cosminst2008 Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 Poate il stiti, e de pe bikepics.comM-a impresionat in primul rand faptul ca nu are c.uru ridicat ca puta unui copil prost, cum au majoritatea fighter-elor duse mai la extrem, (adica au modificat mai mult decat farul + rim stripes si o toba= love), bascula care mi se pare opera de arta, discul de frana spate ,furca USD etc, insa nu imi place toba, desi recunosc ca oarecum merge cu motorul; Pareri? L.E. Tot ziceati adineaori de preturi si de valoarea reala a unei mobre..............ia priviti http://www.moto.it/moto-usate/suzuki/gsf-6...tml?msg=2582898 Mie, sincer, nu-mi place de niciun fel cum arata acest fighter. Bascula e foarte interesanta, dar parerea mea e ca nu se pupa cu restul motoretei. codita este exagerat de lunga si prinderile de cadrul central sun prea sus (pentru unghiul de inclinare folosit... daca avea o codita mai scurta si mai ridicata, ca puta unui copil prost, se schimba situatia si arata ceva mai bine). Iar de toba (daca este shrekul ala mare de langa bascula) este odioasa. dar, am mai vazut ceva ce seamana un puc cu tobe, in codita. deci.. nu stiu exact despre ce vorbesc aci. ideea e ca a incercat ceva si a pierdut detalii pe parcurs. Uite un bandit fighter care mie imi place la nebunie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 (editat) Mie, sincer, nu-mi place de niciun fel cum arata acest fighter. Bascula e foarte interesanta, dar parerea mea e ca nu se pupa cu restul motoretei. codita este exagerat de lunga si prinderile de cadrul central sun prea sus (pentru unghiul de inclinare folosit... daca avea o codita mai scurta si mai ridicata, ca puta unui copil prost, se schimba situatia si arata ceva mai bine). Iar de toba (daca este shrekul ala mare de langa bascula) este odioasa. dar, am mai vazut ceva ce seamana un puc cu tobe, in codita. deci.. nu stiu exact despre ce vorbesc aci. ideea e ca a incercat ceva si a pierdut detalii pe parcurs. Uite un bandit fighter care mie imi place la nebunie. Bai ia scrieti voi AICI despre streetfightere, ca sa se ridice si threadul asta mai sus Iar de ales modele cu degetu'n gura ... benoclati-va AICI Sunt 12 pagini cu banditi ... doar pentru voi Frumoase amandoua ... totul depinde de gusturi ... faza cu "putza de copil prost" ... cred ca tine tot de gusturi ... mie-mi place sa-mi stea ridicata Editat Iunie 11, 2010 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 i ... faza cu "putza de copil prost" ... cred ca tine tot de gusturi ... mie-mi place sa-mi stea ridicata OK, no problem, e doar parerea mea, cand ceva nu imi place zic si specific , nu generalizez de genul aia e urata sau aia e frumoasa doar pentru ca asa cred eu. Coditele alea scurte si ridicate mie nu imi plac, parca au fost lovite de tamponul unui tren. Dar altii au tot dreptul sa le placa si sa le modifice ale lor ca atare La fel poate zice cineva de ce imi place mie, nu stiu, gen dormitul la cort cu foc , palinici si toate celea.Unii prefera betoanele dimprejur si muzica de club. Asta ne diferentiaza, placerile si gusturile si e normal sa fie asa Cheers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 Baieti, poate va intereseste o comanda de pe site-urile din semnatura la sudsemnatu'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 OK, no problem, e doar parerea mea, cand ceva nu imi place zic si specific , nu generalizez de genul aia e urata sau aia e frumoasa doar pentru ca asa cred eu. Coditele alea scurte si ridicate mie nu imi plac, parca au fost lovite de tamponul unui tren. Dar altii au tot dreptul sa le placa si sa le modifice ale lor ca atare La fel poate zice cineva de ce imi place mie, nu stiu, gen dormitul la cort cu foc , palinici si toate celea.Unii prefera betoanele dimprejur si muzica de club. Asta ne diferentiaza, placerile si gusturile si e normal sa fie asa Cheers ) eu chiar vroiam sa scriu exact treaba asta, ca cozile alea scurte, ridicate si butucanoase mi se par total aiurea, oricit de bine ar arata motoru' in rest, il strica. dar vorba unui user de pe forumul ala: "Expect the best, be prepared for the worst, fuck what others think & do your own thing." de exemplu asta mi se pare misto. am impresia ca e codita de Monster. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 ) eu chiar vroiam sa scriu exact treaba asta, ca cozile alea scurte, ridicate si butucanoase mi se par total aiurea, oricit de bine ar arata motoru' in rest, il strica. dar vorba unui user de pe forumul ala: "Expect the best, be prepared for the worst, fuck what others think & do your own thing." de exemplu asta mi se pare misto. am impresia ca e codita de Monster. Nu stiu daca e neeaparat de gusturi, cat, probabil au si o isotrie ... Cum la cafe-racer elementele specifice sunt semighidoane sau bara cu coarnele in jos, cat mai slabutza, scunda si usoara, coada mono care nu depaseste inaltimea rezervorului avand menirea sa atinga suta de mile la ora ... asa e si la streetfighter. Cateva elemente ale acestei "subculturi" cum ar fi: ghidon de cross, fara carene, design agresiv, toba scurta tip "can" jos la baza motorului, hibridizare prin schimbarea pieselor de la alte motociclete (furci USD, bascule intoarse, etc) ... iar coada ... e menita pentru wheely-uri pe distante lungi cu pozitia pilotului sezand. Acea coada scurta si ridicata in sus, vine de la o forma cat-de-cat de spatar. Evident ... nu e un tipar ... dar in timp, a devenit unul. Normal ca tine si de gusturi ... sunt multe streetfightere frumoase cu coada de 2 locuri, cu tobe duse pe spate, etc ... Pana la urma, tine foarte mult de bani. Eu m-am lamurit. Mai am multe de schimbat la ea ca sa arate a SF ... dar nu-mi permit. Uite ... sa te ajut sa vomiti Cheers ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 astea cu curu ridicat parca e o pisica in calduri care cere sa fie f#t#ta...dar..iarasi, opinia mea Asta al lui Calin e mai ok, numai ca eu as fi umplut spatiul dintre roata si codita cu o toba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seagull Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 Gata saua. A iesit f bine. Mult mai bine decat ma asteptam. Arata mult mai bine decat in poze. Sa vedem acum cum se comporta la drum lung. Nu am facut mai multe poze cu ea pe bandit pt ca batea soarele aiurea. Ora 12..deh. ontopic, daca va modificati saua prin scobire s-ar putea sa stati mai inghesuiti... eu sunt maniac cu seile cu treapta adianca dar la bandit n-as schimba-o! Nu am scobit buretele chiar daca am pastrat forma de Bagster. Am inaltat-o un pic cu aprox. 2cm. Se vede si se simte. Buna treaba! Asta a fost modelul de referinta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 Nu stiu daca e neeaparat de gusturi, cat, probabil au si o isotrie ... Cum la cafe-racer elementele specifice sunt semighidoane sau bara cu coarnele in jos, cat mai slabutza, scunda si usoara, coada mono care nu depaseste inaltimea rezervorului avand menirea sa atinga suta de mile la ora ... asa e si la streetfighter. Cateva elemente ale acestei "subculturi" cum ar fi: ghidon de cross, fara carene, design agresiv, toba scurta tip "can" jos la baza motorului, hibridizare prin schimbarea pieselor de la alte motociclete (furci USD, bascule intoarse, etc) ... iar coada ... e menita pentru wheely-uri pe distante lungi cu pozitia pilotului sezand. Acea coada scurta si ridicata in sus, vine de la o forma cat-de-cat de spatar. Evident ... nu e un tipar ... dar