Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

pare destul de suparata, si ma gandeam ca v-a prins ploaia :D

era de la frigul indurat si fumul de la cicalacacichicea.

costurile le pun in poveste :)

 

@MotoRocker felicitari pentru tura. Astept pozele si povestile !

Merci

 

@Motorocker, CosminST2008, RedBandit etc

Bine v-ati intors, aventuri frumoase, aveti ce povesti la iarna la canile de vin fiert. Imi salta inima cand vad ca sunt motoristi adevarati aici, nu raceri de tastatura (nu ca as fi avut reodata dubii). La mai multe, la mai multi,la mai departe, la mai frumoase locuri si fara evenimente naspa.

Ma inclin.

Bine v-am gasit... e bine acasa, tre sa ma apuc sa povestesc si de ce mi-am confirmat ca Romania e o tara frumoasa si nu asa naspa pe cum se zice.

 

Sincere felicitari. Scuze daca nu am urmarit indeaproape, poti pune traseul aici? Sau da-mi un PM?

 

Din ce an e Bandit-ul? Intreb pentru ca ma apropii de 50 000 si al meu e din 2007, inmatriculat in 2008. Poza cum ai facut-o la 120 km/h? Mie imi cam zboara capul cu tot cu parbriz, dapa-i sa mai tin aparatul :)

Merci man.

Traseul a fost: Bucuresti - Brasov - Sighisoara - Cluj - Oradea. Oradea- Budapesta. Budapesta - Bratislava - Viena. Viena - Brno - Sedlec - Praga. Praga - Plezen - Nurnberg. Nurnberg - Dachau - Munchen. Munchen - Innsbruck - Bolanzo - (Pasul Pennes)- Trento - Riva del Garda. Riva del Garda - Verona - Venetia. Ventia - Trieste - (cuvant urat). (cuvant urat) - Rijeka. Rijeka - Llublijana - Graz. Graz - Szeged - Timisoara. Timisoara - Hunedoara - Sibiu - Balea Lac - cota ~1.300. cota ~1.300 - Curtea de Arges - Pitesti - Bucuresti. In Praga si Venetia am stat 2 nopti. 5.000 km din care doar cam 250 pe autostrada.

 

e din 2001, luat de la AlfaMotors in aprilie 2010, cu cica 33.000 km si 3 fosti proprietari in italia

 

Poza nu-i facute de mine, ci de fata... i-am zis prin intercom sa scoata aparatul ca ma dau intr-o parte sa pozeze ca face banditul 50.000 km :laugh: . Ea a pozat mereu, de pe locul din spate :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bravo! Va felicit si va multumesc!

Voi sunteti acei "nebuni frumosi" care ne arata cat de minunat este acest mod de a calatorii, a cunoaste, a vedea, a simtii si iubi...sau mai pe scurt...A TRAII.

La cat mai multe vacante de vis, km "fara numar" si fara necazuri!

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna,,

Am o intrebare pt cunoscatori..Eu am un bandit de 1200 din 1999 si cu 70000km...Cam la cati km ar trebuii schimbati cuzinetii de biele???...La mine la 4000rpm simt niste vibratii la motor care scad in turatie dar doar in intervalul 4000-6000 si ma gandeam ca sar putea sa aiba pata pe ei(cuzinetii de biela)...in rest merge bine...am mers cu el 260 si nu a intrat pe rosu..In el am ulei motul 7100 full sintetic...sar putea sa nu-i placa??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

avind in vedere ca am luat decizia finala de-a nu cumpara acest motor, poate intereseaza pe cineva: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-bandit%201200%20s-din-1997-398744.html

 

B12 din '97, 57000 km, case-uri laterale si topcase = 1800 euro. pretul e f bun daca nu are probleme.

 

am fost la un pas f mic de a-l cumpara, poate azi chiar il aveam in Iasi dar am luat hotarirea (si sper sa ma tin de ea) sa ramin la B6 pina o crapa-n doua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

avind in vedere ca am luat decizia finala de-a nu cumpara acest motor, poate intereseaza pe cineva: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-bandit%201200%20s-din-1997-398744.html

 

B12 din '97, 57000 km, case-uri laterale si topcase = 1800 euro. pretul e f bun daca nu are probleme.

