kerosen Postat Februarie 4, 2006 Share Postat Februarie 4, 2006 anu' asta sunt pus pe fapte mari ! pe asta l-am salvat de la nashu' meu care voia sa-l vanda la un fritz. l-am convins ca mai bine il restaurez eu shi ne dam cu el din cand in cand, decat sa-l dea pe nishte bani pe care oricum ii imprashtia in doua zile! asha ca m-am ales cu frumusetze de NSU model 1953 ! o sa-l las exact in forma asta, doar ca va primi o sha de un loc, telescoape spate,shi cam atata! motorul e de 250 cmc, in 4 timpi, cu carter uscat (baia de ulei e separata de motor), furca fatza e ca la scuterele piaggio, cu suspensie triunghi shi arcurile in bratze. motorul e in stare de functzionare, trebuie sa-i refac partea doar electrica. mai exista in romania vreun motor din asta in functionare ? sunt curios sa-l intreb pe proprietar cum se comporta la drum? e mai bun decat un simson? ca mai frumos e sigur ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 4, 2006 Share Postat Februarie 4, 2006 fiecare cu parerile lui,dar mie imi place mult mai mult cu arata simsonul awo in stare originala decit acesta da sunt in timisoara daca nu ma insel vreo doua,chiar restaurate... salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Februarie 4, 2006 Share Postat Februarie 4, 2006 kerosen.. mai lasa si la altzii motorete pt restaurat... le-ai luat pe toate e ceva mai batran ca simsonul si arata ceva mai "exotic"... daca pot sa spun asha. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Februarie 4, 2006 Share Postat Februarie 4, 2006 KEROSEN mama, tu si Adrian Nastase....unde l-ai aflat si pe nasu' asta?.... este un NSU MAX adica o scula de referinta dintre jucariile celor de la NSU.Este un motor fugacios, si din cite stiu eu la cei 250 cm2 are vreo 20 de cai. lucrezi cumva la REMAT?sau pe aproape... Ar fi pacat sa-l dai.O multime de scule de astea(adica aproape tot ce s-a putut grebla din tara asta saraca)s-au vindut dincolo de catre fraieri ,pe bani de nimic, fraierii si-u cumparat jafoneze care cele mai multe din ele sunt dezmembrate.Sculele care s-au dat dincolo sunt restaurate si au niste preturi .... Stiu si eu vre-o doi 'pasionati' de afaceri de astea prin zona, niste ciurli-burli care au ras tot ce se putea si tot coate goale-mate fripte sunt, cu ciorsuri de motoare neinmatriculate sau neimatriculabile..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 4, 2006 Share Postat Februarie 4, 2006 ia uite aici un nsu in curs de restaurare in timisoara este al unui prieten de al meu si il face pt el un BMW tot in timisoara restaurat MZ tot in timisoara restaurat si un DANUVIA tot in timisoara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Februarie 4, 2006 Share Postat Februarie 4, 2006 (editat) ia uite aici un nsu in curs de restaurare in timisoara este al unui prieten de al meu si il face pt el Din pacate cadrul e ciopartit. Pare a fi un OSL de 250. Pozele sunt de pe site-ul lui Cornel si Bogdan. Eu am avut un NSU ZB 201 LUX de 200cmc din 1955. Mergea super, iar ca si confort la drum e mai bun decat Simsonul. Suspensia cu telescop central + cea de la sa isi fac pe deplin datoria chiar daca uneori saua oscileaza cam mult dupa o denivelare. In schimb suspensia fata mi s-a parut un pic prea rigida. Aveam si o poza pe undeva... Gata am gasit-o. Si am mai avut un NSU ZDB125 din 1936 pe care l-am facut in camera fetitei Editat Februarie 4, 2006 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 4, 2006 Share Postat Februarie 4, 2006 Din pacate cadrul e ciopartit. Pare a fi un OSL de 250. Pozele sunt de pe site-ul lui Cornel si Bogdan. Ce vrei sa zici cu cadreul e cioparit?din cite stiu eu, ce am vb cu proprietarul florin potopia nu e cioparit nimic la el ..... Da intradevar pozele sunt luate de pe http://www.motorcycle-clasic.ro am uitat sa pun linkul ,da uite ca lam pus acum......... salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Februarie 4, 2006 Autor Share Postat Februarie 4, 2006 (editat) uite cam asha ar trebui sa arate un NSU Max 250: are intradevar 17 cai la 6500 rpm shi viteza maxima 126km/h Editat Februarie 4, 2006 de kerosen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Februarie 5, 2006 Share Postat Februarie 5, 2006 Ce vrei sa zici cu cadreul e cioparit?din cite stiu eu, ce am vb cu proprietarul florin potopia nu e cioparit nimic la el ..... Am psus "ciopartit" nu "cioparit" Cadrul trebuie sa fie rigid la modelul asta. Probabil cineva in trecut a incercat sa adapteze o suspensie semi-rigida gen AWO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Februarie 5, 2006 Share Postat Februarie 5, 2006 anu' asta sunt pus pe fapte mari ! pe asta l-am salvat de la nashu' meu care voia sa-l vanda la un fritz. l-am convins ca mai bine il restaurez eu shi ne dam cu el din cand in cand, decat sa-l dea pe nishte bani pe care oricum ii imprashtia in doua zile! asha ca m-am ales cu frumusetze de NSU model 1953 ! o sa-l las exact in forma asta, doar ca va primi o sha de un loc, telescoape spate,shi cam atata! motorul e de 250 cmc, in 4 timpi, cu carter uscat (baia de ulei e separata de motor), furca fatza e ca la scuterele piaggio, cu suspensie triunghi shi arcurile in bratze. motorul e in stare de functzionare, trebuie sa-i refac partea doar electrica. mai exista in romania vreun motor din asta in functionare ? sunt curios sa-l intreb pe proprietar cum se comporta la drum? e mai bun decat un simson? ca mai frumos e sigur ... Ba Kerosen...nu vrei sa-ti dau si eu simsonul si mz-uril sa le restaurezi?