Korben Postat Septembrie 20, 2015 Share Postat Septembrie 20, 2015 Ei,cum nu,de aia o pun în scăriță, sa nu se piardă și fix ăla a fost motivul pentru care nu am mers mai mult de 5m așa, pentru ca mă jena joja la picior. Dumnezeul Africanelor a vegheat asupra noastră. Asta demonstrează din nou, dacă mai era cazul, ce motociclete proaste sunt africanele. Unde s-a mai pomenit motocicletă să arunce uleiul dacă scoți joja? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Septembrie 20, 2015 Share Postat Septembrie 20, 2015 Daaaaaa, drăcia dracului,mai proasta ca italiencele... la alea nici nu îți faci griji ca face ambreiaju' urat, nu îți faci griji ca mănâncă ulei, ca untdelemn de la bunica găsești pe toate drmurile... eu când o luasem,aveam uleiul la minim,din sărăcie, am mers cu ea așa în toamna aia,n-a zis nici pâs și nici nu a păpat,acum bine ca am concluzionat ca nu papă ci pierde... măcar de pierdea prin partea stângă sa nu îmi mai fac griji cu uns lanțul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 Oricum, nu-i bai, azi mi-am luat amenda pt ITP (900 si ceva de ron), nu pot sa inteleg cum de am uitat sa fac ITP la mobra de cand am luat-o (era expirat de prin 2014). Mi-o merit din plin ! Daca te ingrijeai sa o inmatriculezi pe numele tau, nu uitai de ITP, erai fortat sa il faci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 Daca te ingrijeai sa o inmatriculezi pe numele tau, nu uitai de ITP, erai fortat sa il faci. Poor choice of words cu ''ingrijeai'' Am trecut-o pe numele meu la finante si urma sa o inmatriculez dar de cand beleaua cu uleiul, nu vreau sa fac iar alta asigurare, sa cheltui bani cu inmatricularea daca nu-s 100% sigur ca o tin. Oricum o greseala de om prost asta cu ITP ul..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 suck it up. se intampla sa dai mai mult pe pere. Ideea e urmatoarea, ce ai de gand? revigorezi o fata batrana sa te tina inca 25 de ani sau iei ceva mai nou. anyway, nu fugari o himera. cantareste bine ce ai cu ce o sa primesti. Mie unul , AT mi se pare o mobra bulletproof...daca a fost ingrijita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 suck it up. se intampla sa dai mai mult pe pere. Ideea e urmatoarea, ce ai de gand? revigorezi o fata batrana sa te tina inca 25 de ani sau iei ceva mai nou. anyway, nu fugari o himera. cantareste bine ce ai cu ce o sa primesti. Mie unul , AT mi se pare o mobra bulletproof...daca a fost ingrijita As vrea sa revigorez batrana de 25 ani pt ca-mi place cam tot la ea, insa problema ca is prea multi bani dintr-odata...mai ales in acelasi an in care am si luat-o... Una e sa-ti pice pe rand, si sa dai baniii asa, si alta e sa-i scoti toti odata... Cum am zis, merg asa toamna asta si in iarna desfac si ma minunez /decid atunci.. Sincer nici variante prea bune nu am (ma refer de alta motoreta). Nu prea sunt fan monocilindru....dar doar astea ar fi variantele... Deci prefer sa o fac pe asta ,cumva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 pana te dezmeticesti si reusesti sa inveti generalitatile AT asa este. Daca vrei Showroom e vorba de multi bani , multi au esuat(eu inclusiv) si sincer nu se merita. Da, daca tot desfaci la ea e OK sa dai o vopsea pe cadru cand ai motorul afara, e ok sa schimbi ambreiajul daca tot esti cu mototrul pe banc, e ok sa pui alt amortizor si sa ii dai o farba la arcul spate samd samd insa crede-ma se poate si pe bucati, cu succese maxime, atata tot cat sa iti faci planul f bine inainte si sa iei un +15% finante pt fuckedup shit. Cum stau preturile la OldQueen AT de cand cu noua regina? gasim ceva pe la 1000e functionala si fara multe batai de cap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Cum stau preturile la OldQueen AT de cand cu noua regina? gasim ceva pe la 1000e functionala si fara multe batai de cap Cam asa