 

am fost la un pas f mic de a-l cumpara, poate azi chiar il aveam in Iasi dar am luat hotarirea (si sper sa ma tin de ea) sa ramin la B6 pina o crapa-n doua.

ptiu, bata-te sa te bata..de ce ne ispitesti ? E tentant, ce pot sa zic..Sunt curios de ceva, 1200-le cu cat consuma mai mult, decat 600 ? :scratch:

 

Si inca ceva, as vrea sa nu se mai vada fusta(banuiesc ca asa se numeste) pe care este prins numarul..Voi ce ati facut ?(ma refer la aia care nu au taiat cu bomfaierul :crack: )

Un undertail costa ceva, ma gandeam sa ma duc cu fusta mea, sa faca model dupa ea din fibra..ce ziceti ?

As vrea sa pastrez si fusta originala(in caz ca vreau candva sa revin la stoc)

Din ce am vazut, undertail-ul este ceva mai jos, pe cand fusta originala, este "scobita/mulata" dupa roata..Si asta face sa scada riscul, de a atinge de roata la denivelari..

 

Numai bine, al vostru pentru totdeauna

 

Banditrider ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ptiu, bata-te sa te bata..de ce ne ispitesti ? E tentant, ce pot sa zic..Sunt curios de ceva, 1200-le cu cat consuma mai mult, decat 600 ? :scratch:

pai sincer iti zic, am postat in ideea ca mi-l sufla cineva in caz ca ma razgindesc :) Satana ma indeamna la el da' simt eu ca mai bine sta la altcineva.

 

am auzit ca B12-le maninca si peste 10 in oras, poate chiar mai mult.

 

Buna,,

Am o intrebare pt cunoscatori..Eu am un bandit de 1200 din 1999 si cu 70000km...Cam la cati km ar trebuii schimbati cuzinetii de biele???...La mine la 4000rpm simt niste vibratii la motor care scad in turatie dar doar in intervalul 4000-6000 si ma gandeam ca sar putea sa aiba pata pe ei(cuzinetii de biela)...in rest merge bine...am mers cu el 260 si nu a intrat pe rosu..In el am ulei motul 7100 full sintetic...sar putea sa nu-i placa??

intrebarea mi se pare ca n-are sens. cuzinetii nu sint consumabile. daca ajung sa se incalzeasca atit de tare incit sa se "pateze" eu cred ca arunci la gunoi si vilbrochenul.

in plus, daca vorbim de uzura fireasca (adica nu probleme de ungere) ma gindesc ca se schimba functie de cum s-a mers cu motorul ala, ce ulei s-a pus in el si cit de des a fost schimbat. da' totusi nu pricep de ce te gindesti din prima la problemele cele mai grave? din cazuri concrete de pe la cunoscuti (vezi de ex. aia care schimba uleiul la 15000 km, pe ideea ca "e Motul" si/sau "e Honda") cind se f.uta cuzinetii motorul face zgomot nasol de tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io nu cred ca full sintetic e bun la motoarele de turatie joasa si pe caldura asta. ala full sintetic e pentru motoarele foarte performante. semi syntetic din punctul meu de vedere.

caline eram atat de fericitcand am onceput sa citesc postul tau, dar m-am intristat dupa. :( .ia suie-te tu pe unul si vino pe forum cu ideea ca in continuare b6 si io ma las de motociclism. vii in bucuresti si ti-l dau s te plimbi pe al meu.

consuma putin mai mult ca un b6.. nu mult. si cu b6ele nu mie rusine, scoteam 7-8 in oras. asta scoate puutin mai mult. nu cred ca un b12 e mare diferenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai sincer iti zic, am postat in ideea ca mi-l sufla cineva in caz ca ma razgindesc :) Satana ma indeamna la el da' simt eu ca mai bine sta la altcineva.

