Lolo_ID Postat Iulie 4, 2014 Share Postat Iulie 4, 2014 ....cam pare schelet de sa bicicleta Mifa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 4, 2014 Share Postat Iulie 4, 2014 (editat) cam prea mare pentru o sa de bicicleta de fabrica, cauciuc panzat cu 10 nituri,arcurile cadrul gros si lagarul fata. O fi de la un 98 cmc...Dar componentele de care am zis sunt Drilastic sau Mewa- urmasa est-germana. Editat Iulie 4, 2014 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Iulie 10, 2014 Share Postat Iulie 10, 2014 " Ochi de pisica " din sticla , 55 mm . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mpc Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 cam prea mare pentru o sa de bicicleta de fabrica, cauciuc panzat cu 10 nituri,arcurile cadrul gros si lagarul fata. O fi de la un 98 cmc... Dar componentele de care am zis sunt Drilastic sau Mewa- urmasa est-germana. Multumesc colegilor ce au emis pareri cu privire la acest schelet, atat celor ce scriu pe forum cat si celor din privat sau telefonic. Zic siu eu ca si Aleko : e prea mare - de fapt . . . . mult prea mare pentru o bicicleta, chiar si pentru o "98" ( am una de "98" pentru comparatie ) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 (editat) Cateva "chestii" a caror provenienta imi e necunoscuta. Una bucata claxon rusesc, folclorul spune ca e de pe un IJ49, dar poate altcineva sa imi confirme O pompa moto de fabricatie romanesca Niste ??? Si o ??? Precum si niste chestii ce par a fi prinderi pentru dinam Astea daca nu ma insel sunt garnituri pentru tuburile tijelor impingatoare dar nu stiu de la ce moto Si doua pistonase de ambreiaj dar nu stiu de la ce moto: Daca e cineva interesat de ceva, PM pentru ca nu imi sunt de trebuinta Editat August 8, 2014 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 Salut Cristi. Claxonul e de Ij/M72, pompa probabil de la vreo bicicleta (zic si eu), prinderile de dinam sunt de la M sau K650/750, tijele impingatoare M/Ural/Dnepr. Protectiile de pahare e pos sa fie tot de la M, dar scurtate si modificate. Da-mi un pret (pe PM sau aici) pt claxon/pompa/prinderi dinam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 Pai hai ca le aduc cu mine la Bucuresti saptamana viitoare, le vezi "live" si discutam » Post actualizat in 08 Aug 2014 11:27Uitasem sa mai pun garniturile astea doua: si astea doua busoane de benzina germane (posibil Simson/MZ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 Busoanele nu sunt nici de Simson, nici de MZ. Posibil auto. » Post actualizat in 08 Aug 2014 14:46 Una bucata claxon rusesc, folclorul spune ca e de pe un IJ49, dar poate altcineva sa imi confirme IMG_20140806_205309.jpgIMG_20140806_205321.jpg Claxon ATE, rusesc, de IJ 56 fabricat intre 1956 si 1960. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 Busoanele sunt de Trabant , merg cu succes pe Simson si MZ Es . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 completez si eu "pistonasele de ambreiaj" sunt de Dnepr/Ural/M dar sunt uzate inutilizabile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wer_buksi Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 Cateva "chestii" a caror provenienta imi e necunoscuta. Una bucata claxon rusesc, folclorul spune ca e de pe un IJ49, dar poate altcineva sa imi confirme IMG_20140806_205309.jpgIMG_20140806_205321.jpg O pompa moto de fabricatie romanesca IMG_20140806_204653.jpgIMG_20140806_204722.jpgIMG_20140806_204742.jpg Niste ??? IMG_20140806_205905.jpgIMG_20140806_205937.jpgIMG_20140806_210013.jpg Si o ??? IMG_20140806_210048.jpgIMG_20140806_210057.jpg Precum si niste chestii ce par a fi prinderi pentru dinam IMG_20140806_210318.jpg Astea daca nu ma insel sunt garnituri pentru tuburile tijelor impingatoare dar nu stiu de la ce moto IMG_20140806_210148.jpgIMG_20140806_210201.jpg Si doua pistonase de ambreiaj dar nu stiu de la ce moto: IMG_20140806_210224.jpgIMG_20140806_210234.jpg Daca e cineva interesat de ceva, PM pentru ca nu imi sunt de trebuinta pompa este facuta precum si scrie pe el la Republica Reghin jud Mures era o turnatorie mare visavi de gara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 Dintre pasionatii de Stoye/Duna si altele, stie careva de la ce este cadrul de atas? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 Dintre pasionatii de Stoye/Duna si altele, stie careva de la ce este cadrul de atas? 006.JPG poza este exceptionala se vede absolut tot ,, mai ales lumina este de asa natura incat sa incadreze perfect cadrul . oricum de duna sigur nu este , duna are cadrul drept sudat la inchiderea unui U . poate de altele . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
