Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

baieti, va salut din vama. Va rog, cu dulcegariile aferente sau cu amaraciune, dupa cum ii este meteahna fiecaruia sa ma ajutati inr-o mini problema. se pare ca lantul meu s-a uscat subit pe drum pe undeva pe la mangalia. am intrebat motoristii de aici, dar nici unul nu are lubrifiantul la el.intrebarea ar fi: cu ce sa-i dau pana la primul lube pe care il gasesc? si :trebuie neaparat sa-l spal pana la bucuresti.. acolo o sa fie. multam mult pentru orice raspuns

Editat de arw357
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pai ce te astepti sa-ti zicem: apa de mare amestecata cu vodka? daca nu ai de unde sa alegi orice e mai bun decit nimic, ulei de motor etc. oricum n-o sa i se intimple nimic daca-l lasi asa. dupa mine rolul lubrifiantului de lant e mai mult sa-l protejeze impotriva ruginii, nu altceva. unele stau mai mult pe el, altele mai putin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti, va salut din vama. Va rog, cu dulcegariile aferente sau cu amaraciune, dupa cum ii este meteahna fiecaruia sa ma ajutati inr-o mini problema. se pare ca lantul meu s-a uscat subit pe drum pe undeva pe la mangalia. am intrebat motoristii de aici, dar nici unul nu are lubrifiantul la el.intrebarea ar fi: cu ce sa-i dau pana la primul lube pe care il gasesc? si :trebuie neaparat sa-l spal pana la bucuresti.. acolo o sa fie. multam mult pentru orice raspuns

 

da-i cu ce gasesti de uns! chiar si ulei de floarea soarelui... oricum lanturile au vaselina in zale, protejata de O-ring, X sau Z,W... :lol: ideea e ca daca mergi cu el uscat creste frecarea, se incalzeste si afecteaza si cauciucul din garnituri si metalul ...

 

deci pana ajungi sa-i dai cu ceva de calitate orice vaselina e buna... (eu cred ca sprayurile astea de moto nu sunt chiar asa de deosebite ci doar ca vaselina din ele este foarte aderenta si ramane mai mult pe lant decat o unsoare clasica...)

 

si nu uita sa te ungi si pe tine cu o bere! la fel: gatul uscat doare! :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu de unde sinteti voi atit de convinsi ca schimbarea furtunurilor cu unele racing ajuta atit de mult. va bazati poate pe faptul ca cele stock sint de cauciuc?

Cu faptul ca in manualul de bandit se scrie ca furtunele ar trebui schimbate la 4 ani :what: Eu am banditul din 96, ghici de cate ori trebuiau schimbate :lol: Multumesc ca sunt racing si sunt schimbate in 2008 :lol:

 

baieti, va salut din vama. Va rog, cu dulcegariile aferente sau cu amaraciune, dupa cum ii este meteahna fiecaruia sa ma ajutati inr-o mini problema. se pare ca lantul meu s-a uscat subit pe drum pe undeva pe la mangalia. am intrebat motoristii de aici, dar nici unul nu are lubrifiantul la el.intrebarea ar fi: cu ce sa-i dau pana la primul lube pe care il gasesc? si :trebuie neaparat sa-l spal pana la bucuresti.. acolo o sa fie. multam mult pentru orice raspuns

 

LukOil, Mol .. mai sunt si alte benzinarii care au spray-uri de lant. La LukOil e vreo 18 lei, deci ceva ieftinel si chiar e bun, am un prieten care l-a folosit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, daca intereseaza pe careva, tocmai am pus un anunt, va rog sa imi permiteti sa il reproduc aici

 

Buna.

Vand cutii Moto Detail din material textil, in stare brici, folosite de 2 ori.

