Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

eu mi-m facut cont dar nu am primit nici o parola, dupa vreo 2 saptamani am trimis un mail unui administrator si mi-o trimis o parola de genu a8f6gf9 pe care nu am reusit sa o schimb si acum am uitat parola

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

I-auzi domnu Nicu... se plange lumea....


» Post actualizat in 22 May 2015 16:02

La RD03, presiunea in anvelope este de 2 kPa. fata si spate, cu sau fara pasager.

 

post-30-0-20260500-1432310544_thumb.jpg

 

Sursa informatiei este:

 

post-30-0-15109300-1432310513_thumb.jpg


» Post actualizat in 22 May 2015 17:26

Intr-un manual german de service la vascozitatea uleiului in furca se specifica:

la RD03 - 15W

la RD04/07/07a - 10W

 

Manualul Haynes spune 5W la oricare (inclusiv Transalp)

 

Acum... naiba stie... Manualul de workshop la RD03 nu specifica o vascozitate anume.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu merg pe 10 (rd04), îmi pare ok. Vezi sa nu ai arcuri progresive sau aer sub presiune în furci și ala sa fie vinovat de suspensia tare.

» Post actualizat in 22 May 2015 19:28

P.S. Pana nu desfaci nu știi ce e acol, poate nu mai e ulei sau e budinca uleiul... Am pățit să-mi rupă mâinile din cauza ca nu era ulei aproape deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceeasi problema o am si eu. Imi stiu parola,dar nu vrea sa mai mearga contul. Si nici nu mi trimite parola cand fac password reset (ma refer la xrv.ro)

Probabil ai gresit userul si/sau adresa de email cu care te-ai inregistrat

Am verificat, totul functioneaza corect, inclusiv schimbarea parolei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu m3n, presiunea am eliberat-o (nici nu prea era....)

 

Iar uleiul il schimb oricum pt ca mobra are 26 de ani......si nu bag mana in foc daca s-a umblat la ulei vreodata........ deci posibil sa fie jale cu uleiul din furca. eram doar curios ce vacozitate sa pun stock.

» Post actualizat in 22 May 2015 21:42

 

Imi zice ca nu poate fi gasita adresa. Dar daca vreau sa ma registrez cu ea iar,zice ca e folosita :|

 

Inseamna ca ai mai folosit adresa la o alta inregistrare

scrie-mi pe PM userul si adresa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..si nu bag mana in foc daca s-a umblat la ulei vreodata........

 

De ce nu intrebi pe fostul proprietar? Si atunci ai deja o parte a raspunsului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prolog Nadrag 2015


» Post actualizat in 24 May 2015 19:11

2


» Post actualizat in 24 May 2015 19:12

3


» Post actualizat in 24 May 2015 19:15

Under cover :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Plimbarea de ieri in doua variante :

 

Evident, socoteala de acasa nu se potriveste cu cea de pe traseu :)

Sa intelegem ca Transplantul si Beembeul au ramas acolo? :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Erau sa ramana , dar in mana lui Zoli . . . . si moarta merge mobra . Mare om . Nici cu dom Profesor nu-mi este rusine doar ca el nu a realizat ca degeaba imi face semn pe unde sa merg ca eu doar ma tin de ghidon :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La transalp s-a rupt cablul de ambreiaj exact inainte de Caprioru. De acolo a mers Zoli pe el fara ambreiaj. BMW-ul lui Andrei a ramas in Nadrag, dupe ce l-am scos din padure si noroaie. Simptomele erau de baterie moarta. L-am pornit cu cabluri de la bateria prototiptilului, dar dupa cateva secunde se oprea si facea tot felul de scheme, gen claxonat din senin, aparea si disparea afisajul pe bord. De investigat daca e incarcarea sau bateria, sau vreun senzor ceva, dat peste cap de apa/noroi. De la Nadrag am venit 2 pe prototiptil si ultimii 40km i-am facut pe furtuna :eek: A fost interesant...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o presimțire că s-a prăjit alternatorul. Oricum, altfel n-aș fi avut ocazia să îmbrățișez o puicuță congelată, 40 de km prin furtună :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aia cu mutra de KTM, e XRV tau Cristi? RD 0 cat ?

Cred ca la origini este un 07 .

 

Am o presimțire că s-a prăjit alternatorul. Oricum, altfel n-aș fi avut ocazia să îmbrățișez o puicuță congelată, 40 de km prin furtună :)

Un om cumsecade . Sa ai grija de puicuta pe o astfel de vreme si sa o tii in brate pe vremea asta . . . . . si pe saua albastra cu elefantei . . . :crack:

Imi pare rau sa aud de problemele care au aparut . Ma gandesc totusi sa nu fie un fir intrerupt de la zdruncinaturile de ieri . Daca nu ai ai fi avut baterie te lasa in drum de tot . Daca spui ca si claxoneaza de capul ei , sa nu fie de acolo buba . Un fir care se balangane cum vrea p... lui si electronica il vede ca pe scurt .