/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson Postat Februarie 5, 2006 Share Postat Februarie 5, 2006 maistre Kerosen...asta numai in alba se poate intampla! ce-a mai facut Vartei cu motorul de Harley. Tot asa a ramas cum i l-am lasat eu? faci o treaba buna cu astea. o sa-ti fie iertate pacatele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Februarie 5, 2006 Autor Share Postat Februarie 5, 2006 pacate? lumineaza-ma! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sckhreech Postat Februarie 5, 2006 Share Postat Februarie 5, 2006 SUOER FRUMOS MOTORUL.....BAFTA SI PUTERE DE MUNCA LA RESTAURAREA LUI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Februarie 6, 2006 Share Postat Februarie 6, 2006 (editat) Am vazut si eu motorul si-i o BIJUTERIE. Arata mai bine decat AWO (chiar daca motorul nu-i prea aratos dand impresia unui 2 T), detaliile sunt lucrate mai atent si lasa impresia de "staif" nemtesc. Oricum a ajuns pe maini bune si Kerosen n-o sa-l vanda Editat Februarie 6, 2006 de moto_comuniste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Februarie 6, 2006 Share Postat Februarie 6, 2006 Super tare, NSU Max Era unul in BUcuresti acu 2 ani care instruia in poligon pe NSU MAX. PRobleme cu electrica da motorul arata bine. S-or fi gasind ma M-uri in Alba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valhall Postat Februarie 6, 2006 Share Postat Februarie 6, 2006 zici ca e in patru timpi? mi e greu sa inteleg unde intra toate componentele unui motor 4T....adicå te cred cå este dar sunt nedumerit cum se poate.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Februarie 6, 2006 Share Postat Februarie 6, 2006 S-or fi gasind ma M-uri in Alba? Era unul acum ceva ani de zile in Alba Iulia la un autoservice. Avea si atas si era revopsit in culori de camuflaj. Cam 75% original dar era functional. Nu ne-am inteles la pret... Actele erau pe ceva primarie dintr-o comuna alaturata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ion54 Postat Februarie 6, 2006 Share Postat Februarie 6, 2006 Kerosen, Poate nu le ai asa ca mergi si download: http://www.cybermotorcycle.com/euro/brands...max_manuals.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Februarie 7, 2006 Autor Share Postat Februarie 7, 2006 10x, shtiam de astea, oricum e bine ca ai pus link-ul aici, pentru informare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baluba16 Postat Februarie 7, 2006 Share Postat Februarie 7, 2006 Super tare, NSU Max Era unul in BUcuresti acu 2 ani care instruia in poligon pe NSU MAX. PRobleme cu electrica da motorul arata bine. S-or fi gasind ma M-uri in Alba? Stiu io un M65 cred si cred ca ii de vanzare si are si ataj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex123 Postat Februarie 7, 2006 Share Postat Februarie 7, 2006 foarte foarte frumos... intr-adevar mai frumos ca awo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Februarie 8, 2006 Share Postat Februarie 8, 2006 foarte foarte frumos... intr-adevar mai frumos ca awo Fiecare cu gusturile lui NSU pe primul loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
solo Postat Februarie 16, 2006 Share Postat Februarie 16, 2006 anu' asta sunt pus pe fapte mari ! pe asta l-am salvat de la nashu' meu care voia sa-l vanda la un fritz. l-am convins ca mai bine il restaurez eu shi ne dam cu el din cand in cand, decat sa-l dea pe nishte bani pe care oricum ii imprashtia in doua zile! asha ca m-am ales cu frumusetze de NSU model 1953 ! o sa-l las exact in forma asta, doar ca va primi o sha de un loc, telescoape spate,shi cam atata! motorul e de 250 cmc, in 4 timpi, cu carter uscat (baia de ulei e separata de motor), furca fatza e ca la scuterele piaggio, cu suspensie triunghi shi arcurile in bratze. motorul e in stare de functzionare, trebuie sa-i refac partea doar electrica. mai exista in romania vreun motor din asta in functionare ? sunt curios sa-l intreb pe proprietar cum se comporta la drum? e mai bun decat un simson? ca mai frumos e sigur ... am gasit ceva nsu de 250 cu supapele afara cu ungerea de la un robinet sa vad poate o sa pun mana pe el:)si ne vedem la vara bafta la restaurare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.