Sari la conținut

YAMAHA YZF


gaius
 Share

Postări Recomandate

Salutare Florin din Calarasi sunt, yzf 750R din 93 consum urban 7-10 l/100km extra urban maxim 6.2 indiferent de viteza.

Momentan motoreta mea arata jalnic dar sper sa o pun pe picioare cat de curand. poze de dinainte si dupa buba.post-27395-0-09191000-1305190344_thumb.jpgpost-27395-0-01208400-1305190326_thumb.jpgpost-27395-0-77375700-1305190269_thumb.jpgpost-27395-0-49358400-1305190251_thumb.jpgpost-27395-0-97901900-1305190280_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 106
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vad ca este ciufulita rau sper sa o poti re[une repede pe "picioare"

Am reusit sa-i fac si si reglaje ai alte tampenii pe la carburatie si in sfarsit consuma de parca e scoasa din fabrica acum :)) 5.4L/% mers normal la 100-120Km/h.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. am renuntat sa o aduc la starea initiala pe moment, am luat alta de la Reghin si surpriza, este dusa din Germania si are la cdi un fir rosu cu alb care este pus pe + la baterie. In carte si talon este trecuta la 72kw si viteza constr 232, oare sa fie limitata si firul acela sa fie pus pt asta. La cealalta nu are asa ceva, a fost adusa din Italia si are in acte 92 kw si 260 viteza. Momentan la asta noua nu merge exup-ul si are pinioanele schimbate 16 cu 50 si merge foarte turata ( in a 6 merge la 3000 ture cu 50km/h) pana nu ma ocup de ea nu pot sa vad diferenta. am pe cealalta tot ce trebuie sa o pun pe picioare bine, estetic e praf dar asta este ceva minor. B86dtm ai mai pus firul ala undeva? Sunt curios ce ai facut pt ca vreau sa dau firul jos si sa o pornesc fara sa vad daca este vreo diferenta.post-27395-0-97119800-1305529482_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E cumva YZF-ul de la Reghin care era "impecabila" la 1000 EU? :rolleyes:

 

Foarte bine ca o pui pe picioare. Si e bine ca ai inca una "de piese" ca sa o faci cum trebuie.

 

Nici eu nu am firul ala deci nu stiu de la ce poate sa fie. :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. am renuntat sa o aduc la starea initiala pe moment, am luat alta de la Reghin si surpriza, este dusa din Germania si are la cdi un fir rosu cu alb care este pus pe + la baterie. In carte si talon este trecuta la 72kw si viteza constr 232, oare sa fie limitata si firul acela sa fie pus pt asta. La cealalta nu are asa ceva, a fost adusa din Italia si are in acte 92 kw si 260 viteza. Momentan la asta noua nu merge exup-ul si are pinioanele schimbate 16 cu 50 si merge foarte turata ( in a 6 merge la 3000 ture cu 50km/h) pana nu ma ocup de ea nu pot sa vad diferenta. am pe cealalta tot ce trebuie sa o pun pe picioare bine, estetic e praf dar asta este ceva minor. B86dtm ai mai pus firul ala undeva? Sunt curios ce ai facut pt ca vreau sa dau firul jos si sa o pornesc fara sa vad daca este vreo diferenta.post-27395-0-97119800-1305529482_thumb.jpg

Am izolat firul acela si l-am lasat in aer,la mine a fost schimbat cdi-ul de fostul proprietar.

Functioneaza perfect si fara el,este posibil sa fie un limitator.Eu din ce am mai citit,cele limitate au fost facute pentru Elvetia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu din ce am mai citit,cele limitate au fost facute pentru Elvetia.