» Post actualizat in 25 May 2015 11:11

Era sa uit , dom Profesor , combinezonul de ploaie era la mine in lada la loc uscat si racoros :crack: . La 310 km , langa Rompetrol la Dunca s-a aprins becul rosu . In conditiile de ieri si cu lazile dupa mine , nu ma asteptam sa trec de 250 km cu un plin . Cand cauta aripa de spate , nenea ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aia cu mutra de KTM, e XRV tau Cristi? RD 0 cat ?

 

Daca te referi la chestia gri cu 2 faruri e RD03, daca te referi la chestia alb/galbena cu sa albastra cu elefantei albi e RD04.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai salutări posedaţilor ! N-am mai intrat de 21 de pagini pe aici, multe s-au scris.

 

 

Se presupune ca daca ai o anumita varsta, esti bugetar, ai nevasta, ai copil, esti mai responsabil si ai reducere la RCA. Bine, asta nu te impiedica sa faci ture cu copilul pe motor, pe iarba uda, beat. Hi hi hi

Se presupune, din păcate. Eu am dat 380 lei / 6 luni pe aceaşi motocicletă pentru care am plătit 310 lei / 12 luni în martie anul trecut.

 

 

Am nevoie de o toba de RD07.

Mai ai nevoie de o tobă de RD07 ? O am pe cea de la aia cârnă, în stare bună.

 

Eu zic ca nu-i offtopic

Pentru ca ma bate gandul sa pun pe spate guma din aia, Continental TKC80, dar nu stiu cum se comporta pe asfalt

rea nu poate fi, doar e Continental

E foarte bună şi pe asfalt, nu am simţit diferenţă de aderenţă între TKC80 şi Anakee2, şi-am mers cu ele cum mi-e năravul. Doar că spatele după 5000km e lins. Varianta cea mai potrivită dpmdv pentru orice tip de teren este TKC80 pe faţă şi K60 Scout pe spate. Sau poate noul TKC70 pe spate, dacă are viaţă în el.

 

Credeam ca Andry vine cu hartia de Xerox A4 :P

Păi vin, dar pe remorcă intră un RD07a :P

 

LE: de curiozitate, serviseaza cineva in RO amortizoare spate? (ma refer la mobre in general,nu doar la Africa Twin) ?

În Braşov se pot recondiţiona amortizoare spate, de Africa Twin au fost reparate ( din ce ştiu eu ) până acum cel puţin 4 bucăţi. Costă aproximativ 300 lei ( poate fi mai mult acum, eu l-am recondiţionat acum doi ani ).

 

 

Ati trecut pe tubeless careva cu Africana?

Am trecut numai roata spate, nu am avut probleme atât timp cât am avut janta dreaptă. Când s-a îndoit buza, se întâmpla să pierd aerul instant, în offroad. Pot merge cu presiune foarte mică fără probleme, nu se dejanta anvelopa. ( nu se mişca manometrul când îl puneam, pompam ceva aer şi începea să arate presiuni de sub 1bar ).

 

 

LCA, acum eşti în Cluj? La Nădrag ne vedem sau ai chef de endureală porno ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am pus pe citit, cica e normal sa prajeasca alternatoare la bembe, din cauza ca e pus prost, nu se ventileaza deloc la namoale face bobina la rotisor. Pacat ca nu aveam puicuta atunci cand s-a prajit alternatorul, faceam gaina cu garnitura de alternator :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am pus pe citit, cica e normal sa prajeasca alternatoare la bembe, din cauza ca e pus prost, nu se ventileaza deloc la namoale face bobina la rotisor. Pacat ca nu aveam puicuta atunci cand s-a prajit alternatorul, faceam gaina cu garnitura de alternator :D

 

La BMW alternatorul e pus prost? Cum adica? Nu e in motor/ulei ca la restul mobrelor? Si cum ventilezi alternatoarele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In poze apare doar un BMW si ala e F800,daca nu ma inseala vederea. Mihutz,vezi ca ti-a cazut ambreiaju' in baia de ulei si induci lumea-n eroare pe aici :stuck:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E un F, dar sa nu poluam threadul de Honda :), pe scurt, cica Rotax si BMW s-au (cuvant urat) pe ei si au pus ceva ieftineala de alternator. Dupa ce au inceput sa pice in draci (cauta F800gs stator pe google, ai sa gasesti numai poze cu alternatoare prajite) au facut ei un "kit de alternator" nou care poate are sarma mai buna si cica "se ventileaza mai bine". Kitul asta al lor minune e cam 900$ pe la americani.

Sa fie sanatosi, intai trebuie sa duc motorul de la Nadrag in Timisoara, sa-l desfacem sa vedem cat de fain e prajit si apoi vad ce si cum trebuie sa cumpar/rebobinez.


» Post actualizat in 26 May 2015 11:48

Modelul vechi stanga, modelul nou din kit-ul minune dreapta:

Screenshot_from_2015_05_26_14_43_51.png

Gata, nu mai poluez aici :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...