Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Poate il stiti, e de pe bikepics.com

M-a impresionat in primul rand faptul ca nu are c.uru ridicat ca puta unui copil prost, cum au majoritatea fighter-elor duse mai la extrem, (adica au modificat mai mult decat farul + rim stripes si o toba= love), bascula care mi se pare opera de arta, discul de frana spate :D ,furca USD etc, insa nu imi place toba, desi recunosc ca oarecum merge cu motorul;

Pareri?

 

 

L.E. Tot ziceati adineaori de preturi si de valoarea reala a unei mobre..............ia priviti

http://www.moto.it/moto-usate/suzuki/gsf-6...tml?msg=2582898

 

Mie, sincer, nu-mi place de niciun fel cum arata acest fighter. Bascula e foarte interesanta, dar parerea mea e ca nu se pupa cu restul motoretei. codita este exagerat de lunga si prinderile de cadrul central sun prea sus (pentru unghiul de inclinare folosit... daca avea o codita mai scurta si mai ridicata, ca puta unui copil prost, se schimba situatia si arata ceva mai bine). Iar de toba (daca este shrekul ala mare de langa bascula) este odioasa. dar, am mai vazut ceva ce seamana un puc cu tobe, in codita. deci.. nu stiu exact despre ce vorbesc aci. ideea e ca a incercat ceva si a pierdut detalii pe parcurs. Uite un bandit fighter care mie imi place la nebunie.

 

post-35709-1276240549_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie, sincer, nu-mi place de niciun fel cum arata acest fighter. Bascula e foarte interesanta, dar parerea mea e ca nu se pupa cu restul motoretei. codita este exagerat de lunga si prinderile de cadrul central sun prea sus (pentru unghiul de inclinare folosit... daca avea o codita mai scurta si mai ridicata, ca puta unui copil prost, se schimba situatia si arata ceva mai bine). Iar de toba (daca este shrekul ala mare de langa bascula) este odioasa. dar, am mai vazut ceva ce seamana un puc cu tobe, in codita. deci.. nu stiu exact despre ce vorbesc aci. ideea e ca a incercat ceva si a pierdut detalii pe parcurs. Uite un bandit fighter care mie imi place la nebunie.

 

post-35709-1276240549_thumb.jpg

 

Bai ia scrieti voi AICI despre streetfightere, ca sa se ridice si threadul asta mai sus :D

Iar de ales modele cu degetu'n gura ... benoclati-va AICI Sunt 12 pagini cu banditi ... doar pentru voi :lol:

Frumoase amandoua ... totul depinde de gusturi ... faza cu "putza de copil prost" ... cred ca tine tot de gusturi -_- ... mie-mi place sa-mi stea ridicata ;)

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

i ... faza cu "putza de copil prost" ... cred ca tine tot de gusturi :D ... mie-mi place sa-mi stea ridicata :lol:

OK, no problem, e doar parerea mea, cand ceva nu imi place zic si specific , nu generalizez de genul aia e urata sau aia e frumoasa doar pentru ca asa cred eu. Coditele alea scurte si ridicate mie nu imi plac, parca au fost lovite de tamponul unui tren. Dar altii au tot dreptul sa le placa si sa le modifice ale lor ca atare -_-

La fel poate zice cineva de ce imi place mie, nu stiu, gen dormitul la cort cu foc , palinici si toate celea.Unii prefera betoanele dimprejur si muzica de club.

Asta ne diferentiaza, placerile si gusturile si e normal sa fie asa

Cheers

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK, no problem, e doar parerea mea, cand ceva nu imi place zic si specific , nu generalizez de genul aia e urata sau aia e frumoasa doar pentru ca asa cred eu. Coditele alea scurte si ridicate mie nu imi plac, parca au fost lovite de tamponul unui tren. Dar altii au tot dreptul sa le placa si sa le modifice ale lor ca atare :lol:

La fel poate zice cineva de ce imi place mie, nu stiu, gen dormitul la cort cu foc , palinici si toate celea.Unii prefera betoanele dimprejur si muzica de club.

