Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

astea cu curu ridicat parca e o pisica in calduri care cere sa fie f#t#ta...dar..iarasi, opinia mea :ok:

Asta al lui Calin e mai ok, numai ca eu as fi umplut spatiul dintre roata si codita cu o toba :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gata saua. A iesit f bine. Mult mai bine decat ma asteptam. Arata mult mai bine decat in poze. Sa vedem acum cum se comporta la drum lung.

Nu am facut mai multe poze cu ea pe bandit pt ca batea soarele aiurea. Ora 12..deh.

 

post-36594-1276258364_thumb.jpgpost-36594-1276258371_thumb.jpgpost-36594-1276258376_thumb.jpgpost-36594-1276258413_thumb.jpg

post-36594-1276258397_thumb.jpg

ontopic, daca va modificati saua prin scobire s-ar putea sa stati mai inghesuiti... eu sunt maniac cu seile cu treapta adianca dar la bandit n-as schimba-o!

Nu am scobit buretele chiar daca am pastrat forma de Bagster. Am inaltat-o un pic cu aprox. 2cm. Se vede si se simte. Buna treaba!

Asta a fost modelul de referinta:

post-36594-1276258472_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca e neeaparat de gusturi, cat, probabil au si o isotrie ...

Cum la cafe-racer elementele specifice sunt semighidoane sau bara cu coarnele in jos, cat mai slabutza, scunda si usoara, coada mono care nu depaseste inaltimea rezervorului avand menirea sa atinga suta de mile la ora ... asa e si la streetfighter. Cateva elemente ale acestei "subculturi" cum ar fi: ghidon de cross, fara carene, design agresiv, toba scurta tip "can" jos la baza motorului, hibridizare prin schimbarea pieselor de la alte motociclete (furci USD, bascule intoarse, etc) ... iar coada ... e menita pentru wheely-uri pe distante lungi cu pozitia pilotului sezand. Acea coada scurta si ridicata in sus, vine de la o forma cat-de-cat de spatar.

Evident ... nu e un tipar ... dar in timp, a devenit unul. Normal ca tine si de gusturi ... sunt multe streetfightere frumoase cu coada de 2 locuri, cu tobe duse pe spate, etc ... Pana la urma, tine foarte mult de bani. Eu m-am lamurit. Mai am multe de schimbat la ea ca sa arate a SF ... dar nu-mi permit.

Uite ... sa te ajut sa vomiti :blbl:

Cheers ! :ok:

28014800f910bccef.jpg

ce nu-mi place mie in general la o motocicleta - de orice fel ar fi, naked, chopper, vitezana - e cind designul nu se leaga, cind parca o parte din ea nu e de-acolo. si exact asa mi se pare mie genul ala de coada. din cite stiu eu streetfighterele au aparut initial din carenate de pe care se dadea jos tot ce se putea (carene, bord) dar in momentul in care vad un motor cu jante oglinda si coada facuta ca din topor e ca si cum as vedea un R1 cu furca de chopper, da' din aia de 3 metri lungime. adica ceva de genu': WHY?? daca poti sa faci unul care sa fie cit de cit proportionat, de ce sa-l faci altfel?

legat de partea cu banii, sint de-acord, cite as vrea sa fac si eu la motor... da' sa faci ceva cu adevarat ca lumea trebuie bani de iti iei inca un motor. si-n final, Doamne-fereste, iti taie un tirtan calea si ajungi sa arunci la gunoi motor in care ai bagat mii de euro, ca sa nu mai zic munca si nervi. fix asa patise unu' pe forumul englezesc de banditi, avusese accident cu un B12 Kult motificat hardcore si pur si simplu l-ar fi costat o avere sa-l faca cum era inainte, cu toate ca ar fi costat putin sa fie reparat doar cit sa mearga. asa ca-l dezmembra...

daca chiar banii n-ar fi problema mi-as lua un B12 pe care sa-l modific fix cum vreau eu, dar l-as tine doar in garaj si as iesi cu el de doua ori pe an la parada. si in rest as merge cu unul stock. da' hai ca incep sa ma trezesc :)

Mesaj completat

Nu am scobit buretele chiar daca am pastrat forma de Bagster. Am inaltat-o un pic cu aprox. 2cm. Se vede si se simte. Buna treaba!

foarte bine ai facut, eu am scobit-o o tira si rezultatul e ca stau cu c.oaiele si mai in rezervor.

Mesaj completat

o intrebare pt. Emppu: cit ti-a ridicat spatele la B6 amortizorul de B12?

 

iaca nu m-am dus la Bacau, da' sincer nu-mi pare rau, pt. ca deja simt ca nu mai pot sa gindesc de la caldura asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am avut si eu botezul.

Eram pe Prelungirea Ghiencea si o femeie cu 2 copii de mana mi-a fugit in fata in 20 de metri, am culcat motorul jos.

vina mea 70 la ora :ok:

Daune :

- bord

-ghidon stramb

- toba zgariata

- suport cobur spatr

- capac motor

- maneta frama

-rezervor zgariat

-protectii si casca zgariate

 

nu stiu daca mai are ceva

 

Eu nu am decat o zgarietura in cot si putin in genunchi si multa durere in suflet :blbl:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am avut si eu botezul.