Au toate celea, suportul de prindere ,intarituri pentru fund, huse de ploaie, chingi de rezerva, husa pentru depozitare etc

Pentru cei intersati va dau link unde le puteti vedea ( incercati de 2 ori, de obicei nu merge din prima)

http://www.louis.de/...tnr_gr=10025335

ATENTIE: VAND DOAR CELE 2 CUTII, NU SI CILINDRUL DIN SPATE

Pret 50 euro

Relatii la alin_barburas@yahoo.com sau la 0747 77 37 62 , Alin

 

 

 

Multumesc pentru intelegere si sper ca nu am deranjat prea tare

Banditii au o bere gratis daca le cumpara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze pentru raspunsul rapid, dar nu mai aveam baterie. E pentru prima oara cand se intampla. Pe la Mangalia am simtit in scarite ca bate ceva cand trag de ambreiaj .. si m-am speriat. Nu toti suntem mecanici, deci panica pentru mine pentru ca nu suntem in parametrii. Cu ceva instinct feminin mi-am dat seama ca era de la lant. Se auzea horror la pinionul de atac. Si cand cupla ambreiajul trosnea. Am dat cu wd40 dupa care am gasit in alta localitate neste spray obosit pentru lant.

Multam mult pentru raspuns. &

 

Ca idee am luat-o pe drumul din sud Mangalia-Negru Voda- Baneasa-Ostrov, recomand; peisaje geniale.

 

I love my bandit. That is all.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o problema cu bateria..m-am luat dupa un prieten acum vreo 10 zile, si am completat cu apa distilata(ea fiind jumatate plina)..am facut un drum de vreo 100 km in aceeasi zi..am mai mers cam 4 zile consecutiv cate 20 km dupa..

Si a 5-a zi am avut o surpriza, nu mai invartea..a pornit-o cu cabluri si in panta..

Intrebarea mea este alta, se poate face ceva ?

Adica daca vars continutul, si pun electrolit..ajuta la ceva ?

Momentan nu-mi permit sa-mi cumpar alta baterie noua..asa ca sper ca se poate face ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Macke, pe cuvint de onoare ca furtunurile racing nu fac nici o diferenta (nu vorbesc din auzite). m-as mira sa scrie ca la 4 ani se schimba, cel multi poate scrie "verifica si eventual inlocuieste".

 

arw, e posibil ca zgomotul ala sa fie din cauza jocului la lant si faptul ca s-a uscat doar sa fi scos in evidenta problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lantul a fost intins acum o saptamana ca am schimbat cauciucurile (Angel ST sunt geniale). Am observat ( am incercat cateva zale ) si am vazut ca nu se roteau usureanu deci cred ca razvanusv are dreptate. Probabil datorita faptului ca este si lantul foarte murdar. Trebuie spalat neaparat. Maine. Dupa ce l-am uns nu a mai facut scandal. Dar sigur trebuie un tratament mai intens acuma.

 

Bateria aia nu ar trebui desfacuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma, astia care va plangeti ca banditul are frane naspa... ia mergeti voi cu un cruiser de 260 kg cu UN singur disc pe roata fata si UN singur piston(mericel ce-i drept) pe etrier + frana pe tambur pe spate. in prima zi cu banditu cand franam era "woah!" :what: .

Pe mine ma satisfac franele lui.

 

Ieri mi-am retusat si eu bulelie(rezervor si janta) cu o pensulica, a iesit ok si am montat aluracku ala, care arata binisor, nu strica linia...singurul minus fiind ca accepta maxim 7.5 kg.

 

PS: vine careva la intrunirea de la mare?

Editat de ..IcemaN..
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Macke, pe cuvint de onoare ca furtunurile racing nu fac nici o diferenta (nu vorbesc din auzite). m-as mira sa scrie ca la 4 ani se schimba, cel multi poate scrie "verifica si eventual inlocuieste".

 

Nu vreau sa te contrazic, eu nu am avut decat furtunele actuale, deci mi-e greu sa compar :what: Tind insa sa te cred, in afara de faptul ca astea racing ar putea fi mai rezistente in timp, prea multe lucruri miraculoase care sa imbunatateasca franarea nu sunt.

 

Cat priveste mirarea ta referitoare la schimbarea furtunelor, sa lasam "biblia" sa raspunda :lol:

post-18065-1275888476_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam da. chiar iei alt motor la banii aia.

cea mai ieftina solutie e o fata (juguri + furca + etrieri + roata) SH de la alt motor. cum a zis Cosmin, GSXR de exemplu. e plin netul de lume care a facut modificarea asta.

sa te chinui sa imbunatatesti frina stock de la Bandit dupa parerea mea e pierdere de timp si bani.

Ok, dar ce alta moto? Ce are alt sistem de franare? Yamaha Fazer de exemplu (dupa 2007 sa zicem) ?

