Sari la conținut

Cardan


Klaus
 Share

Postări Recomandate

am taiat cardanul in mijloc si am facut o flansa dintro planetara care a fost strunjita aproape ca la grosimea originala al cardanului

este lungit cu 14 cm

daca te uiti bine in poza ...mareste poza se vede ca cardanul este mai gros acum

sper sa intelegi in poza chiar se vede unde incepe cardanul sa fie mai gros uitate atent la crucea din spate ,imediat dupa cruce se vede ca este cardanul un pic mai gros

salut

post-24-1074005720_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta ar fii flansa

 

/

--------- ========= --------{

/ /

asta ar fii

partea cu crucea dinspre

grup

asta ar fii cardanul

original

flansa din mijloc facuta cu gaura in ambele parti de cel putin 7 cm

iar bucatile de cardan stinga ,dreapta strunjite un pic pt a intra la cota de presare in flansa dupa care le sudezi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

spatiul pentru shinele de la cardan

shinele de la cardan se numesccaneluri

Nu fa prostia sa sudezi cardanul.Ala nu se sudeaza in nici un fel posibil pt. ca,daca pocneste are ocazia sa rupa piciorul cuiva. :P Cardanul se face dintr-o singura bucata,din otel tratat care daca se sudeaza,Ii scade rezistenta shi POC!piciorul tau...

Se poate face o prelungire a cardanului cu o flansa cilindrica in care intra ambele capete(cardan-prelungitor)presate la cald shi cu(virgula)un cui de sigurantza patruns prin flansa shi prelungitor.Vezi exemplu axul din cutia de viteze de la dacii (alea vechi)ala care face legatura spre ambreiaj.

Flansa se gaseste in interiorul cutiei.Desfa o cutie shi ai sa vezi.

 

 

Ba' ce tare sunt!!!!!!!Santa,ai sa dai o bere. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O solutie buna si rezistenta a aplicat-o " Mr Big" pe nipru...cardanul taiat la mijloc,prelungit cu o tija de acelasi diametru (probabil sudate bucatile cap in cap) iar peste fiecare imbinare trasa cate o tzeava de 10 cm sudata in ambele capete pentru rezistenta.Si culmea, e perfect centrat :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar asa sunt multi ce nu stiu o gramada de chestii....dar vorbesc....

al meu ala din poza este simson AWO T

daeci are o mica suspensie pe spate

si in primul rind partea din spate a cadrului este complet originala

cit despre cardan sa stiti ca nu sa rupt si nu am auzit la nimeni sa se rupa daca e facuta asa cum trebe si gindita chestia

sunt multi in tara care nau avut probleme nici o data cu ruperea cardanului

asa ca ........... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce simson ai tu?awo?!?awo nu a avut niciodata suspensii telescopice pe spate.

Awo are cadrul semirigid shi suspensii culisante,fara amortizoare hidraulice. schimba-ti poza daca nu e motorul tau

documenteazate mai bine cauta poze si uitate ca este asa ca de la mama lui de acasa :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce simson ai tu?awo?!?awo nu a avut niciodata suspensii telescopice pe spate.

Awo are cadrul semirigid shi suspensii culisante,fara amortizoare hidraulice. schimba-ti poza daca nu e motorul tau

documenteazate mai bine cauta poze si uitate ca este asa ca de la mama lui de acasa :D

na uite o poza cu motorul original simson AWO touren 425

post-24-1074099735_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E un tip aici in Dragasani(tie ti-am povestit de el, Clau) pe care poate il stiti de la Sibiu 2003. Are un simson AWO T modificat gen ratbike(l-a vopsit frumos cu nitro-lac direct peste rugina :D , efect super). E simsonar impatimit!! Mai are pe langa asta inca 5-6 unele facute choppere beton. Majoritatea au cardanul lungit cu biela de trabant(parca!!!) si nu a cedat nici unul si tipu' calareste vara la greu. Sunt lungite cum a zis Axel si cred ca si varianta lui Roby a folosit-o. Deci se poate garantat. Mausache e mai slab de corazon, nu-l certati. Safety first!!!(asa-i Mausica?) :P :lol:

 

P.S: Daca s-ar lungi doar bascula, ca sa pastrezi amortizoarele, ca avem sosele de kko, nu ar fi mai bine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.....P.S: Daca s-ar lungi doar bascula, ca sa pastrezi amortizoarele, ca avem sosele de kko, nu ar fi mai bine? .......

ma hadess cu drac sa lungesti numa bascula ma

si cu cardanu ce faci

ca in momentul care lungesti bascula trebe lungit si cardanul ...mai gindestete si tu :P

salut :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.....P.S: Daca s-ar lungi doar bascula, ca sa pastrezi amortizoarele, ca avem sosele de kko, nu ar fi mai bine? .......

  ma hadess  cu drac sa lungesti numa bascula ma

  si cu cardanu ce faci

  ca in momentul care lungesti bascula trebe lungit si cardanul ...mai gindestete si tu :lol:

  salut :D

si ce legatura are .......biela de trabant...... cu cardanul eu sincer nu gasesc nici o legatura

biela este o piesa

cardanul alta

deci ce vroiai sa spui cu biela ? :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O.K.documentati-va shi voi....o sa aduc niste argumente peste cateva zile. :D

ma sincer nu am ce sa ma documentez cunosc simsonurile de 10 ani si nu cred ca ma insel cu nimic

si mai ales cind am simsonul de vreo 6 ani cred ca sunt destul de documentat

sunt curios cu ce argumentari vii tu

chiar astept poze explictii

mai clar ca poza pe care am puso eu cu simsonul ala original nu stiu ce as mai putea pune

poate stii tu ceva mai bun :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Roby, eu ma refeream la pastrarea telescoapelor, adica sa nu adaptam la un cadru rigid. Normal ca se lungeste cardanul. Ai inteles gresit. Poate ca m-am exprimat si eu putin confuz. Insa sper ca am lamurit!!! Si ce zici de pastrarea telescoapelor?

 

Cat despre biela, asa a zis el. Eu m-am gandit ca a folosit cumva otelul de la biela de trabant(care habar n-am cum arata). Io stiu, prelucrat la strung, daca se poate. Oricum EL a zis ca a folosit biela de trabant.

 

uite aici:

post-24-1074202270_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D CORECTURA mausu,sa referit la poza lui klaus din I.D.-ul lui personal de pe sie-ul PRO-BIKE!acela e un sport simson S425. si el a scris acolo ca e awo.asta a vrut sa zica.uitati-va si voi!cat despre cardan a prezentat varianta cea mai buna ca compromis siguranta,aspect,ergonomicitate.N-a zis nimeni ca nu se pate merge cu cardanu` sudat.mai ales daca e facuta treaba cu cap,dar...asta e cea mai buna varianta...si el la asta s-a referit. Hadess ,interesanta treba cu biela,m-ai facut curios! nu potzi sa mai iei legatura cu tipu` respectiv? nu vad cum a folosit-o,si sa stii ca m-am gindit...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D CORECTURA mausu,sa referit la poza lui klaus din I.D.-ul lui personal de pe sie-ul PRO-BIKE!acela e un sport simson S425. si el a scris acolo ca e awo.asta  a vrut sa zica.uitati-va si voi!

siguranta,aspect,ergonomicitate.N-a zis nimeni ca nu se pate merge cu cardanu` sudat.mai ales daca e facuta treaba cu cap,dar...asta e cea mai buna varianta...si el la asta s-a referit.  Hadess ,interesanta treba cu biela,m-ai facut curios! nu potzi sa mai iei legatura cu tipu` respectiv?  nu vad cum a folosit-o,si sa stii ca m-am gindit...

mersi de informatie oricum stiu de mult ce motor are claus

oricum faina corectura

 

......cat despre cardan a prezentat varianta cea mai buna ca compromis ......

ok te salut :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...