 

E posibil dar si nemtii sunt renumiti pentru limitari. Ei oricum au de mult legislatia aia stricta cu limitatul in primii doi ani de condus. Dar acuma sa limitezi un YZF... mi se pare foarte hilar... :crack: Mai rar vezi asa ceva. In opinia mea mai degraba mergi cu altceva in anii aia decat sa te chinui sa mergi cu un porc care nu mai are aia 125 CP.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare la voi. Am pe carena in partea staga un buton care am inteles este pentru rezerva de benzina...isa vreau sa va rog sa imi ziceti si mie care cunoasteti..care sunt cele pozitii..adik apasat in fata e pe rezerva si spate pe normal...sau invers...ca nu am cum sa imi dau seama.Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E posibil dar si nemtii sunt renumiti pentru limitari. Ei oricum au de mult legislatia aia stricta cu limitatul in primii doi ani de condus. Dar acuma sa limitezi un YZF... mi se pare foarte hilar... :crack: Mai rar vezi asa ceva. In opinia mea mai degraba mergi cu altceva in anii aia decat sa te chinui sa mergi cu un porc care nu mai are aia 125 CP.

Ceva tot nu pricep,la yzf 750R cu toate ca este fabricat un singur tip de motor,unele mobre au turatia pe ceas pana la 13000 iar altele pana la 15000...motorul fiind absolut identic.

 

Filip,in fata este pe rezerva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Impecabilul yzf de la Reghin avea urmatoarele bube: rulment roata spate varza, telescop spate, cdi( nu lucra exup-ul),pompa benzina(becul bord statea aprins slab tot timpul si pe rezerva se oprea motorul dupa 1-2 km).

Norocul meu ca am avut pe cea cu buba bune toate cele si nu numai. Cateva poze de la Reghin si Calarasi( inca nu este gata, mai am de lucru). post-27395-0-42270100-1306133775_thumb.jpgpost-27395-0-91525400-1306133771_thumb.jpgpost-27395-0-48647500-1306133768_thumb.jpgpost-27395-0-85268100-1306133765_thumb.jpgpost-27395-0-53495900-1306133733_thumb.jpgpost-27395-0-99993800-1306133731_thumb.jpgpost-27395-0-47505400-1306133730_thumb.jpgpost-27395-0-77570400-1306133728_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@b86tdm - eu n-am vazut decat turometre cu 15.000 rpm pe ele (linie rosie la 13.000 rpm) dar... e posibil sa fie vreo varianta "usor" limitata (nu stiu care ar fi logica)

 

@motorebel_ijzf - eh cam avea asa bube dar important e ca iti o jucarie completa si iti mai si raman piese.

 

Interesanta treaba cu CDI-u care are o problema si sa nu mearga EX-UP-ul din cauza lui. Un prieten are un YZF 750 in stare foarte buna, merge foarte bine cu exceptia faptului ca fatza de a mea e un pic mai lesinata in ture joase / medii. Am constatat ca nu functioneaza EX-UP-ul. Servomotorul e ok (invarte daca il alimentezi) insa nu primeste comanda de la CDI pare-mi-se. Cel putin asa banuiesc daca zici ca si tu ai constatat asta.

In fine... bine ca merge ea in rest.

Ciudat e faptul ca totusi merge finutz. Eu i-am scos de tot EX-UP-ul odata sa vad cum face si mergea "in shuturi" si prost intre 1500 si 3500 rpm dupa care iti intindea mainile efectiv. Deci o mare porcarie, si l-am bagat la loc desigur. :burnout:

Hai ca nu mai ai mult de lucru, important e ca iese si iti raman piese o gramada!

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu un prieten care avea dus motorul la exup pe un yzf 1000r si nu tragea de loc motorul, in schimb dupa ce la schimbat e criminal. La mine cea care are buba tragea de abia ma tineam de coarne in treapta 1, si intra limitarea la 130 la ora. Frara exup nu are nici un farmec, zici ca mergi cu ...........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Baieti, mai am si eu o intrebare...motoreta mea a inceput sa se dea grav la ulei...ceea ce e ciudat este ca nu scoate fum de nici o culoare..merge si trage foarte bine...insa la 500 de km facuti..(adevarat nu chiar la 50 la ora, dar nici in conditii violente) tre sa pun cate 2..300 ml...poate mai mult..de ulei. E normal sau tre sa ma gandesc la o segmentare?? Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Baieti, mai am si eu o intrebare...motoreta mea a inceput sa se dea grav la ulei...ceea ce e ciudat este ca nu scoate fum de nici o culoare..merge si trage foarte bine...insa la 500 de km facuti..(adevarat nu chiar la 50 la ora, dar nici in conditii violente) tre sa pun cate 2..300 ml...poate mai mult..de ulei. E normal sau tre sa ma gandesc la o segmentare?? Multumesc anticipat.

