cosminst2008 Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 Schimb un pic subiectul. Stiu ca s-a mai discutat pe aici despre confortul oferit de saua banditului. Trebuie sa va povestesc pentru ca am avut o revelatie Saua de pe 650 2005 imi pare destul de ok la drum lung. In oras nu se pune (casa-serviciu). Insa... de curand mi-am cumparat o pereche de pantaloni military. material destul de gros, rigid...tipic. Dupa aproximativ 3 km, in drum spre birou, ma durea curu ingrozitor. Ma fâțâiam pe sa de parca aveam furnici in chiloti ))) Nu stiu cum dracu cad cusaturile de la pantaloni pe sa insa stiu sigur ca acea pereche nu e deloc potrivita pentru condus. Va povestesc ca sa stiti ca nu tot timpul poti fi "fotomodel" pe motor...mai e si dupa el...daca accepta cusaturi noi sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 oricum banditul tau are saua tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 Nu radea ca nici la al meu nu e treaba prea roz. Bine la mine mai e si broblema ca sunt cam aschie asa(deci lipsa de perna naturala) si dupa vreo 200 de km incepe sa ma doara popoul. Sper in iarna sa o fac colet si sa fuga pana la timisoara sa ii fac un facelift. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 PS: Nici eu nu ma simt gigea in pantaloni militari...mai mult de 300 k nu prea merg. e de la cusaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adysnt2008 Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 Salutare la toata lumea ! Am in vizor cat de curand sa-mi schimb motorul meu actual cu ceva mai puternic, si toata lumea zice ca modelul de 1200s pe care am pus ochii ar un consumator cam mare de conbustibil. Am mai urmarit postul vostru si din pacate poate mi-a scapat sau nu am fost eu atent discutiile referitoare la consum atat in oras cat si la drumuri lungi. Va rog sa ma ajutati cu o parere a celor ce detin aceasta varianta de model. Astept sfaturile si parerile voastre si va ultumesc de intelegere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 (editat) Din cauze de intretinere, asa cum ai mentionat, dar si din alte cauze. Din ce stiu pentru a pune un sistem de control al tractiunii trebuie cardan. Pe lant nu a fost pus si nici nu cred ca va fi pus. S-apoi mai conteaza si cuplul transmis la roata, adica cat produce motorul vs cat ajunge la roata. Nu mai vorbesc de intins lant, murdarit, spray, etc, astea sunt adiacente sau fac parte din intretinere! Apoi mai e si ce pagube se pot face la ruperea lantului, inclusiv cazut si motor praf ... Dar asta e ce cred eu ... FJR-ul are vreo 140 cai, PanEuropeanul vreo 130, doar celelalte 2 au peste 150 cai. Venind de pe 136 cai, te rog sa ma crezi ca o diferenta de 20 cai, deci un 20% in mare crestere de putere este foarte mult la un motor. (la aceeasi cilindree) Cat despre confort .. aia nu contest, e asa cum spui. Desi nici aici 1250GT-u nu exceleaza. Performeaza OK, dar nu exceleaza! tind sa iti zic ca gresti imens..dpv cardan 1 greutate in plus pe motor si am vazut bmw venit din germania si sa stricat cardanul sti ce inseamna asta..service..ceea ce mie imi ia foarte putin timp sa schimb lantul cu za de imbinare.. 