Asta ne diferentiaza, placerile si gusturile si e normal sa fie asa

Cheers

:D) eu chiar vroiam sa scriu exact treaba asta, ca cozile alea scurte, ridicate si butucanoase mi se par total aiurea, oricit de bine ar arata motoru' in rest, il strica.

 

dar vorba unui user de pe forumul ala: "Expect the best, be prepared for the worst, fuck what others think & do your own thing."

 

de exemplu asta mi se pare misto. am impresia ca e codita de Monster.

post-24366-1276254052_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)) eu chiar vroiam sa scriu exact treaba asta, ca cozile alea scurte, ridicate si butucanoase mi se par total aiurea, oricit de bine ar arata motoru' in rest, il strica.

 

dar vorba unui user de pe forumul ala: "Expect the best, be prepared for the worst, fuck what others think & do your own thing."

 

de exemplu asta mi se pare misto. am impresia ca e codita de Monster.

 

Nu stiu daca e neeaparat de gusturi, cat, probabil au si o isotrie ...

Cum la cafe-racer elementele specifice sunt semighidoane sau bara cu coarnele in jos, cat mai slabutza, scunda si usoara, coada mono care nu depaseste inaltimea rezervorului avand menirea sa atinga suta de mile la ora ... asa e si la streetfighter. Cateva elemente ale acestei "subculturi" cum ar fi: ghidon de cross, fara carene, design agresiv, toba scurta tip "can" jos la baza motorului, hibridizare prin schimbarea pieselor de la alte motociclete (furci USD, bascule intoarse, etc) ... iar coada ... e menita pentru wheely-uri pe distante lungi cu pozitia pilotului sezand. Acea coada scurta si ridicata in sus, vine de la o forma cat-de-cat de spatar.

Evident ... nu e un tipar ... dar in timp, a devenit unul. Normal ca tine si de gusturi ... sunt multe streetfightere frumoase cu coada de 2 locuri, cu tobe duse pe spate, etc ... Pana la urma, tine foarte mult de bani. Eu m-am lamurit. Mai am multe de schimbat la ea ca sa arate a SF ... dar nu-mi permit.

Uite ... sa te ajut sa vomiti :blbl:

Cheers ! :ok:

28014800f910bccef.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astea cu curu ridicat parca e o pisica in calduri care cere sa fie f#t#ta...dar..iarasi, opinia mea :ok:

Asta al lui Calin e mai ok, numai ca eu as fi umplut spatiul dintre roata si codita cu o toba :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata saua. A iesit f bine. Mult mai bine decat ma asteptam. Arata mult mai bine decat in poze. Sa vedem acum cum se comporta la drum lung.

Nu am facut mai multe poze cu ea pe bandit pt ca batea soarele aiurea. Ora 12..deh.

 

post-36594-1276258364_thumb.jpgpost-36594-1276258371_thumb.jpgpost-36594-1276258376_thumb.jpgpost-36594-1276258413_thumb.jpg

post-36594-1276258397_thumb.jpg

ontopic, daca va modificati saua prin scobire s-ar putea sa stati mai inghesuiti... eu sunt maniac cu seile cu treapta adianca dar la bandit n-as schimba-o!

Nu am scobit buretele chiar daca am pastrat forma de Bagster. Am inaltat-o un pic cu aprox. 2cm. Se vede si se simte. Buna treaba!

Asta a fost modelul de referinta:

post-36594-1276258472_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca e neeaparat de gusturi, cat, probabil au si o isotrie ...

