Lolo_ID Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 Cea neidentificata are 2 bujii deoarece i s-a inlocuit decompresorul cu o bujie. E de K rusesc de 125 cc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 Exact. are 2 bujii ca a fost anulat decompresorul. Dar eu nu cred ca e de K125 , fiindca chiuloasa de K e mai mare, are alta forma etc. M-am uitat in cataloagele mele , poze cu k125 ... si nu prea se pupa cu ce am eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 tot ceva rusesc trebuie sa fie.ei aveau benzina proasta,care se autoaprindea.de acea au montat cate un decompresor,ca sa poata opri motorul in fata blocului cand urla cu contactul luat si vecinii in geam si cu trecatori inconjurati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aran Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 Salutari tuturor! Nu reusim sa aflam ce marca este motocicleta din foto, poate cineva dintre cunoscatori ne poate lamuri. Multumim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 Posibil sa fie un FN de prin 1914 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 Forma rezervorului inclina spre un Royal-Enfield, forma motorului spre un Bat sau BSA. Mai cautam, inclin sa cred ca este o englezoaica. Hai ca i-am intrebat si pe altii, mai destepti ca noi si care pipaie toata ziua din astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 (editat) Bine zis mihai_prd, m-am apucat sa gugalesc. Motorul este dupa toate aparentele un JAP si se folosea pe multe motociclete. Motocicleta pare tehnologic WW1 sau imediat dupa. Jambele furcii fata care trec prin aripa sunt ca de Royal Enfield 180 dar au alta forma. Transmisia e pe dreapta ca Royal Enfield model 190. De asemenea scara fata pare de 190 ca si pozitia spre spate a dinamului. In rest sunt trasaturi ca la AJS-ul asta (schimbator, rezervor cu pompa ulei pe stanga, ghidon) Pe rezorvor langa piciorul soferului se vede un R ca de Triumph. Editat Septembrie 20, 2012 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 E intrebatoare forma rezervorului cu cele 2 busoane la bilutele pilotului. E un flat-tank din anii 20-30, cu un motor V-twin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aran Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 (editat) Hai ca i-am intrebat si pe altii, mai destepti ca noi si care pipaie toata ziua din astea. Multumiri Aleko, multumiri tuturor pentru incercarea de a ne ajuta Editat Septembrie 20, 2012 de Aran Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 Meritul de identificare nu-mi revine, e al unor nemti sau francezi (v-am mai spus, oamenii astia stau toata ziua cu mana in asa ceva). Clyno Mai multe imagini aici Ramane sa comparam si sa vedem daca e marca asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 E Clyno de razboi (1916?) ca ala din linkul cu istorie- kaki, aripa, furca, ghidonul corespund si restul trebuei sa fie ca la asta gri din 1914. Marfa, nici nu am auzit pana acum de Clyno si se pare ca lor le datoram prinderea solida a atasului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marlon Brando Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 (editat) E Clyno de razboi (1916?) ca ala din linkul cu istorie- kaki, aripa, furca, ghidonul corespund si restul trebuei sa fie ca la asta gri din 1914. Marfa, nici nu am auzit pana acum de Clyno si se pare ca lor le datoram prinderea solida a atasului. Era interesanta varianta militara cu mitraliera Vickers in atas. Editat Septembrie 21, 2012 de Marlon Brando Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Septembrie 22, 2012 Share Postat Septembrie 22, 2012 (editat) am gasit stopul asta la socru in atelier.de la ce o fi? nu e de MZ.seamana mult,dar nu pusca. sticlele sund di plastic Editat Septembrie 22, 2012 de robert bk350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 Stopul e de danuvia Vin si eu cu o ciudatenie. Cineva... ceva idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 am gasit stopul asta la socru in atelier.de