Bogdan03 Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 ce n-as da sa fie asa si la mine:)) insa la mine e curatel si e clar fumul albastrui ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 La mine nu e fum,nu a fost decât când am răsturnat-o bine pe offroad. Poate totuși nu e așa de scump sa o faci omule. Dacă ai ceva scule,vreun tovarăș cu scule,manualul de service și răbdare, la iarna garantez ca reușești sa o faci. Operațiunile în sine nu sunt rocket science și nici nu necesita scule foarte specializate, cu documentare calumea și cu răbdare poți sa o rezolvi și doar tu cu prietenii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 (editat) Am dat azi jos scutul sa îl îndrept, cu ocazia asta am șters bine dedesubturile doamnei și mi s-a confirmat o banuiala: ca doamna nu mănâncă uleiul ci îl pierde pe undeva. Dovada clara și pe scut și pe cadru. Se prelinge ulei pe la ultimul șurub de la capacul de la ambreiaj, garnitura e noua,totul era poponeataățat și pregătit, nu am nicio explicație și prin urmare nici o rezolvare pertinentă. Dati-va și voi cu părerea. Renunta la garnitura si pune pasta red/black gasket. Sau si garnitura si pasta. Dar cureti locul de orice urma de ulei. Poate depistezi locul precis pe unde curge si vezi ce se intampla: adancitura, gunoi, etc. Schema atasata de tine sugereaza scurgeri la imbinarile carterului, nu la capacul de ambreiaj. Editat Septembrie 18, 2015 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 (editat) Corect Andrei,acum am văzut. Am pus garnitura fresh, dintre mecanicii cunoscuț,toți mi-au sugerat ca dacă pun garnitura noua sa curat bine locul și sa nu mai pun silicon. De curs pare sa curgă fix prin/pe la șurubul respectiv. Va trebui oricum sa desfac acel capac pentru ca atunci când am schimbat garnitura nu am mai folosit manualul și au observat colegii în poza pusă de mine cu discurile ca ultimul disc nu e defazat,așa cum e corect, așa ca dacă desfac,o sa verific bine ce e acolo,curat bine garnitura și capacul motor și montez la loc cu un pic de silicon. Editat Septembrie 18, 2015 de Samo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 La mine nu e fum,nu a fost decât când am răsturnat-o bine pe offroad. Poate totuși nu e așa de scump sa o faci omule. Dacă ai ceva scule,vreun tovarăș cu scule,manualul de service și răbdare, la iarna garantez ca reușești sa o faci. Operațiunile în sine nu sunt rocket science și nici nu necesita scule foarte specializate, cu documentare calumea și cu răbdare poți sa o rezolvi și doar tu cu prietenii. Ca sa ma apuc eu (prin absurd) imi trebuie scule,dinamometrica, loc incalzit unde sa stau, etc. Doar n-o sa stau intr-un garaj la 5 grade sa-mi inghete si cacatul sub mine si sa-mi prind urechile... Sculele costa bani, garajul costa si ala bani (chiria). Prietenii sau tovarasi ca sa te ajute moca nu exista. Ok, montat o roata o treaba, da, dar sa stea careva sa te ajute sa-ti faci motorul nu prea (si cel putin nu persoane competente) Operatiunile nu or fi rocket science, dar nu am incredere in mine sau in altii pe care-i stiu sa-mi masoara cotele alea la piston si cilindru si nici eu nu vreau sa invat mecanica (sau sa las pe altul sa invete mecanica) pe motoreta si pe siguranta mea... Ma bag sa mai surubaresc la ea, dar nu la chestii la care n-am indemanare/skill/experienta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 In caz ca dupa masurare, motorul va necesita alezare + alte pistoane + segmenti & etc, credeti ca are sens ... Cine naiba te-a aburit cu alezarea? Ce alte pistoane... ??? Pui segmenți și inele de supape noi și uiți de probleme! Cost aproximativ cu tot cu manopera 1500lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 19, 2015 Share Postat Septembrie 19, 2015 Cine naiba te-a aburit cu alezarea? Ce alte pistoane... ??? Pui segmenți și inele de supape noi și uiți de probleme! Cost aproximativ cu tot cu manopera 1500lei. Pai Mihutzz, inainte sa cumper segmenti si inele la supape, nu e bine sa masor cotele la piston/cilindru? ca daca sunt dincolo de cota de service (sau foarte la limita), daca voi pune segmenti pe cota 0 (standard), nu o sa tina mult bucuria... Oricum, nu-i bai, azi mi-am luat amenda pt ITP (900 si ceva de ron), nu pot sa inteleg cum de am uitat sa fac ITP la mobra de cand am luat-o (era expirat de prin 2014). Mi-o merit din plin ! Acu distractie la ITP (rar) cu guma spate, care e 140/80 in loc de 130/80 (era pe mobra cand am luat-o si nu e uzata) + ca n am toba stock (dar macare are db killer). » Post actualizat in 19 Sep 2015 20:27 cateva