere .. aprindere electronica de drujba ... k sa urce mai mult in ture .. da si mie un mail k sa iti dau adresa mea .. sa imi trimitzi si mie alea ... platesc eu posta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabitzu_mobristu Postat Mai 9, 2006 Share Postat Mai 9, 2006 ai pus ala la posta ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ady_mobristu_tm Postat Mai 11, 2006 Share Postat Mai 11, 2006 si ce mai ziceti nu prea mai vb mare lucru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ady_mobristu_tm Postat Mai 12, 2006 Share Postat Mai 12, 2006 Io unu zic lucrul urmator shi anume mobra era pe vremuri innainte de astea o motoreta numa buna de agatat gagici pe timpuri dar azi este exact invers cu ea se feresc toti cu zambetul de buze .Mai ales fetele .Au aparut tampeniile astea de piaggio pistoale cu apa le putem numii faci 30 de km cu ele la drum lung shi se rupe curiaua aia ca nu are racire shi te lasa_n drum asa ca nu le mai laudati atata voi astia care aveti macar sa fie o iava cu pedale decat piaggio nuuuuu?????? Mobra e cea mai tare shi buna la aspect la tot shi sa nu mai rada lumea de ea. punct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabitzu_mobristu Postat Mai 14, 2006 Share Postat Mai 14, 2006 AI PUS ALA LA POSTA ???? am nevoie urgenta de el ... pana pe 20 .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.