gn77b Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Valvoline-ul lui Calin am zis gresit, e Repsol. da' numai bine ce l-am luat ca au plecat si caldurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Deci...pana la urma ai luat Valvoline sau Repsol!? Daca e Repsol suna foarte interesant ca si pe mine ma manca sa iau si pana la urma am ajuns la Castrol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Ce haioase sunt liniutele astea! Eu am k3. ai indicator de benzina la pop 600? io -am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Deci...pana la urma ai luat Valvoline sau Repsol!? Daca e Repsol suna foarte interesant ca si pe mine ma manca sa iau si pana la urma am ajuns la Castrol Repsol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 (editat) ba e culmea cu copiii astia! stiu ca sa sun ca un bosorog cu dacie obosita, dar mi-e c-o sa incept sa tai mingi ca sa-i potolesc. Saptamana trecuta am observat mai multi copii pe langa ea ÂşoÂşotind. Pe moment nu mi-am dat seama... A doua zi am observat ca mi se 'scufundase' contactul...adica se deplasase in sus cumva bordul cu tot cu placuta aia care inonjoara contactu. Luni l-am demontat, ceva s-a rupt/strambat din prinderile suporturilor in ceasuri, deoarece a trebuit sa bag distantiere de 1 cm in fiecare parte la prinderile de jugul superior ca sa vina cat de cat la nivel. Nici acum nu este foarte bine, dar arata mai bine decat cu contactul scufunndat 15 mm. Aseara am prins unu' din copii si am stat putin cu el de vorba... l-a dat in gat pe faptas, cu lux de amanunte. Daca s-ar juca cu mingea normal, n-as avea nimic cu ei, dar nu sunt chiar copii mici (10 ani) si trag vole-uri ca pe stadion intre blocuri. M-am saturat sa-i trimit in alta parte cu mingea. La prima stricaciune din vina lor o sa sun la politie si-i chem in spatele blocului. Cica se platesc stricaciunile si amenda pentru nesupraveghera minorului e 1000 ron. Si eu am fost copil, si eu am batut mingea, dar aveam respect/frica fata de bunurile vecinilor. Editat Iunie 16, 2010 de ..IcemaN.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seagull Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 ai indicator de benzina la pop 600? io -am Din cate mi-aduc aminte parca din 2002 au pus indicator pe Bandit. Mesaj completat Am montat oglinzile de autobuz . Acum mai vad si eu ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 (editat) Din cate mi-aduc aminte parca din 2002 au pus indicator pe Bandit. Mesaj completat Am montat oglinzile de autobuz . Acum mai vad si eu ceva. pfff, al meu e 2001 Oglinzi d-alea am si eu sunt bune, numai ca tre sa le reglezi bine ca sa le poti folosi la maximum. Arata foarte misto pe mobra. PS: Banditii nostri seamana foarte mult intre ei Noroc cu saua, pintenu si parbrizu, ca le confundam daca erau una langa alta Editat Iunie 16, 2010 de ..IcemaN.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 N-are nicio legatura cu ce se discuta in acest moment p-aci, dar e prima data cand cineva mi-a facut poze pe talhar in mers dupa ce am vazut pozele, pot spune ca m-am indragostit un pic mai mult de banditu meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 "Men" arati foarte porno si implicit cred ca toata lumea arata la fel pe bandit . ( porno e de foarte bine in vocabularul meu ). Tu mai ai si jack-up kit-ul acela care te face nervioso. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Exact la curu banditului m-am uitat si eu (stiu ca suna ciudat)... cu jack-up kit chiar arata intr-un mare fel... se schimba foarte mult aspectul. se pare ca imi place banditu din ce in ce mai mult. daca reusesc sa-i ridic codita un pic mai mult (poate din cadru) va arata si mai porno Mesaj completat ba e culmea cu copiii astia! stiu ca sa sun ca un bosorog cu dacie obosita, dar mi-e c-o sa incept sa tai mingi ca sa-i potolesc.Saptamana trecuta am observat mai multi copii pe langa ea ÂşoÂşotind. Pe moment nu mi-am dat seama... A doua zi am observat ca mi se 'scufundase' contactul...adica se deplasase in sus cumva bordul cu tot cu placuta aia care inonjoara contactu. Luni l-am demontat, ceva s-a rupt/strambat din prinderile suporturilor in ceasuri, deoarece a trebuit sa bag distantiere de 1 cm in fiecare parte la prinderile de jugul superior ca sa vina cat de cat la nivel. Nici acum nu este foarte bine, dar arata mai bine decat cu contactul scufunndat 15 mm. Aseara am prins unu' din copii si am stat putin cu el de vorba... l-a dat in gat pe faptas, cu lux de amanunte. Daca s-ar juca cu mingea normal, n-as avea nimic cu ei, dar nu sunt chiar copii mici (10 ani) si trag vole-uri ca pe stadion intre blocuri. M-am saturat sa-i trimit in alta parte cu mingea. La prima stricaciune din vina lor o sa sun la politie si-i chem in spatele blocului. Cica se platesc stricaciunile si amenda pentru nesupraveghera minorului e 1000 ron. Si eu am fost copil, si eu am batut mingea, dar aveam respect/frica fata de bunurile vecinilor. unde stai man? sa vin sa ma joc si eu cu mingea de folbal pe langa talhar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 (editat) Hai ca am si eu o intrebare. In weekend fui si eu la un drum mai lung si pe centura ploiestiului se poate merge in viteza "az we know". Problema e ca dupa 140 incepe si imi intra intr-un tangaj (l.e. tangaj = se misca motorul stanga dreapta usor ) care ma cam baga in sperieti. ( Pozitie normala, nu ma asez pe rezervor .). Era datorita vantului ? .. ca era un vant usor , dar am vazut aceeasi instabilitate si dimineata cand atmosfera nu este atat de omogena ( cand incepe sa se incalzeasca ) dar fara vant. Cu pasager nu face asa. Deci ori e de dinamica ori de prostia mea pe undeva. Any bright ideeas ? Cu fotbalul - poti sa pui o alarma de tipul asta .. sa vezi ce ii fu.ti la icre.. bine te doare si pe tine.. daaaar tu poti sa o opresti. Editat Iunie 16, 2010 de arw357 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Bestial!! Geaca cu protesctii si pantaloni 3/4 In rest, superb motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Bestial!! Geaca cu protesctii si pantaloni 3/4 In rest, superb motorul la ce caldura era imi venea sa renunt si la geaca... dar as fi un pic prea inconstient sa ma bag pe DN-u doar cu casca pe cap... oricum, prin oras am mers cu geaca prinsa pe saua pasagerului. m-am imbracat inainte de a intra pe DN-u. si bine am facut pentru ca m-au atacat cateva muste turbate. daca n-aveam geaca, cred ca se lasa cu cateva vanatai de toata frumusetea pe maini Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Din cate mi-aduc aminte parca din 2002 au pus indicator pe Bandit. Mesaj completat Am montat oglinzile de autobuz . Acum mai vad si eu ceva. Dar am observat ca pe GSXF din 1999, care are motor ca al banditului, este pus indicator de benzina..de ce nu au pus si pe talharii de atunci ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Dar am observat ca pe GSXF din 1999, care are motor ca al banditului, este pus indicator de benzina..de ce nu au pus si pe talharii de atunci ? parerea mea este ca nu au bagat indicatorul de benzina pentru a pastra un pret cat mai scazut al