Banzay Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 Revin cu detali despre manete dupa ce le montez deocamdata vreau sa fiu sigur ca nu se incinge ceva pe undeva daca unesc cei doi papuci Nu se incalzeste nimic. Am facut si eu modificarea asta la motoreta unui prieten. Merge asa de 2 ani. Chiar si daca incerci pornirea in viteza cu cricul sus, o sa simti un sut, atat (asta daca nu adormi cu degetul pe start). Acum depinde, daca ai 1.50m si nu atingi bine pe jos sau esti cu un picior pe marginea unui sant, poate o scapi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 Revin cu detali despre manete dupa ce le montez deocamdata vreau sa fiu sigur ca nu se incinge ceva pe undeva daca unesc cei doi papuci Legat de treaba cu cricul lasat sau in viteza nu cred ca o sa fie problema pentru ca folosesc intotdeauna ambreiajul la pornire ce an e banditu tau? ce manete ti-ai luat? eu am vb cu garcya si a zis ca are ceva care sa se potriveasca la banditi 89-97. Eu de exemplu am in momentul de fata maneta de ambreaj de la un 650, la care a trebuit sa tai un "cioc" ca sa incapa la mine. Spor si sa ne arati si noua ce ai facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nano Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 al meu este din 2002, manetele au fost cumparate de pe ebay.co.uk de la un tip din hong kong dupa ce i-am trimis fotografiile cu manetele originale fata verso a zis sa specific in comanda " conversie SV6 " sper ca am retinut corect dar pot verifica maine daca este important iar manetele au fost pentru banditul de 1200. cand o sa le montez o sa revin cu fotografii si detali ( doamne ajuta sa se potriveasca ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pytyk Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 (editat) probleme cu potrivirea unei manete de ambreiaj la un bandit din 2006 am avut si eu , si cea mai simpla solutie a fost schimbarea suportului de la maneta cu unul de suzuki gsr 600 din 2006, asa gasesti pe ebay cate vrei si ce model vrei(daca vrei set cea de la frana e identica) ps. aste sunt Editat Iunie 7, 2014 de pytyk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 Si eu am scos senzorul de ambreiaj. Nu are nici o treaba cu incalzitul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nano Postat Iunie 8, 2014 Share Postat Iunie 8, 2014 stiti vorba aia " sa-ti dea dupa suflet " si uite asa manetele mele s-au potrivit fara nici o modificare zici ca asa a venit mobra echipata din fabrica . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 8, 2014 Share Postat Iunie 8, 2014 (editat) Arata chiar f bine! Si mobra la fel! Cu bun gust alese! Nu prea imi plac mansoanele (ca utilitate, ca altfel zici ca de acolo sunt), dar e o parere personala, am preferat intotdeauna ceva de cauciuc mai moale, sau burete chiar. Editat Iunie 8, 2014 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionx1987 Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 Ce manete sunt alea ? Vreau si eu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nano Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 In cazul in care ai bandit de 600 din 2000-2004 intri pe ebay.co.uk , cauti manete sport scurte pentru Suzuki bandit 1200 fabricatie 2000-2004 si specifici in comanda pentru maneta de ambreiaj ca vrei " conversie SV6 " daca te uiti atent la unele fotografii pe spatele manetei de abreiaj o sa vezi stantat SV6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 (editat) stai linistit ca nu arunc cu 60de iepuroi inainte de a fi verificat totul...are senzorul o mufa de inbinare in partea stanga sub sha..am deschis mufa si verificat firele pe care vine semnalul.pana pe la 60 grade da semnal, dupa dispare. oricum am schimbat senzorul si acum e totul brici... mai trebuie doar sa curat/reglez carburatoarele dupa ce m-am dat mare cat de usor am rezolvat eu problema cu WD40 la contactul de la cric trebuie sa recunosc ca s-ar putea sa am aceeasi problema cu senzorul de neutru... deci inainte sa dau si eu 60 de euro as vrea sa incerc sa desfac senzorul ala intr-un fel. puteti sa-mi dati ceva informatii, sfaturi? in primul rand vreau sa identific in manual senzorul si sa-l gasesc si pe motor... să dea naiba în el de senzor dacă-l gasesc in manual... need help!! unde sa-l caut la secţiunea electrica sau la motor? Editat Iunie 10, 2014 de medevac106 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 (editat) Man, senzorul de cric nu are cum sa se strice. Stiu asta de cind a avut Macke beleaua la Katana si l-a demontat. E un senzor reed, etans, in ala nu intra nimic, nici sa stea scufundat in noroi 100 de ani. Asa arata pe dinauntru: Tu ai Bandit Neo parca (ultimul pe ulei). Probabil cel de neutru e ca la primele 2 generatii, sub capacul de la pinion, in stinga. E prins in 2 suruburi cu cap in cruce si vezi ca o sa curga ulei (incet, dar o sa curga) prin toleranta dintre tija aia si carter. Editat Iunie 11, 2014 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 (editat) salutare l-am gasit folosind un manual de 1250 k7... eu am 650 k7, primul din serie răcit cu apă. eu nefiind mare specialist am vazut ca in manual la cric este si swich si o dioda (aia reed de care ziceai tu) sau nu stiu eu sa citesc bine schema? am gasit si modalitatea de verificare masurand tensiunile de la conector: nu am manualul de 650sa k7 sa verific daca sunt identice (nu vad de ce nu ar fi...) dar poate-l are careva dintre voi si pune un link. acum, eu am montat un indicator de treapta de viteză: (http://1.1.1.1/bmi/www.tne-systeme.de/images/vkunden/650S04.JPG) si care funcționează normal... indica chiar si neutrul... asta l-am legat de unul din cablurile de la indicatorul de treapta (ăla