Sari la conținut

Ajutor pt identificare


jack0088
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 787
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cam prea mare pentru o sa de bicicleta de fabrica, cauciuc panzat cu 10 nituri,arcurile cadrul gros si lagarul fata. O fi de la un 98 cmc...
Dar componentele de care am zis sunt Drilastic sau Mewa- urmasa est-germana.

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam prea mare pentru o sa de bicicleta de fabrica, cauciuc panzat cu 10 nituri,arcurile cadrul gros si lagarul fata. O fi de la un 98 cmc...

Dar componentele de care am zis sunt Drilastic sau Mewa- urmasa est-germana.

Multumesc colegilor ce au emis pareri cu privire la acest schelet, atat celor ce scriu pe forum cat si celor din privat sau telefonic.

Zic siu eu ca si Aleko : e prea mare - de fapt . . . . mult prea mare pentru o bicicleta, chiar si pentru o "98" ( am una de "98" pentru comparatie ) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Cateva "chestii" a caror provenienta imi e necunoscuta.

 

Una bucata claxon rusesc, folclorul spune ca e de pe un IJ49, dar poate altcineva sa imi confirme

 

post-30-0-86422700-1407492140_thumb.jpgpost-30-0-24402800-1407492143_thumb.jpg

 

 

O pompa moto de fabricatie romanesca

 

post-30-0-28019200-1407492206_thumb.jpgpost-30-0-69776400-1407492208_thumb.jpgpost-30-0-33846400-1407492210_thumb.jpg

 

 

Niste ???

 

post-30-0-00407000-1407492328_thumb.jpgpost-30-0-05105300-1407492292_thumb.jpgpost-30-0-51904600-1407492293_thumb.jpg

 

Si o ???

 

post-30-0-99995300-1407492358_thumb.jpgpost-30-0-61305500-1407492361_thumb.jpg

 

Precum si niste chestii ce par a fi prinderi pentru dinam

 

post-30-0-02550800-1407492394_thumb.jpg

 

 

Astea daca nu ma insel sunt garnituri pentru tuburile tijelor impingatoare dar nu stiu de la ce moto

 

post-30-0-08628700-1407492476_thumb.jpgpost-30-0-61159700-1407492478_thumb.jpg

 

 

Si doua pistonase de ambreiaj dar nu stiu de la ce moto:

 

post-30-0-06136600-1407492562_thumb.jpgpost-30-0-64422100-1407492564_thumb.jpg

 

 

Daca e cineva interesat de ceva, PM pentru ca nu imi sunt de trebuinta

Editat de cstelia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Cristi.

Claxonul e de Ij/M72, pompa probabil de la vreo bicicleta (zic si eu), prinderile de dinam sunt de la M sau K650/750, tijele impingatoare M/Ural/Dnepr.

Protectiile de pahare e pos sa fie tot de la M, dar scurtate si modificate.

 

Da-mi un pret (pe PM sau aici) pt claxon/pompa/prinderi dinam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai hai ca le aduc cu mine la Bucuresti saptamana viitoare, le vezi "live" si discutam :)


» Post actualizat in 08 Aug 2014 11:27

Uitasem sa mai pun garniturile astea doua:

 

post-30-0-77010500-1407497192_thumb.jpg

 

si astea doua busoane de benzina germane (posibil Simson/MZ)

 

post-30-0-26617300-1407497224_thumb.jpgpost-30-0-38536500-1407497225_thumb.jpgpost-30-0-27160700-1407497226_thumb.jpgpost-30-0-15971500-1407497227_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Busoanele nu sunt nici de Simson, nici de MZ. Posibil auto.


» Post actualizat in 08 Aug 2014 14:46

Una bucata claxon rusesc, folclorul spune ca e de pe un IJ49, dar poate altcineva sa imi confirme

 

attachicon.gifIMG_20140806_205309.jpgattachicon.gifIMG_20140806_205321.jpg

 

Claxon ATE, rusesc, de IJ 56 fabricat intre 1956 si 1960.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cateva "chestii" a caror provenienta imi e necunoscuta.

 

Una bucata claxon rusesc, folclorul spune ca e de pe un IJ49, dar poate altcineva sa imi confirme

 

attachicon.gifIMG_20140806_205309.jpgattachicon.gifIMG_20140806_205321.jpg

 

 

O pompa moto de fabricatie romanesca

 

attachicon.gifIMG_20140806_204653.jpgattachicon.gifIMG_20140806_204722.jpgattachicon.gifIMG_20140806_204742.jpg

 

 

Niste ???

 

attachicon.gifIMG_20140806_205905.jpgattachicon.gifIMG_20140806_205937.jpgattachicon.gifIMG_20140806_210013.jpg

 

Si o ???