Eram pe Prelungirea Ghiencea si o femeie cu 2 copii de mana mi-a fugit in fata in 20 de metri, am culcat motorul jos.

vina mea 70 la ora :ok:

Daune :

- bord

-ghidon stramb

- toba zgariata

- suport cobur spatr

- capac motor

- maneta frama

-rezervor zgariat

-protectii si casca zgariate

 

nu stiu daca mai are ceva

 

Eu nu am decat o zgarietura in cot si putin in genunchi si multa durere in suflet :blbl:(

nasoale fazele care puteau fi evitate.

bord - vreo citeva milioane

ghidon - vreo 150 un LSL din otel

toba - o lasi asa

cobur?

capac motor - pina 100 RON ebay

maneta - cam 70 RON

rezervor - mai complicat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am avut si eu botezul.

Eram pe Prelungirea Ghiencea si o femeie cu 2 copii de mana mi-a fugit in fata in 20 de metri, am culcat motorul jos.

vina mea 70 la ora :ok:

Daune :

- bord

-ghidon stramb

- toba zgariata

- suport cobur spatr

- capac motor

- maneta frama

-rezervor zgariat

-protectii si casca zgariate

 

nu stiu daca mai are ceva

 

Eu nu am decat o zgarietura in cot si putin in genunchi si multa durere in suflet :blbl:(

 

Man, imi pare rau sa citesc despre astfel de situatii. multa bafta in continuare si sper s-o pui pe roti cat mai repede si data viitoare sa ai mai multa grija ca bucurestiul e un pic cam haotic.

 

Doamnelor si domnilor, azi e o mica sarbatoare pentru mine si micul meu talhar. Banditu a implinit acum cateva ore frumoasa varsta de 40.000 km :) ne dorim inca cel putin 40.000 km, zambete, drumuri curate, virajate si vreme insorita dar nu caniculara impreuna. O seara buna tuturor in continuare

 

post-35709-1276375885_thumb.jpg

post-35709-1276375906_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am avut si eu botezul.

Imi pare rau sa citesc asta, sincer. In vremurile astea numai de investit in motare nu prea sunt bani, mai ales cand e vorba de piese.

Dar cum ai cazut? Te-ai speriat si ai tras tare de frane? Ai blocat fata sau spatele si ti-a fugit de sub tine sau cum? Muierea aia era pe trecere sau trecea ampulea cu plodu de brat?

Omule, sper sa treci repede si usor peste, eu am cazut la 15 la ora cu daune minime, insa am crezut ca se prabuseste cerul peste mine de suparare

Capu sus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de incurajare

 

Am fost acum sa ma uit la locul faptei .

80 % din vina o am eu pt ca eu am depasit coloana si ei au iesit dintre masini in fuga la 10 metri in fata mea

daca nu-l culcam le omoram, am trecut la mm de ele. Am avut noroc mareeeee

Editat de ghenos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ghenos.. pare rau sa aud. nu-i bai daca tu esti nespitalizat. de chestii din astea ar trebui sa fim cei mai fericiti. nimeni nu a patit-o cu exceptia fierului si a mandriei. si io o patisi asa ca te inteleg. din experiente ca astea eu zic ca trebuie sa ramai cu invataturi si cu gauri in buzunar :ok: .. ca e vina ta sau a altuia nu conteaza decat in cantitatea de invatatura in cazu asta.

 

si pasul/declaratia meu/a:

prieteni luati-va cauciucuri noi, nu va mai luati sh-uri. testat si probat: ma las pe curbe mai mult decat un musulman in rugaciune (just joke).

sunt un mare idiot in ceea ce priveste unsul lantului. (ii dadeam sa nu crape inainte )fui la mecanic sa mi-l curete cu tot cu pinioane ,si la ungere a dat o tura de lant cu spray doar pe interior si atat.nimic mai mult.

 

buna intrebare macke. + de ce apar marcate vitezele pe capacul ala?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu prea glumesc. nu inteleg necesitatea de a scrie pe verticala 1n23456 pentru ca nu te uiti acolo, pentru ca daca te sui pe motor nu te uiti sa vezi cate viteze are si cum sunt asezate... nu e ca si cum te sui pe motor si intrebi:unde e schimbatoru? ... in fine,era mai mult o curiozitate asupra motivatiei pentru ca tot gasesti chestii semi ascunse pe motor pe care le gasesti inutile initial dupa care iti dai seama ca folosesc la a te scapa de ciuma.

Editat de arw357
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu prea glumesc. nu inteleg necesitatea de a scrie pe verticala 1n23456 pentru ca nu te uiti acolo, pentru ca daca te sui pe motor nu te uiti sa vezi cate viteze are si cum sunt asezate... nu e ca si cum te sui pe motor si intrebi:unde e schimbatoru? ... in fine,era mai mult o curiozitate asupra motivatiei pentru ca tot gasesti chestii semi ascunse pe motor pe care le gasesti inutile initial dupa care iti dai seama ca folosesc la a te scapa de ciuma.

