Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Honda face ceasuri doar cu 5 cifre, probabil nu se asteptau sa treaca multe de 99 999, deci...nu pot sa spun ca aveau ceasuri de honda motoarele despre care vorbim.

Cat despre tine Mihutz...sa pun poze cu pregatirile necesare pentru Ncity....sau le pastram pentru la foc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna tuturor. Am o intrebare pt cei care au cric central achizitionat de la Heavi Duties daca moto se ridica usor fara mari dificultati pe cric. Daca montarea unui asemenea cric incurca in zone mai enduro. Va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

depinde pe ce motociclete. Cric dintrala pe Africa RD03/RD04/Transalp -- e mai greu sa o ridici decat cu cel original dar in schimb sta foarte bine ridicata -- ca innaltime. De asemenea daca esti mai fortos nu ai probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La africa twin trebuie tehnica sa o ridici pe cric. Cu orice cric vine ea, tot greu iti va fi.

La un moment dat au montat pe langa cric si un soi de maner pe cadru.

@Mihutz, ori cauti ceva furci accidentate sa iei capacele ori le faci la strung din dural ceva. Cost....tot pacolo ajungi cu mentiunea ca la strung iti poti monta valve gen 03\04

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am redescoperit printre fiarele mele un pinion de atac OEM de Africana, o foaie JT folosita, dar fara uzura si o pereche de stuturi de admisie (intake manifold) Tourmax pt RD07. Daca cineva le doreste, detalii discutam pe PM.

Stuturile de admisie inca valabile. La varsta celor originale, sigur merita schimbate la prima interventie la carburatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Băi câte problem îşi fac unii pe aici :crack:

 

Mircea Leschian vine la întâlnire ? :hug:

 

Nu vine. Exact sambata se insoara. Nici Borco nu vine, care este cavaler de onoare :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Port etrierul ala tare greu se gaseste. Ebay a fost solutia la mine. Bascula poti lua de 04.

Cineva a reusit sa adapteze etrierul de transalp dar exact cum a facut nush

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bascula de RD04 am, dar este un pic mai lunga fata de de cea de RD03, as fi vrut sa reduc un pic ampatamentul :P

Portetrierul de transalp ar fi solutia temporara, am gasit un portetrier de RD03 in Grecia, nici nu vrea bani pe el omul, dar din februarie si pana acum nu a reusit sa il trimita spre mine... In ultima instanta exista si CNC ul dar nu cred ca va fi foarte ieftin :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa stii ca e fabulatie povestea cu lungimea basculei. Peste tot scrie ca cea de 03 e mai scurta , si eu am luat de buna informatia si la un moment dat le am masurat. Toate, au aceeasi lungime. 03 cu 04 identice exceptie valvele de ungere a rulmentilor. 04 co 07 identice, exceptie urechile de prindere dog bones si bucsile la prinderea de cadru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmmm... Gasisem pe advrider un tip pe care le avea pe toate 3, si le masurase, pozase, si rd03 cu rd04 aveau lungimi diferite...

La fel stiu si de la GP Mucci, dar recunosc ca nu le-am avut pe ambele sa le masor eu :|

Back to research!

» Post actualizat in 07 Jun 2015 12:20

Pai stai un pic, cea de rd03 e diferita si la prinderea de cadru, foloseste rulmenti pe role doar, iar cea de rd04 are pe stanga si un rulment pe bile, cu o bucsa, esti sigur ca erau de rd03 si rd04?

Editat de dudaroc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prinderea pe cadru difera la 07 deoarece atunci au schimbat cadrul. Evident ca mai sunt mici modificari datorate evolutiei sau costurilor, gen 03 si pd06 au altfel de simeringuri antipraf la bascula fata de 04 respectiv 07 si pd10. Daca esti si mai catolic decat mine ai sa aflii ca 03 si 04 au de fapt distante diferite intre garurile de prindere pe cadru si prinderea rotii. Lucru ce nu il contest, 03 are foaia spate de 49d si 04 de 47d, pinionul de atac si nr de zale sunt identice

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai fix de distanta dintre axul basculei si axul rotii vorbeam eu initial, dar recunosc ca m-am exprimat gresit. Rotile si portpinionul sunt oricum diferite intre 03 si 04, la 03 ansamblul roata este identic cu pd06, dar foloseste foaie de 49 dinti fata de 47 dinti (Pd06). Lantul are 118 zale la transalp, iar pinionul de atac este de 15. AT are 124 zale cu 16 pe fata, rd03 49 pe spate si rd04 46 pe spate, deci ar trebui sa existe o diferenta si in lungimea basculei (ax bascula-ax roata).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O fi, infima. 1-2 cm max. Desi parca exact asta am masurat. Am avut la dispozitoe un 03 si un 04, si o ruleta.

Si ca sa rezolvam definitiv enigma:

Rog um proprietar de rd03 sa masoare lungimea basculei(varf-coada) si distanta dintre axul basculei la prinderea on cadru si axul rotii(oricare ar fi reglajul lantului).

Aceeasi rugaminte o am si la posesorii de rd04 si rd07. Rog ppstati masuratorile sau aduceti ciornele la Nadrag

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am de PD06 si RD04, cand ajung acasa o sa fac si eu masuratorile aferente :) la nadrag inca nu am cum ca nu e gata mobra, poate la valeni :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deloc. Traseul e chiar fain, lung dar deloc dificil. Singura grija care mi-o fac e legat de praf. Sper sa dea o ploaie mai sanatoasa zilele astea, dar dupa cum arata prognoza vom avea doar soare :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Haide, Cristi, baga mare niste vesti despre traseu, te rog :)!

Venim si noi sambata cu Tenerele si, probabil, Dominatorul (Emil).

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...