 

attachicon.gifIMG_20140806_210048.jpgattachicon.gifIMG_20140806_210057.jpg

 

Precum si niste chestii ce par a fi prinderi pentru dinam

 

attachicon.gifIMG_20140806_210318.jpg

 

 

Astea daca nu ma insel sunt garnituri pentru tuburile tijelor impingatoare dar nu stiu de la ce moto

 

attachicon.gifIMG_20140806_210148.jpgattachicon.gifIMG_20140806_210201.jpg

 

 

Si doua pistonase de ambreiaj dar nu stiu de la ce moto:

 

attachicon.gifIMG_20140806_210224.jpgattachicon.gifIMG_20140806_210234.jpg

 

 

Daca e cineva interesat de ceva, PM pentru ca nu imi sunt de trebuinta

pompa este facuta precum si scrie pe el la Republica Reghin jud Mures era o turnatorie mare visavi de gara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Dintre pasionatii de Stoye/Duna si altele, stie careva de la ce este cadrul de atas?

 

attachicon.gif006.JPG

poza este exceptionala se vede absolut tot ,, mai ales lumina este de asa natura incat sa incadreze perfect cadrul .

 

oricum de duna sigur nu este , duna are cadrul drept sudat la inchiderea unui U .

 

poate de altele .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Cine imi poate spune de la ce moto provine acest releu. Nu are capac

 

Multumesc

CZ 250 sau 350 Sport (ori Jawa 350 pe 6V model 1977-1988).

Este un releu PAL, cu rezistenta pe spate, pentru un generator (dinam) pe 6V si min.55-60A (normal lucreaza la 75A).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Solicit ajutor pentru identificare. Multumesc.

 

 

attachicon.gifm 001.jpgattachicon.gifm 002.jpgattachicon.gifm 003.jpgattachicon.gifm 004.jpg

 

Maneta de avans are pe ea marcajele Marque - Reposee precum si o semnatura cu litere de mana

 

attachicon.gifm 005.jpg

 

Tija de culbutori este din otel.

 

 

In continuare valabil

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva de la ce moto provine roata?am si tamburul cu saboti pe undeva de -180mm/diam.

 

attachicon.gifIMG_20140803_165141.jpgattachicon.gifIMG_20140803_165116.jpgattachicon.gifIMG_20140803_165202.jpgattachicon.gifIMG_20140803_165214.jpg

butucul e de M modelul vechi "nemodernizat", ceva creativ abstract s-a petrecut in cupla de transmisie - a se recicla, spitaria este un indicator al priceperii fostului proprietar, cercul este de M mai nou sau Ural/Nipru.

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

butucul e de M modelul vechi "nemodernizat", ceva creativ abstract s-a petrecut in cupla de transmisie - a se recicla, spitaria este un indicator al priceperii fostului proprietar, cercul este de M mai nou sau Ural/Nipru.

 

180mm taler de franare la M?Talerul si sabotii care apartin de roata asta sunt de fier iar sistemul de blocare este ptr. furca telescopica,cam cum ar fi pe awo,r35,etc.La M72 talerul si sabotii sunt din aluminiu de 200mm,nu?

Diferenta ar mai fi la butuc si pe partea unde se agata spitele lungi in gauri individuale,nu duble cum ar fi la M.

Am un asemenea butuc si cred ca difera si ca forma,numar de nituri,samd.

post-19117-0-10043400-1412245530_thumb.jpgpost-19117-0-06615000-1412245706_thumb.jpg

Editat de 4bike
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva de la ce moto provine roata?am si tamburul cu saboti pe undeva de -180mm/diam.

 

attachicon.gifIMG_20140803_165141.jpgattachicon.gifIMG_20140803_165116.jpgattachicon.gifIMG_20140803_165202.jpgattachicon.gifIMG_20140803_165214.jpg

 

Butucul indica faptul ca roata e de la o motocicleta cu o cilindree / greutate mica , max 350 cc / max 150-160-170 kg. A se observa ambutisarea de pe jumatatea butucului unde vin montate spitele scurte. Faceti o comparatie cu orice alta roata montata pe o motocicleta de cilindree mai mare de 350 cc.

2 la mana .... a se observa numarul de nituri prin care e legat butucul de carcasa talerului de franare.

3 la mana ..... butucul rotii de M militar ( primul model are flansele , unde vin montate spitele , turnate la un alt unghi ).

....sa mai vorbesc de diametru ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Ce fabricant apare pe placuta de identificare? Bosch printre altii oferea kituri de instalat dinam pentru motocicletele care aveau doar magnetou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...