1250 e un motor perfect echilibrat cu o gramada de tehnologie pe el cu un raport putere consum extraordinar vibrochen echilibrat,,suprafata cilindrilor acoperiti electrolitic cu un compozit electrochimical ce reduce frictiunea,,sistem de injectie cu 2 clapete de admisie pe cilindru ce reduce consumul si noxele.. de putere ce sa vorbim nu-l folosesti nici 70% din ce are el sa-ti ofere si tu vrei mai mult.. si apoi sa iti mai spun ceva...nu as da banditul de 1250 pe un fjr sau un bmw pe nimik in lume..alea sunt vapoare banditul are stil. » Post actualizat in 27 Aug 2014 19:22 Salutare la toata lumea ! Am in vizor cat de curand sa-mi schimb motorul meu actual cu ceva mai puternic, si toata lumea zice ca modelul de 1200s pe care am pus ochii ar un consumator cam mare de conbustibil. Am mai urmarit postul vostru si din pacate poate mi-a scapat sau nu am fost eu atent discutiile referitoare la consum atat in oras cat si la drumuri lungi. Va rog sa ma ajutati cu o parere a celor ce detin aceasta varianta de model. Astept sfaturile si parerile voastre si va ultumesc de intelegere. consum 6,5-7...foarte important cum te joci cu gazul..asta iti face consumul...siapoi cred ca nu iti iei 1200 sa faci orasul..asta e un motor ce ii place drumul intins.. Editat August 27, 2014 de ciprinhio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 28, 2014 Share Postat August 28, 2014 Opinie personala. faptul ca tu ai vazut un cardan stricat...eu am vazut un motor stricat. asa si? nu e un etalon. apoi mai intervin alte briz-briz-uri care ar trebui sa iti faca viata mai usoara si nu ti-o fac: cruise control, parbriz electric, manere incalzite, mai nou la unele modele ESA, ESP, si lista poate continua. Asta e si diferenta de pret. nici eu nu as da 20 mii pe un asemenea motor ... dar ca idee! la putere .. da, asa e, insa 70% din 140 cai e ceva, par 70% din 100 cai e altceva. si crede-ma, conteaza!! daca nu ar conta, ai fi ramas pe banditul de 600 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat August 28, 2014 Share Postat August 28, 2014 Opinie personala. faptul ca tu ai vazut un cardan stricat...eu am vazut un motor stricat. asa si? nu e un etalon. apoi mai intervin alte briz-briz-uri care ar trebui sa iti faca viata mai usoara si nu ti-o fac: cruise control, parbriz electric, manere incalzite, mai nou la unele modele ESA, ESP, si lista poate continua. Asta e si diferenta de pret. nici eu nu as da 20 mii pe un asemenea motor ... dar ca idee! la putere .. da, asa e, insa 70% din 140 cai e ceva, par 70% din 100 cai e altceva. si crede-ma, conteaza!! daca nu ar conta, ai fi ramas pe banditul de 600 ... da si cbr de 600 are 100 de cai si hornetul si se compara cu 1250 dupa mintea ta.te-ai dat pe un 1250?? te-ai dat pe bwm 1200 sau pe o yamaha...concurenta iti spun eu cine ti-o face de la suzuki,, b-king-ul dar esti putin ramas in urma.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 28, 2014 Share Postat August 28, 2014 Nu mai stiu cine zicea ca daca nu luam dupa partea practica 1 la mina luam masina, 2 la mina Matiz ca e mic si consuma putin si 3 neaparat gri, sa nu se vada zgirieturile. Nu m-am dat pe 1250 dar mi se pare poate cel mai dotat motor de touring la banii aia. Sau na, poate comparatia e 1250 nou cu FJR la mina a 19-a. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat August 28, 2014 Share Postat August 28, 2014 Nu mai stiu cine zicea ca daca nu luam dupa partea practica 1 la mina luam masina, 2 la mina Matiz ca e mic si consuma putin si 3 neaparat gri, sa nu se vada zgirieturile. Nu m-am dat pe 1250 dar mi se pare poate cel mai dotat motor de touring la banii aia. Sau na, poate comparatia e 1250 nou cu FJR la mina a 19-a. da fiecare cu parerea lui..eu m-am dat pe multe motociclete si chiar am si 1200 si 1250 dar yamaha pentru mine e la fundul sacului.. unde-s calutii??Kawa 130hp honda cbr 100hp si 1100xx blackbird 136hp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gicksz Postat August 28, 2014 Share Postat August 28, 2014 Salutare, ma poate ajuta cineva cu un sfat cum se da electromotorul jos la un Bandit 1200S, 2001. Este complicat? Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat August 28, 2014 Share Postat August 28, 2014 Salutare, ma poate ajuta cineva cu un sfat cum se da electromotorul jos la un Bandit 1200S, 2001. Este complicat? Va multumesc! simplu...are 2 suruburi si tragi de el iasa de pe o garnitura(O-ring) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gicksz Postat August 28, 2014 Share Postat August 28, 2014 Am inteles, deci nu este nevoie sa desfac capacul din fata. Si nu curge ulei? Intreb fiindca nu prea ma pricep. Multumesc frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat August 29, 2014 Share Postat August 29, 2014 da fiecare cu parerea lui..eu m-am dat pe multe motociclete si chiar am si 1200 si 1250 dar yamaha pentru mine e la fundul sacului.. unde-s calutii??Kawa 130hp honda cbr 100hp si 1100xx blackbird 136hp Filmuletul asta mi se pare irelevant pentru ca 95% (procent scos din burta din ce am vazut eu pe strada) din posesorii de vitezane nu stiu sa plece "tare". Pentru ca nu au experienta, pentru ca le este frica sa nu se dea peste cap, pentru ca le e frica sa nu rupa aderenta... Si eu, cu 650-ul am "facut" la semafor un CBR 1000RR dupa ce el m-a provocat (Nu ma judecati...nu a fost ok ca am acceptat, dar aveam nevoie de un pic de distractie in momentul ala). Oricum, Bandit nu are nicio legatura cu CBR, ZXR si nici chiar cu XX. Nu inteleg de ce au fost bagate in aceeasi oala. Dupa cum a fost specificat de toti cei angajati in aceasta discutie, banditul este, de departe, cea mai buna optiune prin prisma raportului calitate/pret pentru un street tourer mid level...parerea mea...hâc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 29, 2014 Share Postat August 29, 2014 da si cbr de 600 are 100 de cai si hornetul si se compara cu 1250 dupa mintea ta.te-ai dat pe un 1250?? te-ai dat pe bwm 1200 sau pe o yamaha...concurenta iti spun eu cine ti-o face de la suzuki,, b-king-ul dar esti putin ramas in urma.. nu ai inteles nimic din ce am vrut sa iti spun, dar la atitudinea pe care o ai .. nu ma cobor la mintea ta sa iti explic. cand o sa-ti revii .. daca o sa-ti revii .. reluam discutia fara resentimente (cel putin din partea mea) » Post actualizat in 29 Aug 2014 06:01 Nu mai stiu cine zicea ca daca nu luam dupa partea practica 1 la mina luam masina, 2 la mina Matiz ca e mic si consuma putin si 3 neaparat gri, sa nu se vada zgirieturile. Nu m-am dat pe 1250 dar mi se pare poate cel mai dotat motor de touring la banii aia. Sau na, poate comparatia e 1250 nou cu FJR la mina a 19-a. Nu domnule, comparatia era intre NOI, toate. Si am spus deja, daca la unele elemente de confort, sa le numim, Gt-ul e sub concurenta, cand vine vorba de bani, e mult peste. Acum e si logic, primesti cat platesti. Ori la 10 mii iei GT si-ti faci foarte bine treaba cu el, la 19-25 mii iti iei BMW sau FJR sau PA. Insa eu unul nu as da diferenta de bani. Mie imi plac Suzuki, am suzuki, dupa ce am mai cochetat cu Honda, acum sunt foarte multumit cand vine vorba de piese si aerisirea lor, in sensul ca totul e mult mai aerisit la Suzuki decat la Honda, incepand cu motorul si terminand cu ultimul surub, de banii pe care-i dai ai tot ce vrei ... PS: nu inteleg de ce ne-am aprins asa tare, discutia era o simpla gluma intre mine si Cosmin (sper ca a gustat-o) cand a zis ca-si ia GT. Daca excludem faptul ca suntem pe forum de Suzuki, GT-ul e 1: BMW. Ca si RT, ca si GS. desi GS a facut si Suzuki ... dar na. In rest .. am spus doar niste constatari, ca opinii personale, asa cu si Cosmin si-a exprimat punctul de vedere ... in sfarsit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat August 29, 2014 Share Postat August 29, 2014 (editat) In rest .. am spus doar niste constatari, ca opinii personale, asa cu si Cosmin si-a exprimat punctul de vedere ... in sfarsit! Adica ce vrei sa spui cu "in sfarsit"? Ca am aberat pana acum? Ca am vorbit fara noima? Ca eu nu stiu parca? Ca sunt vaca grasa proasta autista vaca grasa vaca? Ha? Ha? HA?!?! Editat August 29, 2014 de cosminst2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat August 29, 2014 Share Postat August 29, 2014 Ce ma, va apuca stresu ca se termina sezonu? Las` ca vine altu la anu !