Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

suck it up. se intampla sa dai mai mult pe pere.

Ideea e urmatoarea, ce ai de gand? revigorezi o fata batrana sa te tina inca 25 de ani sau iei ceva mai nou. anyway, nu fugari o himera. cantareste bine ce ai cu ce o sa primesti.

Mie unul , AT mi se pare o mobra bulletproof...daca a fost ingrijita

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

suck it up. se intampla sa dai mai mult pe pere.

Ideea e urmatoarea, ce ai de gand? revigorezi o fata batrana sa te tina inca 25 de ani sau iei ceva mai nou. anyway, nu fugari o himera. cantareste bine ce ai cu ce o sa primesti.

Mie unul , AT mi se pare o mobra bulletproof...daca a fost ingrijita

 

As vrea sa revigorez batrana de 25 ani pt ca-mi place cam tot la ea, insa problema ca is prea multi bani dintr-odata...mai ales in acelasi an in care am si luat-o...

 

Una e sa-ti pice pe rand, si sa dai baniii asa, si alta e sa-i scoti toti odata...

 

Cum am zis, merg asa toamna asta si in iarna desfac si ma minunez /decid atunci..

 

Sincer nici variante prea bune nu am (ma refer de alta motoreta). Nu prea sunt fan monocilindru....dar doar astea ar fi variantele... Deci prefer sa o fac pe asta ,cumva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana te dezmeticesti si reusesti sa inveti generalitatile AT asa este.

Daca vrei Showroom e vorba de multi bani , multi au esuat(eu inclusiv) si sincer nu se merita.

Da, daca tot desfaci la ea e OK sa dai o vopsea pe cadru cand ai motorul afara, e ok sa schimbi ambreiajul daca tot esti cu mototrul pe banc, e ok sa pui alt amortizor si sa ii dai o farba la arcul spate samd samd insa crede-ma se poate si pe bucati, cu succese maxime, atata tot cat sa iti faci planul f bine inainte si sa iei un +15% finante pt fuckedup shit.

 

Cum stau preturile la OldQueen AT de cand cu noua regina? gasim ceva pe la 1000e functionala si fara multe batai de cap :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum stau preturile la OldQueen AT de cand cu noua regina? gasim ceva pe la 1000e functionala si fara multe batai de cap :)

Cam asa http://olx.ro/oferta/honda-africa-twin-ID45hrg.html

Ma bate un gand sa-l intreb daca nu vrea 500 de euro pe ea si merg sa o iau saptamana asta,dar nu am de unde satana sa-i scot :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana te dezmeticesti si reusesti sa inveti generalitatile AT asa este.

Daca vrei Showroom e vorba de multi bani , multi au esuat(eu inclusiv) si sincer nu se merita.

Da, daca tot desfaci la ea e OK sa dai o vopsea pe cadru cand ai motorul afara, e ok sa schimbi ambreiajul daca tot esti cu mototrul pe banc, e ok sa pui alt amortizor si sa ii dai o farba la arcul spate samd samd insa crede-ma se poate si pe bucati, cu succese maxime, atata tot cat sa iti faci planul f bine inainte si sa iei un +15% finante pt fuckedup shit.

 

Cum stau preturile la OldQueen AT de cand cu noua regina? gasim ceva pe la 1000e functionala si fara multe batai de cap :)

 

 

E dilema asta, evidenta, ca daca tot desfaci...(gen daca dau jos motorul), e bine sa ma uit si la ambreiaj,si la distributie, si la cadru sa n-aiba puncte de rugina si eventual sa-i dau o vopsea, si la rulmentii la bascula si la cei de la amortizorul spate, si tot asa si se aduna...

 

Esential e sa rezolv aspectele care tin strict de dat jos motorul (adica anumiti rulmenti ii pot da jos/verifica oricand, fara sa desfac jumatate de motocicleta, insa asta cu cadrul intr-adevar, doar cand ai dat jos motorul.... Ca pt a o face doar pe asta, ulterior, tre sa dai jos tot de pe ea...

 

O idee e buna ar fi vopsea zincata (sau am auzit un termen de zinc plating) si peste aia un strat de vopsea normal (negru, ca nu l-as mai face alb). Astfel, daca se zgaraie undeva vopseaua, mai ai stratul celalalt dedesubt care protejeaza de rugina...dar vorbim vorbe, eu tre sa-mi rezolv propulsorul intai :)

 

Ce dimensiuni aveti in talon,cei cu RD03? ca eu am trecut in carte 130/90/17 pe spate....

Editat de Bogdan03
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe langa ca arata ca porcu', poate mai e si furata...

Aia ma gandeam si eu (el zice ca are acte de inmatriculare)... Apoi a mai fost postat un anunt acum ceva vreme,parca de bogdan si o iesit bine pentru proprietarul de drept

.