in timp, a devenit unul. Normal ca tine si de gusturi ... sunt multe streetfightere frumoase cu coada de 2 locuri, cu tobe duse pe spate, etc ... Pana la urma, tine foarte mult de bani. Eu m-am lamurit. Mai am multe de schimbat la ea ca sa arate a SF ... dar nu-mi permit. Uite ... sa te ajut sa vomiti Cheers ! ce nu-mi place mie in general la o motocicleta - de orice fel ar fi, naked, chopper, vitezana - e cind designul nu se leaga, cind parca o parte din ea nu e de-acolo. si exact asa mi se pare mie genul ala de coada. din cite stiu eu streetfighterele au aparut initial din carenate de pe care se dadea jos tot ce se putea (carene, bord) dar in momentul in care vad un motor cu jante oglinda si coada facuta ca din topor e ca si cum as vedea un R1 cu furca de chopper, da' din aia de 3 metri lungime. adica ceva de genu': WHY?? daca poti sa faci unul care sa fie cit de cit proportionat, de ce sa-l faci altfel? legat de partea cu banii, sint de-acord, cite as vrea sa fac si eu la motor... da' sa faci ceva cu adevarat ca lumea trebuie bani de iti iei inca un motor. si-n final, Doamne-fereste, iti taie un tirtan calea si ajungi sa arunci la gunoi motor in care ai bagat mii de euro, ca sa nu mai zic munca si nervi. fix asa patise unu' pe forumul englezesc de banditi, avusese accident cu un B12 Kult motificat hardcore si pur si simplu l-ar fi costat o avere sa-l faca cum era inainte, cu toate ca ar fi costat putin sa fie reparat doar cit sa mearga. asa ca-l dezmembra... daca chiar banii n-ar fi problema mi-as lua un B12 pe care sa-l modific fix cum vreau eu, dar l-as tine doar in garaj si as iesi cu el de doua ori pe an la parada. si in rest as merge cu unul stock. da' hai ca incep sa ma trezesc Mesaj completat Nu am scobit buretele chiar daca am pastrat forma de Bagster. Am inaltat-o un pic cu aprox. 2cm. Se vede si se simte. Buna treaba! foarte bine ai facut, eu am scobit-o o tira si rezultatul e ca stau cu c.oaiele si mai in rezervor. Mesaj completat o intrebare pt. Emppu: cit ti-a ridicat spatele la B6 amortizorul de B12? iaca nu m-am dus la Bacau, da' sincer nu-mi pare rau, pt. ca deja simt ca nu mai pot sa gindesc de la caldura asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iunie 12, 2010 Share Postat Iunie 12, 2010 Are cineva idee, de ce este gaura aia acolo, sau daca exista un plastic/cauciuc cu care sa poata fi acoperita ? Atasez acum o poza(luata de pe net) in care am incercuit locul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghenos Postat Iunie 12, 2010 Share Postat Iunie 12, 2010 Azi am avut si eu botezul. Eram pe Prelungirea Ghiencea si o femeie cu 2 copii de mana mi-a fugit in fata in 20 de metri, am culcat motorul jos. vina mea 70 la ora Daune : - bord -ghidon stramb - toba zgariata - suport cobur spatr - capac motor - maneta frama -rezervor zgariat -protectii si casca zgariate nu stiu daca mai are ceva Eu nu am decat o zgarietura in cot si putin in genunchi si multa durere in suflet ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 12, 2010 Share Postat Iunie 12, 2010 Azi am avut si eu botezul. Eram pe Prelungirea Ghiencea si o femeie cu 2 copii de mana mi-a fugit in fata in 20 de metri, am culcat motorul jos. vina mea 70 la ora Daune : - bord -ghidon stramb - toba zgariata - suport cobur spatr - capac motor - maneta frama -rezervor zgariat -protectii si casca zgariate nu stiu daca mai are ceva Eu nu am decat o zgarietura in cot si putin in genunchi si multa durere in suflet ( nasoale fazele care puteau fi evitate. bord - vreo citeva milioane ghidon - vreo 150 un LSL din otel toba - o lasi asa cobur? capac motor - pina 100 RON ebay maneta - cam 70 RON rezervor - mai complicat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iunie 