mir Postat Februarie 20, 2006 Share Postat Februarie 20, 2006 (editat) imi trebuie carb pentru mz etz 251. al meu nu se mai poate regla. merge sa pun de japoneza? de care? daca nu, unde gasesc carb de etz 251? la un pret rezonabil, nu cat imi cere florin brad.... Editat Februarie 20, 2006 de mir Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 20, 2006 Share Postat Februarie 20, 2006 oai carbul de etz 250 difera de cel de 251 ca mai poti regla la el debiitul de aer/benzina si are jigloare mai mici, deci daca pui carb de etz 250 si eventual niste jigloare mai mari ii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Februarie 20, 2006 Share Postat Februarie 20, 2006 daca pui de japoneza macar sa fie tot in 2 timpi din cate shtiu eu nu merg bine alea vacuumatice la motoarele in 2 timpi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mir Postat Februarie 20, 2006 Autor Share Postat Februarie 20, 2006 oai carbul de etz 250 difera de cel de 251 ca mai poti regla la el debiitul de aer/benzina si are jigloare mai mici, deci daca pui carb de etz 250 si eventual niste jigloare mai mari ii si ai idee unde gasesc? daca pui de japoneza macar sa fie tot in 2 timpi din cate shtiu eu nu merg bine alea vacuumatice la motoarele in 2 timpi pai ma gandeam sa pun de pe ceva cross in 2 timpi - ktm / japoneza. ar trebui sa fie ok, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 20, 2006 Share Postat Februarie 20, 2006 pai de exemplu carburator poti gasi la zoli din tg mures cam 3 mil ii bucata, a fel si jigloare poti gasi la el, da is sigur ca si in bucuresti sunt care vand piese de etz nr lui zoli: 0744506624 mai are si unu de conex da nush pe unde lam notat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiki Postat Februarie 20, 2006 Share Postat Februarie 20, 2006 mah ati bolunzit?un carburator 3 milioane?ati picat in cap un prieten de al meu o pus de la un cross ktm de 250.si merge destul de bine dar mai trebuie facute reglaje.carburatorul lam cumparat cu 1 milion cu tot cu maneta de acceleratie.obligatoriu sa fie de la un motor de 2 timpi.cele de 4 timpi nu ii bun.sau cauta un carburator de la o yamaha rd de 350-500.daca vrei mai multe informatii suna la 0740313423 si vorbim.iti zic eu cu cine sa vb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mir Postat Februarie 21, 2006 Autor Share Postat Februarie 21, 2006 (editat) mah ati bolunzit?un carburator 3 milioane?ati picat in cap un prieten de al meu o pus de la un cross ktm de 250.si merge destul de bine dar mai trebuie facute reglaje.carburatorul lam cumparat cu 1 milion cu tot cu maneta de acceleratie.obligatoriu sa fie de la un motor de 2 timpi.cele de 4 timpi nu ii bun.sau cauta un carburator de la o yamaha rd de 350-500.daca vrei mai multe informatii suna la 0740313423 si vorbim.iti zic eu cu cine sa vb. interesant... doar nu ati luat carburator de ktm cu 1 mil nou, nu? despre ce fel de reglaje e vorba? nu se potriveste la diametru unde se prinde de galerie? 3 mil un carb de mz e totusi mult. stiu ca la jawa, nipru, etc nu costa mai mult de 1-1,5 mil (la tunaru). in bucuresti e florin (care ia piesele de la zoli si le da mult mai scump). e mai ieftin sa iei de la zoli sa ti le trimita colet... Editat Februarie 21, 2006 de mir Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiki Postat Februarie 21, 2006 Share Postat Februarie 21, 2006 bine inafara de faptul ca trebuie facut o flansa ca un inel pt ca gura de pe carburator e mai mare.dar eu am pus un furtun de dacie de la radiator si merge foarte fain.mici reglaje la un mecanic care se pricepe .eu numai lam pus sus si am dat pedala.daca vrei sunama si iti zic cu cine sa vb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 21, 2006 Share Postat Februarie 21, 2006 pai cam 3 mil ii carbul de etz nou, si io am vrut sa cumpar ca mio zis cineva ca ii stricat al mea.. si ed aia nu porneste...lam desfacut, curata cu decanol, apoi spalat cu benzina, montat la loc si ca sa vezi ca mere ca ceasul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mir Postat Februarie 23, 2006 Autor Share Postat Februarie 23, 2006 pai cam 3 mil ii carbul de etz nou, si io am vrut sa cumpar ca mio zis cineva ca ii stricat al mea.. si ed aia nu porneste...lam desfacut, curata cu decanol, apoi spalat cu benzina, montat la loc si ca sa vezi ca mere ca ceasul... s-a rezolvat cu carb curatat si reglat si cu bujie noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mir Postat Martie 23, 2006 Autor Share Postat Martie 23, 2006 (editat) revin cu intrebarea daca ar merge un mikuni. dauneaza cumva motorului de mz un carb mikuni? la oamenii astia un carb ar fi cam 4 mil. la noi, unul traditional de mz e cam 3mil. parca mai mare incredere as avea in mikuni http://www.allensperformance.co.uk/mikuni-...sic-singles.htm Editat Martie 23, 2006 de mir Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Martie 24, 2006 Share Postat Martie 24, 2006 @mir: am un prieten care are 2 carburi de honda cb 500 de vinzare, utate la semnatura mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Martie 25, 2006 Share Postat Martie 25, 2006 Frate, MZ ETZ 250-251 e un motor calculat in cele mai mici detalii, nu te apuca sa-i schimbi nimic la el, ca ii strici performantele. MZ-ul era fabrica de elita in domeniul 2T si nu au facut niciodata rabat de la calitate, produsele lor erau ieftine ca erau simplu de construit, nu fiindca piesele ar fi fost proaste. Simplu spus, ia de la Brad Florin un carburator nou si vei vedea diferenta, ca atunci cand am pus eu la Ij un K68 nou de la Tunaru. Dai banul dar merge bine. Iti iei beleaua pe cap cu vacumatice, plus ca nu stiu sa fie cu soc de tras, toate caracteristicile de debit, viteza de curgere ale carburatorului trebuie sa fies imilare cu ale carburatorului de ETZ ca risti sa reglezi mult si bine si tot sa nu iasa amestecul care trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mir Postat Martie 27, 2006 Autor Share Postat Martie 27, 2006 Frate, MZ ETZ 250-251 e un motor calculat in cele mai mici detalii, nu te apuca sa-i schimbi nimic la el, ca ii strici performantele. MZ-ul era fabrica de elita in domeniul 2T si nu au facut niciodata rabat de la calitate, produsele lor erau ieftine ca erau simplu de construit, nu fiindca piesele ar fi fost proaste. Simplu spus, ia de la Brad Florin un carburator nou si vei vedea diferenta, ca atunci cand am pus eu la Ij un K68 nou de la Tunaru. Dai banul dar merge bine. Iti iei beleaua pe cap cu vacumatice, plus ca nu stiu sa fie cu soc de tras, toate caracteristicile de debit, viteza de curgere ale carburatorului trebuie sa fies imilare cu ale carburatorului de ETZ ca risti sa reglezi mult si bine si tot sa nu iasa amestecul care trebuie. mie mi-e ca-s facute la turci si calitatea e proasta. am mai luat piese de mz de la noi (si de la florin brad si de la alti) si calitatea a lasat de dorit. mult! de-asta stau la indoiala la carb, care e o piesa scumpa (cam 3 mil) si mi-e sa nu dau banul de pomana... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.