poze de la o iesire azi... Ce naspa e sa scapi/lasi mobra jos cand e cu plinu facut...e mai grea (masa centralizata sus). Si ca o aliniere a astrelor, ghidonu era bracat spre stanga si a inceput sa-mi curga benzina de pe langa busonul rezervorului si picura fix pe blocul de comenzi din stanga (unde e claxon/semnalizare/faruri) si a curs pe langa manson (intre manson si ghidon) si era f alunecos. Trebuie sa dau cu un spray de contacte bine pe la blocu ala. Benzina sigur nu face bine pe acolo.. Am observat cu ocazia scaparii mobrei de azi cat de bune sunt handguard urile alea stock si mansoanele stock...Cat abuz a luat ala stang (toata masa mobrei apasa pe capatul ghidonului de pe are iesise putin mansonu si statea stramb + handguardul care e foarte foarte flexibil,indiferent de gradul de abuz,si revine la forma initiala......Aveam in plan pe viitor sa-mi iau din alea cu aluminiu (ranforsate)...am renuntat la idee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 20, 2015 Share Postat Septembrie 20, 2015 Man, ia niște lecitină uiți de ITP, uiți de ulei la motor, uiți să ții mobra pe roți... Mai grav e că ai uitat să vii la Vălenii de Munte, la întrunire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Septembrie 20, 2015 Share Postat Septembrie 20, 2015 (editat) App de ulei,am completat săptămâna trecută și am plecat 5m cu joja pe scăriță. Rezultat: blugii moto îmbinați în ulei și toată partea dreapta a mobrei... sa zicem doar ca nu îmi fac grija ca partea dreapta va mai rugini vreodată Editat Septembrie 20, 2015 de Samo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 20, 2015 Share Postat Septembrie 20, 2015 Și joja? Ai mai găsit-o? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Septembrie 20, 2015 Share Postat Septembrie 20, 2015 Ei,cum nu,de aia o pun în scăriță, sa nu se piardă și fix ăla a fost motivul pentru care nu am mers mai mult de 5m așa, pentru ca mă jena joja la picior. Dumnezeul Africanelor a vegheat asupra noastră. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 20, 2015 Share Postat Septembrie 20, 2015 handguardul care e foarte foarte flexibil,indiferent de gradul de abuz,si revine la forma initiala......Aveam in plan pe viitor sa-mi iau din alea cu aluminiu (ranforsate)...am renuntat la idee. Pai au roluri diferite: alea stoc apara mainile de vant iar alea cu aluminiu apara manetele la cazaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 20, 2015 Share Postat Septembrie 20, 2015 Ei,cum nu,de aia o pun în scăriță, sa nu se piardă și fix ăla a fost motivul pentru care nu am mers mai mult de 5m așa, pentru ca mă jena joja la picior. Dumnezeul Africanelor a vegheat asupra noastră. Asta demonstrează din nou, dacă mai era cazul, ce motociclete proaste sunt africanele. Unde s-a mai pomenit motocicletă să arunce uleiul dacă scoți joja? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Septembrie 20, 2015 Share Postat Septembrie 20, 2015 Daaaaaa, drăcia dracului,mai proasta ca italiencele... la alea nici nu îți faci griji ca face ambreiaju' urat, nu îți faci griji ca mănâncă ulei, ca untdelemn de la bunica găsești pe toate drmurile... eu când o luasem,aveam uleiul la minim,din sărăcie, am mers cu ea așa în toamna aia,n-a zis nici pâs și nici nu a păpat,acum bine ca am concluzionat ca nu papă ci pierde... măcar de pierdea prin partea stângă sa nu îmi mai fac griji cu uns lanțul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 Oricum, nu-i bai, azi mi-am luat amenda pt ITP (900 si ceva de ron), nu pot sa inteleg cum de am uitat sa fac ITP la mobra de cand am luat-o (era expirat de prin 2014). Mi-o merit din plin ! Daca te ingrijeai sa o inmatriculezi pe numele tau, nu uitai de ITP, erai fortat sa il faci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 Daca te ingrijeai sa o inmatriculezi pe numele tau, nu uitai de ITP, erai fortat sa il faci. Poor choice of words cu ''ingrijeai'' Am trecut-o pe numele meu la finante si urma sa o inmatriculez dar de cand beleaua cu uleiul, nu vreau sa fac iar alta asigurare, sa cheltui bani cu inmatricularea daca nu-s 100% sigur ca o tin. Oricum o greseala de om prost asta cu ITP ul..