Black_wolf Postat Mai 24, 2009 Share Postat Mai 24, 2009 la cine ? este vb de un motor de zzr 600 din 91' la care vreau sa i fac o reparatie capitala. piesele le cumpar eu sau mecanicul . nu vreau sa al tin pe bara mai mult de 2saptamani! astept recomandari si oferte pe PM! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Mai 24, 2009 Share Postat Mai 24, 2009 Cu banii cu care cumperi doar piesele necesare unei reparatii capitale .......poti lua o motocicleta in stare de functionare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Mai 24, 2009 Autor Share Postat Mai 24, 2009 Cu banii cu care cumperi doar piesele necesare unei reparatii capitale .......poti lua o motocicleta in stare de functionare care sa ma lase cand mi o fi mai drag! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Mai 24, 2009 Share Postat Mai 24, 2009 Unu la mana "reparatie capitala" poate insemna totul sau nimic. Ar trebui detaliat. Grija ca si cu piesele noi inauntru s-ar putea sa te lase la fel de bine in 20 km dupa reparatie. 2 saptamani e cam scurt pentru comanda si sa si vina piese OEM. Acum depinde ce trebuie inlocuit. Iar asta se constata abia dupa desfacere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Mai 24, 2009 Share Postat Mai 24, 2009 (editat) man, ia-ti un motor s-h, este undeva la 400e, ca sa-ti repari ca la carte motorul nu cred ca ai sanse, ca doar nu este dacia 1300, la astfel de motoare trebuie respectate la sange cuplurile de strangere,etc, iar in a-ti comanda piese OEM, crede-ma, ca am asteptat 3 luni pt un stator de R1....si 350E...si nici nu cred ca are cine sa ti-l faca bine in Ro si cat de cat acceptabil ca pret...ai idee cat este ora de lucru in service autorizat?!? Editat Mai 24, 2009 de BodoR1redline Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Mai 25, 2009 Autor Share Postat Mai 25, 2009 man, ia-ti un motor s-h, este undeva la 400e, ca sa-ti repari ca la carte motorul nu cred ca ai sanse, ca doar nu este dacia 1300, la astfel de motoare trebuie respectate la sange cuplurile de strangere,etc, iar in a-ti comanda piese OEM, crede-ma, ca am asteptat 3 luni pt un stator de R1....si 350E...si nici nu cred ca are cine sa ti-l faca bine in Ro si cat de cat acceptabil ca pret...ai idee cat este ora de lucru in service autorizat?!? un indiciu de unde as putea sa achizitionez un motor? multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 Salut. NU pot spune ca este experienta mea, insa e a unui bun prieten tot cu un ZZR. Motorul era din 92 cred, cand dupa o plimbare i-a aparut o bataie serioasa la motor. Mers la mecanic, constatat ca ceva nu era in regula la cuzineti (motorul nu a fost desfacut, deci a fost doar parerea mecanicului). Calculand cat face afacerea pentru reperare, suma finala a ajuns la 350 euri (sper sa imi aduc aminte bine). Solutie: Si-a luat de pe EBAY un motor de ZX6R pe care la pus pe ZZR. Motorul si in prezent functioneaza. A dat pe el vreo 220 lire (lira era atunci 1,4 euro, acum merita mai mult) Precizari: motorul de ZZR avea undeva pe la 40 si ceva de mii de mile, insa buba a venit de la faptul ca i-a dat un pic (vreo 12 mii de ture) cu motorul rece, mecanicul spunand ca e una din bubele kawa. Disclaimer: Opiniile referitoare la Kawa apartin mecanicului, mie mi-a povestit omul ce i-a zis ala. Va rog sa nu va luati de mine daca e ceva aberant. Important e solutia adoptata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 (editat) Precizari: motorul de ZZR avea undeva pe la 40 si ceva de mii de mile, insa buba a venit de la faptul ca i-a dat un pic (vreo 12 mii de ture) cu motorul rece, mecanicul spunand ca e una din bubele kawa. pai asta e buba la orice moto..nu doar la kawa pot sa iti recomand pe cineva care si repara si aduce piese, dar vorba cuiva de mai sus..da si tu niste detalii despre ce anume a pati,t ca esti cam vag si nu pricepe lumea despre ce e vorba in propozitie Editat Mai 25, 2009 de sailordana8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Mai 25, 2009 Autor Share Postat Mai 25, 2009 pai asta e buba la orice moto..nu doar la kawa pot sa iti recomand pe cineva care si repara si aduce piese, dar vorba cuiva de mai sus..da si tu niste detalii despre ce anume a pati,t ca esti cam vag si nu pricepe lumea despre ce e vorba in propozitie deci .... compresie sub normal bataie lant distributie.. dupa parerea mea asta cere un RK, sau alt motor sa nu mai vb de faptul ca dupa ce se incalzeste nu mai urca in ture ,balbaie si merge de zici ca e tractor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 deci .... compresie sub normalbataie lant distributie.. dupa parerea mea asta cere un RK, sau alt motor sa nu mai vb de faptul ca dupa ce se incalzeste nu mai urca in ture ,balbaie si merge de zici ca e tractor. hmm? pai lantul de poate schimba.. iar urcatul in ture poate fi de la carburatie nefacuta pana la multe altele... compresia e proasta la toti cilindrii sau doar la unul? e mult sub? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 Pai asta nu-i reparatie capitala. La ZZR pana in 1992 astea se pot desface si pune la loc fara macar sa scoti motorul din cadru. La distrubutie se verifica si in general e suficienta re-armarea, sau inlocuirea, dupa caz, a intinzatorului de lant de distributie. Apoi se verif patinele si lantul in sine. Exista solutia de a baga un lant nou deschis care sa fie apoi nituit sus. Schimbarea lantului cu unul dintr-o bucata e prea complicata fiind pe mijloc (ar trebui desfacut absolut tot motorul). Compresia se verif: supape, garnit chiulasa, segmenti, toate accesibile fara a da motorul jos din cadru. deci .... compresie sub normalbataie lant distributie.. dupa parerea mea asta cere un RK, sau alt motor sa nu mai vb de faptul ca dupa ce se incalzeste nu mai urca in ture ,balbaie si merge de zici ca e tractor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Mai 26, 2009 Autor Share Postat Mai 26, 2009 Pai asta nu-i reparatie capitala.La ZZR pana in 1992 astea se pot desface si pune la loc fara macar sa scoti motorul din cadru. La distrubutie se verifica si in general e suficienta re-armarea, sau inlocuirea, dupa caz, a intinzatorului de lant de distributie. Apoi se verif patinele si lantul in sine. Exista solutia de a baga un lant nou deschis care sa fie apoi nituit sus. Schimbarea lantului cu unul dintr-o bucata e prea complicata fiind pe mijloc (ar trebui desfacut absolut tot motorul). Compresia se verif: supape, garnit chiulasa, segmenti, toate accesibile fara a da motorul jos din cadru. detaliaza te rog ,daca poti termenul bolduit multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 (editat) detaliaza te rog ,daca poti termenul bolduitmultumesc! de obicei intinzatoarele sunt hidraulice, fac treaba singure au un arc care intinde dupa turatie lantul de distributie. doar ca au si ele un termen de garantie, o durata de viata si dupa vreo 20.000 de km sa zic incep sa nu prea mai faca fata. atunci poti sa il scoti si sa il transformi in intinzator sport.exista unele care se vand cu vreo 100 de euro noi de genul asta. adica il faci intinzator manual, si cand auzi ca zornaie mai strangi de surub.problema care apare este ca majoritatea nu isi dau seama cat de mult sau de putin sa stranga in acest caz, si de obicei intind lantul prea mult uzand pinioane, patine etc etc Editat Mai 26, 2009 de sailordana8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 La zzr intinzatorul este cu arc. Daca este curat si arcul nu este rupt, functioneaza fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 Pai si la CBRul meu e cu arc si il facusem sport, de asta stiu despre ce e vorba. PS: uita-te in semnatura Bulinului, ca daca iti trebuie piese sau ceva poate le iei de la el Uite si doua poze ca sa vezi cam care e diferenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Mai 26, 2009 Autor Share Postat Mai 26, 2009 Pai si la CBRul meu e cu arc si il facusem sport, de asta stiu despre ce e vorba. PS: uita-te in semnatura Bulinului, ca daca iti trebuie piese sau ceva poate le iei de la el Uite si doua poze ca sa vezi cam care e diferenta va multumesc pt raspunsurile voastre . acum ramane sa comand o parte din piese si sa merg la "doctor" sa aveti o zi cat mai buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 un indiciu de unde as putea sa achizitionez un motor? multumesc! incearca la firmele de dezmembreaza, cu toate ca au preturi mai maricele acorda garantie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Mai 27, 2009 Autor Share Postat Mai 27, 2009 un indiciu de unde as putea sa achizitionez un motor?multumesc! incearca la firmele de dezmembreaza, cu toate ca au preturi mai maricele acorda garantie! spune le domnule pe nume sa stiu unde caut ! ca de 2 zile nu am gasit nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian_zZr_600 Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 (editat) spune le domnule pe nume sa stiu unde caut !ca de 2 zile nu am gasit nimic Uite si un baiat care se pricepe la reparatii si este pasionat: Marius - 0723211823. Eu am fost super ok de cate ori am trecut pe la el. Dai un telefon si vezi ce zice. PS: Sorry, ulterior am vazut ca voiai pe PM. Editat Mai 27, 2009 de adrian_zZr_600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 (editat) Uite si un baiat care se pricepe la reparatii si este pasionat: Marius - 0723211823. Eu am fost super ok de cate ori am trecut pe la el. Dai un telefon si vezi ce zice. PS: Sorry, ulterior am vazut ca voiai pe PM. PS tocmai ce a mai lucrat la un zzr de 400 Editat Mai 27, 2009 de sailordana8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.