Pai atunci nici seria de la cadru nu tre trecuta acolo ca arata ca curu, doar se vede in talon :ok:

Parerea mea e ca treburile astea sunt scrise si pentru chestii gen identificare, sau ITP, de acolo le ia nenea injiner. La fel si DB de pe toba sau seriile alea de pe janta. La un amic, la un FZR 600 de acolo i-au determinat anu de fabricatie, dupa janta spate. Era adus din Italia, acolo muia e ca iti trec in talon prima inmatriculare, nu si anul de fabricatie. La noi sunt ambele, la ei nu.De aia vezi pe net de ex Bandit 600 kult si scrie ca e din 2001, de fapt de atunci e inscris in circulatie.

P.S. Banditul meu de 600, cand l-am adus de la nemti si i-am facut identificarea, domnu de la RAR s-a uitat acolo cate trepte are cutia

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu prea glumesc. nu inteleg necesitatea de a scrie pe verticala 1n23456 pentru ca nu te uiti acolo, pentru ca daca te sui pe motor nu te uiti sa vezi cate viteze are si cum sunt asezate... nu e ca si cum te sui pe motor si intrebi:unde e schimbatoru? ... in fine,era mai mult o curiozitate asupra motivatiei pentru ca tot gasesti chestii semi ascunse pe motor pe care le gasesti inutile initial dupa care iti dai seama ca folosesc la a te scapa de ciuma.

cauciucuri SH :ok: asta e o chestie pe care n-am putut s-o pricep vreodata si nici nu vreau sa ajung sa. ce mai urmeaza? "sa invatam sa ne facem singuri placute de frina"?

eu mi-am schimbat Michelinul Power Sport de pe fata din simplul motiv ca avea DOT-ul vechi si crapaturile erau vizibile cu ochiul liber. mi-am pus Conti Sport Attack si se simte pina si la atingere ca e mult mai moale. ce pot sa zic e ca ma aplec clar mai mult in curbe de atunci si sint mai sigur pe motor. inteleg ca unii n-au bani da' un cauciuc nu e o avere si cei ca Emppu care-l omoara in 4000 nu-s chiar multi :blbl:

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna intrebare macke.

 

Care intrebare?? :ok:

 

Cat priveste treaba cu cauciucurile SH, nici eu nu sunt de acord, insa iata ca am fost nevoit sa iau unul. Unul nou e mai bine de 400 lei, adica 100 euro. SH a facut un sfert. Si avand in vedere ca il iau pentru a trece ITP-ul, e pt o cauza nobila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, deci chiar e nevoie de elemente identificatoare.stupid me. totusi intrebarea lui macke a ramas neraspunsa.

primele cauciucuri noi pe care merg,iti schimba perspectiva complet si inspre bine asupra ce inseamna motociclism. bani mai multi dar si senzatie pe masura... si le si tii ceva km.

scuze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fu...tare! Nu au fost multe motoare, eu aproximez cam 250 ... (la defilare). A fost insa Radu Pietreanu cu HOG Bucuresti si multi motociclisti din diverse zone .. personal ma asteptam s-o taie la mare ...

 

In rest...programul obisnuit. Parazitii in schimb au cantat bine..mie mi-au placut :ok:

post-18065-1276447073_thumb.jpg

post-18065-1276447161_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inteles :ok: daca mi-as fi planificat din timpul aptaminii sa vin mi-as fi luat liber juma' de vineri ca sa ii prind si eu, da' am avut o groaza de treaba la serv (si inca o sa am o perioada) si na... simbata cind m-am trezit si am simtit caldura mi s-a taiat de tot. poate totusi am hotarasc sa ma urnesc la Predeal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a bagat careva 20W50 7100? a afectat in vrreun mod negativ? am vazut ca-n manual e si 20W

 

in curand vine timpul shcimbului si cu caldurile astea nu i-ar strica un oloi mai gros.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a bagat careva 20W50 7100? a afectat in vrreun mod negativ? am vazut ca-n manual e si 20W

 

in curand vine timpul shcimbului si cu caldurile astea nu i-ar strica un oloi mai gros.

nu vad ce ar putea sa-i strice, avind in vedere ca si manualul zice. mie-mi ajunge 15W50-ul miine. banuiesc ca la Bucale e si mai nasol decit in Iasi cu caldurile...

o vorba care mai circula e ca la motoare mai vechi e bine sa nu pui sintetic, ci semi-. cica ar face ambreiajul sa patineze. eu sincer cred ca e doar alt mit, dar un semi- e mai ieftin. de ce neaparat Motul? nu ti se pare cam tras de par pretul? eu am dat 95 RON pe Valvoline (vezi contact mai sus, Macke mi l-a dat) si nu cred in diferente majore intre uleiuri. cred doar ca trebuie schimbate la timp.

Mesaj completat

idee pt. far: http://www.banditforum.co.uk/forum/index.php?topic=25952.0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...