Cum la cafe-racer elementele specifice sunt semighidoane sau bara cu coarnele in jos, cat mai slabutza, scunda si usoara, coada mono care nu depaseste inaltimea rezervorului avand menirea sa atinga suta de mile la ora ... asa e si la streetfighter. Cateva elemente ale acestei "subculturi" cum ar fi: ghidon de cross, fara carene, design agresiv, toba scurta tip "can" jos la baza motorului, hibridizare prin schimbarea pieselor de la alte motociclete (furci USD, bascule intoarse, etc) ... iar coada ... e menita pentru wheely-uri pe distante lungi cu pozitia pilotului sezand. Acea coada scurta si ridicata in sus, vine de la o forma cat-de-cat de spatar.

Evident ... nu e un tipar ... dar in timp, a devenit unul. Normal ca tine si de gusturi ... sunt multe streetfightere frumoase cu coada de 2 locuri, cu tobe duse pe spate, etc ... Pana la urma, tine foarte mult de bani. Eu m-am lamurit. Mai am multe de schimbat la ea ca sa arate a SF ... dar nu-mi permit.

Uite ... sa te ajut sa vomiti :blbl:

Cheers ! :ok:

28014800f910bccef.jpg

ce nu-mi place mie in general la o motocicleta - de orice fel ar fi, naked, chopper, vitezana - e cind designul nu se leaga, cind parca o parte din ea nu e de-acolo. si exact asa mi se pare mie genul ala de coada. din cite stiu eu streetfighterele au aparut initial din carenate de pe care se dadea jos tot ce se putea (carene, bord) dar in momentul in care vad un motor cu jante oglinda si coada facuta ca din topor e ca si cum as vedea un R1 cu furca de chopper, da' din aia de 3 metri lungime. adica ceva de genu': WHY?? daca poti sa faci unul care sa fie cit de cit proportionat, de ce sa-l faci altfel?

legat de partea cu banii, sint de-acord, cite as vrea sa fac si eu la motor... da' sa faci ceva cu adevarat ca lumea trebuie bani de iti iei inca un motor. si-n final, Doamne-fereste, iti taie un tirtan calea si ajungi sa arunci la gunoi motor in care ai bagat mii de euro, ca sa nu mai zic munca si nervi. fix asa patise unu' pe forumul englezesc de banditi, avusese accident cu un B12 Kult motificat hardcore si pur si simplu l-ar fi costat o avere sa-l faca cum era inainte, cu toate ca ar fi costat putin sa fie reparat doar cit sa mearga. asa ca-l dezmembra...

daca chiar banii n-ar fi problema mi-as lua un B12 pe care sa-l modific fix cum vreau eu, dar l-as tine doar in garaj si as iesi cu el de doua ori pe an la parada. si in rest as merge cu unul stock. da' hai ca incep sa ma trezesc :)

Mesaj completat

Nu am scobit buretele chiar daca am pastrat forma de Bagster. Am inaltat-o un pic cu aprox. 2cm. Se vede si se simte. Buna treaba!

foarte bine ai facut, eu am scobit-o o tira si rezultatul e ca stau cu c.oaiele si mai in rezervor.

Mesaj completat

o intrebare pt. Emppu: cit ti-a ridicat spatele la B6 amortizorul de B12?

 

iaca nu m-am dus la Bacau, da' sincer nu-mi pare rau, pt. ca deja simt ca nu mai pot sa gindesc de la caldura asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am avut si eu botezul.

Eram pe Prelungirea Ghiencea si o femeie cu 2 copii de mana mi-a fugit in fata in 20 de metri, am culcat motorul jos.

vina mea 70 la ora :ok:

Daune :

- bord

-ghidon stramb

- toba zgariata

- suport cobur spatr

- capac motor

- maneta frama

-rezervor zgariat

-protectii si casca zgariate

 

nu stiu daca mai are ceva

 

Eu nu am decat o zgarietura in cot si putin in genunchi si multa durere in suflet :blbl:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am avut si eu botezul.

