Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Vizitator CristiBoroi

Chiar la Izvor sunt in acest moment. :)

 

Am pus ochii pe un bandit de 600 din 2000 model F.

Editat de CristiBoroi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da...folosesc socul. Mecanicul doar a schimbat filtrul de aer..la filtrul de benzina sau la furtune nu am apucat sa ma uit pt ca am avut cateva zile foarte ocupate...dar voi face asta in curand...multumesc pentru sfaturi si sper sa rezolv problema cat mai repede..



chestia e ca inainte sa o duc la schimbat filtre si uleiuri nu avea nimic de genul...mergea struna...de asta este enervant

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da...folosesc socul. Mecanicul doar a schimbat filtrul de aer..la filtrul de benzina sau la furtune nu am apucat sa ma uit pt ca am avut cateva zile foarte ocupate...dar voi face asta in curand...multumesc pentru sfaturi si sper sa rezolv problema cat mai repede..

 

chestia e ca inainte sa o duc la schimbat filtre si uleiuri nu avea nimic de genul...mergea struna...de asta este enervant

....salut,de unde esti?

 

...pe vremea asta nu ar trebui sa mai fol. socul, la cald porneste bine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..pe vremea asta nu ar trebui sa mai fol. socul

 

cine ti-a zis asta?

 

Daca motorul e rece, se foloseste choke-ul, si cand zic rece ma refer la temperatura ambientala sau putin peste.... chit ca afara-s 5 grade sau 30, intr-adevar, vara il tragi mai putin...dar tot il tragi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

avis amatorilor cu timp liber care au chef de modificari

cum am inlocuit senzorul de neutru de la cutia de viteze l-am luat pe cel vechi la puricat(deh curiozitatea inginerului care vrea sa stie ce e stricat).dupa vreo ora pierduta sa smulg tot siliconul pus pe partea unde intra firele am constatat ca de fapt nu e nici un cirucit in senzor sunt doar niste pini..culmea este ca are loc prevazut pt pini pt fiecare viteza. nici nu stiu daca se mai poate numi senzor pt ca e ceva pasiv ca un intrerupator.

ideea este ca cine dorest poate sa isi puna pini pt fiecare viteza in parte si un afisaj separat care sa indice viteza...

cand o sa am timp cred ca o sa ma apuc de un astfel de proiect.

problema cu senzorul meu a fost pana la urma o lipitura la un pin care se desprinsese si cum se dilata siliconul de la temperatura nu mai facea contact...acum ma simt destul de indignat ca am dat 60 de euro pe un "senzor" nou.

iar la suzuki sa le fie rusine ca cer 60 de euro pe 2 mufe si 4 fire..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Senzorul e de fapt un intrerupator. El pune la masa un circuit care se "inchide" si taie CDI-ul parca. Atat. La Honde, ca lucrez la atelier si toti amicii au Honde, se poate usor aleza din filet astfel incat pinul interior, care se toceste, sa patrunda mai mult si sa poata face contact.

http://img.jpcycles.com/zoom/ZZ34367_A.jpg

unde pinul de cupru se toceste. Mergi la un strung, iei din filet 0.08-0.10 cm si rezolvi. La Bandit nu l-am scos niciodata si nici la GSXF, ca deh, la Suzuki e "proaste", merge pana in panzele albe. Doar la Honde trebuie reparat...

Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu ai cumva sensor de indicator treapta? pentru ca asa pare, cate 1 pin per treapta, rezistivitate diferita => indicatie de treapta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu,sunt doar 4 pini,indica doar neutru..dar mai sunt vreo 5 pini de plastic care teoretic se pot gaurii,pune pini metalici,cablaj,afisaj si voila.suna simplu dar probabil va fi un pic mai complicat.timp sa fie doar.

eu din ce poze mai vazusem pe net erau cu oarece rezistente condensatori prin ei senzorii si nu aveau pinii aceaia 5 de plastic...dracu stie ce o vrut sa faca ochii oblici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am impresia ca la Pop indica totusi si daca esti in prima viteza sau nu. Trebuie sa se poata vedea pe schema electrica asta.

La B12 sigur are si indicator de prima viteza ca de aici si tweakul cu "wheelie wire" - tai un fir, CDI-ul crede ca e tot timpul in trepte superioare si foloseste alta harta de avans pt. prima viteza -> mai multa putere.

 

Vad ca si la ala de B6 are 3 bile (sau ce-o fi), la cel de Kult e sigur una singura, deci probabil indica si la B6 Pop primele 2 viteze sau ceva de genul.

Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am revenit...dupa ce am chemat pe un baiat care se pricepe la moto si s-a uitat la ea mi-a zis ca nu are nimic....intre timp mi s-a mai oprit de vreo 2 ori si l-am chemat...cand punea mana pe ea pornea....fara sa-i faca nimic...se repara singura...ultima data mi-a desfacut-o jumate, s-a uitat la ea si mi-a zis ca nu isi da seama ce are...ce-i drept a pornit din prima cand a ajuns el...o fi vreun senzor ceva? E frustrant pentru ca mi-e frica sa nu ies cu ea din oras si sa raman pe acolo cu ea..



Va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am patit-o tot cu un neincepator, doar ca la el cele 2 mini mufe care intra in ambreiaj erau slabite/scoase. Ori apasarea ambreiajului nu mai avea nici un efect in cazul asta.

Daca spui ca asa pare, 2 directii ar fi:

1. contacte bloc dreapta, fie butonul rosu mare, fie chiar cel de pornire. desfacut, curatat smirghel fin si spray de contacte

2. senzor crick. vezi daca culiseaza corect si nu se blocheaza cumva. senzorul de crick e o dioda reed (parca) si acolo pot aparea probleme, mai ales ca nu exista "contact" fizic.

Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare intrebatoare, am cumparat un set de manete sport iar maneta de abreiaj nu are dedesupt acel sant in care culiseaza intrerupatorul de pornire, are ceva daca anulez acel intrerupator si unesc cei doi papuci ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare intrebatoare, am cumparat un set de manete sport iar maneta de abreiaj nu are dedesupt acel sant in care culiseaza intrerupatorul de pornire, are ceva daca anulez acel intrerupator si unesc cei doi papuci ?

O sa aiba doar daca o s-o pornesti in viteza cu ambreiajul netras si cricul ridicat :) Daca e buna bateria are putere sa-ti impinga motorul.

Pina la urma urmei unde ai gasit manetele? Tin minte ca intrebai de compatibilitate, gaseai numai de frina sau ceva de genul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu detali despre manete dupa ce le montez deocamdata vreau sa fiu sigur ca nu se incinge ceva pe undeva daca unesc cei doi papuci

 

Legat de treaba cu cricul lasat sau in viteza nu cred ca o sa fie problema pentru ca folosesc intotdeauna ambreiajul la pornire

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...