roz) si atunci dacă folosesc acealsi senzor cum naiba unu indica si altul nu? Editat Iunie 11, 2014 de medevac106 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banditbiker82 Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 Care stiti de la ce motocicleta este capacul din imagine? Eu l-am cumparat pentru banditul meu de 600 si nu se potriveste... E de vanzare pentru cine are nevoie ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 Senzorul de crick l-am desfacut eu. Nu ai ce verifica la el. Doar ca am dat cu spray arcul si magnetul ca scot mizeria, uns cu vaselina si verificat cu ohmmetrul. Pus inapoi si multumit pentru experienta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nano Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 iar a reaparut problema care credeam ca am rezolvat-o dand cu sprai pe comenzile din dreapta ( pozitie, faza scurta ) problema a reaparut adica pozitia functioneaza daca ghidonul este bracat total stanga iar cand brachez dreapta se stinge, am verificat prin toate gaurile posibile si inposibile inclusiv desfacut toate mufele motocicletei, concluzia ar fi un fir intrerupt cred, poate cineva sa ma ajute cineva care este in domeniu sa-mi traga un fir suplimentar sau vreo alta inventie ca m-am saturat cat mi-am rupt degetele prin toate gaurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 (editat) la mine (la un scuter) era intrerupt un fir la ghidon, unde manunchiul gros de fire, facea exact cum zici tu incearca sa misti doar firele de acolo si vezi daca face contact Editat Iunie 12, 2014 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 iar a reaparut problema care credeam ca am rezolvat-o dand cu sprai pe comenzile din dreapta ( pozitie, faza scurta ) problema a reaparut adica pozitia functioneaza daca ghidonul este bracat total stanga iar cand brachez dreapta se stinge, am verificat prin toate gaurile posibile si inposibile inclusiv desfacut toate mufele motocicletei, concluzia ar fi un fir intrerupt cred, poate cineva sa ma ajute cineva care este in domeniu sa-mi traga un fir suplimentar sau vreo alta inventie ca m-am saturat cat mi-am rupt degetele prin toate gaurile vezi pe partea stanga, la jug, manunchiul ala gros de fire...care freaca acolo, sa nu fi frecat pana s-a rupt unnul din fire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 ...Din pacate, in afara de verificat tot, fire, mufe, nu ai ce sa faci. Aia nu-i dioda, e un contact mecanic actionat de un magnet si sigur nu se strica, au durata de viata foarte mare, ajunge Banditul tau motor de epoca inainte sa fie nevoie sa-l schimbi. Daca e problema intermitenta as incerca prima data senzorul ala de neutru, pt. ca deja stiu 2 persoane care au avut belea cu el. Dar nu-l demonta inainte sa-l verifici cu multimetrul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 dupa ce m-am dat mare cat de usor am rezolvat eu problema cu WD40 la contactul de la cric trebuie sa recunosc ca s-ar putea sa am aceeasi problema cu senzorul de neutru... deci inainte sa dau si eu 60 de euro as vrea sa incerc sa desfac senzorul ala intr-un fel. puteti sa-mi dati ceva informatii, sfaturi? in primul rand vreau sa identific in manual senzorul si sa-l gasesc si pe motor... să dea naiba în el de senzor dacă-l gasesc in manual... need help!! unde sa-l caut la secţiunea electrica sau la motor? pai la al meu care e pop senzorul e sub capaccul de la pinionul fata. il poti identifica dupa pozele care le-am pus eu cu el.e prins in 2 suruburi cu cap cruce.daca nu vrei sa curga ulei poti sa rogi un prieten sa tina motorul un pic inclinat in partea opusa cand il dai jos. eventual incearca sa dai si cu spray de contact pe mufa de imbinare a senzorului la sistemul electric. la mine e undeva in paralel cu bateria sub capacul de plastic din stanga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 bai fratilor bucuresteni, unde gasesc si eu alta firma de becuri pt lampa spate, INAFARA DE OSRAM??? toate benzinariile si spermarketurile si magazinele auto de cartier au numa OSRAM schimb cate 4 pe sezon, se ard cand ala din stanga, cand ala din dreapta....doar pe pozitie, stop-pe-frana merge. m-am saturat sa verific mereu daca merg si sa desurubez geamul ala din spate. Intr-o noapte acu vreo mergeam pe "orb" fara sa stiu... Ma indoiesc ca am o problema electrica, restul becurilor sunt ok de cand am mobra, singura chestie care ar putea fi e apa aruncata de roata spate pe lampa, dar are garnitura si nu cred sa patrunda, cel putin nu pana pe bec. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 tu le schimbi alternativ? nu le schimbi si tu concomitent? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 pai are rost sa dau jos un bec ce merge? odata le-am schimbat pe amandoua (1 dintre ele insa era bun), dupa 1 luna mi s-a ars unu, asa ca l-am pus pe ala vechi la loc , il lasasem sub sa "just in case", dar toate OSRAM, ca nu gasec altceva... ...cred c-o sa dau o tura prin autovit, sa iau la supraret ceva mai dedicat, mai de calitate (daca exista) dar macar sa tina.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 eu am bosch, din practiker. am schimbat 3 becuri in 8 ani, 2 pe faza scurta si un bec pe stop spate (toate la masina). la motorul nu am nici un bec ars de 2 ani si ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 bosch, praktiker, got it! merci man! e vb de becul cu 2 faze, 21/5 W si da, l-am curatat cu spirt dupa ce le-am schimbat, dar tot pretur dau ortu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 Pai .. nu e cam des ? .. adica eu nu am patit chestia asta decat o data pana acum. Nu stiu daca ai bafta sau nu . Cate ai schimbat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.