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat August 29, 2014 Share Postat August 29, 2014 Nu te cred! Nu mai vine niciun sezon...las ca stiu eu ca zici asta doar sa ne faci sa ne simtem bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ohamoha Postat August 29, 2014 Share Postat August 29, 2014 Apropo de rupt aderenta la semafor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat August 29, 2014 Share Postat August 29, 2014 ))) nu-mi pot sa cred )))) Ma uit intr-una si rad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat August 29, 2014 Share Postat August 29, 2014 ... pot doar sa rad ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat August 29, 2014 Share Postat August 29, 2014 nu ai inteles nimic din ce am vrut sa iti spun, dar la atitudinea pe care o ai .. nu ma cobor la mintea ta sa iti explic. cand o sa-ti revii .. daca o sa-ti revii .. reluam discutia fara resentimente (cel putin din partea mea) » Post actualizat in 29 Aug 2014 06:01 tu vorbesti de banditul de 1250 dar tu il vezi doar in poze si mai citesti una alta despe el.. la 1250 sa renuntat la cai in favoarea cuplului care este de 108 N/m dar ATENTIE...ATENTIE ce iti spun eu acuma de la ce turatie apare aceasta forta de la incredibila turatie de 3500rpm pe cand la fjr si alte si alte vapoare trebuie sai dai 8000 si peste...tu stii ce inseamna sa ai toata forta pe aproape intreaga plaja de turatie..iti zic eu e timp in care parcurge metri..mai vorbim dupa ce te dai pe el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 31, 2014 Share Postat August 31, 2014 da domnule, stiu. nu am mers pe el, dar eu am la gsxf 112 Nm la 7500. trage de rupe. insa atentie, discutia pornise de la faptul ca 1250Gt-ul are concurenta si din anumite puncte de vedere, concurenta este peste! Evident ca tu, poate eu, sau si altii, mizeaza doar pe performantele motorului, insa nu toata lumea face acest lucru. si diferenta cu fjr-ul, nu-mi dau seama ce vrei sa spui cu vapor, pentru ca GT1250 are 260 kg, adica nu e asa usor. Gt-ul de 1200 de la BMW are 250 kg, anteriorul avea 300. Pana la urma, cum ai spus si tu, nu faci sport cu un motor touring, dar trag ambele bine, iar cuplul e mai mare la fjr, doar greutatea il dezavantajeaza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat August 31, 2014 Share Postat August 31, 2014 Daca e amabil vre unu dintre voi sa`mi dea un bandit de 1200 sau 1250 la o tura va zic eu cum sta treaba cu diferenta dintre fjr1300 si bandit 1250. Am calarit un fjr si prin oras si vreo 30-40 de km inafara si oras. E faina motoreta. Trage destul de jos, frana e frana, avantajul parbrizului electric este foarte mare, este destul de manevrabila, si da este grea. In oras este destul de agila si faptul ca trage de mai jos este un avantaj, dar mi se pare ceva mai greu de folosit, mai ales faptului ca este destul de lata. Eventual daca e pot vb cu amicul respectiv sa mi-o dea odata vreo juma de zi si facem un test mic de comparatie sa vedem ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 31, 2014 Share Postat August 31, 2014 POate sa-mi aminteasca cineva cum a inceput aceasta fascinanta discutie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.