http://olx.ro/oferta/honda-africa-twin-ID45hrg.html Ma bate un gand sa-l intreb daca nu vrea 500 de euro pe ea si merg sa o iau saptamana asta,dar nu am de unde satana sa-i scot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 (editat) pana te dezmeticesti si reusesti sa inveti generalitatile AT asa este. Daca vrei Showroom e vorba de multi bani , multi au esuat(eu inclusiv) si sincer nu se merita. Da, daca tot desfaci la ea e OK sa dai o vopsea pe cadru cand ai motorul afara, e ok sa schimbi ambreiajul daca tot esti cu mototrul pe banc, e ok sa pui alt amortizor si sa ii dai o farba la arcul spate samd samd insa crede-ma se poate si pe bucati, cu succese maxime, atata tot cat sa iti faci planul f bine inainte si sa iei un +15% finante pt fuckedup shit. Cum stau preturile la OldQueen AT de cand cu noua regina? gasim ceva pe la 1000e functionala si fara multe batai de cap E dilema asta, evidenta, ca daca tot desfaci...(gen daca dau jos motorul), e bine sa ma uit si la ambreiaj,si la distributie, si la cadru sa n-aiba puncte de rugina si eventual sa-i dau o vopsea, si la rulmentii la bascula si la cei de la amortizorul spate, si tot asa si se aduna... Esential e sa rezolv aspectele care tin strict de dat jos motorul (adica anumiti rulmenti ii pot da jos/verifica oricand, fara sa desfac jumatate de motocicleta, insa asta cu cadrul intr-adevar, doar cand ai dat jos motorul.... Ca pt a o face doar pe asta, ulterior, tre sa dai jos tot de pe ea... O idee e buna ar fi vopsea zincata (sau am auzit un termen de zinc plating) si peste aia un strat de vopsea normal (negru, ca nu l-as mai face alb). Astfel, daca se zgaraie undeva vopseaua, mai ai stratul celalalt dedesubt care protejeaza de rugina...dar vorbim vorbe, eu tre sa-mi rezolv propulsorul intai Ce dimensiuni aveti in talon,cei cu RD03? ca eu am trecut in carte 130/90/17 pe spate.... Editat Septembrie 22, 2015 de Bogdan03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Pe langa ca arata ca porcu', poate mai e si furata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Pe langa ca arata ca porcu', poate mai e si furata... Aia ma gandeam si eu (el zice ca are acte de inmatriculare)... Apoi a mai fost postat un anunt acum ceva vreme,parca de bogdan si o iesit bine pentru proprietarul de drept . » Post actualizat in 22 Sep 2015 09:15 *are cartea si contractul de vanzare-cumparare, ultimul pret 1000 de euro. Not too bad,avand in vedere ca nu mergi cu frica la RAR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Ala a fost in Borsa, Maramures, africana unui polonez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Da,stiu,in aceeasi zi radeam cu ceva prieteni de anuntul ala "African tropical Twin". Am urmarit cu interes cursul povestii. Acuma sunt curios, oare cei 3 suspecti, cu ce s-au ales? Doar dosar penal si pedeapsa cu suspendare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Suspendare de grinda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Ma uitam pe bike-parts-honda.com sa vad cu ce alte modele mai impartaseste motorul XRV650 ul meu Am vazut ,cautand dupa codul de la cilindru, ca-mi gaseste doar NTV650 din 1991. Teoretic toate NTV urile au acelasi motor,din cate stiu,nu? (ma refer la ala de 650 & Revere, fara Deauville). Desi vad coduri diferite pt cilindri la XRV650 (RD03) , Transalp 650 (PD10), NTV650, NT650 Deauville, ele teoretic au cam fix acelasi motor (mai ales la block/cilindri,etc) Nu prea am inteles cum de XRV650 impartaseste mai multe piese cu XL600V (Transalp ul de 600, PD6) decat cu ala de 650 (de la CDI, la ax roata fata, roata fata cu totul, etc) Am impresia ca si pe la motor/ambreiaj e la fel (n-am stat sa caut inca toate codurile).. Am vazut ca sunt vreo 2 NTV uri la dezmembrare pe la noi, teoretic e acelasi cilindru si piston (ca astea ma intereseaza pe mine). De fapt si chiulasa si capacul