12, 2010 Share Postat Iunie 12, 2010 Azi am avut si eu botezul. Eram pe Prelungirea Ghiencea si o femeie cu 2 copii de mana mi-a fugit in fata in 20 de metri, am culcat motorul jos. vina mea 70 la ora Daune : - bord -ghidon stramb - toba zgariata - suport cobur spatr - capac motor - maneta frama -rezervor zgariat -protectii si casca zgariate nu stiu daca mai are ceva Eu nu am decat o zgarietura in cot si putin in genunchi si multa durere in suflet ( Man, imi pare rau sa citesc despre astfel de situatii. multa bafta in continuare si sper s-o pui pe roti cat mai repede si data viitoare sa ai mai multa grija ca bucurestiul e un pic cam haotic. Doamnelor si domnilor, azi e o mica sarbatoare pentru mine si micul meu talhar. Banditu a implinit acum cateva ore frumoasa varsta de 40.000 km ne dorim inca cel putin 40.000 km, zambete, drumuri curate, virajate si vreme insorita dar nu caniculara impreuna. O seara buna tuturor in continuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iunie 13, 2010 Share Postat Iunie 13, 2010 Azi am avut si eu botezul. Imi pare rau sa citesc asta, sincer. In vremurile astea numai de investit in motare nu prea sunt bani, mai ales cand e vorba de piese. Dar cum ai cazut? Te-ai speriat si ai tras tare de frane? Ai blocat fata sau spatele si ti-a fugit de sub tine sau cum? Muierea aia era pe trecere sau trecea ampulea cu plodu de brat? Omule, sper sa treci repede si usor peste, eu am cazut la 15 la ora cu daune minime, insa am crezut ca se prabuseste cerul peste mine de suparare Capu sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghenos Postat Iunie 13, 2010 Share Postat Iunie 13, 2010 (editat) Multumesc de incurajare Am fost acum sa ma uit la locul faptei . 80 % din vina o am eu pt ca eu am depasit coloana si ei au iesit dintre masini in fuga la 10 metri in fata mea daca nu-l culcam le omoram, am trecut la mm de ele. Am avut noroc mareeeee Editat Iunie 13, 2010 de ghenos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iunie 13, 2010 Share Postat Iunie 13, 2010 ghenos.. pare rau sa aud. nu-i bai daca tu esti nespitalizat. de chestii din astea ar trebui sa fim cei mai fericiti. nimeni nu a patit-o cu exceptia fierului si a mandriei. si io o patisi asa ca te inteleg. din experiente ca astea eu zic ca trebuie sa ramai cu invataturi si cu gauri in buzunar .. ca e vina ta sau a altuia nu conteaza decat in cantitatea de invatatura in cazu asta. si pasul/declaratia meu/a: prieteni luati-va cauciucuri noi, nu va mai luati sh-uri. testat si probat: ma las pe curbe mai mult decat un musulman in rugaciune (just joke). sunt un mare idiot in ceea ce priveste unsul lantului. (ii dadeam sa nu crape inainte )fui la mecanic sa mi-l curete cu tot cu pinioane ,si la ungere a dat o tura de lant cu spray doar pe interior si atat.nimic mai mult. buna intrebare macke. + de ce apar marcate vitezele pe capacul ala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iunie 13, 2010 Share Postat Iunie 13, 2010 + de ce apar marcate vitezele pe capacul ala? Tu glumesti, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iunie 13, 2010 Share Postat Iunie 13, 2010 (editat) nu prea glumesc. nu inteleg necesitatea de a scrie pe verticala 1n23456 pentru ca nu te uiti acolo, pentru ca daca te sui pe motor nu te uiti sa vezi cate viteze are si cum sunt asezate... nu e ca si cum te sui pe motor si intrebi:unde e schimbatoru? ... in fine,era mai mult o curiozitate asupra motivatiei pentru ca tot gasesti chestii semi ascunse pe motor pe care le gasesti inutile initial dupa care iti dai seama ca folosesc la a te scapa de ciuma. Editat Iunie 13, 2010 de arw357 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iunie 13, 2010 Share Postat Iunie 13, 2010 (editat) nu prea glumesc. nu inteleg necesitatea de a scrie pe verticala 1n23456 pentru ca nu te uiti acolo, pentru ca daca te sui pe motor nu te uiti sa vezi cate viteze are si cum sunt asezate... nu e ca si cum te sui pe motor si intrebi:unde e schimbatoru? ... in fine,era mai mult o curiozitate asupra motivatiei pentru ca tot gasesti chestii semi ascunse pe motor pe care le gasesti inutile initial dupa care iti dai seama ca folosesc la a te scapa de ciuma. Pai atunci nici seria de la cadru nu tre trecuta acolo ca arata ca curu, doar se vede in talon Parerea mea e ca treburile astea sunt scrise si pentru chestii gen identificare, sau ITP, de acolo le ia nenea injiner. La fel si DB de pe toba sau seriile alea de pe janta. La un amic, la un FZR 600 de acolo i-au determinat anu de fabricatie, dupa janta spate. Era adus din Italia, acolo muia e ca iti trec in talon prima inmatriculare, nu si anul de fabricatie. La noi sunt ambele, la ei nu.De aia vezi pe net de ex Bandit 600 kult si scrie ca e din 2001, de fapt de atunci e inscris in circulatie. P.S. Banditul meu de 600, cand l-am adus de la nemti si i-am facut identificarea, domnu de la RAR s-a uitat acolo cate trepte are cutia Editat Iunie 13, 2010 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 13, 2010 Share Postat Iunie 13, 2010 (editat) nu prea glumesc. nu inteleg necesitatea de a scrie pe verticala 1n23456 pentru ca nu te uiti acolo, pentru ca daca te sui pe motor nu te uiti sa vezi cate viteze are si cum sunt asezate... nu e ca si cum te sui pe motor si intrebi:unde e schimbatoru? ... in fine,era mai mult o curiozitate asupra motivatiei pentru ca tot gasesti chestii semi ascunse pe motor pe care le gasesti inutile initial dupa care iti dai seama ca folosesc la a te scapa de ciuma. cauciucuri SH asta e o chestie pe care n-am putut s-o pricep vreodata si nici nu vreau sa ajung sa. ce mai urmeaza? "sa invatam sa ne facem singuri placute de frina"? eu mi-am schimbat Michelinul Power Sport de pe fata din simplul motiv ca avea DOT-ul vechi si crapaturile erau vizibile cu ochiul liber. mi-am pus Conti Sport Attack si se simte pina si la atingere ca e mult mai moale. ce pot sa zic e ca ma aplec clar mai mult in curbe de atunci si sint mai sigur pe motor. inteleg ca unii n-au bani da' un cauciuc nu e o avere si cei ca Emppu care-l omoara in 4000 nu-s chiar multi Editat Iunie 13, 2010 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 13, 2010 Share Postat Iunie 13, 2010 buna intrebare macke. Care intrebare?? Cat priveste treaba cu cauciucurile SH, nici eu nu sunt de acord, insa iata ca am fost nevoit sa iau unul. Unul nou e mai bine de 400 lei, adica 100 euro. SH a facut un sfert. Si avand in vedere ca il iau pentru a trece ITP-ul, e pt o cauza nobila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iunie 13, 2010 Share Postat Iunie 13, 2010 ok, deci chiar e nevoie de elemente identificatoare.stupid me. totusi intrebarea lui macke a ramas neraspunsa. primele cauciucuri noi pe care merg,iti schimba perspectiva complet si inspre bine asupra ce inseamna motociclism. bani mai multi dar si senzatie pe masura... si le si tii ceva km. scuze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 13, 2010 Share Postat Iunie 13, 2010 Ce comision iti ia sa iti aduca un bandit? de curiozitate.... Intrebarea asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iunie 13, 2010 Share Postat Iunie 13, 2010 scuze macke, imi face probleme ochiu stang . banditrider a fost cel cu.intrebarea. la intrebarea ta cred ca profitul se masoara in satisfactie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 13, 2010 Share Postat Iunie 13, 2010 Macke, cum fu la intrunire? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.