Macke Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 Sunteti niste urati!! Va invidiez PS: bravo, frumos...superbe pozele. @motorocker: pretina cand i-ai facut poza aia cred ca era dupa una din ploi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 FAine pozele , faine si excursia . asteptam povestile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 (editat) Stie cineva daca se potriveste janta de pe GSXF pe bandit ? Trebuie facute modificari(care sunt acelea?), sau merge pusa direct ? Link cu janta: /index.php?/topic/667154-dezmembrez-suzuki-gsx600f/ Am uitat sa precizez, pe modelul kult ! Editat August 22, 2011 de Banditrider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 (editat) E aceiasi janta. Merge pusa direct. Editat August 22, 2011 de razvanusv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 @motorocker: pretina cand i-ai facut poza aia cred ca era dupa una din ploi Merci! Nu e dupa ploaie poza... e facuta ieri dim la 9 jumate pe transfagarasean, versantul muntean, dupa ce am strans cortul. Sambata seara am trecut pe la Balea si ne-am trantit cortul undeva pe la 1300 m. Ne-am cam fost frig in noaptea aia Nu mai calc cu mobra pe Transfagarasean pana nu-l asfalteaza TOT, din Curtea de Arges pana in Carta!!! FAine pozele , faine si excursia . asteptam povestile. o sa le pun mai incolo, inca ne dregem tre sa butonez povestile si sa sortez din cele peste 2 mii de poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 pare destul de suparata, si ma gandeam ca v-a prins ploaia sa nu uiti sa pui si niste costuri: benzina, taxe drum, spagi etc, ca sa avem o idee de cat a costat. Poate poate intr-un secol oi avea drum si eu ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 M-am intors si eu din concediul ce l-am facut cu Bandit-ul prin tara. S-a comportat exemplar cu un consum mediu de 5-5,3% Multumit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PunctRo Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 @MotoRocker felicitari pentru tura. Astept pozele si povestile ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 E aceiasi janta. Merge pusa direct. Dar ca sa pun o janta mai lata, ce modificari trebuie sa fac ? Sa ma sfatuiasca cineva care a facut practic asta.. http://www.okazii.ro/catalog/44049838/janta-spate-zx-9.html Ce dimensiuni are o astfel de janta ? Adica stiu ca e de 17, dar latimea pentru cauciuc, care este ? 170 ? Este ok daca pun pe o janta de 150(originala de bandit) cauciuc de 170 ? Ma bat tot felul de ganduri negre ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 @Motorocker, CosminST2008, RedBandit etc Bine v-ati intors, aventuri frumoase, aveti ce povesti la iarna la canile de vin fiert. Imi salta inima cand vad ca sunt motoristi adevarati aici, nu raceri de tastatura (nu ca as fi avut reodata dubii). La mai multe, la mai multi,la mai departe, la mai frumoase locuri si fara evenimente naspa. Ma inclin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 2 saptamani si 5.000 km, 9 tari cu multa caldura + ceva frig si ploaie. .... a clickuit 50.000 km pe ceas. Sincere felicitari. Scuze daca nu am urmarit indeaproape, poti pune traseul aici? Sau da-mi un PM? Din ce an e Bandit-ul? Intreb pentru ca ma apropii de 50 000 si al meu e din 2007, inmatriculat in 2008. Poza cum ai facut-o la 120 km/h? Mie imi cam zboara capul cu tot cu parbriz, dapa-i sa mai tin aparatul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat August 23, 2011 Share Postat August 23, 2011 pare destul de suparata, si ma gandeam ca v-a prins ploaia era de la frigul indurat si fumul de la cicalacacichicea. costurile le pun in poveste @MotoRocker felicitari pentru tura. Astept pozele si povestile ! Merci @Motorocker, CosminST2008, RedBandit etc Bine v-ati intors, aventuri frumoase, aveti ce povesti la iarna la canile de vin fiert. Imi salta inima cand vad ca sunt motoristi adevarati aici, nu raceri de tastatura (nu ca as fi avut reodata dubii). La mai multe, la mai multi,la mai departe, la mai frumoase locuri si fara evenimente naspa. Ma inclin. Bine v-am gasit... e bine acasa, tre sa ma apuc sa povestesc si de ce mi-am confirmat ca Romania e o tara frumoasa si nu asa naspa pe cum se zice. Sincere felicitari. Scuze daca nu am urmarit indeaproape, poti pune traseul aici? Sau da-mi un PM? Din ce an e Bandit-ul? Intreb pentru ca ma apropii de 50 000 si al meu e din 2007, inmatriculat in 2008. Poza cum ai facut-o la 120 km/h? Mie imi cam zboara capul cu tot cu parbriz, dapa-i sa mai tin aparatul Merci man. Traseul a fost: Bucuresti - Brasov - Sighisoara - Cluj - Oradea. Oradea- Budapesta. Budapesta - Bratislava - Viena. Viena - Brno - Sedlec - Praga. Praga - Plezen - Nurnberg. Nurnberg - Dachau - Munchen. Munchen - Innsbruck - Bolanzo - (Pasul Pennes)- Trento - Riva del Garda. Riva del Garda - Verona - Venetia. Ventia - Trieste - (cuvant urat). (cuvant urat) - Rijeka. Rijeka - Llublijana - Graz. Graz - Szeged - Timisoara. Timisoara - Hunedoara - Sibiu - Balea Lac - cota ~1.300. cota ~1.300 - Curtea de Arges - Pitesti - Bucuresti. In Praga si Venetia am stat 2 nopti. 5.000 km din care doar cam 250 pe autostrada. e din 2001, luat de la AlfaMotors in aprilie 2010, cu cica 33.000 km si 3 fosti proprietari in italia Poza nu-i facute de mine, ci de fata... i-am zis prin intercom sa scoata aparatul ca ma dau intr-o parte sa pozeze ca face banditul 50.000 km . Ea a pozat mereu, de pe locul din spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat August 23, 2011 Share Postat August 23, 2011 Bravo! Va felicit si va multumesc! Voi sunteti acei "nebuni frumosi" care ne arata cat de minunat este acest mod de a calatorii, a cunoaste, a vedea, a simtii si iubi...sau mai pe scurt...A TRAII. La cat mai multe vacante de vis, km "fara numar" si fara necazuri! Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 Buna,, Am o intrebare pt cunoscatori..Eu am un bandit de 1200 din 1999 si cu 70000km...Cam la cati km ar trebuii schimbati cuzinetii de biele???...La mine la 4000rpm simt niste vibratii la motor care scad in turatie dar doar in intervalul 4000-6000 si ma gandeam ca sar putea sa aiba pata pe ei(cuzinetii de biela)...in rest merge bine...am mers cu el 260 si nu a intrat pe rosu..In el am ulei motul 7100 full sintetic...sar putea sa nu-i placa?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 avind in vedere ca am luat decizia finala de-a nu cumpara acest motor, poate intereseaza pe cineva: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-bandit%201200%20s-din-1997-398744.html B12 din '97, 57000 km, case-uri laterale si topcase = 1800 euro. pretul e f bun daca nu are probleme. am fost la un pas f mic de a-l cumpara, poate azi chiar il aveam in Iasi dar am luat hotarirea (si sper sa ma tin de ea) sa ramin la B6 pina o crapa-n doua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 avind in vedere ca am luat decizia finala de-a nu cumpara acest motor, poate intereseaza pe cineva: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-bandit%201200%20s-din-1997-398744.html B12 din '97, 57000 km, case-uri laterale si topcase = 1800 euro. pretul e f bun daca nu are probleme. am fost la un pas f mic de a-l cumpara, poate azi chiar il aveam in Iasi dar am luat hotarirea (si sper sa ma tin de ea) sa ramin la B6 pina o crapa-n doua. ptiu, bata-te sa te bata..de ce ne ispitesti ? E tentant, ce pot sa zic..Sunt curios de ceva, 1200-le cu cat consuma mai mult, decat 600 ? Si inca ceva, as vrea sa nu se mai vada fusta(banuiesc ca asa se numeste) pe care este prins numarul..Voi ce ati facut ?