In cartea motoretei scrie ca are consum de ulei aproximativ 200ml la mia de km,trebuie sa ma uit ca nu mai tin minte exact.

Eu schimb treapta intre 9000-11000 si de multe ori in limitare si imi consuma 150ml la mia de km.

Depinde si ce ulei folosesti,eu ii pun motul 300v 15W50 dublu ester.

 

Satul de zgomotul infernal facut de toba mea scurtata si golita de maruntaie mi-am facut curaj si i-am pus o toba leo vinci superbike din carbon cu cap de titan...vreau sa va spun ca nu am auzit un yzf 750 r cu sunet mai frumos decat asta,am vazut si ascultat pe youtube diverse tobe pe 750r dar asa sunet gros ...decat pe motoarele de 1000 am auzit.

post-58740-0-97937900-1309278046_thumb.jpg

post-58740-0-80345800-1309278056_thumb.jpg

post-58740-0-45089000-1309278064_thumb.jpg

Editat de b86dtm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu un yzf 750r din 97 si fratemiu unul din 94 si avem aceeasi problema...consuma potop..... :grinbandit: am fost la mecanic a sincronizat carburatoarele le-a curatat si nu vad nicio diferenta la consum. ce alceva asi mai putea sa fac....!? o sa-i schim si filtrul de aer si poate o lasa mai moale cu consumul :rolle

 

yes:

 

Poti incerca sa lasi cuiele mai jos cu un nivel eu asa am facut si am reusit sa scot un consum mai normal 5.4L/100Km la o viteza de 100-120KM pe ora

 

Vezi mah ca nu stii sa stai pe ea. :) La inceput si mie imi era greu, dar dupa cateva mii m-am obisnuit.

 

 

 

Si asta e minunea mea - in showroom si pe strada

 

 

Ce culoare ti-au scris astia de la RAR pe talon..eu am modelul cu roz si ma gandeam sa-i schim stikerele ca pe modelul din 1996 alea rosii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti incerca sa lasi cuiele mai jos cu un nivel eu asa am facut si am reusit sa scot un consum mai normal 5.4L/100Km la o viteza de 100-120KM pe ora

Ce culoare ti-au scris astia de la RAR pe talon..eu am modelul cu roz si ma gandeam sa-i schim stikerele ca pe modelul din 1996 alea rosii

Frumos consum,te invidiez.Eu am ramas pana acum de 2 ori in pana de benzina din cauza consumului redus..Peste cateva saptamani plec pe transalpina, sper sa fie foarte des amplasate benzinariile sa nu imping prea mult la ea.

Este bine ca ai prieteni cu care mergi la 100-120 la drum,eu cand ies cu prietenii din 200++ nu le lasa,de schimbari in limita nu mai zic

Daia l-am si pus la vanzare ca nu ma pot tine dupa ei..toti au motoare de 1000,dar si ale lor consuma potop la viteza chiar daca sunt injectie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa imi dau si eu parerea cu privire la consum, eu am venit de la Seawolves si la Cernavoda am facu plinul, si de la Cernavoda pana la Dristor , unde am alimentat mi-a luat fix 14 L. , in conditiile in care pe autostrada cea mai mica viteza a fost 170 , dar cea mai mare portiune am mers 180-190 si cateva minute 220...dar nu mai mult ca nu am incredere in cauciucuri. Deci colac peste pupaza mie mi se pare un consum foarte bun, mai ales ca eu am 90Kg+ deci...

 

Problema pricipala la consum mare parerea mea este ca tine de carburatie..eu am pus membrane noi, jiglere noi, iar curatarea si reglarea mi-am facuto la Ionut de la Motosoft (de aici de pe forum l-am luat). Nu pot sa zic ca sunt cele mai 'avare" reglari caci motoreta trage grav...iar in bucuresti depasesc 100 km facuti cu 50 ron ( ca asta este punctul de reper) asta la un mers destul de sportiv...eu constant schimb minim la 7-8 mii...si mai rar , cand este nevoie , sus de tot.