 

am auzit ca B12-le maninca si peste 10 in oras, poate chiar mai mult.

 

 

intrebarea mi se pare ca n-are sens. cuzinetii nu sint consumabile. daca ajung sa se incalzeasca atit de tare incit sa se "pateze" eu cred ca arunci la gunoi si vilbrochenul.

in plus, daca vorbim de uzura fireasca (adica nu probleme de ungere) ma gindesc ca se schimba functie de cum s-a mers cu motorul ala, ce ulei s-a pus in el si cit de des a fost schimbat. da' totusi nu pricep de ce te gindesti din prima la problemele cele mai grave? din cazuri concrete de pe la cunoscuti (vezi de ex. aia care schimba uleiul la 15000 km, pe ideea ca "e Motul" si/sau "e Honda") cind se f.uta cuzinetii motorul face zgomot nasol de tot.

al meu nu face zgomot suna chiar frumos...dar de unde vibratia aia la 4000...sa bag ulei semisintetic??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

al meu, pe canicula asta...in oras, intre 4 si 5 mii de ture are un sunet ciudat...adica asa...mai fin dar mai tare, un fel de "uuuuaaaaaaa". fata de "uuuuuuuuuuuuuuu". 1200-4000: uuuuuuuuuu, 4000-5000: uuuuaaaa, 5000---: uuuuuuuu. LOL, ma rog... ideea e ca face asa de cand l-am luat dar repet, numai in oras si cand temperatura data la meteo depaseste 30 grade...adica 50 grade la asfalt. Daca nu prind multe semofoare rosii, nu mai face asa...are timp sa se raceasca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

banditul intre 4-5000 de ture vibreaza! schimba capetele de ghidon sau pune un "stabilizator" de ghidon .. ceva de genul asta

http://www.louis.de/_10086b8c2ffd253e48e45ac5f8f6d58aa0/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=460&wgr=340&list_total=31&anzeige=0&page=0&artnr_gr=10021161

 

ps: daca nu merge linkul, www.louis.de, cod 10021161

Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

banditul intre 4-5000 de ture vibreaza! schimba capetele de ghidon sau pune un "stabilizator" de ghidon .. ceva de genul asta

http://www.louis.de/_10086b8c2ffd253e48e45ac5f8f6d58aa0/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=460&wgr=340&list_total=31&anzeige=0&page=0&artnr_gr=10021161

 

ps: daca nu merge linkul, www.louis.de, cod 10021161

Ce sa zic...or vibra ele dar am mai mers cu unul de 1200 cei drept din 2005 asta mergea foarte lin..al meu de la 2000 face un zazait tare frumos..cand ajunge pe 4000incepe vibratia si pe urma se stinge la 6000si merge iara fain...apoi nush ce sa zic..asta doar cand merg cu acceleratia lin si urc in turatie usor....cand ii dau dintr-o data nu mai face nimik...ar putea fi si din sincronizare???

 

avind in vedere ca am luat decizia finala de-a nu cumpara acest motor, poate intereseaza pe cineva: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-bandit%201200%20s-din-1997-398744.html

 

B12 din '97, 57000 km, case-uri laterale si topcase = 1800 euro. pretul e f bun daca nu are probleme.

 

am fost la un pas f mic de a-l cumpara, poate azi chiar il aveam in Iasi dar am luat hotarirea (si sper sa ma tin de ea) sa ramin la B6 pina o crapa-n doua.

colegu inseamna ca nu te-ai urcat pe el sa mergi..eu din clipa in care m-am dus cu 1200-le n-am mai vrut altul..asta n-are lag..de cand ii dai de atunci trage apoi cand ajungi pe 7000numai topaie de fata parca vrea sa isi ia zborul pe cand 600 de pe la 5000 incepe sa se arate...la panta trebuie dat treapta inferioara pe cand la asta ii dai drumu la benzina in carb si de ardere se ocupa el...:)))oricum e fain si 600 dar dupa ce te dai cu altele mai mari nu-ti mai doresti motor sub 1000de cm2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oricum e fain si 600 dar dupa ce te dai cu altele mai mari nu-ti mai doresti motor sub 1000de cm2

 

din pacate trebuie sa subscriu !