motoretei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 (editat) Banditul a fost si ramane o motocicleta CLASICA* in sensul unui NAKED. Adica fara gadget-uri, fara briz-brizuri...simplu si ochios! Fura repede privirea. Eh..in era asta de competitie, incepand cu Neo (parca) lucrurile s-au schimbat, ca si concurenta a facut pasi in directia asta... Eu sunt mort dupa ceasurile clasice, rotunde, cromate pe inele. Nu imi plac astea electronice .. sunt...hidoase . PS: singurul lucru urat, la care nici acum nu au renuntat, e toba aia de 2 km jumate .. e criminal de urata! CLASICA = standard...ca nu se inteleaga de motocicleta clasica gen CB-urile anilor 70-80 Editat Iunie 17, 2010 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 problema e ca publicul, in marea lui majoritate, isi formeaza gusturile dupa ce i se ofera (vezi TV-ul), si asa ajung unii sa considere V-Strom-ul cea mai frumoasa miotocicleta ever (sic!) stiu caz concret Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 Hai ca am si eu o intrebare. In weekend fui si eu la un drum mai lung si pe centura ploiestiului se poate merge in viteza "az we know". Problema e ca dupa 140 incepe si imi intra intr-un tangaj (l.e. tangaj = se misca motorul stanga dreapta usor ) care ma cam baga in sperieti. ( Pozitie normala, nu ma asez pe rezervor .). Era datorita vantului ? .. ca era un vant usor , dar am vazut aceeasi instabilitate si dimineata cand atmosfera nu este atat de omogena ( cand incepe sa se incalzeasca ) dar fara vant. Cu pasager nu face asa. Deci ori e de dinamica ori de prostia mea pe undeva. Any bright ideeas ? Cu fotbalul - poti sa pui o alarma de tipul asta .. sa vezi ce ii fu.ti la icre.. bine te doare si pe tine.. daaaar tu poti sa o opresti. Baieti va rog nu ma uitati cu intrebarea ca imi tremura tanga pe mine pe la vitezele alea.( Ceea ce e intr-un fel si obiectivul, dar prea mult ) . Eu tot consider banditul ca fiind un motor huligan. Poza asta imi place la nebunie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 arw: daca bate vantul, asa ar parea. depinde mult si de atmosfera, dar daca ai mers cu masina sper ca ai observat ca in anumite momente vantul se aude mai tare, in altele nu, desi bate vantul. alftel spus nu bate constant si cu acelasi "volum" .. pot aparea mici "fluctuatii" si de aici motorul devine usor incontrolabil... Sper sa fi inteles ideea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 daca cu pasager nu face asa e posibil sa simti beshina de amortizor stock. nu stiu daca are vreo legatura, da' FWIW.... acum doi ani, cind am fost la intrunire la Brasov, am zis sa ma duc cu un tip din iasi pe Transfagarasan. drumu' Brasov-Fagaras era in reparatie. circulatie doar pe un sens pe multe portiuni iar pe altele nu era pus stratul final de asfalt. pe portiunile astea trecuse un fel de comrpesor care lasa niste santulete mici, in zig-zag (probabil pt ca stratul urmator sa adere bine). ei bine, pe portiunile alea Banditu' meu facea ca naiba, efectiv nu puteam sa tin o trasa nici in linie dreapta si avea tendinta sa o ia razna in toate partile. tipul celalalt era cu un Kawasaki EN500 (chopper, adica mai lung si cu greutate mult mai mare pe spate) si nu parea sa aiba vreo problema. cei 100km de drum din asta m-au facut sa ma intorc in BV din Fagaras, sper sa nu mai am parte de experiente de tipul asta. Mesaj completat o ata chestie legata de amortizorul stock de la Bandit. se observa cit de prost e inj special la mersul cu pasager. e o portiune de drum in Iasi pe un pod, in curba la dreapta si simultan la vale, plus ca era (au reparat intre