(ma refer la aia care nu au taiat cu bomfaierul ) Un undertail costa ceva, ma gandeam sa ma duc cu fusta mea, sa faca model dupa ea din fibra..ce ziceti ? As vrea sa pastrez si fusta originala(in caz ca vreau candva sa revin la stoc) Din ce am vazut, undertail-ul este ceva mai jos, pe cand fusta originala, este "scobita/mulata" dupa roata..Si asta face sa scada riscul, de a atinge de roata la denivelari.. Numai bine, al vostru pentru totdeauna Banditrider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 ptiu, bata-te sa te bata..de ce ne ispitesti ? E tentant, ce pot sa zic..Sunt curios de ceva, 1200-le cu cat consuma mai mult, decat 600 ? pai sincer iti zic, am postat in ideea ca mi-l sufla cineva in caz ca ma razgindesc Satana ma indeamna la el da' simt eu ca mai bine sta la altcineva. am auzit ca B12-le maninca si peste 10 in oras, poate chiar mai mult. Buna,, Am o intrebare pt cunoscatori..Eu am un bandit de 1200 din 1999 si cu 70000km...Cam la cati km ar trebuii schimbati cuzinetii de biele???...La mine la 4000rpm simt niste vibratii la motor care scad in turatie dar doar in intervalul 4000-6000 si ma gandeam ca sar putea sa aiba pata pe ei(cuzinetii de biela)...in rest merge bine...am mers cu el 260 si nu a intrat pe rosu..In el am ulei motul 7100 full sintetic...sar putea sa nu-i placa?? intrebarea mi se pare ca n-are sens. cuzinetii nu sint consumabile. daca ajung sa se incalzeasca atit de tare incit sa se "pateze" eu cred ca arunci la gunoi si vilbrochenul. in plus, daca vorbim de uzura fireasca (adica nu probleme de ungere) ma gindesc ca se schimba functie de cum s-a mers cu motorul ala, ce ulei s-a pus in el si cit de des a fost schimbat. da' totusi nu pricep de ce te gindesti din prima la problemele cele mai grave? din cazuri concrete de pe la cunoscuti (vezi de ex. aia care schimba uleiul la 15000 km, pe ideea ca "e Motul" si/sau "e Honda") cind se f.uta cuzinetii motorul face zgomot nasol de tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 io nu cred ca full sintetic e bun la motoarele de turatie joasa si pe caldura asta. ala full sintetic e pentru motoarele foarte performante. semi syntetic din punctul meu de vedere. caline eram atat de fericitcand am onceput sa citesc postul tau, dar m-am intristat dupa. .ia suie-te tu pe unul si vino pe forum cu ideea ca in continuare b6 si io ma las de motociclism. vii in bucuresti si ti-l dau s te plimbi pe al meu. consuma putin mai mult ca un b6.. nu mult. si cu b6ele nu mie rusine, scoteam 7-8 in oras. asta scoate puutin mai mult. nu cred ca un b12 e mare diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 nu vin la Bucale man, ca mi-e frica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 pai sincer iti zic, am postat in ideea ca mi-l sufla cineva in caz ca ma razgindesc Satana ma indeamna la el da' simt eu ca mai bine sta la altcineva. am auzit ca B12-le maninca si peste 10 in oras, poate chiar mai mult. intrebarea mi se pare ca n-are sens. cuzinetii nu sint consumabile. daca ajung sa se incalzeasca atit de tare incit sa se "pateze" eu cred ca arunci la gunoi si vilbrochenul. in plus, daca vorbim de uzura fireasca (adica nu probleme de ungere) ma gindesc ca se schimba functie de cum s-a mers cu motorul ala, ce ulei s-a pus in el si cit de des a fost schimbat. da' totusi nu pricep de ce te gindesti din prima la problemele cele mai grave? din cazuri concrete de pe la cunoscuti (vezi de ex. aia care schimba uleiul la 15000 km, pe ideea ca "e Motul" si/sau "e Honda") cind se f.uta cuzinetii motorul face zgomot nasol de tot. al meu nu face zgomot suna chiar frumos...dar de unde vibratia aia la 4000...sa bag ulei semisintetic?