Klaus Postat Ianuarie 13, 2004 Share Postat Ianuarie 13, 2004 .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 13, 2004 Share Postat Ianuarie 13, 2004 am taiat cardanul in mijloc si am facut o flansa dintro planetara care a fost strunjita aproape ca la grosimea originala al cardanului este lungit cu 14 cm daca te uiti bine in poza ...mareste poza se vede ca cardanul este mai gros acum sper sa intelegi in poza chiar se vede unde incepe cardanul sa fie mai gros uitate atent la crucea din spate ,imediat dupa cruce se vede ca este cardanul un pic mai gros salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 13, 2004 Share Postat Ianuarie 13, 2004 asta ar fii flansa / --------- ========= --------{ / / asta ar fii partea cu crucea dinspre grup asta ar fii cardanul original flansa din mijloc facuta cu gaura in ambele parti de cel putin 7 cm iar bucatile de cardan stinga ,dreapta strunjite un pic pt a intra la cota de presare in flansa dupa care le sudezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Ianuarie 13, 2004 Autor Share Postat Ianuarie 13, 2004 .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MauS Postat Ianuarie 14, 2004 Share Postat Ianuarie 14, 2004 ce simson ai tu?awo?!?awo nu a avut niciodata suspensii telescopice pe spate. Awo are cadrul semirigid shi suspensii culisante,fara amortizoare hidraulice. schimba-ti poza daca nu e motorul tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MauS Postat Ianuarie 14, 2004 Share Postat Ianuarie 14, 2004 spatiul pentru shinele de la cardan shinele de la cardan se numesccaneluri Nu fa prostia sa sudezi cardanul.Ala nu se sudeaza in nici un fel posibil pt. ca,daca pocneste are ocazia sa rupa piciorul cuiva. Cardanul se face dintr-o singura bucata,din otel tratat care daca se sudeaza,Ii scade rezistenta shi POC!piciorul tau... Se poate face o prelungire a cardanului cu o flansa cilindrica in care intra ambele capete(cardan-prelungitor)presate la cald shi cu(virgula)un cui de sigurantza patruns prin flansa shi prelungitor.Vezi exemplu axul din cutia de viteze de la dacii (alea vechi)ala care face legatura spre ambreiaj. Flansa se gaseste in interiorul cutiei.Desfa o cutie shi ai sa vezi. Ba' ce tare sunt!!!!!!!Santa,ai sa dai o bere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Ianuarie 14, 2004 Share Postat Ianuarie 14, 2004 O solutie buna si rezistenta a aplicat-o " Mr Big" pe nipru...cardanul taiat la mijloc,prelungit cu o tija de acelasi diametru (probabil sudate bucatile cap in cap) iar peste fiecare imbinare trasa cate o tzeava de 10 cm sudata in ambele capete pentru rezistenta.Si culmea, e perfect centrat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Ianuarie 14, 2004 Share Postat Ianuarie 14, 2004 A, si vad ca se poarta pozele in "qwerty" : _ ]----==----==-----<(_) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Ianuarie 14, 2004 Autor Share Postat Ianuarie 14, 2004 .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Ianuarie 14, 2004 Autor Share Postat Ianuarie 14, 2004 .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 14, 2004 Share Postat Ianuarie 14, 2004 chiar asa sunt multi ce nu stiu o gramada de chestii....dar vorbesc.... al meu ala din poza este simson AWO T daeci are o mica suspensie pe spate si in primul rind partea din spate a cadrului este complet originala cit despre cardan sa stiti ca nu sa rupt si nu am auzit la nimeni sa se rupa daca e facuta asa cum trebe si gindita chestia sunt multi in tara care nau avut probleme nici o data cu ruperea cardanului asa ca ........... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 14, 2004 Share Postat Ianuarie 14, 2004 ce simson ai tu?awo?!?awo nu a avut niciodata suspensii telescopice pe spate.Awo are cadrul semirigid shi suspensii culisante,fara amortizoare hidraulice. schimba-ti poza daca nu e motorul tau documenteazate mai bine cauta poze si uitate ca este asa ca de la mama lui de acasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 14, 2004 Share Postat Ianuarie 14, 2004 ce simson ai tu?awo?!?awo nu a avut niciodata suspensii telescopice pe spate.Awo are cadrul semirigid shi suspensii culisante,fara amortizoare hidraulice. schimba-ti poza daca nu e motorul tau documenteazate mai bine cauta poze si uitate ca este asa ca de la mama lui de acasa na uite o poza cu motorul original simson AWO touren 425 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hadess Postat Ianuarie 14, 2004 Share Postat Ianuarie 14, 2004 E un tip aici in Dragasani(tie ti-am povestit de el, Clau) pe care poate il stiti de la Sibiu 2003. Are un simson AWO T modificat gen ratbike(l-a vopsit frumos cu nitro-lac direct peste rugina , efect super). E simsonar impatimit!! Mai are pe langa asta inca 5-6 unele facute choppere beton. Majoritatea au cardanul lungit cu biela de trabant(parca!!!) si nu a cedat nici unul si tipu' calareste vara la greu. Sunt lungite cum a zis Axel si cred ca si varianta lui Roby a folosit-o. Deci se poate garantat. Mausache e mai slab de corazon, nu-l certati. Safety first!!!