ei e acelasi cred Opinii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 (editat) vinde-l , dezmembreaza-l Editat Septembrie 22, 2015 de Robyb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 vinde-l , dezmembreaza-l not yet Oricum decat sa-l dezmembrez, mai bine il vand asa cu totul (daca ar fi sa-l vand). Nu as vrea sa stau cu o mie de piese dupa aia sperand ca ma mai suna unu pt o roata, pt un rezervor... Vad ca nu mai posteaza nimeni poze, nimic, pe unde merge, pe unde se plimba.... Cam mort topicul asta....ma simt penibil ca l-am monopolizat eu cu problemele mele legate de motor/ulei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Da,stiu,in aceeasi zi radeam cu ceva prieteni de anuntul ala "African tropical Twin". Am urmarit cu interes cursul povestii. Acuma sunt curios, oare cei 3 suspecti, cu ce s-au ales? Doar dosar penal si pedeapsa cu suspendare? inca dosarul este in lucru unu ii acuzat de furt si doi sunt pt comlicitate si tainuire si mai dureaza ceva pana vine sentinta dar cel care o furato sigur face inchisoare ca o mai facut si o fost eliberat conditionat pt buna purtare ....cand mai aflu ceva va mai zic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Multumim de update,deci riscurile pe care si le-au asumat colegii care au vizitat mobra inainte nu au fost in zadar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 not yet Oricum decat sa-l dezmembrez, mai bine il vand asa cu totul (daca ar fi sa-l vand). Nu as vrea sa stau cu o mie de piese dupa aia sperand ca ma mai suna unu pt o roata, pt un rezervor... Vad ca nu mai posteaza nimeni poze, nimic, pe unde merge, pe unde se plimba.... Cam mort topicul asta....ma simt penibil ca l-am monopolizat eu cu problemele mele legate de motor/ulei... Topicul nu e mort, dimpotrivă, e unul dintre cele mai active pe secțiunea Enduro Touring & Adventure Mai vino și tu la întruniri. Consumul de ulei nu e o scuză, facem un club. Suntem mai mulți care umblam cu uleiul după noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Da, Korben, ptr 6500km am avut nevoie de 6 litri de ulei. 15W40, incepand de la 6€ pana la 11€. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_n Postat Septembrie 23, 2015 Share Postat Septembrie 23, 2015 Topicul nu e mort, dimpotrivă, e unul dintre cele mai active pe secțiunea Enduro Touring & Adventure Mai vino și tu la întruniri. Consumul de ulei nu e o scuză, facem un club. Suntem mai mulți care umblam cu uleiul după noi Nicu, ii putem spune MC Consumatorii de Ulei ? )) Valea Muresului dimineata foarte devreme: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 23, 2015 Share Postat Septembrie 23, 2015 Calin tie si Africa iti papa ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_n Postat Septembrie 23, 2015 Share Postat Septembrie 23, 2015 Foarte putin. Curge putin la o garnitura la cilindru din fata. Dar la aproape 2000 de km am adaugat doar vreo 100 de ml.In schimb am ramas cu sechele cu consumul de la Transalp.In primavara cumparam mai mult ulei pt motor decat pentru gatit.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 23, 2015 Share Postat Septembrie 23, 2015 Foarte putin. Curge putin la o garnitura la cilindru din fata. Dar la aproape 2000 de km am adaugat doar vreo 100 de ml. In schimb am ramas cu sechele cu consumul de la Transalp. In primavara cumparam mai mult ulei pt motor decat pentru gatit.... 100ml = lux Cred ca mi-ar fi placut o versiune de Africana cu cardan,cum e XLV750R, inainte sa-mi iau africana ma uitam dupa una,era prin Fagaras/Brasov, dar dupa ce m-am documentat despre modelul ala m-am linistit.... Nu e o mobra pe care o poti abuza precum Africana, dar imi placea ideea de cardan . Cand iesi prin zone umede/noroi/etc....tot ai de lucru la lant (asta daca vrei sa te tina lantul...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.