Mesaj completat

chiar asa... franale de la modelul nou chiar musca bine... daca nu esti atent intra abs-ul imediat, mai ales spate...

imbunatatiri se pot aduce: schimband lichidul de frana, furtulele cu unele racing, placutele si etrierele in ordinea asta, respectand costurile din ce in ce mai mari...

 

daca nu ma insel intr-unul din ultimele numere universmoto a fost exact o chestie d-asta: o moto standard la care au schimbat in etape elementele de franare si observau schimbarile in comprtamentul pe franare. daca nu gasesti da-im un semn si scanez eu paginile si le pun aici.

As aprecia un link catre articolul Univers Moto, nu am gasit revista sa o cumpar. Etriere de care ? O sa intreb la Elf.

Mesaj completat

RvsS, tu te plangi de frane ... am inteles ca la Neo sunt mai bune decat la Kult...noi astia cu Kulturi ce sa mai spunem!?

 

PS: acum...nu mi-o luati in nume de rau, dar mie chiar imi plac franele la Bandit. In mai putin de 3/4 secunde de la 130 la 70, cu pasager. E chiar bine, nu am avut niciodata nesiguranta ca nu o voi opri...

Nu stiu ce sa spun, nu m-am dat pe Kult.

 

Ce pot sa spun dupa un an si jumatate de utilizare, ca si trecere de la perioada de acomodare la perioada de utilizare:

1. Motorul nu trage sub 5000 rpm. Nu se infige, incercarea de a-l duce de la 3000 la 5000 rpm se manifesta ca si apasarea pana la fund a pedalei unei masini grele, dar cu motor de 1,2 L. Adica mai nimic. Dupa 5000 rpm e ok.

 

2. Se cunoaste mult diferenta la mers cu pasager. Motorul gafaie, nu mai are sprinteneala aceea. A-l tine peste 5000 rpm devine o necesitate ca sa aiba "zvac". Probabil aici este vorba si de suspensia spate, care din cate stiu eu nu este reglabila, cel putin nu "on-the-fly". Aici ar fi probabil nevoie de modelul de 1250 cc, dar suspensia nu e schimbata.

 

3. Franele nu sunt rele, dar nici nu "musca". Se poate mai bine.

 

Nu critic moto, departe de mine gandul, la banii ei efectiv nu ai alta alegere mai buna, dar acolo unde sunt minusuri ma gandeam ca poate se pot remedia prin inlocuirea unor piese, in loc sa schimb moto cu alta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate v-ati saturat sa scriu despre schimbare (ma apuca la cateva luni, stiu) si cam fac mici offtopicuri. Nu as merge pe 1250 pentru ca nu are nimic schimbat in afara de motor. Kawa Z750 nu exista (semi)carenat (ma refer la modelele noi). Am vazut ca au un K750S, dar cred ca s-a incetat productia. E o optiune interesanta totusi, desi calitatea Kawasaki nu m-a impresionat (sunt fost posesor de ZZR).

 

Ma tot bate gandul la Fazer 1000. Stiu ca Emppu mi-a explicat acum ceva timp ca are sistem de franare imprumutat de pe SS-uri. Din gama Suzuki B-King are asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tie ti-ar cam trebui un V-twin 750-800, sau un 4L de peste 1100.

De acord, o combinatie intre ele de fapt, adica un 4L de peste 800 cc. Fazer de 800, Fazer de 1000. Cautam :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, dar ce alta moto? Ce are alt sistem de franare? Yamaha Fazer de exemplu (dupa 2007 sa zicem) ?

pai alt sistem de frinare are etrieri ficsi (nu flotanti), mai multe pistoane, montura radiala, alte discuri si eventual furca pe masura (arcuri mai tari, USD, mai multe reglaje). eu mai curind m-as gindi la alt motor daca spui ca nu ti-e suficient nici ca putere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu as merge pe 1250 pentru ca nu are nimic schimbat in afara de motor.

 

aici gresesti destul de mult!

 

daca ai fi fost mai atent ai fi vazut ca diferente sunt:

-furca fata este alta (diametrul jambei 43mm in loc de 41)

-bascula este alta (aluminiu extrudat nu otel sudat)

-cauciucul pe spate are alta dimensiune (180...)

 

suficient cat sa schimbe ciclistica destul de mult, in combinatie cu motorul cu un cuplu aproape dublu!

:what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...