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 al meu, pe canicula asta...in oras, intre 4 si 5 mii de ture are un sunet ciudat...adica asa...mai fin dar mai tare, un fel de "uuuuaaaaaaa". fata de "uuuuuuuuuuuuuuu". 1200-4000: uuuuuuuuuu, 4000-5000: uuuuaaaa, 5000---: uuuuuuuu. LOL, ma rog... ideea e ca face asa de cand l-am luat dar repet, numai in oras si cand temperatura data la meteo depaseste 30 grade...adica 50 grade la asfalt. Daca nu prind multe semofoare rosii, nu mai face asa...are timp sa se raceasca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 (editat) banditul intre 4-5000 de ture vibreaza! schimba capetele de ghidon sau pune un "stabilizator" de ghidon .. ceva de genul asta http://www.louis.de/_10086b8c2ffd253e48e45ac5f8f6d58aa0/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=460&wgr=340&list_total=31&anzeige=0&page=0&artnr_gr=10021161 ps: daca nu merge linkul, www.louis.de, cod 10021161 Editat August 24, 2011 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 banditul intre 4-5000 de ture vibreaza! schimba capetele de ghidon sau pune un "stabilizator" de ghidon .. ceva de genul asta http://www.louis.de/_10086b8c2ffd253e48e45ac5f8f6d58aa0/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=460&wgr=340&list_total=31&anzeige=0&page=0&artnr_gr=10021161 ps: daca nu merge linkul, www.louis.de, cod 10021161 Ce sa zic...or vibra ele dar am mai mers cu unul de 1200 cei drept din 2005 asta mergea foarte lin..al meu de la 2000 face un zazait tare frumos..cand ajunge pe 4000incepe vibratia si pe urma se stinge la 6000si merge iara fain...apoi nush ce sa zic..asta doar cand merg cu acceleratia lin si urc in turatie usor....cand ii dau dintr-o data nu mai face nimik...ar putea fi si din sincronizare??? avind in vedere ca am luat decizia finala de-a nu cumpara acest motor, poate intereseaza pe cineva: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-bandit%201200%20s-din-1997-398744.html B12 din '97, 57000 km, case-uri laterale si topcase = 1800 euro. pretul e f bun daca nu are probleme. am fost la un pas f mic de a-l cumpara, poate azi chiar il aveam in Iasi dar am luat hotarirea (si sper sa ma tin de ea) sa ramin la B6 pina o crapa-n doua. colegu inseamna ca nu te-ai urcat pe el sa mergi..eu din clipa in care m-am dus cu 1200-le n-am mai vrut altul..asta n-are lag..de cand ii dai de atunci trage apoi cand ajungi pe 7000numai topaie de fata parca vrea sa isi ia zborul pe cand 600 de pe la 5000 incepe sa se arate...la panta trebuie dat treapta inferioara pe cand la asta ii dai drumu la benzina in carb si de ardere se ocupa el...))oricum e fain si 600 dar dupa ce te dai cu altele mai mari nu-ti mai doresti motor sub 1000de cm2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 oricum e fain si 600 dar dupa ce te dai cu altele mai mari nu-ti mai doresti motor sub 1000de cm2 din pacate trebuie sa subscriu ! Lasa caline ca trec eu pe acolo si ne vedem la un cico. Pe caldura asta se face uleiu (cuvant urat) , eu aveam un clinchet pe la 3300-4000 la al vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 Ce sa zic...or vibra ele dar am mai mers cu unul de 1200 cei drept din 2005 asta mergea foarte lin..al meu de la 2000 face un zazait tare frumos..cand ajunge pe 4000incepe vibratia si pe urma se stinge la 6000si merge iara fain...apoi nush ce sa zic..asta doar cand merg cu acceleratia lin si urc in turatie usor....cand ii dau dintr-o data nu mai face nimik...ar putea fi si din sincronizare??? Si la al meu care-i de 600,incepe sa vibreze calumea de la 4500 si se opreste la 6000,si asta se intampla in orice treapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.