(asa-i Mausica?) P.S: Daca s-ar lungi doar bascula, ca sa pastrezi amortizoarele, ca avem sosele de kko, nu ar fi mai bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 14, 2004 Share Postat Ianuarie 14, 2004 .....P.S: Daca s-ar lungi doar bascula, ca sa pastrezi amortizoarele, ca avem sosele de kko, nu ar fi mai bine? ....... ma hadess cu drac sa lungesti numa bascula ma si cu cardanu ce faci ca in momentul care lungesti bascula trebe lungit si cardanul ...mai gindestete si tu salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 14, 2004 Share Postat Ianuarie 14, 2004 .....P.S: Daca s-ar lungi doar bascula, ca sa pastrezi amortizoarele, ca avem sosele de kko, nu ar fi mai bine? ....... ma hadess cu drac sa lungesti numa bascula ma si cu cardanu ce faci ca in momentul care lungesti bascula trebe lungit si cardanul ...mai gindestete si tu salut si ce legatura are .......biela de trabant...... cu cardanul eu sincer nu gasesc nici o legatura biela este o piesa cardanul alta deci ce vroiai sa spui cu biela ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MauS Postat Ianuarie 14, 2004 Share Postat Ianuarie 14, 2004 O.K.documentati-va shi voi....o sa aduc niste argumente peste cateva zile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 14, 2004 Share Postat Ianuarie 14, 2004 O.K.documentati-va shi voi....o sa aduc niste argumente peste cateva zile. ma sincer nu am ce sa ma documentez cunosc simsonurile de 10 ani si nu cred ca ma insel cu nimic si mai ales cind am simsonul de vreo 6 ani cred ca sunt destul de documentat sunt curios cu ce argumentari vii tu chiar astept poze explictii mai clar ca poza pe care am puso eu cu simsonul ala original nu stiu ce as mai putea pune poate stii tu ceva mai bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Ianuarie 15, 2004 Autor Share Postat Ianuarie 15, 2004 .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 15, 2004 Share Postat Ianuarie 15, 2004 Planul meu a picat din nou, de data asta de tot. Numai bine Clau ce ai patit clau ce sa intimplat spune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hadess Postat Ianuarie 15, 2004 Share Postat Ianuarie 15, 2004 Roby, eu ma refeream la pastrarea telescoapelor, adica sa nu adaptam la un cadru rigid. Normal ca se lungeste cardanul. Ai inteles gresit. Poate ca m-am exprimat si eu putin confuz. Insa sper ca am lamurit!!! Si ce zici de pastrarea telescoapelor? Cat despre biela, asa a zis el. Eu m-am gandit ca a folosit cumva otelul de la biela de trabant(care habar n-am cum arata). Io stiu, prelucrat la strung, daca se poate. Oricum EL a zis ca a folosit biela de trabant. uite aici: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metallking Postat Ianuarie 17, 2004 Share Postat Ianuarie 17, 2004 CORECTURA mausu,sa referit la poza lui klaus din I.D.-ul lui personal de pe sie-ul PRO-BIKE!acela e un sport simson S425. si el a scris acolo ca e awo.asta a vrut sa zica.uitati-va si voi!cat despre cardan a prezentat varianta cea mai buna ca compromis siguranta,aspect,ergonomicitate.N-a zis nimeni ca nu se pate merge cu cardanu` sudat.mai ales daca e facuta treaba cu cap,dar...asta e cea mai buna varianta...si el la asta s-a referit. Hadess ,interesanta treba cu biela,m-ai facut curios! nu potzi sa mai iei legatura cu tipu` respectiv? nu vad cum a folosit-o,si sa stii ca m-am gindit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 17, 2004 Share Postat Ianuarie 17, 2004 CORECTURA mausu,sa referit la poza lui klaus din I.D.-ul lui personal de pe sie-ul PRO-BIKE!acela e un sport simson S425. si el a scris acolo ca e awo.asta a vrut sa zica.uitati-va si voi!siguranta,aspect,ergonomicitate.N-a zis nimeni ca nu se pate merge cu cardanu` sudat.mai ales daca e facuta treaba cu cap,dar...asta e cea mai buna varianta...si el la asta s-a referit. Hadess ,interesanta treba cu biela,m-ai facut curios! nu potzi sa mai iei legatura cu tipu` respectiv? nu vad cum a folosit-o,si sa stii ca m-am gindit... mersi de informatie oricum stiu de mult ce motor are claus oricum faina corectura ......cat despre cardan a prezentat varianta cea mai buna ca compromis ...... ok te salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metallking Postat Ianuarie 18, 2004 Share Postat Ianuarie 18, 2004 .ok.Thx. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 19, 2004 Share Postat Ianuarie 19, 2004 cun topicul asta sa cam incheiat discutia .......SPER......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.