apasu77 Postat Februarie 8, 2006 Share Postat Februarie 8, 2006 Am achizitionat o Kawa Z650 si motorul cindva a fost dat cu o vopsea neagra si acum sa mai cojit pe unele locuri.As vrea sa revopsesc bucatile care erau vopsite sa arate si el intr-un fel ca asa zici ca e din MadMax Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Februarie 8, 2006 Share Postat Februarie 8, 2006 bre, cica sunt niste spray-uri cu vopsea termorezistenta, pe la magazinele de profil am vazut la cineva tobele de la nipru vopsite cu asa ceva (negru mat), si nu se modificase culoarea coturilor nici la iesirea din cilindru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sckhreech Postat Februarie 8, 2006 Share Postat Februarie 8, 2006 GASEST PE LA BRICOSTORE SAU PRAKTIKER VOPSEA DIN ASTA NEAGRA TERMOIZOLANTA LA SPRAY BAFTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dead_man_walking Postat Februarie 8, 2006 Share Postat Februarie 8, 2006 eu am luat pentru eshapamentu de la scuter, shi ai vazut cum arata acu shi scria ca rezista la 800 grade C. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Februarie 8, 2006 Share Postat Februarie 8, 2006 Vopseaua aia de care zice DMW-ul se cheama SINTO 800HT. Eu am vopsit cilindrul + chiulasa asta vara si no problem. E sub forma de spray- 400ml, costa cca. 15 RON. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Februarie 8, 2006 Share Postat Februarie 8, 2006 Am incercat cam tot ce se gaseste la noi in materie de vopsea termo(*conductiva si *rezistenta, nu *izolanta ) si pe evacuare, in special coturi, nu rezista NIMIC mai mult de pana la prima ploaie. Totusi pe blocul motor cred ca merge "SINTO" negru-mat care se gaseste la Carrefour, spray. Se mai gaseste in targ una pe baza "siliconica" , e de cacao, fierbe cu basici si se matuieste cu acest model, dupa care la prima ploaie iese rugina. Totusi, sper ca nu te apuci a dai motorul jos numai ca e sarita voseaua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat Februarie 8, 2006 Share Postat Februarie 8, 2006 Am incercat cam tot ce se gaseste la noi in materie de vopsea termo(*conductiva si *rezistenta, nu *izolanta ) si pe evacuare, in special coturi, nu rezista NIMIC mai mult de pana la prima ploaie. Totusi pe blocul motor cred ca merge "SINTO" negru-mat care se gaseste la Carrefour, spray. Se mai gaseste in targ una pe baza "siliconica" , e de cacao, fierbe cu basici si se matuieste cu acest model, dupa care la prima ploaie iese rugina. Totusi, sper ca nu te apuci a dai motorul jos numai ca e sarita voseaua Depinde eu am vopsit toata evacuarea de la vechiul motor cu sinto rezistent la 800 grade si nu am avut nici o problema cu saritul vopselei. Aceasi situtie si cu evacuarea unui DR de 650cmc care de 1 an si jumatate nu are nici o problema cu coturile vopsite cu sinto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Februarie 8, 2006 Share Postat Februarie 8, 2006 deci, DMW-ule, e ceva dubios cu toba de la scuter (sau n-ai degresat tu bine cand ai vopsit-o) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dead_man_walking Postat Februarie 8, 2006 Share Postat Februarie 8, 2006 deci, DMW-ule, e ceva dubios cu toba de la scuter (sau n-ai degresat tu bine cand ai vopsit-o) dubios e shi faptul ca nici vopseaua din fabrica nu a rezistat mai mult de 2 sapt :10: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Februarie 8, 2006 Share Postat Februarie 8, 2006 ai mana grea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Februarie 8, 2006 Share Postat Februarie 8, 2006 Pe coturile de la Guzzi nu a rezistat nimic, chiar cu o curatare la sange cu peria in flex si cu smirghel, degresat inainte, dat mai multe straturi.... Pana la urma tot iesea la iveala culoarea preferata pntru timp ploios, adica ruginiu Orice strat de vopsea a cedat in momentul in care m-a prins loaia cu coturile incinse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dead_man_walking Postat Februarie 8, 2006 Share Postat Februarie 8, 2006 la mine a cedat vopseaua shi fara ploaie!!! o fi fost din cauza apei atunci cand o spalam???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apasu77 Postat Februarie 9, 2006 Autor Share Postat Februarie 9, 2006 Nu vreau sa vopsesc dechit blocul motor nu am de ghind sa dau notorul jos dar se vede naspa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Aprilie 10, 2006 Share Postat Aprilie 10, 2006 Io am luat pt Uralul verde un spray Auto K Racing negru termorezistent. Am dat 130 000 dar nu a tinut prea mult la coturi unde e cel mai cald. Pentru blocul motor cred ca e Ok si arata si bine negru-mat. O gasesti la un magazin dintre REgie si Crangasi pe o straduta, te duc io daca vii incoa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 11, 2006 Share Postat Aprilie 11, 2006 Sinto pe teava de la intrarea in toba care era ruginita muci, periata bine cu flexul cu perie oala si degresat, pana acum am 1300 km + noroi + spalat de 3 ori cu presiune si arata ca in prima zi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.