 

bafta si asfalt uscat .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

wow :) In oras eu meg mai batraneste ca nu prea amunde sa ma infig si mai mult de 4000-5000 rpm nu are3 sens sa il rontai ca daca urc mai sus ies din limita normale de mers .Ultimul consum in oras facut la 100KM a fost de 7L cam asa

Care are moto dupa 1996 ce culoare e scrisa de RAR in talon .....................

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mie tot cam 7 imi consuma in oras - schimbat pe la 5000.

In schimb alte alea ma seaca in oras - da caldura cam multa desi apa e "in parametri" la 80 - 90 de grade, manevrabilitate execrabila in aglomeratie - asta combinata cu caldura ma face sa o las acolo si sa iau metroul, dar ma rog, asta e spidul. Eu nu mai merg cu ea in oras ca e groaznic si in felul asta am ajuns sa merg cu ea la 2 - 3 saptamani. Imi vine sa o dau la un copchil pe vreun GS500 :lol: :lol: Macar la drum lung e o placere sa mergi cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ce culoare ti-au scris astia de la RAR pe talon..eu am modelul cu roz si ma gandeam sa-i schim stikerele ca pe modelul din 1996 alea rosii

 

alb-albastru :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Ieri mi-am plimbat motoreta 740km intr-o singura zi.Pe la ora 8 impreuna cu 3 amici,Bandit,R1,Busa si batranica mea 750R am plecat spre Pitesti pe A1,am mers omeneste toata autostrada 200-240..am oprit sa alimentam pe la jumatatea A1 unde ne-am intalnit cu 6-7 KTM-isti am plecat cu toti o vreme noi pe 2 roti ei pe o roata,i-am admirat cum mergeau la 160km pe o roata pret de vreo 8 km(cred ca nu vroiau sa-si uzeze anvelopele de fata) dupa care noi ne-am vazut de drum deoarece era foarte lung ce aveam in plan pentru acea zi..am mers la Curtea de Arges,barajul Vidraru,Balea lac pe urma am coborat spre Brasov si ne-am intors pe Cheia unde ne-am jucat frumos pe serpentine.Cand am ajuns acasa i-am calculat consumul pe baza km facuti si a bonurilor de benzina si surpriza 6%...Pana week-ul viitor cand plec pe Transalpina nu ma mai urc pe ea,ma dor toate oasele,cartilagiile si am si febra musculara la maini si picioare.

post-58740-0-64322100-1313307029_thumb.jpg

post-58740-0-11501800-1313307041_thumb.jpg

post-58740-0-82401600-1313307049_thumb.jpg

post-58740-0-28783900-1313307063_thumb.jpg

post-58740-0-36039000-1313307116_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

salutare.....ma poate ajuta cineva cu un sfat.....am yzf-ul de 4 ani si e prima data cand imi face probleme. am fost cu el la o plimbare cam 50 km....mers constant cu 170-180 . la intoarcere spre casa la plecarea dupa loc adica pana in 3000 d ture mergea bine ,dupa se auzea o bataie la motor urata de tot si nu mai tragea deloc....mai mult de 70km/h nu mai mergea....ce poate fi..? uni zic ca prierde compresia alti ca mi s-au dereglat carburatoarele .....nu stiu...mai am un yzf pe care il tin pt piese nu-i lipseste nimik.....vreau sa fac din doua una..:D....daca stie cineva.....cu ce sa incep..? ms...astept parerile voastre..!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam aceleasi simptome le'am avut si eu la FZR1000 cand mi s'a rupt cablul de deschidere de la valvula EXUP. Motorul pornea bine, tragea binisor pana in 3-4000rpm dupa care pur si simplu nu mai avea vlaga.

 

Iti recomand sa incepi verificarile la EXUP.

 

Ride safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam aceleasi simptome le'am avut si eu la FZR1000 cand mi s'a rupt cablul de deschidere de la valvula EXUP. Motorul pornea bine, tragea binisor pana in 3-4000rpm dupa care pur si simplu nu mai avea vlaga.

 

Iti recomand sa incepi verificarile la EXUP.

 

Ride safe!

ms frumos .....o sa verific...;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...