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 suck it up. se intampla sa dai mai mult pe pere. Ideea e urmatoarea, ce ai de gand? revigorezi o fata batrana sa te tina inca 25 de ani sau iei ceva mai nou. anyway, nu fugari o himera. cantareste bine ce ai cu ce o sa primesti. Mie unul , AT mi se pare o mobra bulletproof...daca a fost ingrijita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 suck it up. se intampla sa dai mai mult pe pere. Ideea e urmatoarea, ce ai de gand? revigorezi o fata batrana sa te tina inca 25 de ani sau iei ceva mai nou. anyway, nu fugari o himera. cantareste bine ce ai cu ce o sa primesti. Mie unul , AT mi se pare o mobra bulletproof...daca a fost ingrijita As vrea sa revigorez batrana de 25 ani pt ca-mi place cam tot la ea, insa problema ca is prea multi bani dintr-odata...mai ales in acelasi an in care am si luat-o... Una e sa-ti pice pe rand, si sa dai baniii asa, si alta e sa-i scoti toti odata... Cum am zis, merg asa toamna asta si in iarna desfac si ma minunez /decid atunci.. Sincer nici variante prea bune nu am (ma refer de alta motoreta). Nu prea sunt fan monocilindru....dar doar astea ar fi variantele... Deci prefer sa o fac pe asta ,cumva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 pana te dezmeticesti si reusesti sa inveti generalitatile AT asa este. Daca vrei Showroom e vorba de multi bani , multi au esuat(eu inclusiv) si sincer nu se merita. Da, daca tot desfaci la ea e OK sa dai o vopsea pe cadru cand ai motorul afara, e ok sa schimbi ambreiajul daca tot esti cu mototrul pe banc, e ok sa pui alt amortizor si sa ii dai o farba la arcul spate samd samd insa crede-ma se poate si pe bucati, cu succese maxime, atata tot cat sa iti faci planul f bine inainte si sa iei un +15% finante pt fuckedup shit. Cum stau preturile la OldQueen AT de cand cu noua regina? gasim ceva pe la 1000e functionala si fara multe batai de cap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Cum stau preturile la OldQueen AT de cand cu noua regina? gasim ceva pe la 1000e functionala si fara multe batai de cap Cam asa http://olx.ro/oferta/honda-africa-twin-ID45hrg.html Ma bate un gand sa-l intreb daca nu vrea 500 de euro pe ea si merg sa o iau saptamana asta,dar nu am de unde satana sa-i scot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 (editat) pana te dezmeticesti si reusesti sa inveti generalitatile AT asa este. Daca vrei Showroom e vorba de multi bani , multi au esuat(eu inclusiv) si sincer nu se merita. Da, daca tot desfaci la ea e OK sa dai o vopsea pe cadru cand ai motorul afara, e ok sa schimbi ambreiajul daca tot esti cu mototrul pe banc, e ok sa pui alt amortizor si sa ii dai o farba la arcul spate samd samd insa crede-ma se poate si pe bucati, cu succese maxime, atata tot cat sa iti faci planul f bine inainte si sa iei un +15% finante pt fuckedup shit. Cum stau preturile la OldQueen AT de cand cu noua regina? gasim ceva pe la 1000e functionala si fara multe batai de cap E dilema asta, evidenta, ca daca tot desfaci...(gen daca dau jos motorul), e bine sa ma uit si la ambreiaj,si la distributie, si la cadru sa n-aiba puncte de rugina si eventual sa-i dau o vopsea, si la rulmentii la bascula si la cei de la amortizorul spate, si tot asa si se aduna... Esential e sa rezolv aspectele care tin strict de dat jos motorul (adica anumiti rulmenti ii pot da jos/verifica oricand, fara sa desfac jumatate de motocicleta, insa asta cu cadrul intr-adevar, doar cand ai dat jos motorul.... Ca pt a o face doar pe asta, ulterior, tre sa dai jos tot de pe ea... O idee e buna ar fi vopsea zincata (sau am auzit un termen de zinc plating) si peste aia un strat de vopsea normal (negru, ca nu l-as mai face alb). Astfel, daca se zgaraie undeva vopseaua, mai ai stratul celalalt dedesubt care protejeaza de rugina...dar vorbim vorbe, eu tre sa-mi rezolv propulsorul intai Ce dimensiuni aveti in talon,cei cu RD03? ca eu am trecut in carte 130/90/17 pe spate.... Editat Septembrie 22, 2015 de Bogdan03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Pe langa ca arata ca porcu', poate mai e si furata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Pe langa ca arata ca porcu', poate mai e si furata... Aia ma gandeam si eu (el zice ca are acte de inmatriculare)... Apoi a mai fost postat un anunt acum ceva vreme,parca de bogdan si o iesit bine pentru proprietarul de drept . » Post actualizat in 22 Sep 2015 09:15 *are cartea si contractul de vanzare-cumparare, ultimul pret 1000 de euro. Not too bad,avand in vedere ca nu mergi cu frica la RAR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Ala a fost in Borsa, Maramures, africana unui polonez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Da,stiu,in aceeasi zi radeam cu ceva prieteni de anuntul ala "African tropical Twin". Am urmarit cu interes cursul povestii. Acuma sunt curios, oare cei 3 suspecti, cu ce s-au ales? Doar dosar penal si pedeapsa cu suspendare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.