 

Lasa caline ca trec eu pe acolo si ne vedem la un cico.

 

Pe caldura asta se face uleiu (cuvant urat) , eu aveam un clinchet pe la 3300-4000 la al vechi.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce sa zic...or vibra ele dar am mai mers cu unul de 1200 cei drept din 2005 asta mergea foarte lin..al meu de la 2000 face un zazait tare frumos..cand ajunge pe 4000incepe vibratia si pe urma se stinge la 6000si merge iara fain...apoi nush ce sa zic..asta doar cand merg cu acceleratia lin si urc in turatie usor....cand ii dau dintr-o data nu mai face nimik...ar putea fi si din sincronizare???

 

 

Si la al meu care-i de 600,incepe sa vibreze calumea de la 4500 si se opreste la 6000,si asta se intampla in orice treapta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la al meu care-i de 600,incepe sa vibreze calumea de la 4500 si se opreste la 6000,si asta se intampla in orice treapta

or fi ele astea pana in 2000 cu o vibratie mai mare...dar tot bag mana in foc ca pe cuzinetii de biela din partea de sus au urma din cauza bataii pe ei si de acolo vin vibratiile..si o masina care depaseste 300000km e la fel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai daca esti convins ca e problema, de ce nu demontezi sa te uiti si gata?

 

ia uite cum se face vilbrochenul cind is dusi cuzinetii: /index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=725918

 

 

arw-ule, ma tentezi tu, da' uite o sa-ti arat ca-s mai tare :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam orice motor are vibratii. unele au vibratia pe la 7-8000, altele, cum e la bandit, la 4000-5000 ...chiar si BMW-ul are vibratii :D. acum na...fiecare cum crede ... :banana:

Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

al meu stock (oglinzi, capete de ghidon, ghidon) vibra in draci pe la 6-8 parca. acum cu toate astea schimbate vibreaza la alte turatii da' tot vibreaza.

cand e asa cum mi-ai aratat tu vibrochenul ala e de aruncat...ce e acolo in poza e la cuzinetul de palier nu de biela...am sa-ti arat cum arata un cuzinet de biela cu pata pe el si vibrochenul intact in cote...sincer am sa ma interesez de pretul cuzinetilor si am sa il desfac daca toata treaba asta nu ma costa prea mult ca trebe si garnituri...cum reusesc sa fac poza cum o trimit...am niste cuzineti de la alt motor si sa-ti arat..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand e asa cum mi-ai aratat tu vibrochenul ala e de aruncat...ce e acolo in poza e la cuzinetul de palier nu de biela...am sa-ti arat cum arata un cuzinet de biela cu pata pe el si vibrochenul intact in cote...sincer am sa ma interesez de pretul cuzinetilor si am sa il desfac daca toata treaba asta nu ma costa prea mult ca trebe si garnituri...cum reusesc sa fac poza cum o trimit...am niste cuzineti de la alt motor si sa-ti arat..

eu cred ca vrei sa-ti zica cineva "dom'le, tre' sa-l demontezi sa vezi ce are". iaca iti zic eu: "tre' sa-l demontezi sa vezi ce are" :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cred ca vrei sa-ti zica cineva "dom'le, tre' sa-l demontezi sa vezi ce are". iaca iti zic eu: "tre' sa-l demontezi sa vezi ce are" :))

sunt ferm convins de asta 100%..daca stii tu alta metoda sa vezi fara sa demontezi sa ma anunti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-ai inteles.

tu esti oricum convins ca ai cuzinetii varza. nu cauti decit pe cineva care sa-ti zica "da', sint terminati, desfa motorul urgent" :) oricum nu se da diagnostic pe forum, e ca si cum te-ai duce la doctor online.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...