Eram pe Prelungirea Ghiencea si o femeie cu 2 copii de mana mi-a fugit in fata in 20 de metri, am culcat motorul jos.

vina mea 70 la ora :ok:

Daune :

- bord

-ghidon stramb

- toba zgariata

- suport cobur spatr

- capac motor

- maneta frama

-rezervor zgariat

-protectii si casca zgariate

 

nu stiu daca mai are ceva

 

Eu nu am decat o zgarietura in cot si putin in genunchi si multa durere in suflet :blbl:(

nasoale fazele care puteau fi evitate.

bord - vreo citeva milioane

ghidon - vreo 150 un LSL din otel

toba - o lasi asa

cobur?

capac motor - pina 100 RON ebay

maneta - cam 70 RON

rezervor - mai complicat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am avut si eu botezul.

Eram pe Prelungirea Ghiencea si o femeie cu 2 copii de mana mi-a fugit in fata in 20 de metri, am culcat motorul jos.

vina mea 70 la ora :ok:

Daune :

- bord

-ghidon stramb

- toba zgariata

- suport cobur spatr

- capac motor

- maneta frama

-rezervor zgariat

-protectii si casca zgariate

 

nu stiu daca mai are ceva

 

Eu nu am decat o zgarietura in cot si putin in genunchi si multa durere in suflet :blbl:(

 

Man, imi pare rau sa citesc despre astfel de situatii. multa bafta in continuare si sper s-o pui pe roti cat mai repede si data viitoare sa ai mai multa grija ca bucurestiul e un pic cam haotic.

 

Doamnelor si domnilor, azi e o mica sarbatoare pentru mine si micul meu talhar. Banditu a implinit acum cateva ore frumoasa varsta de 40.000 km :) ne dorim inca cel putin 40.000 km, zambete, drumuri curate, virajate si vreme insorita dar nu caniculara impreuna. O seara buna tuturor in continuare

 

post-35709-1276375885_thumb.jpg

post-35709-1276375906_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am avut si eu botezul.

Imi pare rau sa citesc asta, sincer. In vremurile astea numai de investit in motare nu prea sunt bani, mai ales cand e vorba de piese.

Dar cum ai cazut? Te-ai speriat si ai tras tare de frane? Ai blocat fata sau spatele si ti-a fugit de sub tine sau cum? Muierea aia era pe trecere sau trecea ampulea cu plodu de brat?

Omule, sper sa treci repede si usor peste, eu am cazut la 15 la ora cu daune minime, insa am crezut ca se prabuseste cerul peste mine de suparare

Capu sus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de incurajare

 

Am fost acum sa ma uit la locul faptei .

80 % din vina o am eu pt ca eu am depasit coloana si ei au iesit dintre masini in fuga la 10 metri in fata mea

daca nu-l culcam le omoram, am trecut la mm de ele. Am avut noroc mareeeee

Editat de ghenos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ghenos.. pare rau sa aud. nu-i bai daca tu esti nespitalizat. de chestii din astea ar trebui sa fim cei mai fericiti. nimeni nu a patit-o cu exceptia fierului si a mandriei. si io o patisi asa ca te inteleg. din experiente ca astea eu zic ca trebuie sa ramai cu invataturi si cu gauri in buzunar :ok: .. ca e vina ta sau a altuia nu conteaza decat in cantitatea de invatatura in cazu asta.

 

si pasul/declaratia meu/a:

prieteni luati-va cauciucuri noi, nu va mai luati sh-uri. testat si probat: ma las pe curbe mai mult decat un musulman in rugaciune (just joke).

sunt un mare idiot in ceea ce priveste unsul lantului. (ii dadeam sa nu crape inainte )fui la mecanic sa mi-l curete cu tot cu pinioane ,si la ungere a dat o tura de lant cu spray doar pe interior si atat.nimic mai mult.