» Post actualizat in 22 Sep 2015 09:15

*are cartea si contractul de vanzare-cumparare, ultimul pret 1000 de euro. Not too bad,avand in vedere ca nu mergi cu frica la RAR :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,stiu,in aceeasi zi radeam cu ceva prieteni de anuntul ala "African tropical Twin". Am urmarit cu interes cursul povestii. Acuma sunt curios, oare cei 3 suspecti, cu ce s-au ales? Doar dosar penal si pedeapsa cu suspendare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma uitam pe bike-parts-honda.com sa vad cu ce alte modele mai impartaseste motorul XRV650 ul meu


Am vazut ,cautand dupa codul de la cilindru, ca-mi gaseste doar NTV650 din 1991. Teoretic toate NTV urile au acelasi motor,din cate stiu,nu? (ma refer la ala de 650 & Revere, fara Deauville).


Desi vad coduri diferite pt cilindri la XRV650 (RD03) , Transalp 650 (PD10), NTV650, NT650 Deauville, ele teoretic au cam fix acelasi motor (mai ales la block/cilindri,etc)

 

Nu prea am inteles cum de XRV650 impartaseste mai multe piese cu XL600V (Transalp ul de 600, PD6) decat cu ala de 650 (de la CDI, la ax roata fata, roata fata cu totul, etc) Am impresia ca si pe la motor/ambreiaj e la fel (n-am stat sa caut inca toate codurile)..


Am vazut ca sunt vreo 2 NTV uri la dezmembrare pe la noi, teoretic e acelasi cilindru si piston (ca astea ma intereseaza pe mine). De fapt si chiulasa si capacul ei e acelasi cred

 

 

Opinii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vinde-l , dezmembreaza-l

 

not yet :)

 

Oricum decat sa-l dezmembrez, mai bine il vand asa cu totul (daca ar fi sa-l vand). Nu as vrea sa stau cu o mie de piese dupa aia sperand ca ma mai suna unu pt o roata, pt un rezervor...

 

Vad ca nu mai posteaza nimeni poze, nimic, pe unde merge, pe unde se plimba.... Cam mort topicul asta....ma simt penibil ca l-am monopolizat eu cu problemele mele legate de motor/ulei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,stiu,in aceeasi zi radeam cu ceva prieteni de anuntul ala "African tropical Twin". Am urmarit cu interes cursul povestii. Acuma sunt curios, oare cei 3 suspecti, cu ce s-au ales? Doar dosar penal si pedeapsa cu suspendare?

inca dosarul este in lucru unu ii acuzat de furt si doi sunt pt comlicitate si tainuire si mai dureaza ceva pana vine sentinta dar cel care o furato sigur face inchisoare ca o mai facut si o fost eliberat conditionat pt buna purtare ....cand mai aflu ceva va mai zic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

not yet :)

 

Oricum decat sa-l dezmembrez, mai bine il vand asa cu totul (daca ar fi sa-l vand). Nu as vrea sa stau cu o mie de piese dupa aia sperand ca ma mai suna unu pt o roata, pt un rezervor...

 

Vad ca nu mai posteaza nimeni poze, nimic, pe unde merge, pe unde se plimba.... Cam mort topicul asta....ma simt penibil ca l-am monopolizat eu cu problemele mele legate de motor/ulei...

 

Topicul nu e mort, dimpotrivă, e unul dintre cele mai active pe secțiunea Enduro Touring & Adventure

Mai vino și tu la întruniri. Consumul de ulei nu e o scuză, facem un club. Suntem mai mulți care umblam cu uleiul după noi ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Topicul nu e mort, dimpotrivă, e unul dintre cele mai active pe secțiunea Enduro Touring & Adventure

Mai vino și tu la întruniri. Consumul de ulei nu e o scuză, facem un club. Suntem mai mulți care umblam cu uleiul după noi ;)

 

Nicu, ii putem spune MC Consumatorii de Ulei ? :)))

 

Valea Muresului dimineata foarte devreme:

12052406_457024144485948_317690164813281

 

 

10494960_450830621771967_223743152475693

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte putin. Curge putin la o garnitura la cilindru din fata. Dar la aproape 2000 de km am adaugat doar vreo 100 de ml.
In schimb am ramas cu sechele cu consumul de la Transalp.
In primavara cumparam mai mult ulei pt motor decat pentru gatit....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte putin. Curge putin la o garnitura la cilindru din fata. Dar la aproape 2000 de km am adaugat doar vreo 100 de ml.

In schimb am ramas cu sechele cu consumul de la Transalp.

In primavara cumparam mai mult ulei pt motor decat pentru gatit....

 

 

 

:) 100ml = lux

 

Cred ca mi-ar fi placut o versiune de Africana cu cardan,cum e XLV750R, inainte sa-mi iau africana ma uitam dupa una,era prin Fagaras/Brasov, dar dupa ce m-am documentat despre modelul ala m-am linistit.... Nu e o mobra pe care o poti abuza precum Africana, dar imi placea ideea de cardan . Cand iesi prin zone umede/noroi/etc....tot ai de lucru la lant (asta daca vrei sa te tina lantul...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...