timp) si foarte denivelat. ei bine, portiunea aia am facut-o de multe ori si cu pasager si fara, si pot sa zic ca fara pasager simteam spatele cum se duce cu perseverenta spre exterior, cu pasager sta teapan. diferenta de la cer la pamint. daca as avea Pop si nu Kult nici n-as mai sta pe ginduri sa-mi pun alt amortizor. la Kult nu prea ai de unde alege pt. ca nu se gasesc amortizoare de pe alte motoare care sa fie suficient de scurte. cred ca pina la urma o sa merg pe amortizor de B12 Kult, ca m-am saturat sa tot caut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 unde stai man? sa vin sa ma joc si eu cu mingea de folbal pe langa talhar In Dristor...dar vezi ca iti tai mingea! Bestial!! Geaca cu protesctii si pantaloni 3/4 la ce caldura era imi venea sa renunt si la geaca... dar as fi un pic prea inconstient sa ma bag pe DN-u doar cu casca pe cap... oricum, prin oras am mers cu geaca prinsa pe saua pasagerului. m-am imbracat inainte de a intra pe DN-u. si bine am facut pentru ca m-au atacat cateva muste turbate. daca n-aveam geaca, cred ca se lasa cu cateva vanatai de toata frumusetea pe maini Bai, pe caldurile astea nu ai cum sa blamezi un om ca merge fara protectii. Am avut 2 cruisere inainte, singurele protectii erau casca, manusile si bocancii...a si o geaca de piele groasa, dar fara intarituri. Geaca o luam de frig, nu de buf. Cand mi-am luat banditu' ma gandeam ca ar fi bine sa ma mai protejez si eu. Mi-am luat geaca Icon cu protectii si pantaloni streetfighter cu genunchere, pantalonii mai mult pentru iesitul din oras si mers pe frig. Geaca a mers pana prin mai, cand i-am scos mesada. E fara guler si are aerisiri, dar de vreo 2 saptamani incoace degeaba le are ca transpir ca porcu' in ea in oras, oricat de tare as merge. Sufer rau de caldura. Vineri am luat-o pe mine cand plecat la mare, pe la 6 jumate seara...a fost ok, am mers cu 100/110 si mi-era ok, se putea mai bine, daca nu aveam tank-bagul pe post de carena/parbriz. Initial vroiam sa iau si pantalonii, DAR: in aia ma coc/transpir la peste 25 grade FARA MESADA. La intoarcere, am plecat duminica la 14:30, prajeai oo pe rezervor, nu mi-am luat geaca, dar nu din cauza caldurii ci ca nu o suportam (eram inrosit de soare) si am mers in ie. Pretina (mare advocant al echipamentului) si-a luat-o, pana in Adamclisi a dat-o jos ca se sufoca, ea avea si pantaloni de piele cu prtoectii (un kombi din 2 piese) si a mers in tricou. In oras si ea merge in tricou si blugi, poate si din cauza ca geaca ei n-are mesada detasabila. Cauta de ceva vreme o armura cu forme pt fete dar nu gaseste, se mai iau si endurstii de ea la semafor ca "Vai, iti trebuie neaparat armura" Io am avut armura acu 2 ani, am purtat-o fix de 4 ori, din cauza paddingului de la protectii (mai ales aia de spate) transpiram in ea mai tare decat in geaca de piele de 2 mm. Dupa cateva luni de prafuire in sifoner am vandut-o. Asa ca daca vedeti pe unu pe-un bandit negru in blugi si tricou cu sau fara maneci, cu casca integrala, in bocanci dar cu manusi de ciopărist (fara deÂşste) sa nu-l injurati, io sunt PS: voi sa nu faceti ca mine!!! Eu sunt mort dupa ceasurile clasice, rotunde, cromate pe inele. Nu imi plac astea electronice .. sunt...hidoase PAROL! si inca o chestie, mor dupa cum fac acele cand pui contactu' Baieti va rog nu ma uitati cu intrebarea ca imi tremura tanga pe mine pe la vitezele alea.( Ceea ce e intr-un fel si obiectivul, dar prea mult ) . Eu tot consider banditul ca fiind un motor huligan. Poza asta imi place la nebunie Vezi daca e reglat bine intinzatorul lantului. Atat timp cat huligan nu se refera la huliganul de fotbal, sunt d-acord! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 Cu pasager nu se simte deloc. Pare foarte buna explicatia cu amortizorul, pentru ca am si feedbackul destul de mare dat la amortizor. Am observat tangajul si pe la viteze mai mici (120) dimineata, deci poate sa fie si faza cu vantul. Ma intreb daca si carenatele au aceeasi chestie (?!) . Deci ar fii bine sa pun un amortizor. Speram sa spuneti asta ca sa am motiv sa cheltuiesc bani . Cea mai tare faza cu vantul am patit-o pe un pod de m-a mutat de pe banda 1 pe banda 2. Nu m-am opus ca nu stiam cand se termina.. rafala, nu podul. Calin si eu am patit-o tot pe Transfagarasan, tot acolo. Imi facea curu in toate partile si nu am putut sa ma bucur deloc de curbele alea. Ma intreb daca o sa-l repare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 Inc-o chestie, daca ai stat in spatele unei maisni la 15-30 metri e posibil sa primesti rafale in plin si atunci ai impresia ca danseaza mobra cu tine. Asta o simteam des cu VN-ul care are roata subtire pe fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 (editat) eu am o intrebare..calin tu ar trebui sa stii ca ai avut amortizorul in mana: are BUCSI (pe capete, in "inelele" alea)?! Pentru ca daca bucsele sunt duse, atunci se intampla cam ce spuneti voi ... Iceman: la mine nu fac asa acele ca e Kult Editat Iunie 17, 2010 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 (editat) ... eu nu reusesc sa merg fara geaca, fie si 40 de grade. daca nu o am am senzatia in fiecare secunda ca o sa cad. imi da un fel de senzatia de falsa securitate, da' important e senzatia sa fie. in schim,b pantaloni/protectii nu port si nu o sa port niciodata in oras. da' sa nu faceti cum face popa etc. Cu pasager nu se simte deloc. Pare foarte buna explicatia cu amortizorul, pentru ca am si feedbackul destul de mare dat la amortizor. Am observat tangajul si pe la viteze mai mici (120) dimineata, deci poate sa fie si faza cu vantul. Ma intreb daca si carenatele au aceeasi chestie (?!) . Deci ar fii bine sa pun un amortizor. Speram sa spuneti asta ca sa am motiv sa cheltuiesc bani . Cea mai tare faza cu vantul am patit-o pe un pod de m-a mutat de pe banda 1 pe banda 2. Nu m-am opus ca nu stiam cand se termina.. rafala, nu podul. Calin si eu am patit-o tot pe Transfagarasan, tot acolo. Imi facea curu in toate partile si nu am putut sa ma bucur deloc de curbele alea. Ma intreb daca o sa-l repare. faza e ca eu n-am ajuns pe TF, m-a enervat asa de tare drumul ala ca m-am intors in BV inainte sa incep sa urc. asa, ca simpla coincidenta amortizor gasesti la mine, de GSXR 600/750. merge pe Pop dar e posibil sa-ti trebuiasca kit de inaltare dupa, ca e mai scurt (cred, trebuie sa ma uit cind ajung acasa). eu am o intrebare..calin tu ar trebui sa stii ca ai avut amortizorul in mana: are BUCSI (pe capete, in "inelele" alea)?! Pentru ca daca bucsele sunt duse, atunci se intampla cam ce spuneti voi ... Iceman: la mine nu fac asa acele ca e Kult evident ca are bucse, cum sa fie prins altfel? are bucsa sus si furca jos. bucsa nu e dusa 100%, verific din cind in cind jocul pe acolo. ca sa ajunga sa faca in stilul ala ar trebui sa fie varza, zic eu. amortizorul stock de Bandit chiar este un gunoi chiar si cu bucse noi chestia cu miscatul acelor pina in capat si inapoi la contact nu e de moft, e calibrarea "end stop"-ului, adica senzorul de pozitie de la ace sa stie unde e capatul. asta ca trivia Editat Iunie 17, 2010 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.