i_alex Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 (editat) Salut, Cine imi poate spune de la ce moto provine acest releu. Nu are capac Multumesc Editat Septembrie 26, 2014 de i_alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Salut, Cine imi poate spune de la ce moto provine acest releu. Nu are capac Multumesc CZ 250 sau 350 Sport (ori Jawa 350 pe 6V model 1977-1988). Este un releu PAL, cu rezistenta pe spate, pentru un generator (dinam) pe 6V si min.55-60A (normal lucreaza la 75A). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 stie cineva de la ce moto provine roata?am si tamburul cu saboti pe undeva de -180mm/diam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 Salut! Solicit ajutor pentru identificare. Multumesc. m 001.jpgm 002.jpgm 003.jpgm 004.jpg Maneta de avans are pe ea marcajele Marque - Reposee precum si o semnatura cu litere de mana m 005.jpg Tija de culbutori este din otel. In continuare valabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yanys Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 Un scaun de pasager pe care l-am primit cand am cumparat nsu -ul,daca are e cineva vreo idee de la ce motocicleta provine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 2, 2014 Share Postat Octombrie 2, 2014 (editat) stie cineva de la ce moto provine roata?am si tamburul cu saboti pe undeva de -180mm/diam. IMG_20140803_165141.jpgIMG_20140803_165116.jpgIMG_20140803_165202.jpgIMG_20140803_165214.jpg butucul e de M modelul vechi "nemodernizat", ceva creativ abstract s-a petrecut in cupla de transmisie - a se recicla, spitaria este un indicator al priceperii fostului proprietar, cercul este de M mai nou sau Ural/Nipru. Editat Octombrie 2, 2014 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Octombrie 2, 2014 Share Postat Octombrie 2, 2014 (editat) butucul e de M modelul vechi "nemodernizat", ceva creativ abstract s-a petrecut in cupla de transmisie - a se recicla, spitaria este un indicator al priceperii fostului proprietar, cercul este de M mai nou sau Ural/Nipru. 180mm taler de franare la M?Talerul si sabotii care apartin de roata asta sunt de fier iar sistemul de blocare este ptr. furca telescopica,cam cum ar fi pe awo,r35,etc.La M72 talerul si sabotii sunt din aluminiu de 200mm,nu? Diferenta ar mai fi la butuc si pe partea unde se agata spitele lungi in gauri individuale,nu duble cum ar fi la M. Am un asemenea butuc si cred ca difera si ca forma,numar de nituri,samd. Editat Octombrie 2, 2014 de 4bike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Octombrie 2, 2014 Share Postat Octombrie 2, 2014 stie cineva de la ce moto provine roata?am si tamburul cu saboti pe undeva de -180mm/diam. IMG_20140803_165141.jpgIMG_20140803_165116.jpgIMG_20140803_165202.jpgIMG_20140803_165214.jpg Butucul indica faptul ca roata e de la o motocicleta cu o cilindree / greutate mica , max 350 cc / max 150-160-170 kg. A se observa ambutisarea de pe jumatatea butucului unde vin montate spitele scurte. Faceti o comparatie cu orice alta roata montata pe o motocicleta de cilindree mai mare de 350 cc. 2 la mana .... a se observa numarul de nituri prin care e legat butucul de carcasa talerului de franare. 3 la mana ..... butucul rotii de M militar ( primul model are flansele , unde vin montate spitele , turnate la un alt unghi ). ....sa mai vorbesc de diametru ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Octombrie 3, 2014 Share Postat Octombrie 3, 2014 Cam asa arata talerul si sabotii.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CUXI Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 dinam necunoscut...poate NSU? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 Ce fabricant apare pe placuta de identificare? Bosch printre altii oferea kituri de instalat dinam pentru motocicletele care aveau doar magnetou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CUXI Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 placuta este ruginita...nu se mai vede nimic pe dansa. ciudat ca placuta este din fier si nu din aluminiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.