 

buna intrebare macke. + de ce apar marcate vitezele pe capacul ala?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu prea glumesc. nu inteleg necesitatea de a scrie pe verticala 1n23456 pentru ca nu te uiti acolo, pentru ca daca te sui pe motor nu te uiti sa vezi cate viteze are si cum sunt asezate... nu e ca si cum te sui pe motor si intrebi:unde e schimbatoru? ... in fine,era mai mult o curiozitate asupra motivatiei pentru ca tot gasesti chestii semi ascunse pe motor pe care le gasesti inutile initial dupa care iti dai seama ca folosesc la a te scapa de ciuma.

Editat de arw357
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu prea glumesc. nu inteleg necesitatea de a scrie pe verticala 1n23456 pentru ca nu te uiti acolo, pentru ca daca te sui pe motor nu te uiti sa vezi cate viteze are si cum sunt asezate... nu e ca si cum te sui pe motor si intrebi:unde e schimbatoru? ... in fine,era mai mult o curiozitate asupra motivatiei pentru ca tot gasesti chestii semi ascunse pe motor pe care le gasesti inutile initial dupa care iti dai seama ca folosesc la a te scapa de ciuma.

Pai atunci nici seria de la cadru nu tre trecuta acolo ca arata ca curu, doar se vede in talon :ok:

Parerea mea e ca treburile astea sunt scrise si pentru chestii gen identificare, sau ITP, de acolo le ia nenea injiner. La fel si DB de pe toba sau seriile alea de pe janta. La un amic, la un FZR 600 de acolo i-au determinat anu de fabricatie, dupa janta spate. Era adus din Italia, acolo muia e ca iti trec in talon prima inmatriculare, nu si anul de fabricatie. La noi sunt ambele, la ei nu.De aia vezi pe net de ex Bandit 600 kult si scrie ca e din 2001, de fapt de atunci e inscris in circulatie.

P.S. Banditul meu de 600, cand l-am adus de la nemti si i-am facut identificarea, domnu de la RAR s-a uitat acolo cate trepte are cutia

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu prea glumesc. nu inteleg necesitatea de a scrie pe verticala 1n23456 pentru ca nu te uiti acolo, pentru ca daca te sui pe motor nu te uiti sa vezi cate viteze are si cum sunt asezate... nu e ca si cum te sui pe motor si intrebi:unde e schimbatoru? ... in fine,era mai mult o curiozitate asupra motivatiei pentru ca tot gasesti chestii semi ascunse pe motor pe care le gasesti inutile initial dupa care iti dai seama ca folosesc la a te scapa de ciuma.

cauciucuri SH :ok: asta e o chestie pe care n-am putut s-o pricep vreodata si nici nu vreau sa ajung sa. ce mai urmeaza? "sa invatam sa ne facem singuri placute de frina"?

eu mi-am schimbat Michelinul Power Sport de pe fata din simplul motiv ca avea DOT-ul vechi si crapaturile erau vizibile cu ochiul liber. mi-am pus Conti Sport Attack si se simte pina si la atingere ca e mult mai moale. ce pot sa zic e ca ma aplec clar mai mult in curbe de atunci si sint mai sigur pe motor. inteleg ca unii n-au bani da' un cauciuc nu e o avere si cei ca Emppu care-l omoara in 4000 nu-s chiar multi :blbl:

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna intrebare macke.

 

Care intrebare?? :ok:

 

Cat priveste treaba cu cauciucurile SH, nici eu nu sunt de acord, insa iata ca am fost nevoit sa iau unul. Unul nou e mai bine de 400 lei, adica 100 euro. SH a facut un sfert. Si avand in vedere ca il iau pentru a trece ITP-ul, e pt o cauza nobila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, deci chiar e nevoie de elemente identificatoare.stupid me. totusi intrebarea lui macke a ramas neraspunsa.

primele cauciucuri noi pe care merg,iti schimba perspectiva complet si inspre bine asupra ce inseamna motociclism. bani mai multi dar si senzatie pe masura... si le si tii ceva km.

scuze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...