la ce o fi? nu e de MZ.seamana mult,dar nu pusca. sticlele sund di plastic mersi fischy.vin cu o bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thvlad Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 mersi fischy.vin cu o bere Salut baieti! Daca este cineva interesat, posed un motor desfacut,aproape complet pentru o DANUVIA ca si cea din poza. Numai bine! Salutare tuturor! Va rog o mana de ajutor din partea celor care cunosc, au avut, sau mai au asa ceva. Este un motoras in 4 timpi, capacitate cca. 200 cmc. pe care vroiam sa-l restaurez si sa-l pun in functiune. Ii lipsesc din pacate capacul dinspre ambreiaj (pe care se afla probabil si comanda acestuia), pistonul si boltul, sistemul de aprindere, dar dintre acestea capacul ambreiajului este cel mai important, restul se rezolva cumva. Vroiam sa stiu in primul rand de la ce motocicleta provine exact. Sunt interesat sa-l completez cu piesele lipsa, eventual daca pot gasi si restul motocicletei pentru un proiect de restaurare, asa ca daca ma poate ajuta careva... Sunt deschis oricarei colaborari. Numai bine! Vlad Chiar nimeni nu stie nimic despre motoras? Nu are poansoane exterioare sau interioare pe carcase, doar cea de pe biela: +M 404008 U. hed thumbnail(s) * Attached Image: Motor 1 001 (Medium).jpg * Attached Image: Motor 1 002 (Medium).jpg * Attached Image: Motor 1 003 (Medium).jpg * Attached Image: Motor 1 004 (Medium).jpg * Attached Image: Motor 1 005 (Medium).jpg * Attached Image: Motor 1 006 (Medium).jpg Attached thumbnail(s) * Attached Image: Motor 1 001 (Medium).jpg * Attached Image: Motor 1 002 (Medium).jpg * Attached Image: Motor 1 003 (Medium).jpg * Attached Image: Motor 1 004 (Medium).jpg * Attached Image: Motor 1 005 (Medium).jpg * Attached Image: Motor 1 006 (Medium).jpg * Attached Image: Motor 1 007 (Medium).jpg * Attached Image: Motor 1 008 (Medium).jpg * Attached Image: Motor 1 009 (Medium).jpg * Attached Image: Motor 1 010 (Medium).jpg * Attached Image: Motor 1 011 (Medium).jpg * Attached Image: Motor 1 012 (Medium).jpg * Attached Image: Motor 1 013 (Medium).jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Octombrie 1, 2012 Share Postat Octombrie 1, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 Un releu Bosch de pe .... ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CUXI Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 de la ce moto o fi roata asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george-bogdan Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 cer si eu ajutorul pentru identificarea unor motociclete din poze : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinvlad Postat Noiembrie 28, 2012 Share Postat Noiembrie 28, 2012 De la ce motocicleta provine aparatoarea asta? Va multumesc anticipat. De la ce motocicleta provine aparatoarea asta? Va multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
altho Postat Noiembrie 29, 2012 Share Postat Noiembrie 29, 2012 (editat) De la ce motocicleta provine aparatoarea asta? Va multumesc anticipat. CZ 175 sau JAWA Un releu Bosch de pe .... ? releu 6V ptr dinam vw broscuta , pana in 1964 Editat Noiembrie 29, 2012 de altho Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Noiembrie 30, 2012 Share Postat Noiembrie 30, 2012 un schelet de sea nu stiu de la ce moto provine , ca de la bicicleta in nici un caz, are aproximativ 30 cm latime si tot cam atat lungime Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubucatalin Postat Decembrie 26, 2012 Share Postat Decembrie 26, 2012 Cu ce motocicleta e corcit Puch -ul asta din 1940. Motorul e de 350 cm. Sau ce a mai ramas din Puch. M am gandit ca zilele astea nu surubariti. Sarbatori fericite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Decembrie 26, 2012 Share Postat Decembrie 26, 2012 un schelet de sea nu stiu de la ce moto provine , ca de la bicicleta in nici un caz, are aproximativ 30 cm latime si tot cam atat lungime nu stie nimeni nimic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.